quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
emo muziek![]()
![]()
Nirvana![]()
quote:
watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:53 schreef IlBacio het volgende:
[..]
[..]_____________________________________________________!
dat is toch drugs?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef Zweetteef het volgende:
Ik had ritalin gekregen van iemand om te leren,ga je dik van trillen
Oké, zo ver gaat mijn muzieksmaak ook weer nietquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Oké, zo ver gaat mijn muzieksmaak ook weer niet
lol nooit van gehoordquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Ochtegod, je bedoelt met emo toch niet van die plebcore-bandjes zoals Bullet For My Valentine en Avenged Sevenfold hè?
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Willen jullie even post 60 "like'en"?
ONZ / 1 miljoen likes is een gratis kutje
als je add of adhd heb is het medicijn jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
Vroeger had ik ritalin gekregen als medicijn op school
Je neemt lekker adhd pilletjes van een ander?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef Zweetteef het volgende:
Ik had ritalin gekregen van iemand om te leren,ga je dik van trillen
Ik kreeg dat op de basisschool omdat ik altijd in de klas zat te dromen en niet op te letten, door de pillen kon ik opletten en was ik alert maar als ik thuiskwam viel ik zo in slaapquote:
ja dat voor was het addquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als je add of adhd heb is het medicijn ja
ja dan kan ik langer lerenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je neemt lekker adhd pilletjes van een ander?
Ik luister eigenlijk niet echt heel vaak emo muziek, maar Silverstein dan vooral dusjaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
wat voor emo luister jij dan
haah goeie pille hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kreeg dat op de basisschool omdat ik altijd in de klas zat te dromen en niet op te letten, door de pillen kon ik opletten en was ik alert maar als ik thuiskwam viel ik zo in slaap
Dus had die grafpillen in de prullenbak gegooit
Wie ben ik om er iets van te zeggen als jij meent dat het verstandig isquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:59 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk niet echt heel vaak emo muziek, maar Silverstein dan vooral dusja
ja kan ik echt lang leren, moet wel mijn tentames halen tochquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie ben ik om er iets van te zeggen als jij meent dat het verstandig is
Je kan ook speed nemen, ik heb gehoord dat je daar ook langer wakker van blijft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja kan ik echt lang leren, moet wel mijn tentames halen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LALALALALALALA
Dan doe je de kachel aan, het raam en de deur dicht en je kleren weer aanquote:
haha xDquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hier ook van die pillen krijg je koud en ga trillen
Allang gedaaaaaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Papa? Ff like'en
ONZ / Ik heb hulp nodig
ONZquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Papa? Ff like'en
ONZ / Ik heb hulp nodig
Wat denk je zelf?quote:
Awhh, allerliefst wat ik ooit heb gehoord van een FOK!kerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denken dat ik jou posts oversla!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |