Don't bother kan niemand wat schelen al hang je jezelf op met je capuchonquote:
ik snap het gewoon niet.quote:
Meisjes zijn raarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
waarom ze me eerst niet leuk vind en nu wel 5 uur later en we praatte trouwens via wapp
Omdat niet alles binnen 1 sec omdraait, stel je voor dat jij dat vriendje was en ze ziet een jongen en poef ze is wegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
waarom ze me eerst niet leuk vind en nu wel 5 uur later en we praatte trouwens via wapp
Ik heb precies ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
komen. En ik weet wel, misschien moet ik wel beginnen met een whatsapp gesprek, maar daar heb ik eigenlijk nooit zin in![]()
Het geen zin hebben in het starten van een gesprek? Vind je het wel leuk om gewhatsappt te worden?quote:
Ja weer precies ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het geen zin hebben in het starten van een gesprek? Vind je het wel leuk om gewhatsappt te worden?Ik wel namelijk en daarom vind ik het best raar van mezelf. (Behalve als een of andere jonge uit mijn klas zich verveelt en mij gaat whatsappen, daar heb ik nooit zin in)
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:
Welcome, to the friendzone.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef technicalx het volgende:
Wat bedoel je hiermee zegt Ze gewoon als vrienden
Aangezien jij reageerde met "wat bedoel je hiermee" en niet je gevoelens voor haar kenbaar maakt. Nu probeerde ze je te peilen of je haar ook leuk vind dmv whapp.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik snap het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |