SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
c_a vindt de muziek niet zo leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Best lullig dat mijn laptop harder geluid heeft dan jouw faalphonequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
moet je even mijn filmpje aanklinken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best lullig dat mijn laptop harder geluid heeft dan jouw faalphone![]()
![]()
Inderdaad!!quote:
Beter over aardbeien praten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, grapje natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even mijn filmpje aanklinken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Met slagroomquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Beter over aardbeien praten![]()
![]()
Nomnomnomquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen!... Damn dat was een zwaar nachtje...
Ben vermoeider uit bed gekomen dan dat ik er in gingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen!... Damn dat was een zwaar nachtje...
Ben vermoeider uit bed gekomen dan dat ik er in ging
[b]AirwiN schreef [/b]
Je had een steen-onderwoner in je bed?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nope, die lag naast c_a en viroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je had een steen-onderwoner in je bed?![]()
Ik had het hele bed voor mij alleen
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan toch vermoeid uit bed komen??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, die lag naast c_a en viro![]()
Ik had het hele bed voor mij alleenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan toch vermoeid uit bed komen??
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee er lag niemand in Coma vannacht?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het hele bed voor mij alleen![]()
![]()
Geloof het nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee er lag niemand in Coma vannacht?![]()
Ja ik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjeuhjquote:Zeker drukke dag(en) ervoor
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar in bed een bitch, die dingen. Vlekken! (De slagroom maakte het niet beter..)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe mij maar ananas!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
mm boeit me niet zo... want aardbeienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar in bed een bitch, die dingen. Vlekken! (De slagroom maakte het niet beter..)![]()
dus![]()
Nou eens uitdenken wat ik vandaag kan doen; heb geen zin in schaatsen, en in de tuin aan de slag met de schutting kan nu ook nie..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef fietsie het volgende:
Nou eens uitdenken wat ik vandaag kan doen; heb geen zin in schaatsen, en in de tuin aan de slag met de schutting kan nu ook nie..
dus![]()
Wat ben jij voor vrouwquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoor![]()
![]()
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoor
Me pa komt straks![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb meegekregen dat jij het kots van anderen op kon ruimen
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijk zo hoort datquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.![]()
![]()
Oow gezellig!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.
Me pa komt straks
Mijn moeder belde gister dat ze d'r pols had gebroken; kan best zijn dat ik vanavond even op "ziekenbezoek" ga....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtquote:Hihihi
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.
Me pa komt straksdus![]()
Je bent welkom hoor!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow gezellig!
Mijn moeder belde gister dat ze d'r pols had gebroken; kan best zijn dat ik vanavond even op "ziekenbezoek" ga....
OwDat is minder! Beterschap aan je moeder!!
dus![]()
ik denk niet dat er veel mensen zijn die het met plezier doen, het plezier haal je uit het resultaatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtHihihi
kijk mij wijs doen![]()
![]()
Dan kun je nooit extreem leuk zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtHihihi
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
ik zit naar Dynamo te kijken.... het -moet- toch gewoon zijn dat die gozer van techniek gebruik maakt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mmm nee het plezier haal ik uit kijken naar mooie mannen die schoonmaken. Soms is het proces belangrijker dan het resultaatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mensen zijn die het met plezier doen, het plezier haal je uit het resultaat
kijk mij wijs doen
mmm .. ken je me nog niet zo goed!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je nooit extreem leuk zijn.dus![]()
nee, hij kan toveren!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef fietsie het volgende:
ik zit naar Dynamo te kijken.... het -moet- toch gewoon zijn dat die gozer van techniek gebruik maakt...![]()
Reden 2 waarom je nooit extreem leuk kan zijn, je durft mij niet te ontmoeten.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Dus een lelijke vent die vreselijk goed kan schoonmaken boeit je niet zo ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
als je een schoon huis hebt, komt er misschien een mooie man langs om samen met jou plezier te hebben!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Mmm nee het plezier haal ik uit kijken naar mooie mannen die schoonmaken. Soms is het proces belangrijker dan het resultaat
want nu zal je op zoek moeten naar een schoonmaker, die zijn meestal niet zo mooi.
just saying!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |