Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende: Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.
Wutwutuwt? Iemand heeft de frituur aan laten staan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende: Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.
Boh. Afgebrand? Nu werkloos?
Extra gegrilde hamburgers nu ?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man. Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Wutwutuwt? Iemand heeft de frituur aan laten staan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.
What you forget, you are gonna repeat. || justdiggit.org ||
Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.
Je zei er niet bij dat je aan het werk was toen de fik uitbrak
Whistler: I want peace on earth and good will toward man. Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.