Ik ben idd een vent al mag je me nog best jongen noemen hoor. Ik ben pas 20, al hoor ik wel vaak dat ik eruit zie als een vent van 26/27.quote:
Je bent een vent? Hopelijk wel een trollende vent toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:38 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Ik ben idd een vent al mag je me nog best jongen noemen hoor. Ik ben pas 20, al hoor ik wel vaak dat ik eruit zie als een vent van 26/27.
denk het wel jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:40 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Je bent een vent? Hopelijk wel een trollende vent toch?
Dit inderdaad, ik dacht bij het lezen van de topictitel dat je op zijn minst een oud vrouwtje beroofd had TS!quote:
dit dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:12 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak hoor je nou dat een lifter is beroofd en vermoord? Ik kan me niet herinneren ooit gelezen te hebben dat zoiets in Nederland (of Europa) is gebeurd. Als het nou nog in een of ander obscuur land was, Nigeria of zo...
Dat soort dingen gebeurt in films, ik was ook gewoon meegereden.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:23 schreef LelijKnap het volgende:
Had vandaag hetzelfde toen een persoon mij voor liet in de rij. Weet jij veel wat deze in mijn kont had kunnen stoppen.
Precies. De meeste mensen hebben gewoon geen kwaad in de zin. Ik ben als ventje van 18 half Europa doorgelift, en dat was heel gevaarlijk ja. Sommige mensen kunnen echt niet rijden. Maar het vervelendste wat me overkomen was met de politie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:12 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak hoor je nou dat een lifter is beroofd en vermoord? Ik kan me niet herinneren ooit gelezen te hebben dat zoiets in Nederland (of Europa) is gebeurd. Als het nou nog in een of ander obscuur land was, Nigeria of zo...
Dat soort dingen gebeurt in films, ik was ook gewoon meegereden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |