Gemaakt door de broodjeskoninginquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:13 schreef IlBacio het volgende:
Hey!
Wat een mooie foto in de OP trouwens, wat een sexy broodjes!
Als je goed hebt geleerd gaat het je vast en zeker lukken!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:15 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hoop het weldruk aan het leren
Doeiquote:
Schaam jequote:
goed zoquote:
dientjeeeequote:
Nee, buigen voor Supersof is te allen tijde gepastquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik zou ook![]()
willen doen, maarja ben nog maar een newbie hier
goeeed, best wel moe, maarja. En met jou?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
@sof & balcio Hoooooi hoe gaat het?
@beach he sup?
kut, had een wedstrijd en heb nog nooit zo slecht gezwommenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
@sof & balcio Hoooooi hoe gaat het?
@beach he sup?
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:24 schreef IlBacio het volgende:
[..]
kut, had een wedstrijd en heb nog nooit zo slecht gezwommen![]()
En met jou?
Das minder voor beidequote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
goeeed, best wel moe, maarja. En met jou?
Vanwaar deze verantwoorde houding?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Das minder voor beide
Ja wel goed, ben gister vroeg gaan slapen, tijden veranderen ga nu uur eerder naar bed als ik normaal ging dus voel me stuk beter 's ochtends ook
goed bezigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Das minder voor beide
Ja wel goed, ben gister vroeg gaan slapen, tijden veranderen ga nu uur eerder naar bed als ik normaal ging dus voel me stuk beter 's ochtends ook
quote:
quote:
Slaaprijden en moe zijn tijdens werkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:27 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Vanwaar deze verantwoorde houding?
jahquote:
ik heb nog nooit nirvana ofzo geluisterdquote:
Whatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit nirvana ofzo geluisterd
-1quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit nirvana ofzo geluisterd
emo muziekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Nirvanaoverrated emo's
quote:
sorryquote:
Mensen die ook maar wat roepenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Nirvanaoverrated emo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |