Omdat me vorige meisje me eerste een player wasquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze.
Echt waarom ben je zo onzeker?
Komt wel goed jongen, is was vroeger ook best onzeker bij meisjes enzo, maar dat verandert welquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef technicalx het volgende:
[..]
Omdat me vorige meisje me eerste een player was
hmja dat is niet leuk natuurlijk maar meisjes waarderen het over het algemeen wel als de jongen zelf initiatief toont.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef technicalx het volgende:
[..]
Omdat me vorige meisje me eerste een player was
Ik weet alleen niet wat ik moet doen ivbm seks enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja dat is niet leuk natuurlijk maar meisjes waarderen het over het algemeen wel als de jongen zelf initiatief toont.
Wil ze niet kan je er altijd nog over praten.
Gast als jullie allebei echt verliefd op elkaar zijn vindt zij het echt geen probleem dat je nog maagd bent. Waarschijnlijk wil ze het wel uitleggen wat ze fijn vindt enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat ik moet doen ivbm seks enzo
Als jullie je vertrouwd voelen bij elkaar gaat het allemaal vanzelfquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat ik moet doen ivbm seks enzo
Oh en trouwens ik vraag zo van kan je afspreken nu?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als jullie je vertrouwd voelen bij elkaar gaat het allemaal vanzelf
Ok man, wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Oh en trouwens ik vraag zo van kan je afspreken nu?
zegt ze ik kan ni sorry
en gister kon ze niet
ze kan alleen zaterdag
want ze is nu druk met van alles ....
Ja dat kan tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Oh en trouwens ik vraag zo van kan je afspreken nu?
zegt ze ik kan ni sorry
en gister kon ze niet
ze kan alleen zaterdag
want ze is nu druk met van alles ....
Dat je toch tijd maakt als je elkaar leuk vind...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ok man, wat wil je hiermee zeggen?
Als je belangrijke dingen te doen hebt gaat dat gewoon niet, ik zie mijn vriend ook alleen in het weekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dat je toch tijd maakt als je elkaar leuk vind...
Ligt eraan, ik zou liever bij mijn vriendin zijn dan tv kijken ofzo, maar als ik echt aan mijn studie moet werken zal ze toch even moeten wachten. Ik moet wel zeggen dat als dit serieus is, dan denk ik dat ze wel iets minder voor je voelt als jij voor haarquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dat je toch tijd maakt als je elkaar leuk vind...
Laatste had je beter weg kunnen laten, maargoed laat maar weten wat het antwoord isquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef technicalx het volgende:
Heb gezegt voel jij net zo veel voor mij als ik voor jou want op school is dat niet erg te merken schat!
En ik heb nog niet met dr en ze zegt dat ze dat van een jongen in het echt wilt horen dat hij met me wilt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Laatste had je beter weg kunnen laten, maargoed laat maar weten wat het antwoord is
Ok nou geen probleem dan, veel plezier zaterdag![]()
Jullie hebben zaterdag toch afgesproken? Nou dat lijkt me wel voldoendequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef technicalx het volgende:
[..]
En ik heb nog niet met dr en ze zegt dat ze dat van een jongen in het echt wilt horen dat hij met me wilt...
Dus ik moet haar zaterdag vragen? of helemaal niet vragen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jullie hebben zaterdag toch afgesproken? Nou dat lijkt me wel voldoende
Als zij wil dat je haar vraagt heeft ze echt nog niet zo veel ervaring met jongensquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dus ik moet haar zaterdag vragen? of helemaal niet vragen!
En ik als ik haar morgen nou opwacht dat ze aan komt fietsen met een vriendin en dan haar even apart neem en dan vraag of ze iets met me wilt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als zij wil dat je haar vraagt heeft ze echt nog niet zo veel ervaring met jongens![]()
Als het klikt en jullie zijn een beetje intiem tijdens de film is het toch duidelijk dat jullie iets hebben?
Maargoed je kan dan als je het per se wil vragen: 'Hebben wij nou iets?'
Moet je zelf weten, maar het is gewoon een beetje kinderachtig, persoonlijk zou ik nooit meer aan een meisje verkering o.i.d. vragen na je 14e. Dat merk je vanzelf wel denk ik danquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef technicalx het volgende:
[..]
En ik als ik haar morgen nou opwacht dat ze aan komt fietsen met een vriendin en dan haar even apart neem en dan vraag of ze iets met me wilt?
hebben wij nou iets klinkt zo domquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als zij wil dat je haar vraagt heeft ze echt nog niet zo veel ervaring met jongens![]()
Als het klikt en jullie zijn een beetje intiem tijdens de film is het toch duidelijk dat jullie iets hebben?
Maargoed je kan dan als je het per se wil vragen: 'Hebben wij nou iets?'
Ja weet ik veel, ik vraag zoiets überhaupt nooitquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hebben wij nou iets klinkt zo domkan je beter na de film zeggen dat je het fijn vindt met haar en meer met haar wil als zij dat ook ziet zitten
Ik eerlijk gezegd ook niet omdat je het vaak vanzelf wel merkt of je iets hebt mja TS is nogal vrij onzekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik vraag zoiets überhaupt nooit![]()
Maar dit klinkt beter ja
Ik vroeg dus aan haar via whatsapp of zij meer wilt en dat wilt ze alleen als ik haar vraag persoonlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet omdat je het vaak vanzelf wel merkt of je iets hebt mja TS is nogal vrij onzeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |