Het was ook maar puur een (reken)voorbeeld, maar daarbij denk ik wel dat Engeland morgen voluit zal gaan tegen Italië om het verschil tussen hen en Wales zo groot mogelijk te maken. Ze weten ook dat die laatste ronde in het Millennium Stadium te Cardiff een heksenketel voor ze gaat worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef JeMoeder het volgende:
Balen, Ierland had het toch echt verdiend.
[..]
Italië kan me soms aangenaam verassen.
Ik moet Engeland nog met 30 punten verschil zien winnen. Vooral nu Owen Farrell niet kan spelen. Toby Flood is ook wel redelijk met het trappen, maar die Farrell die schiet geblindoekt met variabele wind vanaf 45 meter nog raak.
IDDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef JeMoeder het volgende:
Ik moet Engeland nog met 30 punten verschil zien winnen.
Zeker zal Engeland er voor gaan. Maar je weet het maar nooit met Italiëquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het was ook maar puur een (reken)voorbeeld, maar daarbij denk ik wel dat Engeland morgen voluit zal gaan tegen Italië om het verschil tussen hen en Wales zo groot mogelijk te maken. Ze weten ook dat die laatste ronde in het Millennium Stadium te Cardiff een heksenketel voor ze gaat worden.
GRAND SLAM FTW!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 11:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zeker zal Engeland er voor gaan. Maar je weet het maar nooit met ItaliëWat ik steeds vergeet is dat Wales niet de Wales van 2012 is. Ze maken toch teveel kostbare fouten. Ik denk dat Engeland ze gewoon van de mat veegt in het laatste weekend.
Als Parisse niet was geschorst dan had Italië nog wel kunnen dreigen. Nu missen ze gewoon hun leider.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik moet Engeland nog met 30 punten verschil zien winnen. Vooral nu Owen Farrell niet kan spelen. Toby Flood is ook wel redelijk met het trappen, maar die Farrell die schiet geblindoekt met variabele wind vanaf 45 meter nog raak.
Wordt wel weer eens tijd, laatste keer GS was 10 jaar geleden voor Engeland, gewonnen uit tegen Ierland!quote:
Niet meegekregen dat de schorsing van Parisse is ingekort en hij vandaag gewoon op het veld staatquote:Op zondag 10 maart 2013 11:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als Parisse niet was geschorst dan had Italië nog wel kunnen dreigen. Nu missen ze gewoon hun leider.
Nee, niet meegekregen, ik dacht nog steeds dat ie voor 40 dagen was geschorst. Terecht ook wel, ik vond het een erg zware rode kaart en schorsing voor de "overtreding" die hij had begaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat de schorsing van Parisse is ingekort en hij vandaag gewoon op het veld staat?
Kijk maar: http://www.rfu.com/news/2(...)/080313_head_to_head
Hij staat gewoon op 8 vandaag.
Haha klassequote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef knnth het volgende:
Zo, mooi weekend was dat weer.
Hoogtepuntje: vanaf rij 4 zo lang blijven (in het Nederlands natuurlijk) roepen en schreeuwen dat Visser toch maar even omkijkt en lacht
dat gaat nog wel oplope denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 17:03 schreef Nielsch het volgende:
Engeland - Italië 12-3
Engeland +16 op Wales, wat betekent dat Wales met meer dan 8 punten verschil zal moeten winnen om de 6 Nations te winnen.
Nu dus: 15-3quote:
Als Engeland volgende week net zo speelt als nu zeker wel, helemaal omdat het in Cardiff is.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef franklop het volgende:
hoe speelde wales gister? Hebben ze uberhaupt wel een echte kans volgende week?
Ja, bij die penalty had Orquera beter kunnen kiezen voor een line-out kickquote:Op zondag 10 maart 2013 17:15 schreef franklop het volgende:
Jammer dat de conversie + penalty te lastig was, anders hadden ze voor gestaan
Shared championship aldus BBCquote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Nielsch het volgende:
Ja, ik vraag me af wat de volgende decider is. Ik denk het aantal gescoorde tries en daar staat Wales op 7 en Engeland op 5. Wat dat betreft heeft Wales dus (waarschijnlijk) genoeg aan 7 punten verschil. Tenzij Engeland twee of drie tries scoort en Wales alles op penalties doet.
Is dat zo? Zou kunnen. Er ligt een mogelijk scenario.quote:
denk dat het puur komt doordat je maar 1 keer tegen elkaar speelt. De thuisploeg heeft natuurlijk 'voordeel' om thuis te spelen in bepaalde duels en dus hun eigen publiek achter zich te hebben. Over het algemeen speel je dan net wat beter.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:10 schreef knnth het volgende:
Nope, helaas niet. Ik vind onderling resultaat nog altijd het meest logische: hoe kan je de beste zijn als je niet van de enige overgebleven concurrent kan winnen?
Iedereen die voor Engeland is, is niet objectief daarinquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:47 schreef Nielsch het volgende:
Iedereen die voor Wales is snapt het echt niet.
Iedereen die denkt dat Wales gaat winnen of iedereen die dat hoopt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:47 schreef Nielsch het volgende:
Iedereen die voor Wales is snapt het echt niet.
Engeland was echt nergens, vooral na de rust, terechte zege!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dit, maar Wales heeft goed gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |