Niet met ajax man, 3 punten meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
Toen ik zei dat PSV last zou hebben van hun verre reis, werd ik uitgelachen.
Gelijke punten met PSV, Ajax en Twente vanaf zondag 16:05
O ja da's waar ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet met ajax man, 3 punten meer
Mezelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet en met wie heb je dat afgesproken?
Ben je dán een enorme mongool zeg. Dat kan dus gewoon levensbedreigend zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je dán een enorme mongool zeg. Dat kan dus gewoon levensbedreigend zijn.
Het was ook gewoon terecht roodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam.
ze waren allemaal een beetje gefrustreerd bij PSVquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Zul je straks zien dat die gekke Pieters ook nog eens glashard gaat ontkennen dat hij een smerige overtreding maakte.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo geweldig dit![]()
Feyenoord, we worden kampioeen
Zo geweldig dit![]()
Zo geweldig dit![]()
er zijn weinig mensen die zichzelf doodgeslagen hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax wordt weer kampioen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo geweldig dit![]()
Pieters zit er verdomme niet ver vandaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die zichzelf doodgeslagen hebben
Verzin eens je eigen reacties ipv die van anderen te jatten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Je hebt het woord ''perm-ban'' ook gewoon een heel andere betekenis gegeven
darwinnaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pieters zit er verdomme niet ver vandaan!
Whut?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verzin eens je eigen reacties ipv die van anderen te jatten.
Iemand al eens eerder gister, weet niet wie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Whut?
Wie de fack heeft dat gezegd dan?
Ja gister zat ik toch helemaal niet op FOK! manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand al eens eerder gister, weet niet wie.
Begin maar vast aan dat kratje, hoef je toch niet op te sturenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Duimen voor Feyenoord dan maar zondag.
Oke.quote:
Ik gaf hem nog kansen, maar nu is het over.quote:
Wie z'n schuld is dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja gister zat ik toch helemaal niet op FOK! man
Ik kan het zelf nu.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak gifjes enzo voor hem en dan krijg ik dit. Treurig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak gifjes enzo voor hem en dan krijg ik dit. Treurig.
Even wat ervaringen van deze week bij elkaar schrijvenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man.Hoe kom je er ook weer op.
![]()
Lief dagboek. Whatsapp je maat kapo gewoon dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even wat ervaringen van deze week bij elkaar schrijven.
Zit jij bij de kliek 'ex-hmf-kontlikkers-die-zich-nu-tegen-hem-afzetten?'. Moet ik bouterse-eske praktijken erop na gaan houden?quote:
Ga je z'n mars breken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit jij bij de kliek 'ex-hmf-kontlikkers-die-zich-nu-tegen-hem-afzetten?'. Moet ik bouterse-eske praktijken erop na gaan houden?
Jij staat op mijn blacklist vriend.
Bavaria he. Dat zuip ik alleen als ik loaded ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begin maar vast aan dat kratje, hoef je toch niet op te sturen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit jij bij de kliek 'ex-hmf-kontlikkers-die-zich-nu-tegen-hem-afzetten?'. Moet ik bouterse-eske praktijken erop na gaan houden?
Een homo die verstand van bier heeft. Die zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bavaria he. Dat zuip ik alleen als ik loaded ben.
Dat ben je toch straksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bavaria he. Dat zuip ik alleen als ik loaded ben.
Bavaria > Heineken anytime of the day though.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een homo die verstand van bier heeft. Die zie je niet vaak.
Nee ik zeg het gewoon als ik je grappig maar ook als ik je niet grappig vind. Grappig of niet je bent een mongool.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd...nog eentje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bavaria > Heineken anytime of the day though.
Als je de definitie van grappig opzoekt, dan vind je een foto van mij in het woordenboek gek. Dus wat lul je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik zeg het gewoon als ik je grappig maar ook als ik je niet grappig vind. Grappig of niet je bent een mongool.
Waar beticht je mij van?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan beterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je de definitie van grappig opzoekt, dan vind je een foto van mij in het woordenboek gek. Dus wat lul je.
Kan je nagaan, foto in een woordenboek. Pwnt. Zo fantastisch ben ik.
Nee man. Morgen vroeg op. Betonnen vloer uitbreken.quote:
Vloeibare aids die Heineken idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bavaria > Heineken anytime of the day though.
wedstrijd gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Morgen vroeg op. Betonnen vloer uitbreken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
Die Pieters is ook een typische ambtenaar. Alles doen om niet te hoeven werken.
Baas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAHAHAYHAYHAA
Ik heb nog de laatste20 minuten meegepikt.
PEC had met wat meer overzicht 1-6 gewonnen
HAHAHAHAHAHAHAH
whutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAHAHAYHAYHAA
HAHAHAHAHAHAHAH
Wat denk je ervan zondag, Stijntje? 0-3, 0-4 , of hoop je héél stiekem toch nog op een gelijkspelletje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAHAHAYHAYHAA
HAHAHAHAHAHAHAH
Nope.quote:
Niet dan? Op de counter zag ik PEC steeds net de verkeerde keuze maken waar links vrij lag om een moooie steekpass te gevenquote:
Woezo dan? Als ik trio's doe is het met 2 dames.quote:
Gast jullie gaan zo vies hè zondag..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat denk je ervan zondag, Stijntje? 0-3, 0-4 , of hoop je héél stiekem toch nog op een gelijkspelletje?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |