mee eenschquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
@TT; dat lijkt me oprecht één van de meest nare dingen die je kan overkomen...
waar ik aan dacht toen ik dit nummer voor het eerst hoorde:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
@TT; dat lijkt me oprecht één van de meest nare dingen die je kan overkomen...
SPOILER: Vrijdag de 13 11-01-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 18-01-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Metallica van vroeger!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar ik aan dacht toen ik dit nummer voor het eerst hoorde:
zelf als jongen van 11 een keertje met een onderbeen door het ijs gegaan. Maar ook stukken waar ik met hoge snelheid overheen schaatste en ik het ijs onder mij voelde breken
Doe ik niet meer hoor.
Metallica van jongs af meegekregen door mn oudste zusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Metallica van vroeger!!![]()
![]()
Op ijs waag ik me niet meer, hooguit op het spreekwoordelijke "glad ijs". Maar dat is een ander verhaal![]()
Wanneer ik ijs hoorde kraken, stond ik als eerste weer op de wal
Ik ben ze hier op latere leeftijd gaan waarderen, m'n ex is een groot fanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Metallica van jongs af meegekregen door mn oudste zus
Ik ben nogal mager, als die bolle uit de buurt niet door het ijs ging dufde ik het ook wel
duurde bij mij ook eventjes, maar was gelijk een outcast op school toen ik het wel leuk vond. Totdat Metallica met dat Black Album kwam, toen liep iedereen ermee wegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ze hier op latere leeftijd gaan waarderen, m'n ex is een groot fan
volledig mee eensch!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Againzender het volgende:
UB40 is kut probeerde ik daar te zeggen
"Uit Het Raam met Tess Milne"twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 00:26:28[Ekstra Weekend] Uit Het Raam met Tess Milne 18-01-2013: via @YouTube reageer retweet
Op de lts was ik juist een outcast, doordat ik er niets aan vondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
duurde bij mij ook eventjes, maar was gelijk een outcast op school toen ik het wel leuk vond. Totdat Metallica met dat Black Album kwam, toen liep iedereen ermee weg
ik deed VWO, en op de LTS was metal veel populairder inderdaad!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de lts was ik juist een outcast, doordat ik er niets aan vond
Hier ook gelukkig, al gingen er heel wat jaren overheenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik deed VWO, en op de LTS was metal veel populairder inderdaad!
Ach, uiteindelijk is alles goed gekomen
moet vaker gebeurenquote:
het wordt wel wat gecompenseerd denk ik nuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
relatief weinig gelul vandaag bij Stenders. goed bezig
UPC is vriendeljkerquote:
Leuke inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
relatief weinig gelul vandaag bij Stenders. goed bezig
die was heel goed iddquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik stop je stront in een zak en gooi het van de trap![]()
jaaaa!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:39 schreef ddx het volgende:
Rijdende rechter niet eens laten bellen ?
Of ze hebben maar 1 agent.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
3x dezelfde! die moeten een systeem hebben dat dezelfde beller naar dezelfde agent routeert
Ze komt vanavond niet echt toe aan het vijlen van haar nageltjesquote:
geen idee, Robbie zegt het netquote:
-1 voor deze gast dan.twitter:boeuf_ twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 00:44:03Onderweg naar @giel3fm, tot zo Freaknacht! reageer retweet
nope, maar wel Lieke. das ook met IIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:00 schreef Paul het volgende:
[..]![]()
GEEEEEEEEEEN GIEEEEEEEEEEEEL????????????????
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:01 schreef Pino112 het volgende:
-1 voor deze gast dan.twitter:boeuf_ twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 00:44:03Onderweg naar @giel3fm, tot zo Freaknacht! reageer retweet
met je grote meterkast!quote:
Loefquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:59 schreef heloef het volgende:
Dit kan twee kanten opgaan.
Ze kan het niet handelen
Ze blijkt het best leuk te doen
Hey Pinoquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey Pino
Ik ben afgewezen door 3FM vorige week.
Maar met jou alles goed?
Loefiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:59 schreef heloef het volgende:
Dit kan twee kanten opgaan.
Ze kan het niet handelen
Ze blijkt het best leuk te doen
sjaak afhaak!quote:
Giel is fan van haarquote:
Michiel had geen zin blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:07 schreef Paul het volgende:
Ff serieus waarom doet zij de freaknacht dan? Dit moet een noodoplossing zijn
voor het mannelijk publiek is ze vermoedelijk de leukst uitziende 3fm-jock, hoewel er ook Annemiekeadepten zijnquote:
Ik moest meer vlieguren opdoen, oh en Timo vond mijn stemmetjes niet leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OhWaarom?
Ja prima, druk met school afgelopen tijd.
Met jou?
volgens mij is er niet eens een echte vaste Freaknachtvervanger naast Michiel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:08 schreef Paul het volgende:
Er zijn toch meerdere dj's die Giel vervangen in de freaknacht? Na Michiel
In dit geval hoort ie het niet goed.quote:
Wat las ik nou net, had je je opgegeven als talent bij 3fm?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
In dit geval hoort ie het niet goed.
pst, dat zeg ik om paul te pestenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
In dit geval hoort ie het niet goed.
yup, want straks Barend en Wijnand!quote:
die is ergens met Roos en Tjibster aan t feesten als ik Twitter moet gelovenquote:
joh, t meiske is nog geen kwartier bezig!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Gaat ze nog bellers opnemen dan ofwat?
IDD GIEL HAD ALLANG BELLERS GEHAD MISS HIM SO MUCHquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Gaat ze nog bellers opnemen dan ofwat?
Samen doen dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
dan wil ik de freaknacht ook wel doen. draai ik lekker 3u lang waar ik zin in heb en dat gaat dan alle kanten op
Ik niet! Maar veel plezierquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:18 schreef Pino112 het volgende:
Laten we er dan een FOK-Freaknacht van maken, doe ik ook mee.
Ja met in de titel van de mail 'ik ben de nieuwe Giel'quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat las ik nou net, had je je opgegeven als talent bij 3fm?
Ze lult alleen dat ze het spannend vind... Nou, goeie vulling van het programmaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:21 schreef Paul het volgende:
Ik weet niet wat er freak is aan deze nachtZe doet alsof het een standaard nachtprogramma is doordeweeks op 3fm
![]()
Die had het idd beter gedaan. Ze moet sowieso iets met bellers doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
maar Jim Vorwald had er ook kunnen zitten....
ja, maar die ziet er niet uit !quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Die had het idd beter gedaan. Ze moet sowieso iets met bellers doen
"Hallo 3FM!quote:
Jim Vorwald, biggest virgin on air.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
maar Jim Vorwald had er ook kunnen zitten....
Wat een faal van hem laatst toen ie middenin de voicemail ophingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Jim Vorwald, biggest virgin on air.
Ik geniet van wel van zijn zenuwachtige perikelen met dames.
Een echte fokkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Jim Vorwald, biggest virgin on air.
Ik geniet van wel van zijn zenuwachtige perikelen met dames.
Niet geschoten is altijd mis!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Hallo 3FM!
Wij zijn users van FOK! en willen graag de Freaknacht overnemen.
gr gr"
Dat gaat wel lukken
Dat hoorde ik ook ja, godsamme ik heb hard gelachen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een faal van hem laatst toen ie middenin de voicemail ophing
Godsamme zelfs ik ben beter met vrouwen, mijn hemel.quote:
Laatste band is prima hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
nja, en dan ruzie maken over wat we draaien....
ik wil iig So fine van Waltari, iets van Enter Shikari, It never ends van Bring me the Horizon. en verder Anal Cunt, Hatebreed en ...And ypou will know us by the trail of dead.
Trusten MB!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben moe jongens, ik ga slapen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:35 schreef Stefan het volgende:
Meisje wint prijs
DJ: Wat is je favoriete statipn
Meisje: Amsterdam Centraal
Watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:35 schreef Stefan het volgende:
Meisje wint prijs
DJ: Wat is je favoriete station
Meisje: Amsterdam Centraal
Yepquote:
Nou dan ga ik mooi werken! Zeg het even als de Lamborghini binnen komt rijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:01 schreef 3rdRock het volgende:
ja, het is weer tijd voor de Mercedes onder de 3fmradioshows!
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mooi werken! Zeg het even als de Lamborghini binnen komt rijden
aankomende vrijdag om 22.00quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mooi werken! Zeg het even als de Lamborghini binnen komt rijden
Waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Morgen kom ik in de uitzending waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
Wisten jullie dat al?
![]()
![]()
naakt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Morgen kom ik in de uitzending waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
Wisten jullie dat al?
![]()
![]()
Briljantquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
TV / [3FM #3913] It’s Friday, Friday Gotta get down on Friday
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik bijna de hik krijg doe ik het ook af en toe
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:16 schreef Pino112 het volgende:
En dan heb ik een mooie request ingestuurd, gaan ze Icona Pop draaien.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is degene waarmee geflirt mee wilt worden.
#swag #yoloquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
dat het een halalversie is omdat er geen big in dat kutkuikentjepiep zitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat zei de beller nou op het einde?Kon het niet verstaan
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat het een halalversie is omdat er geen big in dat kutkuikentjepiep zit
Leuk jong!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
minthy ik kom morgen waarschijnlijk in de uitzending ik mag dan met timur praten yesssssss![]()
lees even terug aubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk jong!![]()
Waarover gaan jullie het hebben?
en hij is nog uitsmijter ook nog.....nou, ik weet de dinergrap nu al.....met een uitsmijterhamkaasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
goedemiddag! welnee, je had het blijkbaar nodigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Wat een zonde van mijn dag om tot 12 uur in mijn nest te blijven liggen.
Pinooooquote:
Geeft nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Pinoooo![]()
Ik ben gelijk weer ff weg, tot straks![]()
Ohquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en hij is nog uitsmijter ook nog.....nou, ik weet de dinergrap nu al.....met een uitsmijterhamkaas![]()
dat zat ik me ook af te vragen. wat een schubkutquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heeft zij dit item zelf nog nooit gehoord ofzo?
ja maar ik draag hemaal geen lipstick pienjoo!quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan best. Denk alleen dat haar ouders er niet zo blij mee zijn.quote:
dat komt volwassen overquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ronald Plasterk?Waar sloeg dat op?
ja, jemig wat overdreven was dat!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Deze Amerikaanse verslaggever. Manmanman.
Filmpje:quote:Een onbekende man heeft zaterdagochtend in de Bulgaarse hoofdstad Sofia geprobeerd oprichter en voorzitter Ahmed Dogan van de Beweging voor Rechten en Vrijheden te vermoorden.
WTFquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ag-in-bulgarije.html
[..]
Filmpje:
-1 voor die gast.
Vooral lekker nog iedereen ff lekker laten trappen op die gast.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ag-in-bulgarije.html
[..]
Filmpje:
-1 voor die gast.
Mjah dat zullen ook wel gewoon de overige aanwezigen zijn die dat doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
WTF![]()
Lekkere beveiliging ookEr gewoon op in trappen in plaats van aanhouden.
Dan nog faalt de beveiliging ernstig, want waar is die dan? Zo iemand aanhouden, oppakken en meteen afvoeren. Nu hou je het risico en onrust in de zaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah dat zullen ook wel gewoon de overige aanwezigen zijn die dat doen
ook die van Pink niet? Haal me uit de doos? daar kon ik echt niet horen wat ze eigenlijk zingt...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
ik kan veel te goed Engels, ik hoor altijd gewoon wat ze zingen in het Engels nooit de mamaappelsapjes.
Wat een onzin, ligt er maar net aan wat voor verslag!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef Pino112 het volgende:
1300 woorden voor een verslag? Damn weinig.
zal hem eens opzoekenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook die van Pink niet? Haal me uit de doos? daar kon ik echt niet horen wat ze eigenlijk zingt...
en krijg je zomaar Sonic Youth op 3fm! lekker hoor
quote:
ze zingt gewoon iets in de trant van all my underdogsquote:
goddamn you're good!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze zingt gewoon iets in de trant van all my underdogs
Hans v Baalen was getuige van iets heel ergsquote:
Mag hopen dat dit sarcasme ten top is?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef minthy het volgende:
Ik hoorde net de MH voor het eerst. Vrolijkheid ten top!
Helemaal correctquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit sarcasme ten top is?
volgens mij is dit juist sarcastisch....quote:
Neen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij is dit juist sarcastisch....
Dank je, dankzij deze post herinner ik me ineens weer dat ik jarenlang op zoek ben geweest naar Loaded van Primal Screamquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, dankzij deze post herinner ik me ineens weer dat ik jarenlang op zoek ben geweest naar Loaded van Primal Scream![]()
Had ik het hier een paar dagen geleden nog over
Als ik het goed heb is dat iemand uit onze groeps-WAquote:"Gisteren reisde ik tussen Enschede en Zwolle met de trein, toen ik in Deventer moest overstappen viel mijn oog op een hele mooie brunette, die ook uit dezelfde trein kwam en moest wachten op de aansluiting naar Zwolle, ik ging naast haar zitten op het perron, maar ik durfde niks te zeggen. We hadden geluk, de trein van 12:17 had 20 minuten vertraging waardoor we niet hoefden te wachten op die van 12:47, al had ik graag nog tien minuten langer naast haar gezeten. In de trein naar Zwolle zat ik een rij voor haar aan de andere kant van het gangpad, want helaas was naast haar geen plek, ik keek vaak schuin naar achteren, maar helaas, geen oogcontact... Ik studeer zelf niet op Windesheim, maar in Enschede, maar ik zag dat zij iets las waar 'Windesheim' en iets over 'Storytelling' opstond. Ik hoop dat ik met haar in contact kan komen, want ze heeft mij aardig afgeleid tijdens de rest van de reis..."
Begint dat gelazer nu ook al op Windesheim? Gelukkig ben ik te oud voor die shitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, staat nu een bericht op 'Gespot op Windesheim' over een gast die een leuk meisje heeft gezien in de trein richting Zwolle:
[..]
Als ik het goed heb is dat iemand uit onze groeps-WA
Nou Cupido, doe je best!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, staat nu een bericht op 'Gespot op Windesheim' over een gast die een leuk meisje heeft gezien in de trein richting Zwolle:
[..]
Als ik het goed heb is dat iemand uit onze groeps-WA
"... want dat is pakkender dan SenseFM".quote:
Te oud hoezo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Begint dat gelazer nu ook al op Windesheim? Gelukkig ben ik te oud voor die shit
brabo'squote:
Op 3FM zitten er ook een paar die dat hebben hoor. Valt me mee dat Timur het niet had over Diederik Wortelvink.quote:
En die telt niet eensquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:30 schreef Sirolf het volgende:
In het echt is er volgens mij maar eentje die een andere naam heeft aangenomen (Stenders).
En we hadden Frank dan, maar die is nu pleite.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op 3FM zitten er ook een paar die dat hebben hoor. Valt me mee dat Timur het niet had over Diederik Wortelvink.
In het echt is er volgens mij maar eentje die een andere naam heeft aangenomen (Stenders).
+1quote:
Zie editquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie edit
MT50 dus nu. Niet de beste uren qua muziek.
Ik zit momenteel ook voor studie/stage in Frankrijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
Windesheim maar es een mailtje gedaan over studie/stage in Frankrijk![]()
Nu maar afwachten.
Voor hoelang? Wil ik jou wel zo ver uit de buurt hebben?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
Windesheim maar es een mailtje gedaan over studie/stage in Frankrijk![]()
Nu maar afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |