Don't bother kan niemand wat schelen al hang je jezelf op met je capuchonquote:
ik snap het gewoon niet.quote:
Meisjes zijn raarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
waarom ze me eerst niet leuk vind en nu wel 5 uur later en we praatte trouwens via wapp
Omdat niet alles binnen 1 sec omdraait, stel je voor dat jij dat vriendje was en ze ziet een jongen en poef ze is wegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
waarom ze me eerst niet leuk vind en nu wel 5 uur later en we praatte trouwens via wapp
Ik heb precies ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
komen. En ik weet wel, misschien moet ik wel beginnen met een whatsapp gesprek, maar daar heb ik eigenlijk nooit zin in![]()
Het geen zin hebben in het starten van een gesprek? Vind je het wel leuk om gewhatsappt te worden?quote:
Ja weer precies ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het geen zin hebben in het starten van een gesprek? Vind je het wel leuk om gewhatsappt te worden?Ik wel namelijk en daarom vind ik het best raar van mezelf. (Behalve als een of andere jonge uit mijn klas zich verveelt en mij gaat whatsappen, daar heb ik nooit zin in)
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:
Welcome, to the friendzone.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef technicalx het volgende:
Wat bedoel je hiermee zegt Ze gewoon als vrienden
Aangezien jij reageerde met "wat bedoel je hiermee" en niet je gevoelens voor haar kenbaar maakt. Nu probeerde ze je te peilen of je haar ook leuk vind dmv whapp.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
Boeiend?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
1.70 ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:37 schreef IlBacio het volgende:
Een vriend van mij heeft zijn vriendin ontmoet via whatsapp en heeft nu al meer dan een maand een relatie met haar dus dat zou niet echt een probleem moeten zijn!
Maar de belangrijkste vraag lijkt me: vind je haar leuk en zou JIJ ervoor willen gaan?
en hoe groot is haar vriendje?
Redelijk leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:40 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Dat was niet echt de hoofdvraag, dus zeg eens: vind jij haar leuk?
En zou je graag een relatie met haar willen?quote:
Ik zie haar elke dag op school vanaf dinsdag ennequote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:49 schreef IlBacio het volgende:
[..]
En zou je graag een relatie met haar willen?
Zo ja blijf met haar whatsappen en doe een beetje flirterig enzo.
Dan vindt ze jou dus leuker dan haar vriendje, wees gevleid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zie haar elke dag op school vanaf dinsdag enne
ze zegt dat ze me leuk vind
en ze zegt dat ze wilt knuffelen..
terwijl ze een vriendje heeft..
Ja :$quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:51 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Dan vindt ze jou dus leuker dan haar vriendje, wees gevleid.
Gewoon via whatsapp met haar praten en als het zondagavond nog steeds goed klikt vraag je naar haar vriendje, als het maandag goed klikt vraag je of ze serieus was met dat knuffelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja :$
maar hoe zou ik het opbouwen want het moet niet allemaal te snel gaan
ik zie haar dinsdag voor de 1ste keer sinds een jaar.
Voordat je whatsappt met elkaar heb je toch je nummer uitgewisseld..?! Het is geen FB ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:37 schreef IlBacio het volgende:
Een vriend van mij heeft zijn vriendin ontmoet via whatsapp en heeft nu al meer dan een maand een relatie met haar dus dat zou niet echt een probleem moeten zijn!
Maar de belangrijkste vraag lijkt me: vind je haar leuk en zou JIJ ervoor willen gaan?
en hoe groot is haar vriendje?
Nouquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:12 schreef RetRy32 het volgende:
Volgens mij is het gewoon een meid die met iedereen flirt of ze heeft gevoelens voor jou door alleen te praten via whatsapp... Tja beetje raar maar goed, ik heb het zelf ook meegemaakt...
Probeer misschien over seksualiteit te praten en kijk hoe open ze is naar jou toe enzo... En laat duidelijk zijn dat je haar een toffe vriend vindt, dan laat zij misschien zien dat zij jouw leuker dan dat vind.
Alleen omdat het via whatsapp is is het een beetje... Bullshit...
Twee mogelijkheden:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
Nou
wat er precies is gebeurd is als volgt
Ik kende haar 1 jaar geleden via via en we hadden toen leuk contact enzo
en toen begon 1 week geleden weer met haar te praten en toen was het gewoon normaal weetje wel
Nou gister begon het
Het begon met iloveyou ik zei vind je me leuk ofzo zegt ze vind je mij leuk? zeg ik ja
zegt ze ik jou niet sorry dat was om 1 uur smiddags ongeveer 7 uur savonds beginnen we weer te praten hebben we foto's uitgewisselt enzo en zegt ze van ik begin je een beetje leuk te vinden..
zeg ik oke!zegt ze van iloveyou en een tijdje later zei ze van ik wou dat je bij mij was kunnen we lekker knuffelen enzo en ik wist dat ze een vriendje had want dat staat in haar wapp status die ze daarna heeft verandert naar love someone(L)
ik vind dit heel raar
Gewoon wat ik zei... lol...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden:
1. Ze vind je niet echt leuk en zegt maar wat, zo'n type die met iedereen flirt.
2. Ze vind je wel leuk en is in de war omdat ze je leuker dan haar vriendje vind. Daarom zei ze ook eerst alleen vrienden, maar daarna dat ze je toch leuk vind. In dit geval als je iets met haar wil gewoon terug flirten en zo snel mogelijk een keer afspreken samen.
Trouwens... Normale fotos of tetten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
Nou
en toen begon 1 week geleden weer met haar te praten en toen was het gewoon normaal weetje wel
Nou gister begon het
Het begon met iloveyou ik zei vind je me leuk ofzo zegt ze vind je mij leuk? zeg ik ja
zegt ze ik jou niet sorry dat was om 1 uur smiddags ongeveer 7 uur savonds beginnen we weer te praten hebben we foto's uitgewisselt enzo en zegt ze van ik begin je een beetje leuk te vinden..
zeg ik oke!zegt ze van iloveyou en een tijdje later zei ze van ik wou dat je bij mij was kunnen we lekker knuffelen enzo en ik wist dat ze een vriendje had want dat staat in haar wapp status die ze daarna heeft verandert naar love someone(L)
ik vind dit heel raar
Wat voor meisje is het?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
Nou
Nou gister begon het
ik vind dit heel raar
ja joh jongens zijn vleeswaren waar je zo even uit kunt kiezenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:15 schreef technicalx het volgende:
Ze zegt ik vind iemand anders ook leuk dus ik zal een keuze moeten maken
Nee alleen meisjes zijn dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja joh jongens zijn vleeswaren waar je zo even uit kunt kiezen
Dit. Je kiest niet op wie je verliefd bent, dat ben je gewoon.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja joh jongens zijn vleeswaren waar je zo even uit kunt kiezen
dan doe je datquote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef technicalx het volgende:
Maar ze moet me ook nog in het echt zien?
nou probeer het zou ik zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef technicalx het volgende:
Heb weer nieuws ze zegt ik wil jou toch omdat de ander ver weg woont en hij alleen maar sex wilt..
en ze zegt trouwens ik zou DENK IK toch voor jou kiezenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou probeer het zou ik zeggen
vraag dan of ze wil datenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef technicalx het volgende:
[..]
en ze zegt trouwens ik zou DENK IK toch voor jou kiezen
Ik zie er elke dag op school en we hebben stage samenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag dan of ze wil daten
en dan kan je niet daten?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zie er elke dag op school en we hebben stage samen
Maar ze vind me dus wel leukquote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef SecretAgent het volgende:
Je hebt 2 opties, of je gaat er op in of je gaat er niet op in. Lijkt me toch niet zo moeilijk?
Waar zijn al die "Waarom" vragen voor nodig?
Ik typte m'n sollicitatie ook op m'n mobiel. Heel blij waren ze daar niet meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef technicalx het volgende:
ik ben 1 week geleden in contact gekomen met een heel leuk meisje
maar het ging dus zo
wij gezellig een hele week praten enzo
blijkt het dat ze een vriendje heeft nouja ik dacht dat hoeft geen drempel te zijn dus na een tijdje zegt ze iloveu ik zeg Wat bedoel je hiermee zegt Ze gewoon als vrienden nou dieZelfde dag savonds zegt ze ik begin je toch een beetje leuk te vinden ik zo net nog niet zegt ze van ja ik moest er overna denken en daarna zegt ze heb zin om je weer te zien kunnen we knuffelen
dit was mijn verhaal
ik typ dit op me mobiel
pff wat een irritant mormelquote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef technicalx het volgende:
ik zeg dat ik altijd voor der ga en dat ik 100% voor der ga
zegt ze awhh wat schattig...
Wat is dan ongeveer de vraag?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff wat een irritant mormelvraag gewoon duidelijk wat zij wil
" luister meisje, ik heb duidelijk aangegeven wat ik wil, nu wil ik duidelijk van jouw kant horen wat je met mij zou willen zodat ik ook weet waar ik aan toe ben."quote:
iK ZEG MIJN LIEFDE WORD MET DE DAG ROTERquote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
" luister meisje, ik heb duidelijk aangegeven wat ik wil, nu wil ik duidelijk van jouw kant horen wat je met mij zou willen zodat ik ook weet waar ik aan toe ben."
Zoiets.
ik snap geen reet van wat je zegt maar het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
iK ZEG MIJN LIEFDE WORD MET DE DAG ROTER
IK VIND JE STEEDS LEUKER EN IK HOOP DAT JE DAT OOK VOOR MIJ VOELT ALS IK JE ZIE kan ook langer duren maarja
ze zegt jah (K)
Ze zegt jah toen ik zei ik hoop dat je dat voor mij voelt als ik je ziequote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap geen reet van wat je zegt maar het zal wel goed zijn.
ah oke leukquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ze zegt jah toen ik zei ik hoop dat je dat voor mij voelt als ik je zie
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef technicalx het volgende:
Heb weer nieuws ze zegt ik wil jou toch omdat de ander ver weg woont en hij alleen maar sex wilt..
Ik snap al vanaf het begin niks van het mokkel zelfquote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap geen reet van wat je zegt maar het zal wel goed zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap al vanaf het begin niks van het mokkel zelf
Maar dan wel op een correcte manier. En niet met een spatie tussen 'VAN' en '!'.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
INTERPUNCTIE, MAAK ER GEBRUIK VAN !
TS komt dan ook over als een gozer van 12 die voor het eerst inziet dat meisjes leuk zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap al vanaf het begin niks van het mokkel zelf
Ik heb nog nooit met een meisje gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
TS komt dan ook over als een gozer van 12 die voor het eerst inziet dat meisjes leuk zijn
En die meid gewoon een ordinaire breezerquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
TS komt dan ook over als een gozer van 12 die voor het eerst inziet dat meisjes leuk zijn
helemaal omdat ze nu al over seks begintquote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die meid gewoon een ordinaire breezer
Gewoon raken en dumpen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal omdat ze nu al over seks begint
Nou binnenhalen die visquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef technicalx het volgende:
Heb beet!
In de pauze met de benen tegen elkaar aangezeten ze legde haar hoofd op mijn schouder enzo
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef technicalx het volgende:
Heb beet!
In de pauze met de benen tegen elkaar aangezeten ze legde haar hoofd op mijn schouder enzo
Keek stiekem naar mij een als ik keek lachte naar mij enzovoortquote:
Wat spannendquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef technicalx het volgende:
Vandaag Op school weer gezien!
ze durft me net een korte knuffel te geven maar dan alleen als niemand het ziet...
ja beetje maar ik snap alleen niet waarom als niemand het ziet.. en waarom alleen een knuffel..quote:
Misschien wil ze wel niet gezien worden met jouwquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef technicalx het volgende:
[..]
ja beetje maar ik snap alleen niet waarom als niemand het ziet.. en waarom alleen een knuffel..
=.=quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel niet gezien worden met jouw
Het is nog heel pril en je hebt officieel nog niks toch? Ik zou me er niet zo druk om maken.quote:
klopt :pquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is nog heel pril en je hebt officieel nog niks toch? Ik zou me er niet zo druk om maken.
wat spannend zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef technicalx het volgende:
[..]
klopt :p
ik ga zaterdag bij haar op haar kamer film kijken met de deur opslot dat wou ze zei ze dus ja ik weet niet :$
Ja precies, ik zou van te voren gewoon een condoom om doen alvast hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dan wilt ze niet Gezellig gewoon een film kijken?
zonder aan elkaar te zitten lol
Hoe ga ik die toveren :$quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou van te voren gewoon een condoom om doen alvast hoor!
Dat merk je vanzelf wel, is toch fijn? En als je het niet wil zeg je dat gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dan wilt ze niet Gezellig gewoon een film kijken?
zonder aan elkaar te zitten lol
Ik wil alles maar zij wilt tot nu toe alleen een knuffel maar dan staat wel haar vriendin erbij en ze is nog nooit met mij alleen geweestquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf wel, is toch fijn? En als je het niet wil zeg je dat gewoon
Als je het maar veilig doetquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:40 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik wil alles maar zij wilt tot nu toe alleen een knuffel maar dan staat wel haar vriendin erbij en ze is nog nooit met mij alleen geweest
Was maar een grapjequote:
Uhu :$quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je het maar veilig doet
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef technicalx het volgende:
[..]
Uhu :$
dus je denkt dat als ik alleen met haar ben op haar kamer dat ze dan wel meer durft bijv zoenen ofzo
Ik zie haar vrijdag avond ook maar dan met een vriendengroepjequote:
Beter zelf doen, vrouwen willen graag jongens met zelfvertrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zie haar vrijdag avond ook maar dan met een vriendengroepje
maar wat zal ik doen zou ik haar de stappen laten zetten bijv zoenen ofzo
Dit ja, mannen die geen initiatief tonen zijn echt niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beter zelf doen, vrouwen willen graag jongens met zelfvertrouwen
zal ik haar vrijdagavond proberen te zoenen? of zal ik wachten tot zaterdag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit ja, mannen die geen initiatief tonen zijn echt niet aantrekkelijk
wacht maar tot zaterdagquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef technicalx het volgende:
[..]
zal ik haar vrijdagavond proberen te zoenen? of zal ik wachten tot zaterdag?
oke!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wacht maar tot zaterdag
Nee doe maar niet, je moet gewoon die hints van haar oppakken. Als zij laat merken dat ze graag even met je alleen wil zijn moet je haar gewoon dan zoenen. Hangt allemaal af van de sfeerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef technicalx het volgende:
[..]
oke!
dan laat ik haar vrijdagavond zelf wel een beetje een soort van inniatief nemen
deze.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, je moet gewoon die hints van haar oppakken. Als zij laat merken dat ze graag even met je alleen wil zijn moet je haar gewoon dan zoenen. Hangt allemaal af van de sfeer
Omdat me vorige meisje me eerste een player wasquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze.
Echt waarom ben je zo onzeker?
Komt wel goed jongen, is was vroeger ook best onzeker bij meisjes enzo, maar dat verandert welquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef technicalx het volgende:
[..]
Omdat me vorige meisje me eerste een player was
hmja dat is niet leuk natuurlijk maar meisjes waarderen het over het algemeen wel als de jongen zelf initiatief toont.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef technicalx het volgende:
[..]
Omdat me vorige meisje me eerste een player was
Ik weet alleen niet wat ik moet doen ivbm seks enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja dat is niet leuk natuurlijk maar meisjes waarderen het over het algemeen wel als de jongen zelf initiatief toont.
Wil ze niet kan je er altijd nog over praten.
Gast als jullie allebei echt verliefd op elkaar zijn vindt zij het echt geen probleem dat je nog maagd bent. Waarschijnlijk wil ze het wel uitleggen wat ze fijn vindt enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat ik moet doen ivbm seks enzo
Als jullie je vertrouwd voelen bij elkaar gaat het allemaal vanzelfquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat ik moet doen ivbm seks enzo
Oh en trouwens ik vraag zo van kan je afspreken nu?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als jullie je vertrouwd voelen bij elkaar gaat het allemaal vanzelf
Ok man, wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Oh en trouwens ik vraag zo van kan je afspreken nu?
zegt ze ik kan ni sorry
en gister kon ze niet
ze kan alleen zaterdag
want ze is nu druk met van alles ....
Ja dat kan tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Oh en trouwens ik vraag zo van kan je afspreken nu?
zegt ze ik kan ni sorry
en gister kon ze niet
ze kan alleen zaterdag
want ze is nu druk met van alles ....
Dat je toch tijd maakt als je elkaar leuk vind...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ok man, wat wil je hiermee zeggen?
Als je belangrijke dingen te doen hebt gaat dat gewoon niet, ik zie mijn vriend ook alleen in het weekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dat je toch tijd maakt als je elkaar leuk vind...
Ligt eraan, ik zou liever bij mijn vriendin zijn dan tv kijken ofzo, maar als ik echt aan mijn studie moet werken zal ze toch even moeten wachten. Ik moet wel zeggen dat als dit serieus is, dan denk ik dat ze wel iets minder voor je voelt als jij voor haarquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dat je toch tijd maakt als je elkaar leuk vind...
Laatste had je beter weg kunnen laten, maargoed laat maar weten wat het antwoord isquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef technicalx het volgende:
Heb gezegt voel jij net zo veel voor mij als ik voor jou want op school is dat niet erg te merken schat!
En ik heb nog niet met dr en ze zegt dat ze dat van een jongen in het echt wilt horen dat hij met me wilt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Laatste had je beter weg kunnen laten, maargoed laat maar weten wat het antwoord is
Ok nou geen probleem dan, veel plezier zaterdag![]()
Jullie hebben zaterdag toch afgesproken? Nou dat lijkt me wel voldoendequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef technicalx het volgende:
[..]
En ik heb nog niet met dr en ze zegt dat ze dat van een jongen in het echt wilt horen dat hij met me wilt...
Dus ik moet haar zaterdag vragen? of helemaal niet vragen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jullie hebben zaterdag toch afgesproken? Nou dat lijkt me wel voldoende
Als zij wil dat je haar vraagt heeft ze echt nog niet zo veel ervaring met jongensquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dus ik moet haar zaterdag vragen? of helemaal niet vragen!
En ik als ik haar morgen nou opwacht dat ze aan komt fietsen met een vriendin en dan haar even apart neem en dan vraag of ze iets met me wilt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als zij wil dat je haar vraagt heeft ze echt nog niet zo veel ervaring met jongens![]()
Als het klikt en jullie zijn een beetje intiem tijdens de film is het toch duidelijk dat jullie iets hebben?
Maargoed je kan dan als je het per se wil vragen: 'Hebben wij nou iets?'
Moet je zelf weten, maar het is gewoon een beetje kinderachtig, persoonlijk zou ik nooit meer aan een meisje verkering o.i.d. vragen na je 14e. Dat merk je vanzelf wel denk ik danquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef technicalx het volgende:
[..]
En ik als ik haar morgen nou opwacht dat ze aan komt fietsen met een vriendin en dan haar even apart neem en dan vraag of ze iets met me wilt?
hebben wij nou iets klinkt zo domquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als zij wil dat je haar vraagt heeft ze echt nog niet zo veel ervaring met jongens![]()
Als het klikt en jullie zijn een beetje intiem tijdens de film is het toch duidelijk dat jullie iets hebben?
Maargoed je kan dan als je het per se wil vragen: 'Hebben wij nou iets?'
Ja weet ik veel, ik vraag zoiets überhaupt nooitquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hebben wij nou iets klinkt zo domkan je beter na de film zeggen dat je het fijn vindt met haar en meer met haar wil als zij dat ook ziet zitten
Ik eerlijk gezegd ook niet omdat je het vaak vanzelf wel merkt of je iets hebt mja TS is nogal vrij onzekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik vraag zoiets überhaupt nooit![]()
Maar dit klinkt beter ja
Ik vroeg dus aan haar via whatsapp of zij meer wilt en dat wilt ze alleen als ik haar vraag persoonlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet omdat je het vaak vanzelf wel merkt of je iets hebt mja TS is nogal vrij onzeker
Dan doe je dat lekker zaterdag na de film maar niet op schoolquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik vroeg dus aan haar via whatsapp of zij meer wilt en dat wilt ze alleen als ik haar vraag persoonlijk
Maar dan kan ik VOLGENS HAAR niet kussen voor die tijd =.=quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan doe je dat lekker zaterdag na de film maar niet op school
Kan je wel 'quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik vroeg dus aan haar via whatsapp of zij meer wilt en dat wilt ze alleen als ik haar vraag persoonlijk
Misschien helpt het als ik vertel dat we allebei autistisch zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan je wel '' neerzetten, maar persoonlijke dingen moet je ook gewoon face to face doen.
Verklaart wel wat ja, nou ja, gewoon een keer als jullie samen zijn vragen of ze verkering wil of zoiets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:41 schreef technicalx het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik vertel dat we allebei autistisch zijn
Tuurlijk kan dat wel, als jullie allebei willen hoeft dat niet af te hangen van een vraag als "wil je met me?" Maar lijkt een zoen me voldoende bevestigingquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:39 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar dan kan ik VOLGENS HAAR niet kussen voor die tijd =.=
Zoals ik al zeiquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, als jullie allebei willen hoeft dat niet af te hangen van een vraag als "wil je met me?" Maar lijkt een zoen me voldoende bevestiging
Ja dan vraag je haar morgen apart en vraag je of ze een relatie met je wilquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef technicalx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
we zijn autistisch
GVD ik kan mezelf wel schieten zo onzeker ben ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan vraag je haar morgen apart en vraag je of ze een relatie met je wil
Als je dit heel graag wil wat ik wel denk, moet je er gewoon voor gaan en haar gewoon vragen morgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:47 schreef technicalx het volgende:
[..]
GVD ik kan mezelf wel schieten zo onzeker ben ik
We mogen dan misschien autistisch zijn maar is dat niet heel autistisch van derquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ze wil je schijnbaar niet zoenen als je haar niet gevraagd hebt dus ik zou dan voor plan B gaan
jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
We mogen dan misschien autistisch zijn maar is dat niet heel autistisch van der
Dan doe ik plan b? :pquote:
Het is eerlijk gezegd een beetje een vaag verhaal, ik denk dat ze het gewoon leuk vind als jij initiatief en lef toont door haar persoonlijk te vragen en daarna misschien ook wel te zoenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dan doe ik plan b? :p
dus eigenlijk als je het heel zwart/wit bekijkt had ze me nooit van haar leven gevraagd maar wel verteld dat ze me verliefd op me was omdat ze wilt dat ik haar persoonlijk vraag? :p
tsja ergens wel logisch dat ze alleen wil zoenen met relatie maar alsnog, vaak groeit het juist naar elkaar toe door zoenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
We mogen dan misschien autistisch zijn maar is dat niet heel autistisch van der
Vrouwen je kunt beter kippen houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja ergens wel logisch dat ze alleen wil zoenen met relatie maar alsnog, vaak groeit het juist naar elkaar toe door zoenen
Die pikken je zaad tenminste?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef technicalx het volgende:
[..]
Vrouwen je kunt beter kippen houden
Dat slaat nergens op, ik denk dat zij ook gewoon zekerheid wil voordat ze zomaar met iemand zoent en ergens kan ik dat ook nog wel begrijpen, misschien is ze ook wel eens in de zeik genomen waardoor ze nu onzeker is geworden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef technicalx het volgende:
[..]
Vrouwen je kunt beter kippen houden
Je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef technicalx het volgende:
Oke naja mensen
morgen ga ik der vragen en ik weet 95% zeker dat ze ja gaat zeggen
en ik ga het zo brengen
Lieve *censor* Ik ben in een korte tijd heel veel van je gaan houden en erg verliefd op je geworden wil je met me?
ze is verliefd op me dus dan kan ze hier toch geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet doen waar je je goed bij voelt
wie niet waagt wie niet wintquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef technicalx het volgende:
[..]
ze is verliefd op me dus dan kan ze hier toch geen nee tegen zeggen
We hadden het er net nog over dat we zaterdag dan samen film gaan kijken hihi allebei hihi typen natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie niet waagt wie niet wint
hihi wat spannendquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef technicalx het volgende:
[..]
We hadden het er net nog over dat we zaterdag dan samen film gaan kijken hihi allebei hihi typen natuurlijk
Als zij wil zal het welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef technicalx het volgende:
[..]
Echt hea
maarja ik hoop dat ik morgen iets met der krijg
Tja als je verliefd op iemand bent dan ga je natuurlijk geen nee zeggen of welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij wil zal het wel
lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef technicalx het volgende:
[..]
Tja als je verliefd op iemand bent dan ga je natuurlijk geen nee zeggen of wel
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?quote:
Uhm nee..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?
jah tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef technicalx het volgende:
[..]
Heb je het wel goed doorgelezen
tsja ik hoop voor je dat het wat wordtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef technicalx het volgende:
[..]
En je whatsappt ook niet 24/7 met iemand waar je geen hol aan vind
we shall seequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja ik hoop voor je dat het wat wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |