SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
c_a vindt de muziek niet zo leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Best lullig dat mijn laptop harder geluid heeft dan jouw faalphonequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
moet je even mijn filmpje aanklinken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best lullig dat mijn laptop harder geluid heeft dan jouw faalphone![]()
![]()
Inderdaad!!quote:
Beter over aardbeien praten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, grapje natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even mijn filmpje aanklinken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Met slagroomquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Beter over aardbeien praten![]()
![]()
Nomnomnomquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen!... Damn dat was een zwaar nachtje...
Ben vermoeider uit bed gekomen dan dat ik er in gingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen!... Damn dat was een zwaar nachtje...
Ben vermoeider uit bed gekomen dan dat ik er in ging
[b]AirwiN schreef [/b]
Je had een steen-onderwoner in je bed?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nope, die lag naast c_a en viroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je had een steen-onderwoner in je bed?![]()
Ik had het hele bed voor mij alleen
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan toch vermoeid uit bed komen??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, die lag naast c_a en viro![]()
Ik had het hele bed voor mij alleenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan toch vermoeid uit bed komen??
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee er lag niemand in Coma vannacht?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het hele bed voor mij alleen![]()
![]()
Geloof het nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee er lag niemand in Coma vannacht?![]()
Ja ik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjeuhjquote:Zeker drukke dag(en) ervoor
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar in bed een bitch, die dingen. Vlekken! (De slagroom maakte het niet beter..)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe mij maar ananas!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
mm boeit me niet zo... want aardbeienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar in bed een bitch, die dingen. Vlekken! (De slagroom maakte het niet beter..)![]()
dus![]()
Nou eens uitdenken wat ik vandaag kan doen; heb geen zin in schaatsen, en in de tuin aan de slag met de schutting kan nu ook nie..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef fietsie het volgende:
Nou eens uitdenken wat ik vandaag kan doen; heb geen zin in schaatsen, en in de tuin aan de slag met de schutting kan nu ook nie..
dus![]()
Wat ben jij voor vrouwquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoor![]()
![]()
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoor
Me pa komt straks![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb meegekregen dat jij het kots van anderen op kon ruimen
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijk zo hoort datquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.![]()
![]()
Oow gezellig!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.
Me pa komt straks
Mijn moeder belde gister dat ze d'r pols had gebroken; kan best zijn dat ik vanavond even op "ziekenbezoek" ga....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtquote:Hihihi
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.
Me pa komt straksdus![]()
Je bent welkom hoor!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow gezellig!
Mijn moeder belde gister dat ze d'r pols had gebroken; kan best zijn dat ik vanavond even op "ziekenbezoek" ga....
OwDat is minder! Beterschap aan je moeder!!
dus![]()
ik denk niet dat er veel mensen zijn die het met plezier doen, het plezier haal je uit het resultaatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtHihihi
kijk mij wijs doen![]()
![]()
Dan kun je nooit extreem leuk zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtHihihi
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
ik zit naar Dynamo te kijken.... het -moet- toch gewoon zijn dat die gozer van techniek gebruik maakt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mmm nee het plezier haal ik uit kijken naar mooie mannen die schoonmaken. Soms is het proces belangrijker dan het resultaatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mensen zijn die het met plezier doen, het plezier haal je uit het resultaat
kijk mij wijs doen
mmm .. ken je me nog niet zo goed!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je nooit extreem leuk zijn.dus![]()
nee, hij kan toveren!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef fietsie het volgende:
ik zit naar Dynamo te kijken.... het -moet- toch gewoon zijn dat die gozer van techniek gebruik maakt...![]()
Reden 2 waarom je nooit extreem leuk kan zijn, je durft mij niet te ontmoeten.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Dus een lelijke vent die vreselijk goed kan schoonmaken boeit je niet zo ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
als je een schoon huis hebt, komt er misschien een mooie man langs om samen met jou plezier te hebben!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Mmm nee het plezier haal ik uit kijken naar mooie mannen die schoonmaken. Soms is het proces belangrijker dan het resultaat
want nu zal je op zoek moeten naar een schoonmaker, die zijn meestal niet zo mooi.
just saying!![]()
![]()
Zoals hij omhoog zweefde bij het christusbeeld in brazilie.... Daar moet gewoon een hydrolische arm ofzo hebben gestaan, en het publiek als acteurs...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik hoef er geen verklaring voor te hebben want ik weet simpelweg dat die er is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zoals hij omhoog zweefde bij het christusbeeld in brazilie.... Daar moet gewoon een hydrolische arm ofzo hebben gestaan, en het publiek als acteurs...
Niemand kan toveren.![]()
Slim van me he?!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reden 2 waarom je nooit extreem leuk kan zijn, je durft mij niet te ontmoeten.Nope boeit me niet zoquote:dus![]()
- De vloerenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo rol ik
[..]
Heb ook al boodschappen gedaan...
Ik hoef niks meer
- De was
- Bedden verschonen (maar daar liggen nu 2 luizen in, dus dat kan nu niet)
- Koken
- Leven
Zin om een deel over te nemen ?![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
deze hele lijst is een kutwerk ja, daarom moet je ook gewoon elke dag iets doen. en het niet laten opstapelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
- De vloeren
- De was
- Koken
- Leven
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
- De vloeren
- De was
- Koken
- Leven
Wat denk je zelf
![]()
![]()
Don't do it... dan wil ik als medicus nooit meer patat/friet eten!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
Patat/friet heet vanaf nu GAS (Gefrituurde AardappelStengels).dus![]()
Meeste is toch zo gedaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
- De vloeren
- De was
- Koken
- Leven
![]()
![]()
Da's een uitdaging als je van ma-vrij werkt vanaf sochtends veel te vroeg tot savonds veel te laatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
deze hele lijst is een kutwerk ja, daarom moet je ook gewoon elke dag iets doen. en het niet laten opstapelen
flatusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Don't do it... dan wil ik als medicus nooit meer patat/friet eten!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Koken en leven wil ik best doen! (luizen IEHHHH)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
- De vloeren
- De was
- Koken
- Leven
Zin om een deel over te nemen ?
dus![]()
Nou als ik die co's en arts-assistenten bij ons zie bunkeren dan wordt er vrij weinig gedoceerd op dat vlak....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Don't do it... dan wil ik als medicus nooit meer patat/friet eten!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
boeit me vrij weinig hoe jullie het noemen maar elke keer als jullie het benoemen dan krijg ik trekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
Patat/friet heet vanaf nu GAS (Gefrituurde AardappelStengels).![]()
![]()
Hij bedoelt zijn vrouw en dochterquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Koken en leven wil ik best doen! (luizen IEHHHH)![]()
![]()
![]()
Luizen als in slapende dames die te lui zijn iets uit te voerenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Koken en leven wil ik best doen! (luizen IEHHHH)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
GAS Groep A streptococcenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou als ik die co's en arts-assistenten bij ons zie bunkeren dan wordt er vrij weinig gedoceerd op dat vlak....
Denk bovendien dat arts en co-assistenten er een prima gewicht etc op na houden over het algemeen
dus![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij bedoelt zijn vrouw en dochter visite
mensen zijn altijd zo goed in smoesjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's een uitdaging als je van ma-vrij werkt vanaf sochtends veel te vroeg tot savonds veel te laat![]()
![]()
Je gaat toch een eitje voor iemand bakken, bak je er gelijk voor jezelf toch ook 1quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
boeit me vrij weinig hoe jullie het noemen maar elke keer als jullie het benoemen dan krijg ik trek![]()
Hij welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt weer een dame op visite![]()
Ik moet ook maar weer eens een dame scharrelen![]()
uiteraard, met bacon en zaanse mayoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat toch een eitje voor iemand bakken, bak je er gelijk voor jezelf toch ook 1![]()
![]()
Normaal ben ik toch nooit zo moe op zaterdag, en al helemaal nie zo laatquote:
Ik ook...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij wel![]()
Ik moet ook maar weer eens een dame scharrelen![]()
Dwijlen? Echt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Op vers witbrood natuurlijk (want dat moetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard, met bacon en zaanse mayo)
Ik ben chronisch moe ... half 7 was het vanmorgenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal ben ik toch nooit zo moe op zaterdag, en al helemaal nie zo laat
Kon wel janken![]()
Dweilen = met zo'n natte doekquote:
Dwijlen = wat ze op carnaval doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
een vers wit zacht bolletje zelfsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op vers witbrood natuurlijk (want dat moet)
![]()
![]()
Toen was ik wel ehm, even wakker...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Toen was ik al 14 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toen was ik wel ehm, even wakker...![]()
![]()
I know ... busted..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dweilen = met zo'n natte doek
Dwijlen = wat ze op carnaval doen![]()
dus![]()
Maar ik ga denk ik maar beginnen met vloeren dweilen; met deze droge lucht droogt het vast snel!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik lach alleen digitaal vandaagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze lacht... dat is of een goed teken, of je lacht me uit![]()
![]()
Hier was het snel droog had ik vernomen van mam.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
Maar ik ga denk ik maar beginnen met vloeren dweilen; met deze droge lucht droogt het vast snel!![]()
Je bent gezond.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef Evie het volgende:
oo ik wil naar bloedmooie mannen kijken... wat is er mis met me?![]()
![]()
Je bent geil en hebt dringend een beurt nodigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef Evie het volgende:
oo ik wil naar bloedmooie mannen kijken... wat is er mis met me?![]()
![]()
![]()
Is dit autobiografisch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent geil en hebt dringend een beurt nodigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:ogen.. dingen waar je blij mee moet zijn in het leven
![]()
![]()
mmm nehhhquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent geil en hebt dringend een beurt nodig![]()
dus![]()
Ik sla overquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent geil en hebt dringend een beurt nodig.
![]()
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jij ook schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
**heeft spierpijn**Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
... zeg jij met je 300 kilo bilvet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:31 schreef Evie het volgende:
GAS Groep A streptococcen
Denk bovendien dat arts en co-assistenten er een prima gewicht etc op na houden over het algemeen
Pijn is immers fijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer nog iets harder tekeer gaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Spierpijn is niet erg. Kun je de volgende keer hetzelfde niveau aan zonder spierpijn, dus kun je toewerken naar een hoger niveau.quote:![]()
Denk dat een openstaand raam en onaangename buitentemp ook een rol speeltquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer nog iets harder tekeer gaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee ik heb nooit spierpijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Spierpijn is niet erg. Kun je de volgende keer hetzelfde niveau aan zonder spierpijn, dus kun je toewerken naar een hoger niveau.
14 SHADES OF GREY
Goeiemiddag mensen
Net een uurtje wakker
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Was het zo heet op de kamer dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Denk dat een openstaand raam en onaangename buitentemp ook een rol speelt![]()
![]()
mmmm bilvetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... zeg jij met je 300 kilo bilvet.
They love it !
dus![]()
Mits het op de borsten zit.quote:
Dan heet het borstvetquote:
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Een mooie gedachte om warm van te worden in deze kou.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
mm niks mis met mn borsten al zeg ik het zelf!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Deze ? http://linux.about.com/cs/linux101/g/grun.htmquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sick sick sick sick zoals Dynamo 1 gesigneerde honkbal uit een ballen-schiet-machine vangt....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Autocorrectquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze ? http://linux.about.com/cs/linux101/g/grun.htm![]()
Maar nee, wel deze http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grunn![]()
Ik zal wel even zwaaien als je langszoeftquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Autocorrect![]()
Maar nee, wel deze http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grunn
Zwaai jij naar Opels ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zal wel even zwaaien als je langszoeft![]()
![]()
ZeTuurlijk, ik let nl -altijd- op als die in de buurt komen, voor mijn eigen veiligheidquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
Ze
[..]
Tuurlijk, ik let nl -altijd- op als die in de buurt komen, voor mijn eigen veiligheid![]()
![]()
Ik rijd denk ik niet....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
Ze
[..]
Tuurlijk, ik let nl -altijd- op als die in de buurt komen, voor mijn eigen veiligheid![]()
Ik ga dadelijk ook maar weer in bad liggen. Misschien knap ik daar een beetje van op.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerst maar eens in bad
daarna nog boodschapjes doen![]()
Ik mag er vast niet bij komen liggen?
14 SHADES OF GREY
Hoeveel schade vrije jaren heb je? Hoeveel boetes heb je gehad?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookrival leeft ook nog, hij is het bewijs
14 SHADES OF GREY
voor mijn veiligheid.... als in: bewust aanrij pogingenquote:
Jawel, maar ik denk niet dat je dat wilquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mag er vast niet bij komen liggen?![]()
![]()
Tweequote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel schade vrije jaren heb je? Hoeveel boetes heb je gehad?
Nul![]()
18 schadevrije jaren, 6 boetes (waarvan maar 2 op mijn naam)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel schade vrije jaren heb je? Hoeveel boetes heb je gehad?
(rijd altijd te hard met de auto van schoonpa....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Andere keer dan maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat je dat wil
Goedquote:![]()
Ik rijd ook al jaren schade vrijik rijd namelijk geen auto
14 SHADES OF GREY
Veel gezelligheid!quote:
HIer wordt om ontbijt gebietst inmiddels....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |