quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:34 schreef franklop het volgende:
maar eerlijk is eerlijk, zelfs ik zag die pass aankomen
doe het alsnog evenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:12 schreef borisz het volgende:
Ik kan nu even de keuken niet uit.. Dan komt het iets alter.
met een vleugje spanning van de halve finale van WK anderhalf jaar terugquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:43 schreef uithangbord het volgende:
Erg mooi om Visser te zien scoren. Nu even duimen dat Frankrijk zichzelf weer bij elkaar raapt en Wales het rugby van de tweede helft van vorige week laat zien. Dan staat ons nu nog een erg mooie pot te wachten!
Ja, maar dan met beter rugby. Ben altijd toch wel voor de Fransosen maar hun rugby van het WK was droef. Daimn, als je het zo samenvat lijkt het alsof dit bijna geen goede pot kan wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met een vleugje spanning van de halve finale van WK anderhalf jaar terug
zei ook bewust 'de spanning', damn die game was 1 grote brok frustratie voor een anti-Fransoos (no offence). Ze deden echt hun best om met 1 man meer te verliezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:46 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Ja, maar dan met beter rugby. Ben altijd toch wel voor de Fransosen maar hun rugby van het WK was droef.
Als pro-Fransoos moet ik het helaas met je eens zijn. Afgelopen 2 jaar heeft Frankrijk veel te vaak oersaai en verdedigend rugby gespeeld. Prachtrugby in het najaar van 2012, dan begint het toernooi en gaan ze weer laf spelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
zei ook bewust 'de spanning', damn die game was 1 grote brok frustratie voor een anti-Fransoos (no offence). Ze deden echt hun best om met 1 man meer te verliezen
don't remember mequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef knnth het volgende:
Spannende wedstrijd en bij 22-20 na 79 minuten kickt Halfpenny van 50 meter een penalty tussen de palen
Ik was in Nieuw Zeeland toen, in een volle kroeg met allemaal gefrustreerde mensen, behalve twee Franse dames. Bleken die ook nog op onze kamer te liggenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef knnth het volgende:
Ik stond keihard te juichen samen met een paar Welshmen ... tot we in de herhaling pas zagen dat hij een meter te kort was .... damn, wat naar was dat zeg
Maar vandaag komt alles goed
De 2de helft was ook niet veel soeps. Hopelijk bieden Ierland & Engeland morgen meer spektakel...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef knnth het volgende:
Wat een enerverende eerste helft
Spelen allebei duidelijk beter dan vorige week maar spectaculair is het nog niet echt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |