twitter:BBCSport twitterde op woensdag 13-02-2013 om 18:18:56Ireland prop Cian Healy is banned until 10 March for stamping on England's Dan Cole during Sunday's #BBCSixNations tie in Dublin reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap er geen kut van, maar wat een gave sport om te kijken. Toch maar eens in verdiepen.
mja dan mag engeland volgende week niet te dik winnen in ieder gevalquote:Op zondag 24 februari 2013 11:53 schreef Nielsch het volgende:
Kan nog wel interessant worden als Wales in het laatste weekend thuis van Engeland weet te winnen. Dan kunnen (afhankelijk van de wedstrijd van vanmiddag) nog Wales, Engeland en Schotland / Ierland met hetzelfde aantal punten eindigen.
dat is waar iddquote:Op zondag 24 februari 2013 11:55 schreef franklop het volgende:
[..]
mja dan mag engeland volgende week niet te dik winnen in ieder geval
Dat is het mooie van de laatste wedstrijd onderling; gescoorde punten tellen dan "dubbel" aangezien ze er bij je tegenstander afgaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:57 schreef franklop het volgende:
wales + 19
Engeland + 26
stel volgende week even grote winst, dan heeft wales genoeg aan winst met 4 punten verschil, valt nog wel mee dan
klopt, jammer alleen dat het op een zaterdag is, want voetbal..quote:Op zondag 24 februari 2013 11:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is het mooie van de laatste wedstrijd onderling; gescoorde punten tellen dan "dubbel" aangezien ze er bij je tegenstander afgaan.
moet zelf op pad met voetbalquote:
kans is wel uitermate klein met wales dat enigszins weer wat beter lijkt te worden, maar ja op Murrayfield is alles mogelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Nielsch het volgende:
Zou het wel echt heel gaaf vinden als Schotland weer eens de 6N zou winnen.... Of *weer* ik bedoel natuurlijk voor het eerst.
QFTquote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Nielsch het volgende:
Ierland heeft echt tot de laatste seconde alle kansen gekregen en ook zelf alles weggegooid.
Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:50 schreef knnth het volgende:
Veel plezier dit weekend, ik spring zo in het vliegtuig naar Edinburgh
Have fun!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:50 schreef knnth het volgende:
Cool, meestal kijk ik Super Rugby pas tegen het eind van het seizoen, als de play-offs beginnen. Heb niet echt een favoriet team dus de competitiewedstrijden zijn voor een neutrale toeschouwer dan niet altijd echt relevant (op mooie acties na dan).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Have fun!
Ik ben nu Reds vs. Rebels aan het streamen. Zoals in de twee vorige wedstrijden van de Rebels ook het geval is geweest, lijken ze het weg te geven in de tweede helft.
Zojuist ook de Hurricanes vs. Crusaders gezien. Wat een mooie wedstrijd was dat zeg.
Tjah, ik heb een band met Nieuw Zeeland (woonachtig geweest). Ben vooral gek van de Chiefs en de Crusaders. Hurricanes zijn derde in rijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cool, meestal kijk ik Super Rugby pas tegen het eind van het seizoen, als de play-offs beginnen. Heb niet echt een favoriet team dus de competitiewedstrijden zijn voor een neutrale toeschouwer dan niet altijd echt relevant (op mooie acties na dan).
leuke stad ook om een paar pintjes te doen. Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:50 schreef knnth het volgende:
Italië kan me soms aangenaam verassen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef Nielsch het volgende:
Engeland nu 7 wedstrijdpunten voor op Wales. Stel dat Engeland morgen met 30 punten verschil wint van Italië staan ze 37 wedstrijdpunten voor op Wales. Dan moet Wales volgende week met 19 punten (37 / 2, afgerond naar boven) verschil winnen van Engeland om de Six Nations te winnen. Het kan nog wel, maar het is een beetje afhankelijk van hoe dik Engeland morgen wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |