Gemaakt door de broodjeskoninginquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:13 schreef IlBacio het volgende:
Hey!
Wat een mooie foto in de OP trouwens, wat een sexy broodjes!
Als je goed hebt geleerd gaat het je vast en zeker lukken!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:15 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hoop het weldruk aan het leren
Doeiquote:
Schaam jequote:
goed zoquote:
dientjeeeequote:
Nee, buigen voor Supersof is te allen tijde gepastquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik zou ook![]()
willen doen, maarja ben nog maar een newbie hier
goeeed, best wel moe, maarja. En met jou?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
@sof & balcio Hoooooi hoe gaat het?
@beach he sup?
kut, had een wedstrijd en heb nog nooit zo slecht gezwommenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
@sof & balcio Hoooooi hoe gaat het?
@beach he sup?
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:24 schreef IlBacio het volgende:
[..]
kut, had een wedstrijd en heb nog nooit zo slecht gezwommen![]()
En met jou?
Das minder voor beidequote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
goeeed, best wel moe, maarja. En met jou?
Vanwaar deze verantwoorde houding?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Das minder voor beide
Ja wel goed, ben gister vroeg gaan slapen, tijden veranderen ga nu uur eerder naar bed als ik normaal ging dus voel me stuk beter 's ochtends ook
goed bezigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Das minder voor beide
Ja wel goed, ben gister vroeg gaan slapen, tijden veranderen ga nu uur eerder naar bed als ik normaal ging dus voel me stuk beter 's ochtends ook
quote:
quote:
Slaaprijden en moe zijn tijdens werkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:27 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Vanwaar deze verantwoorde houding?
jahquote:
ik heb nog nooit nirvana ofzo geluisterdquote:
Whatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit nirvana ofzo geluisterd
-1quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit nirvana ofzo geluisterd
emo muziekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Nirvanaoverrated emo's
quote:
sorryquote:
Mensen die ook maar wat roepenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Nirvanaoverrated emo's
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
emo muziek![]()
![]()
Nirvana![]()
quote:
watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:53 schreef IlBacio het volgende:
[..]
[..]_____________________________________________________!
dat is toch drugs?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef Zweetteef het volgende:
Ik had ritalin gekregen van iemand om te leren,ga je dik van trillen
Oké, zo ver gaat mijn muzieksmaak ook weer nietquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Oké, zo ver gaat mijn muzieksmaak ook weer niet
lol nooit van gehoordquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Ochtegod, je bedoelt met emo toch niet van die plebcore-bandjes zoals Bullet For My Valentine en Avenged Sevenfold hè?
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Willen jullie even post 60 "like'en"?
ONZ / 1 miljoen likes is een gratis kutje
als je add of adhd heb is het medicijn jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
Vroeger had ik ritalin gekregen als medicijn op school
Je neemt lekker adhd pilletjes van een ander?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef Zweetteef het volgende:
Ik had ritalin gekregen van iemand om te leren,ga je dik van trillen
Ik kreeg dat op de basisschool omdat ik altijd in de klas zat te dromen en niet op te letten, door de pillen kon ik opletten en was ik alert maar als ik thuiskwam viel ik zo in slaapquote:
ja dat voor was het addquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als je add of adhd heb is het medicijn ja
ja dan kan ik langer lerenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je neemt lekker adhd pilletjes van een ander?
Ik luister eigenlijk niet echt heel vaak emo muziek, maar Silverstein dan vooral dusjaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
wat voor emo luister jij dan
haah goeie pille hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kreeg dat op de basisschool omdat ik altijd in de klas zat te dromen en niet op te letten, door de pillen kon ik opletten en was ik alert maar als ik thuiskwam viel ik zo in slaap
Dus had die grafpillen in de prullenbak gegooit
Wie ben ik om er iets van te zeggen als jij meent dat het verstandig isquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:59 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk niet echt heel vaak emo muziek, maar Silverstein dan vooral dusja
ja kan ik echt lang leren, moet wel mijn tentames halen tochquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie ben ik om er iets van te zeggen als jij meent dat het verstandig is
Je kan ook speed nemen, ik heb gehoord dat je daar ook langer wakker van blijft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja kan ik echt lang leren, moet wel mijn tentames halen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LALALALALALALA
Dan doe je de kachel aan, het raam en de deur dicht en je kleren weer aanquote:
haha xDquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hier ook van die pillen krijg je koud en ga trillen
Allang gedaaaaaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Papa? Ff like'en
ONZ / Ik heb hulp nodig
ONZquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Papa? Ff like'en
ONZ / Ik heb hulp nodig
Wat denk je zelf?quote:
Awhh, allerliefst wat ik ooit heb gehoord van een FOK!kerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denken dat ik jou posts oversla!!!!!!!!
Als iedereen zo lief was als ik, hoh! dan was er vrede op aardequote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, allerliefst wat ik ooit heb gehoord van een FOK!ker
Stuart, plzzzzzzz
Sorry, maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, allerliefst wat ik ooit heb gehoord van een FOK!ker
Stuart, plzzzzzzz
Ik haat je.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat niet gebeuren
Don't push it.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als iedereen zo lief was als ik, hoh! dan was er vrede op aarde
Okay, dat moet je lekker zelf wetenquote:
Dickquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dat moet je lekker zelf weten
Unclef*ckerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Motherf*cker.
Leuk voor je gaygay, dikke vette care
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Serieuze vraag: zou ik eens lekker gek doen en mijn haar korter laten knippen?
Seniorf*ckerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Babyf*cker.
Serieuze vraag: zou ik eens lekker gek doen en mijn haar korter laten knippen?
Kijk hoe ik carequote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dikke care trouwens, al was je kaal.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Seniorf*cker
Bij meisjes heb je heel veel soorten korter....
Wees een specifieker?
Blauwe ogen staan mooi bij kort haar. Doe zoals jun ji hyun, langquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn haar te maken
Dat werd tijd ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
Een goedenavond.
Mijn ''weekend'' is begonnen.
je hoofd lijkt op mona lisaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELFFF
Promiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELFFF
Ik ken dat gevoel, downloaden dan maar?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahahahahaha XD
Ik wil naar Texas Chainsaw, maar niemand wil mee.
#foreveralone
ja, ik kijk nu War Childquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is hij ook jouw droomman? Wel de mijne![]()
![]()
![]()
Maar dan is het niet in 3Dquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, downloaden dan maar?
Channing Tatumquote:
Bohhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bohhhhh
Justin Bieber
Nee justin bieber vind ik niks : (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Was ook niet serieusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee justin bieber vind ik niks : (
oh ik dacht alquote:
neequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Betaalt het goed om een gogodanseres te worden??
Ligt eraan hoeveel klanten je hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Betaalt het goed om een gogodanseres te worden??
Ik bedoelde gewoon dansen in een club in een korte broek, niet neuken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel klanten je hebt
Oooooooh, nee dan ligt het eraan of je veel fooi krijgtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dansen in een club in een korte broek, niet neuken.
Waarom zou je uitgaan na werken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
Sowieso je maakt lange avonden bent kapot en als je klaar bent heb jij zelf echt geen zin meer om zelf nog uit te gaan. En nee het verdient niet veel.
Nouja, leek mij leuk om te doen omdat ik van dansen hou en is al soort van uitgaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
Sowieso je maakt lange avonden bent kapot en als je klaar bent heb jij zelf echt geen zin meer om zelf nog uit te gaan. En nee het verdient niet veel.
Weleens over gelezen, op meiden die dat op Ibiza enzo doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, leek mij leuk om te doen omdat ik van dansen hou en is al soort van uitgaan.
Maar ik heb geen grote borsten, dus
En hoe weet je nou dat het niet goed verdient?
Ik deed het wel altijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef nodig het volgende:
Voor de meisjes hier.
JNG / Wat nu?
Kan me niet voorstellen dat jullie dit prettig vonden toen jullie 14 waren.. Of wel?
Het maakt niet uit of je grote borsten of kleine hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, leek mij leuk om te doen omdat ik van dansen hou en is al soort van uitgaan.
Maar ik heb geen grote borsten, dus
En hoe weet je nou dat het niet goed verdient?
Maar misschien anders in NL?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Weleens over gelezen, op meiden die dat op Ibiza enzo doen.
Wel waar, anders krijg ik toch minder fooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je grote borsten of kleine hebt
Sowieso dansen omdat het dan moet versus omdat het leuk is lijkt me al anders. Plus ben je okee met het feit dat je er staat vanwege je lichaam en niet vanwege je danskunsten?quote:
Nouja, als een meisje daar staat als een houten plank om zich heen te kijken, dan helpt het ook niet toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Sowieso dansen omdat het dan moet versus omdat het leuk is lijkt me al anders. Plus ben je okee met het feit dat je er staat vanwege je lichaam en niet vanwege je danskunsten?
Tuurlijk niet, als een gozer jou mooi vind geeft die heus wel fooi grote tiet of geen tietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar, anders krijg ik toch minder fooi.
Lijkt me niet dat dat helptquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, als een meisje daar staat als een houten plank om zich heen te kijken, dan helpt het ook niet toch?
En ik heb toch wel een oke lichaam.
Alsof je wat ziet in het donker met af en toe een flits.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als een gozer jou mooi vind geeft die heus wel fooi grote tiet of geen tiet
Gewoon je billetjes shakenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof je wat ziet in het donker met af en toe een flits.
Geen droombaan, maar ik wil geen normale baantje zoals vakken vullenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat helptmaar hoezo lijkt je dit een droombaan?
Ik denk het wel afgaande op wat ik heb gezien van je
Ik ging er heen voordat het zo was, hipster jwzzzquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar gaan tegenwoordig alle wijven heen lijkt wel
Nouja ga op zoek in de buurt dan naar een leuke club en hopelijk hoef je dan geen 18 te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen droombaan, maar ik wil geen normale baantje zoals vakken vullen
En ik vind dansen leuk, uitgaan ook, dus ja
Maar klinkt zo'n slettenbaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Nouja ga op zoek in de buurt dan naar een leuke club en hopelijk hoef je dan geen 18 te zijn.
Ik weet, je bent goedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ging er heen voordat het zo was, hipster jwzzz
Geeft niks, als het maar geld oplevert. In deze tijden moet je blij zijn met alles.quote:
Nah, ik zei maar wat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Geeft niks, als het maar geld oplevert. In deze tijden moet je blij zijn met alles.
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoeveel jongetjes zijn er klaargekomen in hun condoom door je billetjes?
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ik zei maar wat.
Ik heb deze maand(tot nu toe dan) al ¤200 verdiend, waarom zou ik eigenlijk een slettenbaan willen
Vrienden?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Chillen bij vrienden. Maar wil eigenlijk thuis blijven want koud
Jij?
Ik overweeg nog steeds om een pizza te gaan halenquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, zullen we resultaten matchen via wa?
Pizza houd ik niet zo van, mits pizza bodem en zelf ingredienten toevoegen omdat ik echt niet zo van kaas houquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik overweeg nog steeds om een pizza te gaan halen
Dat kan natuurlijk. Ik ben gek op pizzaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pizza houd ik niet zo van, mits pizza bodem en zelf ingredienten toevoegen omdat ik echt niet zo van kaas hou
Ja, ik heb liever gewoon wat anders haha, heb vandaag een nieuw cateringsservice gevonden chinese bezorgservice ziet er goed uit en veel keuze keertje proberenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik ben gek op pizza
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik overweeg nog steeds om een pizza te gaan halen
Luipaard slipjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Groene tuniek aan of roze colbertje?
groen, veel beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
colbertje zou je beeldig staanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Klinkt goed. Ik heb vandaag ook chinees gegeten. Heerlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever gewoon wat anders haha, heb vandaag een nieuw cateringsservice gevonden chinese bezorgservice ziet er goed uit en veel keuze keertje proberen
Nicequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb vandaag ook chinees gegeten. Heerlijk
Het wordt een roze colbertje, met daaronder een zilver topje+leren achtige legging en pumps.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of kies bij mij een getal onder de 5..
goed is colbertje fout is dat andere ding
picquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het wordt een roze colbertje, met daaronder een zilver topje+leren achtige legging en pumps.
#swag
Zomaar mijn advies negerenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het wordt een roze colbertje, met daaronder een zilver topje+leren achtige legging en pumps.
#swag
Mooi zo, je bent er zelf uitgekomen ben trots op jequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
#swag
Ok. Ga nu heen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
#swag
Thanks papa.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooi zo, je bent er zelf uitgekomen ben trots op je
jajaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks papa.
Morgen krijgen jullie pic, want nu donker enzo.
Mijn dm is 24/7 open je weetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Mooi zo, je bent er zelf uitgekomen ben trots op je
je haren tot je schouders zou mooi staan iddquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, kijk wat een vage foto dan:
[ afbeelding ]
Je leest het AD?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spoiler plsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja of nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pfffff willen ze je dood hebben ofzo
Lijkt me verstandig jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik moet zon hele pak ritalin eten om alle 4 in een keer te halen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ja, en dat word je doodquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |