In de stad winkels kijken en ergens wat drinken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
-Filmpje kijken
-Biosje
-als je "naar de stad" gaat bedenk alvast wat plekjes waar je wilt zijn (ergo, niet doelloos rondlopen in deze kou, kan de pret erg drukken)
- sport fanaten? ga een rondje fietsen om op een terrasje warme choco te drinken
- aangezien we in jong zitten ga ik uit van 13-16 jaar, afhankelijk van de interesses (vandaar dat ze je wil leren kennen denk ik) kan je ook nog ganzenborden, ps3 spelen, xbox, dora kijken, verzin iets!
- sneeuwpret (als die er nog ligt) beetje spelen in de sneeuw en dan je mama (of haar mama) iets warms laten schenken.
- schaatsen (als dat dan nog kan) en je kunt haar handje vasthouden als ze zich niet veilig voelt ()
Gebruik je fantasie!
Klinkt ook prima, kan je gelijk kijken wat voor lingerie ze mooi vindt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:09 schreef technicalx het volgende:
[..]
In de stad winkels kijken en ergens wat drinken?
Dat vond ze een leuk ideequote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Klinkt ook prima, kan je gelijk kijken wat voor lingerie ze mooi vindt.
Oh wacht.. we zitten in jong. Geintje man, maar inderdaad kan je ook voorstellen. Succes en veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Prof_Hoax op 22-01-2013 08:20:59 ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
Haha verliefde pubers, oh wat mis ik die tijd. En wat is het schattig. Veel plezier kerel en geniet ervan![]()
later kijk je hier met een glimlach op je gezicht naar terug!
Dat is nou het probleem ik weet niet of ze mij ook leuk vind of verliefd op me isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zegt van wel maarja ze kan dat ook zeggen om mij niet teleur te stelllen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
Haha verliefde pubers, oh wat mis ik die tijd. En wat is het schattig. Veel plezier kerel en geniet ervan![]()
later kijk je hier met een glimlach op je gezicht naar terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, xanax bij dr bier doen en dan anaal vernederenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef technicalx het volgende:
en uiteindelijk legde ze haar hoofd op mijn schouder enzo en hebben we nog met de benen tegen elkaar aangezeten in de pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |