Tegenwoordig is dat gewoon hoe het gaat als je in een nachtclub bent. Ze is zeker geen enorme slet want ik ben de enige waarmee ze heeft geschuurd. en idd, gepaard met een boner.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan het liefst ook nog met een boner?
Dan stem ik inderdaad in met de Fokker die schreeuwde dat je gelijk moest gaan neuken..
Is ze stiekem geen enorme slet dan?
Ik heb deze tijden nooit meegemaakt, ik ging pas op mijn 15,5 uit en nooit iemand zien schuren.
Het is idd. ook je eigen keuze maar als je wat met iemand wilt dan pak je gewoon je kans.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef Dientje12 het volgende:
1 keer kwam een chick mij schuren van de voorkant maar ik was hier niet van gediend
Tja, kga haast nooit uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Het is idd. ook je eigen keuze maar als je wat met iemand wilt dan pak je gewoon je kans.
Ik ook niet, dit is mijn tweede keer dat ik in deze nachtclub was, het is overigens gewoon een schoolfeest maar ze huren gewoon een club af.quote:
En neuken ga ik sowieso niet aan beginnen voordat ik al een tijd met een chick heb.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan het liefst ook nog met een boner?
Dan stem ik inderdaad in met de Fokker die schreeuwde dat je gelijk moest gaan neuken..
Is ze stiekem geen enorme slet dan?
Ik heb deze tijden nooit meegemaakt, ik ging pas op mijn 15,5 uit en nooit iemand zien schuren.
homo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef HasjTag het volgende:
[..]
En neuken ga ik sowieso niet aan beginnen voordat ik al een tijd met een chick heb.
Waarom ben ik dan meteen een homo, ik ben 14, heb nog tijd zat.quote:
Gewoon in de bosjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:42 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan meteen een homo, ik ben 14, heb nog tijd zat.
En bovendien is dat bij ons de huisregel.
Als je een tijdje met je chick hebt mag je d'r gwn op je kamer bangen.
nee, maar even zonder te dollen, ik wil eerst gewoon een date met drquote:
bedankt, en ik ben al 1x eerder in de friendzone beland, maar dat was groep 6. dat wil ik iig niet nog eensquote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef Faux. het volgende:
Gelijk toeslaan, anders word je gefriendzoned.
yes indeed heb ik een nieuwe phone, sony xperia J en ook een backup telefoon (xperia u) en ook d'r nummer!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef Pitto het volgende:
Als je nou eerst eens je phone laat maken. Kun je weer op Whapp en is het veel makkelijker om te vragen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |