quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef aequus het volgende:
Er had ook een meteoor ten grootte van een tennisbal je hoofd kunnen raken
Leven is risico, deal with it
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan ook overdrijvenDe kans dat je verongelukt met die auto is groter dan dat de bestuurder je iets aandoet. Minder slechte films kijken dus
Ze willen meestal vagina duckquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:04 schreef Tropanzia het volgende:
Waar was je trouwens bang voor? Om ontvoerd te worden of iets dergelijks?Kom op man, waarom zou dat überhaupt gebeuren? Of heet je Dagobert Duck?
Paranoïde gedoe is nergens voor nodig, maar dit soort overdreven rozen, kleur en maneschijn mentaliteit slaat ook weer nergens op.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:04 schreef Tropanzia het volgende:
Waar was je trouwens bang voor? Om ontvoerd te worden of iets dergelijks?Kom op man, waarom zou dat überhaupt gebeuren? Of heet je Dagobert Duck?
Ja goed, ik ben een man wat in dit soort situaties minder risicovol is, maar dan nog.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:06 schreef zarGon het volgende:
Ben je een man of vrouw?
En tja, mensenkennis en context. Get over it.
Dan nog wat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Ja goed, ik ben een man wat in dit soort situaties minder risicovol is, maar dan nog.
Waar vind je bij mij een ''rozen kleur en maneschijn-mentaliteit'' dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Paranoïde gedoe is nergens voor nodig, maar dit soort overdreven rozen, kleur en maneschijn mentaliteit slaat ook weer nergens op.
Nee echt nooit, en dat meen ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan nog wat?
Rijd, fiets, ren of loop je weleens door rood licht?
Fine, zoek ik een ander voorbeeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Nee echt nooit, en dat meen ik.
Heel af en toe, als het gewoon niet anders kan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fine, zoek ik een ander voorbeeld.
Lieg je weleens om bestwil?
Mooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Heel af en toe, als het gewoon niet anders kan.
Een roze, kleur en maneschijn-mentaliteit is een mentaliteit die al het kwaad in de wereld ontkent. Want de mens is oh zo vredelievend.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waar vind je bij mij een ''rozen kleur en maneschijn-mentaliteit'' dan?
Volgens mij is de kans vrij klein dat een vriendelijke man een andere volwassen man op klaarlichte dag even ontvoerd nadat hij hem een ritje tegen het strenge weer heeft aangeboden.
Heeft niets met een rozenkleur en maneschijn-mentaliteit te maken. Wat voor mentaliteit dat ook moge zijn.
Een man?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Ja goed, ik ben een man wat in dit soort situaties minder risicovol is, maar dan nog.
De mens is helemaal niet alleen maar vredelievend, dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een roze, kleur en maneschijn-mentaliteit is een mentaliteit die al het kwaad in de wereld ontkent. Want de mens is oh zo vredelievend.
De kans is inderdaad vrij klein dat een man een andere volwassen man op klaarlichte dag iets aandoet, maar toch is de kans groot genoeg dat ik de angst maar al te goed begrijp. Zeker als het om een meisje/vrouw zou gaan.
Tja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
De mens is helemaal niet alleen maar vredelievend, dat weet ik ook wel.
Ik vind het alleen een beetje vreemd om een schuldgevoel tegenover jezelf te hebben nadat je in zo'n situatie bent belandt.
Wees dan gewoon blij dat er niets is gebeurd.
Ik vind het gewoon niet gezond en reeel om op zo'n angstige wijze door het leven te gaan.
Ik ben idd een vent al mag je me nog best jongen noemen hoor. Ik ben pas 20, al hoor ik wel vaak dat ik eruit zie als een vent van 26/27.quote:
Je bent een vent? Hopelijk wel een trollende vent toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:38 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Ik ben idd een vent al mag je me nog best jongen noemen hoor. Ik ben pas 20, al hoor ik wel vaak dat ik eruit zie als een vent van 26/27.
denk het wel jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:40 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Je bent een vent? Hopelijk wel een trollende vent toch?
Dit inderdaad, ik dacht bij het lezen van de topictitel dat je op zijn minst een oud vrouwtje beroofd had TS!quote:
dit dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:12 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak hoor je nou dat een lifter is beroofd en vermoord? Ik kan me niet herinneren ooit gelezen te hebben dat zoiets in Nederland (of Europa) is gebeurd. Als het nou nog in een of ander obscuur land was, Nigeria of zo...
Dat soort dingen gebeurt in films, ik was ook gewoon meegereden.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:23 schreef LelijKnap het volgende:
Had vandaag hetzelfde toen een persoon mij voor liet in de rij. Weet jij veel wat deze in mijn kont had kunnen stoppen.
Precies. De meeste mensen hebben gewoon geen kwaad in de zin. Ik ben als ventje van 18 half Europa doorgelift, en dat was heel gevaarlijk ja. Sommige mensen kunnen echt niet rijden. Maar het vervelendste wat me overkomen was met de politie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:12 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak hoor je nou dat een lifter is beroofd en vermoord? Ik kan me niet herinneren ooit gelezen te hebben dat zoiets in Nederland (of Europa) is gebeurd. Als het nou nog in een of ander obscuur land was, Nigeria of zo...
Dat soort dingen gebeurt in films, ik was ook gewoon meegereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |