Don't bother kan niemand wat schelen al hang je jezelf op met je capuchonquote:
ik snap het gewoon niet.quote:
Meisjes zijn raarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
waarom ze me eerst niet leuk vind en nu wel 5 uur later en we praatte trouwens via wapp
Omdat niet alles binnen 1 sec omdraait, stel je voor dat jij dat vriendje was en ze ziet een jongen en poef ze is wegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
waarom ze me eerst niet leuk vind en nu wel 5 uur later en we praatte trouwens via wapp
Ik heb precies ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
komen. En ik weet wel, misschien moet ik wel beginnen met een whatsapp gesprek, maar daar heb ik eigenlijk nooit zin in![]()
Het geen zin hebben in het starten van een gesprek? Vind je het wel leuk om gewhatsappt te worden?quote:
Ja weer precies ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het geen zin hebben in het starten van een gesprek? Vind je het wel leuk om gewhatsappt te worden?Ik wel namelijk en daarom vind ik het best raar van mezelf. (Behalve als een of andere jonge uit mijn klas zich verveelt en mij gaat whatsappen, daar heb ik nooit zin in)
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:
Welcome, to the friendzone.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef technicalx het volgende:
Wat bedoel je hiermee zegt Ze gewoon als vrienden
Aangezien jij reageerde met "wat bedoel je hiermee" en niet je gevoelens voor haar kenbaar maakt. Nu probeerde ze je te peilen of je haar ook leuk vind dmv whapp.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
Boeiend?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
1.70 ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:37 schreef IlBacio het volgende:
Een vriend van mij heeft zijn vriendin ontmoet via whatsapp en heeft nu al meer dan een maand een relatie met haar dus dat zou niet echt een probleem moeten zijn!
Maar de belangrijkste vraag lijkt me: vind je haar leuk en zou JIJ ervoor willen gaan?
en hoe groot is haar vriendje?
Redelijk leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:40 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Dat was niet echt de hoofdvraag, dus zeg eens: vind jij haar leuk?
En zou je graag een relatie met haar willen?quote:
Ik zie haar elke dag op school vanaf dinsdag ennequote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:49 schreef IlBacio het volgende:
[..]
En zou je graag een relatie met haar willen?
Zo ja blijf met haar whatsappen en doe een beetje flirterig enzo.
Dan vindt ze jou dus leuker dan haar vriendje, wees gevleid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zie haar elke dag op school vanaf dinsdag enne
ze zegt dat ze me leuk vind
en ze zegt dat ze wilt knuffelen..
terwijl ze een vriendje heeft..
Ja :$quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:51 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Dan vindt ze jou dus leuker dan haar vriendje, wees gevleid.
Gewoon via whatsapp met haar praten en als het zondagavond nog steeds goed klikt vraag je naar haar vriendje, als het maandag goed klikt vraag je of ze serieus was met dat knuffelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja :$
maar hoe zou ik het opbouwen want het moet niet allemaal te snel gaan
ik zie haar dinsdag voor de 1ste keer sinds een jaar.
Voordat je whatsappt met elkaar heb je toch je nummer uitgewisseld..?! Het is geen FB ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:37 schreef IlBacio het volgende:
Een vriend van mij heeft zijn vriendin ontmoet via whatsapp en heeft nu al meer dan een maand een relatie met haar dus dat zou niet echt een probleem moeten zijn!
Maar de belangrijkste vraag lijkt me: vind je haar leuk en zou JIJ ervoor willen gaan?
en hoe groot is haar vriendje?
Nouquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:12 schreef RetRy32 het volgende:
Volgens mij is het gewoon een meid die met iedereen flirt of ze heeft gevoelens voor jou door alleen te praten via whatsapp... Tja beetje raar maar goed, ik heb het zelf ook meegemaakt...
Probeer misschien over seksualiteit te praten en kijk hoe open ze is naar jou toe enzo... En laat duidelijk zijn dat je haar een toffe vriend vindt, dan laat zij misschien zien dat zij jouw leuker dan dat vind.
Alleen omdat het via whatsapp is is het een beetje... Bullshit...
Twee mogelijkheden:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
Nou
wat er precies is gebeurd is als volgt
Ik kende haar 1 jaar geleden via via en we hadden toen leuk contact enzo
en toen begon 1 week geleden weer met haar te praten en toen was het gewoon normaal weetje wel
Nou gister begon het
Het begon met iloveyou ik zei vind je me leuk ofzo zegt ze vind je mij leuk? zeg ik ja
zegt ze ik jou niet sorry dat was om 1 uur smiddags ongeveer 7 uur savonds beginnen we weer te praten hebben we foto's uitgewisselt enzo en zegt ze van ik begin je een beetje leuk te vinden..
zeg ik oke!zegt ze van iloveyou en een tijdje later zei ze van ik wou dat je bij mij was kunnen we lekker knuffelen enzo en ik wist dat ze een vriendje had want dat staat in haar wapp status die ze daarna heeft verandert naar love someone(L)
ik vind dit heel raar
Gewoon wat ik zei... lol...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden:
1. Ze vind je niet echt leuk en zegt maar wat, zo'n type die met iedereen flirt.
2. Ze vind je wel leuk en is in de war omdat ze je leuker dan haar vriendje vind. Daarom zei ze ook eerst alleen vrienden, maar daarna dat ze je toch leuk vind. In dit geval als je iets met haar wil gewoon terug flirten en zo snel mogelijk een keer afspreken samen.
Trouwens... Normale fotos of tetten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
Nou
en toen begon 1 week geleden weer met haar te praten en toen was het gewoon normaal weetje wel
Nou gister begon het
Het begon met iloveyou ik zei vind je me leuk ofzo zegt ze vind je mij leuk? zeg ik ja
zegt ze ik jou niet sorry dat was om 1 uur smiddags ongeveer 7 uur savonds beginnen we weer te praten hebben we foto's uitgewisselt enzo en zegt ze van ik begin je een beetje leuk te vinden..
zeg ik oke!zegt ze van iloveyou en een tijdje later zei ze van ik wou dat je bij mij was kunnen we lekker knuffelen enzo en ik wist dat ze een vriendje had want dat staat in haar wapp status die ze daarna heeft verandert naar love someone(L)
ik vind dit heel raar
Wat voor meisje is het?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
Nou
Nou gister begon het
ik vind dit heel raar
ja joh jongens zijn vleeswaren waar je zo even uit kunt kiezenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:15 schreef technicalx het volgende:
Ze zegt ik vind iemand anders ook leuk dus ik zal een keuze moeten maken
Nee alleen meisjes zijn dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja joh jongens zijn vleeswaren waar je zo even uit kunt kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |