Ik zal het je nog sterker vertellen, ik ken kamerplanten met meer taalgevoel dan dit sujet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dus serieus dat een aap uit de dierentuin die de hele tijd willekeurig op een toetsenbord slaat minder taalfouten maakt dan deze veertigjarige, complete droeftoeter.
Dan ken je mijn topic over intelligent fruit nog niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik ken kamerplanten met meer taalgevoel dan dit sujet.
Ik heb een recent een papaya bevriend op facebook, en die post uitermate inspirerende en weldoordachte dingen, echt dingen die je aan het denken zetten en die je op een andere manier naar de wereld laten kijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan ken je mijn topic over intelligent fruit nog niet.
Ik weet het van de banaan maar veel verder heb ik me er nooit in verdiept. Op een gegeven moment kreeg ik zulke vervelende reacties dat ik gestopt ben met mijn onderzoekje.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb een recent een papaya bevriend op facebook, en die post uitermate inspirerende en weldoordachte dingen, echt dingen die je aan het denken zetten en die je op een andere manier naar de wereld laten kijken.
Dat zie ik die troglodiet echt nog niet doen hoor.
Nee, fruit wordt onderschat, dat is duidelijk. Ik ben blij dat jij getracht hebt op je eigen manier toch een eind aan dat onrecht te maken.
Wat naar. Mensen kunnen zo beperkt zijn in hun zienswijze soms. Of in hun taalvaardigheden, zoals het prachtige voorbeeld van die Neanderthaler die hier al eerder voorbij is gekomen. (met excuses aan eventuele nog levende Neanderthalers, ik heb namelijk begrepen dat zij vooral in poëzie zeer bedreven waren)quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet het van de banaan maar veel verder heb ik me er nooit in verdiept. Op een gegeven moment kreeg ik zulke vervelende reacties dat ik gestopt ben met mijn onderzoekje.
Stukje duiding: deze post werd omstreeks 18:00 geplaatst door een meisje dat - volledig onverwacht - om 14:00 vandaag haar moeder heeft verloren. Ik vind het uiteraard verschrikkelijk voor haar, maar ik begrijp echt niet dat mensen op zó'n moment denken aan het updaten van hun Facebook-account. En dan ook nog eens zonder duidelijk te posten wát er aan de hand is... 't is dat er iemand reageerde die het toevallig wist. En wat verwachten mensen dan? Moet ik mijn condoleances via Facebook over gaan brengen? Werkelijk...quote:Ik ben gebroken
Dan heb je toch het empathische vermogen van defect gasfornuisquote:Wat een erg nieuws, en dat op mijn verjaardag
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
En dan is er ook nog iemand die schrijft:
[..]
Dan heb je toch het empathische vermogen van defect gasfornuis
Met een toon van "ik vind het niet gewenst dat je op mijn verjaardag dit soort berichten op Facebook zet". Gewoon jammer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
[..]
Komt op mij over alsof je diegene wel even moet feliciterenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen...
Dat dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt op mij over alsof je diegene wel even moet feliciteren [ afbeelding ] Sommige mensen...
Wtf die reactiequote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Stukje duiding: deze post werd omstreeks 18:00 geplaatst door een meisje dat - volledig onverwacht - om 14:00 vandaag haar moeder heeft verloren. Ik vind het uiteraard verschrikkelijk voor haar, maar ik begrijp echt niet dat mensen op zó'n moment denken aan het updaten van hun Facebook-account. En dan ook nog eens zonder duidelijk te posten wát er aan de hand is... 't is dat er iemand reageerde die het toevallig wist. En wat verwachten mensen dan? Moet ik mijn condoleances via Facebook over gaan brengen? Werkelijk...
[..]
Plas in haar kont?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef Remqo het volgende:
Ik heb een onzekere MILF op fb die steeds dit soort plaatjes post:
[ afbeelding ]
Wat een IQ-loos geneuzel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef vraaghetnietaanmij het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef Joenes het volgende:
De buikoperatie huismoeder uit het vorige topic deelt nu dagelijks haar avond eten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig, ik ben zo iemand heb juist een grafhekel aan mensen die elke dag vanalles over alles wat ze doen op fb postenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb laatst ook een rondje unfrienden gedaan: mensen die nooit ergens op reageren en zelf ook niks posten.
Gatverdamme! Welke mensen liken dit?? Ik mag toch aannemen dat dat allemaal van hetzelfde kaliber is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef Joenes het volgende:
De buikoperatie huismoeder uit het vorige topic deelt nu dagelijks haar avond eten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te bevatten die reactie…quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Stukje duiding: deze post werd omstreeks 18:00 geplaatst door een meisje dat - volledig onverwacht - om 14:00 vandaag haar moeder heeft verloren. Ik vind het uiteraard verschrikkelijk voor haar, maar ik begrijp echt niet dat mensen op zó'n moment denken aan het updaten van hun Facebook-account. En dan ook nog eens zonder duidelijk te posten wát er aan de hand is... 't is dat er iemand reageerde die het toevallig wist. En wat verwachten mensen dan? Moet ik mijn condoleances via Facebook over gaan brengen? Werkelijk...
[..]
Beste post van 2013 tot nu toe dit.quote:
Flodderpapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gatverdamme! Welke mensen liken dit?? Ik mag toch aannemen dat dat allemaal van hetzelfde kaliber is?
En die witlof. Man, ik heb nog nooit witlof met ham en kaas gegeten dat er uit zag als Flodderpap! (Weten jullie wel, dat ma Flodder op de borden gooit in de film)
Dat is het andere uiterste. Er zit nog wel van alles tussenin. *Stel* dat je alleen maar Facebookvrienden hebt die nooit iets posten en nooit reageren, dan is er toch weinig aan...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Grappig, ik ben zo iemand heb juist een grafhekel aan mensen die elke dag vanalles over alles wat ze doen op fb posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |