SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar doel ik op dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt, maar nee!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pak dan ook niet moedwillig de lapo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:41 schreef Topiek het volgende:
Doe TT was heel random en zonder na te denkenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pak dan ook niet moedwillig de lapo.![]()
Ik ben bijna klaar!quote:![]()
Of bedoelde je dat niet?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Doe het dan zelfquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Moet toch watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pak dan ook niet moedwillig de lapo.![]()
![]()
Held!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar!![]()
Of bedoelde je dat niet?![]()
Deken wordt gefixed.![]()
Dus je mist mij niet eens?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet![]()
Deken wordt gefixed.
Viro ook niet?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wutwutuwt? Iemand heeft de frituur aan laten staan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Boh.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.
Afgebrand? Nu werkloos?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Extra gegrilde hamburgers nuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wutwutuwt? Iemand heeft de frituur aan laten staan?Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
Je zei er niet bij dat je aan het werk was toen de fik uitbrakquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je mist mij niet eens?
Viro ook niet?![]()
.
Tot zo![]()
![]()
Is er al iets van een ambulance bij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sterktequote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.![]()
![]()
Nee, ben inmiddels bij mn beste vriendinnetje thuis.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er al iets van een ambulance bij?What you forget, you are gonna repeat.
N
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Na een weekje eindelijk mijn legpuzzel af. Thema past wel een beetje bij dit topic denk ik
quote:
Beterschap ende een knuffelquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
Na een weekje eindelijk mijn legpuzzel af. Thema past wel een beetje bij dit topic denk ik
[ afbeelding ]
Bewaar je die ook, of sloop je hem weer en terug in de doos?![]()
Dat idee is zo 17 januari.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een linkje voor jullie.
ONZ / Ik heb hulp nodigC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
In de categorie: niet slecht opgedroogdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:58 schreef heloef het volgende:
In de categorie: niet slecht opgedroogd2de doet het niet lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zie hem gewoon.quote:C'est la vie
Ik niet.quote:
Ik zag net wel een foto van mijn ex voorbijkomen op fb.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh die momenten ken ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
óf je baalt nog een beetje, óf je lacht heel hard
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Nee, mijn ex was niet zo dik.quote:Het is exact wat ik verwachtte toen ik hoorde dat een vriend een relatie heeft met een vriendin van haar. Dus ik was er al wel op voorbereid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Oh die momenten ken ik.
óf je baalt nog een beetje, óf je lacht heel hard
Ik baalde niet, ik lachte ook niet. Meer een nieuwsgierigheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Deze toevallig?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet.
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: