Je hebt geen BBC1?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:58 schreef uithangbord het volgende:
Ik ga er vanuit dat Firstrowsports het straks op orde heeft...
http://www.firstrow1.eu/sport/rugby.html
quote:It was announced on the 29 January that Zebo will make his first competitive appearance for Ireland in a Six Nations game against Wales on the 2nd February where he has scored his first try for Ireland in the Six nations and perfomed a turbo whopper piece of skill to set up Cian Healy for Ireland's second.
https://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Zebo
23-18quote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Winst voor Italie tegen Frankrijk: 25-18
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 07-02-2013 om 13:53:30Komende zondagmiddag live Rugby Six Nations bij de NOS: Ierland-Engeland. Geweldige sport. #kijktip #6nations #NOS #rugby reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:34 schreef franklop het volgende:
maar eerlijk is eerlijk, zelfs ik zag die pass aankomen
doe het alsnog evenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:12 schreef borisz het volgende:
Ik kan nu even de keuken niet uit.. Dan komt het iets alter.
met een vleugje spanning van de halve finale van WK anderhalf jaar terugquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:43 schreef uithangbord het volgende:
Erg mooi om Visser te zien scoren. Nu even duimen dat Frankrijk zichzelf weer bij elkaar raapt en Wales het rugby van de tweede helft van vorige week laat zien. Dan staat ons nu nog een erg mooie pot te wachten!
Ja, maar dan met beter rugby. Ben altijd toch wel voor de Fransosen maar hun rugby van het WK was droef. Daimn, als je het zo samenvat lijkt het alsof dit bijna geen goede pot kan wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met een vleugje spanning van de halve finale van WK anderhalf jaar terug
zei ook bewust 'de spanning', damn die game was 1 grote brok frustratie voor een anti-Fransoos (no offence). Ze deden echt hun best om met 1 man meer te verliezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:46 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Ja, maar dan met beter rugby. Ben altijd toch wel voor de Fransosen maar hun rugby van het WK was droef.
Als pro-Fransoos moet ik het helaas met je eens zijn. Afgelopen 2 jaar heeft Frankrijk veel te vaak oersaai en verdedigend rugby gespeeld. Prachtrugby in het najaar van 2012, dan begint het toernooi en gaan ze weer laf spelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
zei ook bewust 'de spanning', damn die game was 1 grote brok frustratie voor een anti-Fransoos (no offence). Ze deden echt hun best om met 1 man meer te verliezen
don't remember mequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef knnth het volgende:
Spannende wedstrijd en bij 22-20 na 79 minuten kickt Halfpenny van 50 meter een penalty tussen de palen
Ik was in Nieuw Zeeland toen, in een volle kroeg met allemaal gefrustreerde mensen, behalve twee Franse dames. Bleken die ook nog op onze kamer te liggenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef knnth het volgende:
Ik stond keihard te juichen samen met een paar Welshmen ... tot we in de herhaling pas zagen dat hij een meter te kort was .... damn, wat naar was dat zeg
Maar vandaag komt alles goed
De 2de helft was ook niet veel soeps. Hopelijk bieden Ierland & Engeland morgen meer spektakel...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef knnth het volgende:
Wat een enerverende eerste helft
Spelen allebei duidelijk beter dan vorige week maar spectaculair is het nog niet echt ...
twitter:BBCSport twitterde op woensdag 13-02-2013 om 18:18:56Ireland prop Cian Healy is banned until 10 March for stamping on England's Dan Cole during Sunday's #BBCSixNations tie in Dublin reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap er geen kut van, maar wat een gave sport om te kijken. Toch maar eens in verdiepen.
mja dan mag engeland volgende week niet te dik winnen in ieder gevalquote:Op zondag 24 februari 2013 11:53 schreef Nielsch het volgende:
Kan nog wel interessant worden als Wales in het laatste weekend thuis van Engeland weet te winnen. Dan kunnen (afhankelijk van de wedstrijd van vanmiddag) nog Wales, Engeland en Schotland / Ierland met hetzelfde aantal punten eindigen.
dat is waar iddquote:Op zondag 24 februari 2013 11:55 schreef franklop het volgende:
[..]
mja dan mag engeland volgende week niet te dik winnen in ieder geval
Dat is het mooie van de laatste wedstrijd onderling; gescoorde punten tellen dan "dubbel" aangezien ze er bij je tegenstander afgaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:57 schreef franklop het volgende:
wales + 19
Engeland + 26
stel volgende week even grote winst, dan heeft wales genoeg aan winst met 4 punten verschil, valt nog wel mee dan
klopt, jammer alleen dat het op een zaterdag is, want voetbal..quote:Op zondag 24 februari 2013 11:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is het mooie van de laatste wedstrijd onderling; gescoorde punten tellen dan "dubbel" aangezien ze er bij je tegenstander afgaan.
moet zelf op pad met voetbalquote:
kans is wel uitermate klein met wales dat enigszins weer wat beter lijkt te worden, maar ja op Murrayfield is alles mogelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Nielsch het volgende:
Zou het wel echt heel gaaf vinden als Schotland weer eens de 6N zou winnen.... Of *weer* ik bedoel natuurlijk voor het eerst.
QFTquote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Nielsch het volgende:
Ierland heeft echt tot de laatste seconde alle kansen gekregen en ook zelf alles weggegooid.
Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:50 schreef knnth het volgende:
Veel plezier dit weekend, ik spring zo in het vliegtuig naar Edinburgh
Have fun!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:50 schreef knnth het volgende:
Cool, meestal kijk ik Super Rugby pas tegen het eind van het seizoen, als de play-offs beginnen. Heb niet echt een favoriet team dus de competitiewedstrijden zijn voor een neutrale toeschouwer dan niet altijd echt relevant (op mooie acties na dan).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Have fun!
Ik ben nu Reds vs. Rebels aan het streamen. Zoals in de twee vorige wedstrijden van de Rebels ook het geval is geweest, lijken ze het weg te geven in de tweede helft.
Zojuist ook de Hurricanes vs. Crusaders gezien. Wat een mooie wedstrijd was dat zeg.
Tjah, ik heb een band met Nieuw Zeeland (woonachtig geweest). Ben vooral gek van de Chiefs en de Crusaders. Hurricanes zijn derde in rijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cool, meestal kijk ik Super Rugby pas tegen het eind van het seizoen, als de play-offs beginnen. Heb niet echt een favoriet team dus de competitiewedstrijden zijn voor een neutrale toeschouwer dan niet altijd echt relevant (op mooie acties na dan).
leuke stad ook om een paar pintjes te doen. Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:50 schreef knnth het volgende:
Italië kan me soms aangenaam verassen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef Nielsch het volgende:
Engeland nu 7 wedstrijdpunten voor op Wales. Stel dat Engeland morgen met 30 punten verschil wint van Italië staan ze 37 wedstrijdpunten voor op Wales. Dan moet Wales volgende week met 19 punten (37 / 2, afgerond naar boven) verschil winnen van Engeland om de Six Nations te winnen. Het kan nog wel, maar het is een beetje afhankelijk van hoe dik Engeland morgen wint.
Het was ook maar puur een (reken)voorbeeld, maar daarbij denk ik wel dat Engeland morgen voluit zal gaan tegen Italië om het verschil tussen hen en Wales zo groot mogelijk te maken. Ze weten ook dat die laatste ronde in het Millennium Stadium te Cardiff een heksenketel voor ze gaat worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef JeMoeder het volgende:
Balen, Ierland had het toch echt verdiend.
[..]
Italië kan me soms aangenaam verassen.
Ik moet Engeland nog met 30 punten verschil zien winnen. Vooral nu Owen Farrell niet kan spelen. Toby Flood is ook wel redelijk met het trappen, maar die Farrell die schiet geblindoekt met variabele wind vanaf 45 meter nog raak.
IDDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef JeMoeder het volgende:
Ik moet Engeland nog met 30 punten verschil zien winnen.
Zeker zal Engeland er voor gaan. Maar je weet het maar nooit met Italiëquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het was ook maar puur een (reken)voorbeeld, maar daarbij denk ik wel dat Engeland morgen voluit zal gaan tegen Italië om het verschil tussen hen en Wales zo groot mogelijk te maken. Ze weten ook dat die laatste ronde in het Millennium Stadium te Cardiff een heksenketel voor ze gaat worden.
GRAND SLAM FTW!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 11:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zeker zal Engeland er voor gaan. Maar je weet het maar nooit met ItaliëWat ik steeds vergeet is dat Wales niet de Wales van 2012 is. Ze maken toch teveel kostbare fouten. Ik denk dat Engeland ze gewoon van de mat veegt in het laatste weekend.
Als Parisse niet was geschorst dan had Italië nog wel kunnen dreigen. Nu missen ze gewoon hun leider.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik moet Engeland nog met 30 punten verschil zien winnen. Vooral nu Owen Farrell niet kan spelen. Toby Flood is ook wel redelijk met het trappen, maar die Farrell die schiet geblindoekt met variabele wind vanaf 45 meter nog raak.
Wordt wel weer eens tijd, laatste keer GS was 10 jaar geleden voor Engeland, gewonnen uit tegen Ierland!quote:
Niet meegekregen dat de schorsing van Parisse is ingekort en hij vandaag gewoon op het veld staatquote:Op zondag 10 maart 2013 11:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als Parisse niet was geschorst dan had Italië nog wel kunnen dreigen. Nu missen ze gewoon hun leider.
Nee, niet meegekregen, ik dacht nog steeds dat ie voor 40 dagen was geschorst. Terecht ook wel, ik vond het een erg zware rode kaart en schorsing voor de "overtreding" die hij had begaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat de schorsing van Parisse is ingekort en hij vandaag gewoon op het veld staat?
Kijk maar: http://www.rfu.com/news/2(...)/080313_head_to_head
Hij staat gewoon op 8 vandaag.
Haha klassequote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef knnth het volgende:
Zo, mooi weekend was dat weer.
Hoogtepuntje: vanaf rij 4 zo lang blijven (in het Nederlands natuurlijk) roepen en schreeuwen dat Visser toch maar even omkijkt en lacht
dat gaat nog wel oplope denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 17:03 schreef Nielsch het volgende:
Engeland - Italië 12-3
Engeland +16 op Wales, wat betekent dat Wales met meer dan 8 punten verschil zal moeten winnen om de 6 Nations te winnen.
Nu dus: 15-3quote:
Als Engeland volgende week net zo speelt als nu zeker wel, helemaal omdat het in Cardiff is.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef franklop het volgende:
hoe speelde wales gister? Hebben ze uberhaupt wel een echte kans volgende week?
Ja, bij die penalty had Orquera beter kunnen kiezen voor een line-out kickquote:Op zondag 10 maart 2013 17:15 schreef franklop het volgende:
Jammer dat de conversie + penalty te lastig was, anders hadden ze voor gestaan
Shared championship aldus BBCquote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Nielsch het volgende:
Ja, ik vraag me af wat de volgende decider is. Ik denk het aantal gescoorde tries en daar staat Wales op 7 en Engeland op 5. Wat dat betreft heeft Wales dus (waarschijnlijk) genoeg aan 7 punten verschil. Tenzij Engeland twee of drie tries scoort en Wales alles op penalties doet.
Is dat zo? Zou kunnen. Er ligt een mogelijk scenario.quote:
denk dat het puur komt doordat je maar 1 keer tegen elkaar speelt. De thuisploeg heeft natuurlijk 'voordeel' om thuis te spelen in bepaalde duels en dus hun eigen publiek achter zich te hebben. Over het algemeen speel je dan net wat beter.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:10 schreef knnth het volgende:
Nope, helaas niet. Ik vind onderling resultaat nog altijd het meest logische: hoe kan je de beste zijn als je niet van de enige overgebleven concurrent kan winnen?
Iedereen die voor Engeland is, is niet objectief daarinquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:47 schreef Nielsch het volgende:
Iedereen die voor Wales is snapt het echt niet.
Iedereen die denkt dat Wales gaat winnen of iedereen die dat hoopt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:47 schreef Nielsch het volgende:
Iedereen die voor Wales is snapt het echt niet.
Engeland was echt nergens, vooral na de rust, terechte zege!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dit, maar Wales heeft goed gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |