mee eenschquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
@TT; dat lijkt me oprecht één van de meest nare dingen die je kan overkomen...
waar ik aan dacht toen ik dit nummer voor het eerst hoorde:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
@TT; dat lijkt me oprecht één van de meest nare dingen die je kan overkomen...
SPOILER: Vrijdag de 13 11-01-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 18-01-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Metallica van vroeger!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar ik aan dacht toen ik dit nummer voor het eerst hoorde:
zelf als jongen van 11 een keertje met een onderbeen door het ijs gegaan. Maar ook stukken waar ik met hoge snelheid overheen schaatste en ik het ijs onder mij voelde breken
Doe ik niet meer hoor.
Metallica van jongs af meegekregen door mn oudste zusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Metallica van vroeger!!![]()
![]()
Op ijs waag ik me niet meer, hooguit op het spreekwoordelijke "glad ijs". Maar dat is een ander verhaal![]()
Wanneer ik ijs hoorde kraken, stond ik als eerste weer op de wal
Ik ben ze hier op latere leeftijd gaan waarderen, m'n ex is een groot fanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Metallica van jongs af meegekregen door mn oudste zus
Ik ben nogal mager, als die bolle uit de buurt niet door het ijs ging dufde ik het ook wel
duurde bij mij ook eventjes, maar was gelijk een outcast op school toen ik het wel leuk vond. Totdat Metallica met dat Black Album kwam, toen liep iedereen ermee wegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ze hier op latere leeftijd gaan waarderen, m'n ex is een groot fan
volledig mee eensch!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Againzender het volgende:
UB40 is kut probeerde ik daar te zeggen
"Uit Het Raam met Tess Milne"twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 00:26:28[Ekstra Weekend] Uit Het Raam met Tess Milne 18-01-2013: via @YouTube reageer retweet
Op de lts was ik juist een outcast, doordat ik er niets aan vondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
duurde bij mij ook eventjes, maar was gelijk een outcast op school toen ik het wel leuk vond. Totdat Metallica met dat Black Album kwam, toen liep iedereen ermee weg
ik deed VWO, en op de LTS was metal veel populairder inderdaad!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de lts was ik juist een outcast, doordat ik er niets aan vond
Hier ook gelukkig, al gingen er heel wat jaren overheenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik deed VWO, en op de LTS was metal veel populairder inderdaad!
Ach, uiteindelijk is alles goed gekomen
moet vaker gebeurenquote:
het wordt wel wat gecompenseerd denk ik nuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
relatief weinig gelul vandaag bij Stenders. goed bezig
UPC is vriendeljkerquote:
Leuke inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
relatief weinig gelul vandaag bij Stenders. goed bezig
die was heel goed iddquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik stop je stront in een zak en gooi het van de trap![]()
jaaaa!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:39 schreef ddx het volgende:
Rijdende rechter niet eens laten bellen ?
Of ze hebben maar 1 agent.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
3x dezelfde! die moeten een systeem hebben dat dezelfde beller naar dezelfde agent routeert
Ze komt vanavond niet echt toe aan het vijlen van haar nageltjesquote:
geen idee, Robbie zegt het netquote:
-1 voor deze gast dan.twitter:boeuf_ twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 00:44:03Onderweg naar @giel3fm, tot zo Freaknacht! reageer retweet
nope, maar wel Lieke. das ook met IIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:00 schreef Paul het volgende:
[..]![]()
GEEEEEEEEEEN GIEEEEEEEEEEEEL????????????????
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:01 schreef Pino112 het volgende:
-1 voor deze gast dan.twitter:boeuf_ twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 00:44:03Onderweg naar @giel3fm, tot zo Freaknacht! reageer retweet
met je grote meterkast!quote:
Loefquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:59 schreef heloef het volgende:
Dit kan twee kanten opgaan.
Ze kan het niet handelen
Ze blijkt het best leuk te doen
Hey Pinoquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey Pino
Ik ben afgewezen door 3FM vorige week.
Maar met jou alles goed?
Loefiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:59 schreef heloef het volgende:
Dit kan twee kanten opgaan.
Ze kan het niet handelen
Ze blijkt het best leuk te doen
sjaak afhaak!quote:
Giel is fan van haarquote:
Michiel had geen zin blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:07 schreef Paul het volgende:
Ff serieus waarom doet zij de freaknacht dan? Dit moet een noodoplossing zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |