SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
c_a vindt de muziek niet zo leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Best lullig dat mijn laptop harder geluid heeft dan jouw faalphonequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
moet je even mijn filmpje aanklinken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best lullig dat mijn laptop harder geluid heeft dan jouw faalphone![]()
![]()
Inderdaad!!quote:
Beter over aardbeien praten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, grapje natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even mijn filmpje aanklinken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Met slagroomquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Beter over aardbeien praten![]()
![]()
Nomnomnomquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen!... Damn dat was een zwaar nachtje...
Ben vermoeider uit bed gekomen dan dat ik er in gingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen!... Damn dat was een zwaar nachtje...
Ben vermoeider uit bed gekomen dan dat ik er in ging
[b]AirwiN schreef [/b]
Je had een steen-onderwoner in je bed?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nope, die lag naast c_a en viroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je had een steen-onderwoner in je bed?![]()
Ik had het hele bed voor mij alleen
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan toch vermoeid uit bed komen??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, die lag naast c_a en viro![]()
Ik had het hele bed voor mij alleenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan toch vermoeid uit bed komen??
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee er lag niemand in Coma vannacht?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het hele bed voor mij alleen![]()
![]()
Geloof het nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee er lag niemand in Coma vannacht?![]()
Ja ik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjeuhjquote:Zeker drukke dag(en) ervoor
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar in bed een bitch, die dingen. Vlekken! (De slagroom maakte het niet beter..)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe mij maar ananas!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
mm boeit me niet zo... want aardbeienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar in bed een bitch, die dingen. Vlekken! (De slagroom maakte het niet beter..)![]()
dus![]()
Nou eens uitdenken wat ik vandaag kan doen; heb geen zin in schaatsen, en in de tuin aan de slag met de schutting kan nu ook nie..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef fietsie het volgende:
Nou eens uitdenken wat ik vandaag kan doen; heb geen zin in schaatsen, en in de tuin aan de slag met de schutting kan nu ook nie..
dus![]()
Wat ben jij voor vrouwquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoor![]()
![]()
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoor
Me pa komt straks![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb meegekregen dat jij het kots van anderen op kon ruimen
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijk zo hoort datquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.![]()
![]()
Oow gezellig!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.
Me pa komt straks
Mijn moeder belde gister dat ze d'r pols had gebroken; kan best zijn dat ik vanavond even op "ziekenbezoek" ga....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtquote:Hihihi
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee voor vandaag.
Me pa komt straksdus![]()
Je bent welkom hoor!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow gezellig!
Mijn moeder belde gister dat ze d'r pols had gebroken; kan best zijn dat ik vanavond even op "ziekenbezoek" ga....
OwDat is minder! Beterschap aan je moeder!!
dus![]()
ik denk niet dat er veel mensen zijn die het met plezier doen, het plezier haal je uit het resultaatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtHihihi
kijk mij wijs doen![]()
![]()
Dan kun je nooit extreem leuk zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
Een extreem leuke die niet van schoonmaken houdtHihihi
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
ik zit naar Dynamo te kijken.... het -moet- toch gewoon zijn dat die gozer van techniek gebruik maakt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mmm nee het plezier haal ik uit kijken naar mooie mannen die schoonmaken. Soms is het proces belangrijker dan het resultaatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mensen zijn die het met plezier doen, het plezier haal je uit het resultaat
kijk mij wijs doen
mmm .. ken je me nog niet zo goed!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je nooit extreem leuk zijn.dus![]()
nee, hij kan toveren!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef fietsie het volgende:
ik zit naar Dynamo te kijken.... het -moet- toch gewoon zijn dat die gozer van techniek gebruik maakt...![]()
Reden 2 waarom je nooit extreem leuk kan zijn, je durft mij niet te ontmoeten.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Dus een lelijke vent die vreselijk goed kan schoonmaken boeit je niet zo ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
als je een schoon huis hebt, komt er misschien een mooie man langs om samen met jou plezier te hebben!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Mmm nee het plezier haal ik uit kijken naar mooie mannen die schoonmaken. Soms is het proces belangrijker dan het resultaat
want nu zal je op zoek moeten naar een schoonmaker, die zijn meestal niet zo mooi.
just saying!![]()
![]()
Zoals hij omhoog zweefde bij het christusbeeld in brazilie.... Daar moet gewoon een hydrolische arm ofzo hebben gestaan, en het publiek als acteurs...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik hoef er geen verklaring voor te hebben want ik weet simpelweg dat die er is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zoals hij omhoog zweefde bij het christusbeeld in brazilie.... Daar moet gewoon een hydrolische arm ofzo hebben gestaan, en het publiek als acteurs...
Niemand kan toveren.![]()
Slim van me he?!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reden 2 waarom je nooit extreem leuk kan zijn, je durft mij niet te ontmoeten.Nope boeit me niet zoquote:dus![]()
- De vloerenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo rol ik
[..]
Heb ook al boodschappen gedaan...
Ik hoef niks meer
- De was
- Bedden verschonen (maar daar liggen nu 2 luizen in, dus dat kan nu niet)
- Koken
- Leven
Zin om een deel over te nemen ?![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
deze hele lijst is een kutwerk ja, daarom moet je ook gewoon elke dag iets doen. en het niet laten opstapelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
- De vloeren
- De was
- Koken
- Leven
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
- De vloeren
- De was
- Koken
- Leven
Wat denk je zelf
![]()
![]()
Don't do it... dan wil ik als medicus nooit meer patat/friet eten!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
Patat/friet heet vanaf nu GAS (Gefrituurde AardappelStengels).dus![]()
Meeste is toch zo gedaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
- De vloeren
- De was
- Koken
- Leven
![]()
![]()
Da's een uitdaging als je van ma-vrij werkt vanaf sochtends veel te vroeg tot savonds veel te laatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
deze hele lijst is een kutwerk ja, daarom moet je ook gewoon elke dag iets doen. en het niet laten opstapelen
flatusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Don't do it... dan wil ik als medicus nooit meer patat/friet eten!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Koken en leven wil ik best doen! (luizen IEHHHH)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
- De vloeren
- De was
- Koken
- Leven
Zin om een deel over te nemen ?
dus![]()
Nou als ik die co's en arts-assistenten bij ons zie bunkeren dan wordt er vrij weinig gedoceerd op dat vlak....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Don't do it... dan wil ik als medicus nooit meer patat/friet eten!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
boeit me vrij weinig hoe jullie het noemen maar elke keer als jullie het benoemen dan krijg ik trekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
Patat/friet heet vanaf nu GAS (Gefrituurde AardappelStengels).![]()
![]()
Hij bedoelt zijn vrouw en dochterquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Koken en leven wil ik best doen! (luizen IEHHHH)![]()
![]()
![]()
Luizen als in slapende dames die te lui zijn iets uit te voerenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Koken en leven wil ik best doen! (luizen IEHHHH)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
GAS Groep A streptococcenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou als ik die co's en arts-assistenten bij ons zie bunkeren dan wordt er vrij weinig gedoceerd op dat vlak....
Denk bovendien dat arts en co-assistenten er een prima gewicht etc op na houden over het algemeen
dus![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij bedoelt zijn vrouw en dochter visite
mensen zijn altijd zo goed in smoesjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's een uitdaging als je van ma-vrij werkt vanaf sochtends veel te vroeg tot savonds veel te laat![]()
![]()
Je gaat toch een eitje voor iemand bakken, bak je er gelijk voor jezelf toch ook 1quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
boeit me vrij weinig hoe jullie het noemen maar elke keer als jullie het benoemen dan krijg ik trek![]()
Hij welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt weer een dame op visite![]()
Ik moet ook maar weer eens een dame scharrelen![]()
uiteraard, met bacon en zaanse mayoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat toch een eitje voor iemand bakken, bak je er gelijk voor jezelf toch ook 1![]()
![]()
Normaal ben ik toch nooit zo moe op zaterdag, en al helemaal nie zo laatquote:
Ik ook...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij wel![]()
Ik moet ook maar weer eens een dame scharrelen![]()
Dwijlen? Echt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier best de vaat komen doen, schoonmaken en dwijlen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Op vers witbrood natuurlijk (want dat moetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard, met bacon en zaanse mayo)
Ik ben chronisch moe ... half 7 was het vanmorgenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal ben ik toch nooit zo moe op zaterdag, en al helemaal nie zo laat
Kon wel janken![]()
Dweilen = met zo'n natte doekquote:
Dwijlen = wat ze op carnaval doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
een vers wit zacht bolletje zelfsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op vers witbrood natuurlijk (want dat moet)
![]()
![]()
Toen was ik wel ehm, even wakker...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Toen was ik al 14 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toen was ik wel ehm, even wakker...![]()
![]()
I know ... busted..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dweilen = met zo'n natte doek
Dwijlen = wat ze op carnaval doen![]()
dus![]()
Maar ik ga denk ik maar beginnen met vloeren dweilen; met deze droge lucht droogt het vast snel!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik lach alleen digitaal vandaagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze lacht... dat is of een goed teken, of je lacht me uit![]()
![]()
Hier was het snel droog had ik vernomen van mam.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
Maar ik ga denk ik maar beginnen met vloeren dweilen; met deze droge lucht droogt het vast snel!![]()
Je bent gezond.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef Evie het volgende:
oo ik wil naar bloedmooie mannen kijken... wat is er mis met me?![]()
![]()
Je bent geil en hebt dringend een beurt nodigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef Evie het volgende:
oo ik wil naar bloedmooie mannen kijken... wat is er mis met me?![]()
![]()
![]()
Is dit autobiografisch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent geil en hebt dringend een beurt nodigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:ogen.. dingen waar je blij mee moet zijn in het leven
![]()
![]()
mmm nehhhquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent geil en hebt dringend een beurt nodig![]()
dus![]()
Ik sla overquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent geil en hebt dringend een beurt nodig.
![]()
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jij ook schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
**heeft spierpijn**Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
... zeg jij met je 300 kilo bilvet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:31 schreef Evie het volgende:
GAS Groep A streptococcen
Denk bovendien dat arts en co-assistenten er een prima gewicht etc op na houden over het algemeen
Pijn is immers fijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer nog iets harder tekeer gaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Spierpijn is niet erg. Kun je de volgende keer hetzelfde niveau aan zonder spierpijn, dus kun je toewerken naar een hoger niveau.quote:![]()
Denk dat een openstaand raam en onaangename buitentemp ook een rol speeltquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer nog iets harder tekeer gaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee ik heb nooit spierpijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Spierpijn is niet erg. Kun je de volgende keer hetzelfde niveau aan zonder spierpijn, dus kun je toewerken naar een hoger niveau.
14 SHADES OF GREY
Goeiemiddag mensen
Net een uurtje wakker
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Was het zo heet op de kamer dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Denk dat een openstaand raam en onaangename buitentemp ook een rol speelt![]()
![]()
mmmm bilvetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... zeg jij met je 300 kilo bilvet.
They love it !
dus![]()
Mits het op de borsten zit.quote:
Dan heet het borstvetquote:
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Een mooie gedachte om warm van te worden in deze kou.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
mm niks mis met mn borsten al zeg ik het zelf!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Deze ? http://linux.about.com/cs/linux101/g/grun.htmquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sick sick sick sick zoals Dynamo 1 gesigneerde honkbal uit een ballen-schiet-machine vangt....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Autocorrectquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze ? http://linux.about.com/cs/linux101/g/grun.htm![]()
Maar nee, wel deze http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grunn![]()
Ik zal wel even zwaaien als je langszoeftquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Autocorrect![]()
Maar nee, wel deze http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grunn
Zwaai jij naar Opels ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zal wel even zwaaien als je langszoeft![]()
![]()
ZeTuurlijk, ik let nl -altijd- op als die in de buurt komen, voor mijn eigen veiligheidquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
Ze
[..]
Tuurlijk, ik let nl -altijd- op als die in de buurt komen, voor mijn eigen veiligheid![]()
![]()
Ik rijd denk ik niet....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
Ze
[..]
Tuurlijk, ik let nl -altijd- op als die in de buurt komen, voor mijn eigen veiligheid![]()
Ik ga dadelijk ook maar weer in bad liggen. Misschien knap ik daar een beetje van op.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerst maar eens in bad
daarna nog boodschapjes doen![]()
Ik mag er vast niet bij komen liggen?
14 SHADES OF GREY
Hoeveel schade vrije jaren heb je? Hoeveel boetes heb je gehad?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookrival leeft ook nog, hij is het bewijs
14 SHADES OF GREY
voor mijn veiligheid.... als in: bewust aanrij pogingenquote:
Jawel, maar ik denk niet dat je dat wilquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mag er vast niet bij komen liggen?![]()
![]()
Tweequote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel schade vrije jaren heb je? Hoeveel boetes heb je gehad?
Nul![]()
18 schadevrije jaren, 6 boetes (waarvan maar 2 op mijn naam)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel schade vrije jaren heb je? Hoeveel boetes heb je gehad?
(rijd altijd te hard met de auto van schoonpa....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Andere keer dan maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat je dat wil
Goedquote:![]()
Ik rijd ook al jaren schade vrijik rijd namelijk geen auto
14 SHADES OF GREY
Veel gezelligheid!quote:
HIer wordt om ontbijt gebietst inmiddels....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kwestie van ergens een koeling onklaar maken en dan ben jij tijdje alleen, dan durftie welquote:
Ja hoor, enige dingetje waarmee ik zit is hoe jaloers is je vriendquote:14 SHADES OF GREY
Ik ben heel jaloers....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor, enige dingetje waarmee ik zit is hoe jaloers is je vriend![]()
![]()
Ik ben geen bedreigingquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Wat voor tijn geen issue is, want hij heeft het over haar vriend, niet over haar virtuele stalkerquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Wat voor tijn geen issue is, want hij heeft het over haar vriend, niet over haar virtuele stalker
14 SHADES OF GREY
Dat kan jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kwestie van ergens een koeling onklaar maken en dan ben jij tijdje alleen, dan durftie welDie is niet jaloers. Die zit vaak genoeg met me in bad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor, enige dingetje waarmee ik zit is hoe jaloers is je vriend![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan ja
[..]
Die is niet jaloers. Die zit vaak genoeg met me in bad.
14 SHADES OF GREY
Straks gaat iedereen mij verlaten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kun je weer full time op fok zittenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Straks gaat iedereen mij verlaten.![]()
![]()
Niemand meer om mee te knuffelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je weer full time op fok zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dat alles wat je met ze doet, knuffelen? Ik denk die recreeert effies lekker een weekendjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand meer om mee te knuffelen.
Waar was jij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je weer full time op fok zitten![]()
![]()
Niks wetenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:43 schreef fietsie het volgende:
Wat voor tijn geen issue is, want hij heeft het over haar vriend, niet over haar virtuele stalker.
![]()
Ik had een cursus op vrijdag, waardoor ik om vrijdag uiterlijk om 12 uur alweer thuis moest zijn. Vond het voor één avondje zwetsen toch wat te ver weg. Ik wacht wel op een moment dat het me beter uitkomtquote:
Achteraf gezien maar goed ook, want ik voel me als sinds gistermorgen erg slecht en ben niet eens naar de cursus gegaan![]()
![]()
Dat dacht ik vanochtend ook over jou.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, eventjes uitrusten dusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hey! Ja goed, even een relaxdagje, morgen weer verder met school.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha, eventjes uitrusten dusDus kom ik ook weer hier kijken.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dus kom ik ook weer hier kijken.
![]()
![]()
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had een cursus op vrijdag, waardoor ik om vrijdag uiterlijk om 12 uur alweer thuis moest zijn. Vond het voor één avondje zwetsen toch wat te ver weg. Ik wacht wel op een moment dat het me beter uitkomt
Achteraf gezien maar goed ook, want ik voel me als sinds gistermorgen erg slecht en ben niet eens naar de cursus gegaan
Beterschapquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanochtend ook over jou.
Ik lag gezellig bij charmed en viro![]()
![]()
Ik voel mij aan de kant geschoven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Beterschap
[..]
Ik lag gezellig bij charmed en viro
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahja dan ben je wel weer toe aan wat te drinken oidquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
Toch netjes, al bijna drie uur niets meer hoeven kotsenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
Toch netjes, al bijna drie uur niets meer hoeven kotsenWat heb je gedaan?
![]()
![]()
Welnee, jij lag al te pitten en ik was nog klaar wakkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij aan de kant geschoven.![]()
![]()
Wordt weer onderhand tijd jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dan ben je wel weer toe aan wat te drinken oid![]()
![]()
En je had zin in meer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welnee, jij lag al te pitten en ik was nog klaar wakkerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aaaw! Beterschap dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niks, ik voel me vanaf gistermorgen al slecht. En vanaf gistermiddag echt superslecht![]()
![]()
Ik ga weer ff rondje dweilenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
True.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welnee, jij lag al te pitten en ik was nog klaar wakkerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Schoonmaken dat moet ik ook nog doenquote:14 SHADES OF GREY
Geen zin in beter worden?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dankje
Heb er alleen geen zin in!![]()
![]()
Oh haha. Volgens mij heeft niemand ooit zin ik ziek zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ziek zijn!
Kan ik wel lekker veel in bed liggen![]()
![]()
Op een stille kamer liggen terwijl er nog meer mensen wakker zijn is minder leukquote:.
Weet ik.quote:![]()
Sommige volgens mij wel! Die zijn iedere maand wel ziekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh haha. Volgens mij heeft niemand ooit zin ik ziek zijn.![]()
![]()
Sommige vrouwen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sommige volgens mij wel! Die zijn iedere maand wel ziek14 SHADES OF GREY
Ik snap die mensen ook niet.quote:14 SHADES OF GREY
je had er bij moeten komen liggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij aan de kant geschoven.
Ik vroeg het nog toen je voor de eerste keer naar de plee ging![]()
![]()
Zij herinnerde zich vast die grafische verhalen over jouw stoelgang de afgelopen dagen nogquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je had er bij moeten komen liggen
Ik vroeg het nog toen je voor de eerste keer naar de plee ging
het was heel veilig hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zij herinnerde zich vast die grafische verhalen over jouw stoelgang de afgelopen dagen nog
Geen last meer gehad![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was heel veilig hoor
Geen last meer gehad
14 SHADES OF GREY
En dat was het moment waarop -iedereen- huiverend vertrok?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik sliep toen nog.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je had er bij moeten komen liggen
Ik vroeg het nog toen je voor de eerste keer naar de plee gingIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had je er een aarsbei in gestopt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was heel veilig hoor
Geen last meer gehad
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
nee aardbeiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je er een aarsbei in gestopt?![]()
![]()
En de meet gaat gewoon nog door
[b]AirwiN schreef [/b]
Viro en pupquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Das toch geen meet... das meubilairquote:
Wacht, Viro, geen Vinnie... dan nog... 1 persoon is geen meet
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ghehehquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das toch geen meet... das meubilair
Wacht, Viro, geen Vinnie... dan nog... 1 persoon is geen meetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heel de stad doorgelopen op zoek naar een dvd voor mijn nichtje. Nergens te verkrijgen.
Heb ook de verleiding weerstaan om allemaal junkfood te kopen.Heb wel mandarijnen
Ik zal ook Transformers van een soort nep-Lego. Zag er nog best tof uit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aan alleen pup heb jij toch al genoeg?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pup heeft mij aan de kant geschovenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aan alleen pup heb jij toch al genoeg?
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor een getrouwde vrouw uit de regio R'dam?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pup heeft mij aan de kant geschovenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pup met Viro? I did not see that coming.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pup heeft mij aan de kant geschovenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En een negertquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor een getrouwde vrouw uit de regio R'dam?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Uithuilen? *biedt zijn armen aan*quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grrrrr een lijstje last-minute boodschappen....
Nou ja dan toch maar kleren aan en naar de JumboProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie met wie?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pup met Viro? I did not see that coming.14 SHADES OF GREY
Tofquote:voor hun
14 SHADES OF GREY
Ik ga ffies de vrieskou in, fruit voor uk halen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vanavondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun jij me niet komen verzorgen?.
![]()
Je weet niet wat je mistquote:
14 SHADES OF GREY
Verstandigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. En dat houden we zo.
14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pup met Viro? I did not see that coming.![]()
![]()
Dan kom ik er aan, maar eerst etenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je kunt er nog steeds bij komen liggen hoor14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom ik er aan, maar eerst eten
Ik ga er zo toch maar eens uit, lig er al meer dan twee uur in nu![]()
![]()
Zo langquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga er zo toch maar eens uit, lig er al meer dan twee uur in nuwow
14 SHADES OF GREY
Nu voel ik me tenminste een beetje beter, maar als ik dadelijk eruit ben ...quote:
Tenminste, dat was gisteren zo.![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu voel ik me tenminste een beetje beter, maar als ik dadelijk eruit ben ...
Tenminste, dat was gisteren zo.
14 SHADES OF GREY
Als ik betaald zou krijgen om te postenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rijk word ik er niet van nee!dan zou ik nog meer posten
14 SHADES OF GREY
Ik zit al aan de limiet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik betaald zou krijgen om te postendan zou ik nog meer posten
![]()
En die limiet is?quote:14 SHADES OF GREY
Ghehe. Liegen is leuk!
Huppelkind is een baas!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is best wel veelquote:
14 SHADES OF GREY
We gaan straks even in het centrum kijken![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
dat had ik van de weekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Te veel tijd.
Ik ga nu toch maar eens echt uit bad. De drie uur komen wel erg dichtbij
Steeds heet water erbij doen![]()
![]()
waarom is datquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
We gaan straks even in het centrum kijken![]()
dan
![]()
![]()
Ik kan dat niet uren in bad liggen. Half uurtje ofzo14 SHADES OF GREY
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had ik van de week
Steeds heet water erbij doen
Is zo lekker...![]()
Het is nog best warmquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
Een lekker warm bad, daar heb ik ook wel zin in![]()
![]()
Omdat Gorinchem sowieso alquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
telefoon erbij
Of series
Ik vermaak me wel hoor![]()
Of gewoon genieten. Ik krijg de tijd wel om dan![]()
![]()
Ik wel, koud!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan best. Ben nog niet buiten geweest, maar de sneeuw ligt nog centimeters hoog.![]()
![]()
Hoeveel mensen wonen daar eigenlijk? Je hoort het best vaak, maar het is toch ook maar klein of niet ?quote:![]()
ik verdwaal in gorinchem, dus neem aan dat het groot isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen daar eigenlijk? Je hoort het best vaak, maar het is toch ook maar klein of niet ?![]()
![]()
Knooppunt waar vaak file staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen daar eigenlijk? Je hoort het best vaak, maar het is toch ook maar klein of niet ?![]()
35 000 ongeveer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen daar eigenlijk? Je hoort het best vaak, maar het is toch ook maar klein of niet ?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Radioquote:Waar?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Onder andere. Maar ik hoor/lees het wel vaker.![]()
Jij bent ontslaat?quote:
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Sterktequote:
14 SHADES OF GREY
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op school en in boeken of documenten. Maar zal wel door de geschiedenis komen.Mijn ogen doen pijnquote:![]()
![]()
Tot 16feb heb ik. Klinkt lang, maar is heulemaal niksquote:
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Nog maar een kleine maandquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Tot 16feb heb ik. Klinkt lang, maar is heulemaal niks
Hopen dat je snel iets anders kunt vinden!![]()
Ik spreek vloeiend Zuid-Afrikaansquote:
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik voel je pijn!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
[..]
Mijn ogen doen pijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben al overal afgewezen. Dat had ik gister ofzo al geschrevenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog maar een kleine maand
Hopen dat je snel iets anders kunt vinden!
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Helaas zijn spreken en schrijven 2 totaal verschillende dingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Zuid-Afrikaans![]()
Het is Afrikaans, niet Zuid-Afrikaans.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Zuid-AfrikaansBeter onethisch dan oneetbaar![]()
WT, heb jij Flipsje nog gezien of gesproken de laatste dagen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is Afrikaans, niet Zuid-Afrikaans.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ligt het dekentje al warm te worden?quote:
Het is koud en glad buiten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet waar je op doelt, maar nee!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, heb jij Flipsje nog gezien of gesproken de laatste dagen?
Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |