SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
c_a vindt de muziek niet zo leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Best lullig dat mijn laptop harder geluid heeft dan jouw faalphonequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
moet je even mijn filmpje aanklinken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best lullig dat mijn laptop harder geluid heeft dan jouw faalphone![]()
![]()
Inderdaad!!quote:
Beter over aardbeien praten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, grapje natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even mijn filmpje aanklinken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Met slagroomquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Beter over aardbeien praten![]()
![]()
Nomnomnomquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen!... Damn dat was een zwaar nachtje...
Ben vermoeider uit bed gekomen dan dat ik er in gingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen!... Damn dat was een zwaar nachtje...
Ben vermoeider uit bed gekomen dan dat ik er in ging
[b]AirwiN schreef [/b]
Je had een steen-onderwoner in je bed?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nope, die lag naast c_a en viroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je had een steen-onderwoner in je bed?![]()
Ik had het hele bed voor mij alleen
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan toch vermoeid uit bed komen??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, die lag naast c_a en viro![]()
Ik had het hele bed voor mij alleenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan toch vermoeid uit bed komen??
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee er lag niemand in Coma vannacht?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het hele bed voor mij alleen![]()
![]()
Geloof het nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee er lag niemand in Coma vannacht?![]()
Ja ik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |