SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Worstenbroodjes zijn op.Ik heb nog wel boterkoek.
Merk wel dat ik nog wel wat te trainen heb voor die marathon.![]()
Na een weekje niksen (nou ja, volleybal dan) toch nog even t strand op vanavond. 6,5 km in 34minuten. Wel een beetje wind tegen op de terugweg.
Nu ff niksen en dan zondag LDL in het duin doen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik ben nu drie dagen m'n calorieën aan het tellen met de app MyFitnessPal. Ik moet zeggen dat ik het schokkend vind dat het leeuwendeel van m'n calorieën uit drinken komt! Een pakje appelsap in de ochtend is meteen al 100 calorieën. En als je later in de middag nog een glas sap en een kop chocolademelk neemt, tikt dat aan! Het is wel een eye-opener, moet ik zeggen.
Natuurlijk weet ik dat het niet alleen om calorieën gaat, maar ik vind het interessant om te zien![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kun je nagaan hoeveel kcal een blikje red bull oid is.. En vergelijk appelsap eens met cola.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben nu drie dagen m'n calorieën aan het tellen met de app MyFitnessPal. Ik moet zeggen dat ik het schokkend vind dat het leeuwendeel van m'n calorieën uit drinken komt! Een pakje appelsap in de ochtend is meteen al 100 calorieën. En als je later in de middag nog een glas sap en een kop chocolademelk neemt, tikt dat aan! Het is wel een eye-opener, moet ik zeggen.
Natuurlijk weet ik dat het niet alleen om calorieën gaat, maar ik vind het interessant om te zien!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nogal! Ik heb geen appelsap meer gekocht net in de AHquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel kcal een blikje red bull oid is.. En vergelijk appelsap eens met cola.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Is toch al jaren bekend? Mensen denken dat vruchtensappen gezond zijn, maar is een enorme bom van calorieen en suikers.![]()
Komt vast goed. Zou alleen wel grotere rugzak meenemen danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Merk wel dat ik nog wel wat te trainen heb voor die marathon.![]()
![]()
whehehe zo'n boodschappenkarretje op 2 wielen achter je aan slepen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Arquero het volgende:
[..]
Komt vast goed. Zou alleen wel grotere rugzak meenemen dan![]()
43 en 42 per 100ml....quote:En vergelijk appelsap eens met cola.
als het me lukt die reep chocola te laten liggen a 500 kcal ga ik eens kijken naar wat ik via m'n icetea binnen krijg
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Denk je dat? Je moet eens zien hoeveel ouders hun kinderen cola verbieden en vervolgens sap geven. Want dat zou gezonder zijn....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Is toch al jaren bekend? Mensen denken dat vruchtensappen gezond zijn, maar is een enorme bom van calorieen en suikers.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja maar ja, als ouder weet ik het ook niet meer. Cola lijkt me niet bevoordelijk, maar alle suikers ook niet. Gewoon water is wel erg karig. Limonadesiropen is ook behoorlijk suikerrijk en alle light varianten zitten vol met kunstmatige zoetstoffen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk je dat? Je moet eens zien hoeveel ouders hun kinderen cola verbieden en vervolgens sap geven. Want dat zou gezonder zijn....
Omdat ik zelf altijd te dik ben geweest ben ik bij mijn kinderne heel voorzichtig met snoep en suikerhoudende dranken enzo, maar ik kan ze moeilijk op mijn eigen spartaanse regime zetten![]()
![]()
Kijk hier eens swets: http://www.slimpie.com/.
Yur drinkt ik drink het in is prima te drinken en gewoon verkrijgbaar bij de supermarkt.![]()
inderdaad, suiker is de grote boosdoenerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Is toch al jaren bekend? Mensen denken dat vruchtensappen gezond zijn, maar is een enorme bom van calorieen en suikers.
Vergeet low fat of low carbs, maak er low sugar van'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Uhuh en gezoet met aspertaam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Yur drinkt ik drink het in is prima te drinken en gewoon verkrijgbaar bij de supermarkt.![]()
ik maak me wat betreft suiker nog het meeste zorgen om het verslavende effect er vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk je dat? Je moet eens zien hoeveel ouders hun kinderen cola verbieden en vervolgens sap geven. Want dat zou gezonder zijn....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor de kinderen liever gewone 'suiker'-siroop (karvan cevitam) dan behoorlijke hoeveelheden aspartaam, saccharinne en cyclamaat..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Yur drinkt ik drink het in is prima te drinken en gewoon verkrijgbaar bij de supermarkt.
Voor mezelf wel prima te drinken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Je kan ook op zoek naar Teisseire siroop. Die is zonder aspartaam
.. maar wel sacharine en cyclamaat..![]()
Is ook, maar als je het zo op een rijtje ziet, zie je pas echt hoe een groot deel dat werkelijk beslaat! Ik vind dat heel verhelderendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Is toch al jaren bekend? Mensen denken dat vruchtensappen gezond zijn, maar is een enorme bom van calorieen en suikers.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
al over de "magische" 32km grens heen geweest?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Worstenbroodjes zijn op.Ik heb nog wel boterkoek.
Merk wel dat ik nog wel wat te trainen heb voor die marathon.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nog niet. Maar dan neem ik een hamer mee om die hufter zelf de eerste tikken te geven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
al over de "magische" 32km grens heen geweest?
![]()
![]()
![]()
doe je goed, regeren is vooruit zienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog niet. Maar dan neem ik een hamer mee om die hufter zelf de eerste tikken te geven.
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgen! Iemand hier al aangekleed?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bijna!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 07:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen! Iemand hier al aangekleed?F means you're fucked![]()
quote:![]()
Ik heb nog even een dagje rust. Vanmiddag naar de Run2day
Ook altijd leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog even een dagje rust. Vanmiddag naar de Run2day
Ga denk ik vanmiddag ook ff naar sportzaal toe. Ff kijken of ik iets kan vinden om m'n nek warm te houden. Of meer...![]()
![]()
Ben benieuwd! Ik ga straks voor 90 minuten met de groep...best zin in eigenlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog even een dagje rust. Vanmiddag naar de Run2dayF means you're fucked![]()
hier een rustdag...met laptoppie en een boek op de bank'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan me voorstellenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ik ga straks voor 90 minuten met de groep...best zin in eigenlijkIk wil ook lekker weer
Overigens staat voor volgende week de Safari-run op het programma, en het lijkt KOUD te gaan worden!!Hopelijk gaat het wel gewoon door!!
tuurlijk, echte leeuwinen laten zich niet door een beetje kou tegen houden!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Overigens staat voor volgende week de Safari-run op het programma, en het lijkt KOUD te gaan worden!!Hopelijk gaat het wel gewoon door!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook niet, maar de organisatie? Je weet het maar nooit!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk, echte leeuwinen laten zich niet door een beetje kou tegen houden![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb nog nooit een leeuwin in de sneeuw gezien....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk, echte leeuwinen laten zich niet door een beetje kou tegen houden!
Nog even wakkerder worden, wat boodschappen doen en dan mag ik weer los
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Vandaag eerste dag dat ik me goed genoeg voel. Griep eindelijk onder controle. Vanmiddag rustig duurloopje? Denk het welLiever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.![]()
Ik ga zo de tweede training van de eerste loopgroep-week doen, samen met iemand die hier in de buurt woont. Ik twijfel alleen want dit is wel een hele makkelijke training (1-2-1-2 met telkens 3 wandelen)... ik heb natuurlijk al een paar keer gelopen voor ik begon dus misschien dat ik Evy 6 er achteraan ga doen?Ik heb gewoon zin om langer buiten te zijn
![]()
Ging net de konijnen eten geven en het is inderdaad erg koud! Toch maar handschoentjes mee zometeen!![]()
Ik ben terug van een kleine 3,5 km. Er staat wel een ijzige wind buiten, en op sommige stukken was het spekglad.
En toch was het lekker!![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:14 schreef Shravani het volgende:
Ik ben terug van een kleine 3,5 km. Er staat wel een ijzige wind buiten, en op sommige stukken was het spekglad.
En toch was het lekker!![]()
![]()
Pas op met lopen na koorts lieve Joers. Aantal dagen koorts x 2 = aantal dagen dat je na de koorts niet mag lopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:57 schreef joers1 het volgende:
Vandaag eerste dag dat ik me goed genoeg voel. Griep eindelijk onder controle. Vanmiddag rustig duurloopje? Denk het wel![]()
Goed bezig ET
Ik moet straks 25minuten lopen van Renate.En aangezien de Mr. een tablet voor zijn moeder heeft gekocht die hij vanmiddag gaat afleveren leek het me wel eens leuk naar mijn schoonouders toe te rennen
Kan ik weer eens een ander rondje doen
De mr gaat met de auto en neem een warm trainingspak voor me mee
![]()
![]()
En douchespullen?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Dat is wel leuk. Op de eerste plaats heb je inderdaad eens een ander rondje. Halverwege stoppen gaat ook nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet straks 25minuten lopen van Renate.En aangezien de Mr. een tablet voor zijn moeder heeft gekocht die hij vanmiddag gaat afleveren leek het me wel eens leuk naar mijn schoonouders toe te rennen
Kan ik weer eens een ander rondje doen
De mr gaat met de auto en neem een warm trainingspak voor me mee
![]()
![]()
Nee dat doe ik thuis welquote:We vertrekken gelijk dus ik neem aan dat als ik daar aangekomen ben daar niet heel lang meer blijf. En met deze kou zweet ik een stuk minder, scheelt ook
![]()
![]()
Welnee, lekker stinken bij schoonmoedersquote:
Ja moet alleen even een rondje achterlangs plannen waarbij ik op ongeveer 5km uit kom (ze wonen nog niet eens 2,5 hier vandaan)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Op de eerste plaats heb je inderdaad eens een ander rondje. Halverwege stoppen gaat ook niet![]()
Och schoonpa is hardloper dus ze is wel wat gewendquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee, lekker stinken bij schoonmoeders![]()
![]()
Inderdaad, schoonmoeder grote knuffelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee, lekker stinken bij schoonmoeders![]()
![]()
Hier waait het nu ook hard, alle sneeuw waait van het dak van de flat
Ik moet nog wel ff moed happen hoor ..![]()
Ik zie harde wind buiten en de gevoelstemperatuur schijnt -11 te zijn. Ik hou me maar voor dat ik vorig jaar met gevoelstemperatuur van -20 ook gewoon liep
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Safari-loop klinkt leuk zeg. ga je verkleed als dier?Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:47 schreef E.T. het volgende:
Ik zie harde wind buiten en de gevoelstemperatuur schijnt -11 te zijn. Ik hou me maar voor dat ik vorig jaar met gevoelstemperatuur van -20 ook gewoon liep![]()
Daarna lekker warme douche!![]()
na een lange afwezigheid ben ik weer terug![]()
![]()
blessure is weg, winterstop dus ik moet me weer gaan voorbereiden
hoe lopen jullie hard in de winter zonder ziek te worden?veel kleding of juist weinig? cooling down etc?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb geen dierenpakquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Safari-loop klinkt leuk zeg. ga je verkleed als dier?misschien bij de feestwinkel nog even een set bunny-ears halen of zo
en een staartje natuurlijk, a la Bridget Jones[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De Leemkuilcross morgen in Nijmegen is in ieder geval afgelast vanwege een gevaarlijk parcours (opgevroren modder).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de organisatie? Je weet het maar nooit!![]()
Doe laagjes aan. Thermo shirt, ander shirt/trui, en eventueel een jas. Zou in ieder geval ook muts of hoofdband doen want je oren kunnen aardig pijn gaan doen anders plus je raakt veel warmte kwijt via je hoofd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
na een lange afwezigheid ben ik weer terug![]()
![]()
blessure is weg, winterstop dus ik moet me weer gaan voorbereiden
hoe lopen jullie hard in de winter zonder ziek te worden?veel kleding of juist weinig? cooling down etc?
![]()
thanksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:07 schreef Arquero het volgende:
[..]
Doe laagjes aan. Thermo shirt, ander shirt/trui, en eventueel een jas. Zou in ieder geval ook muts of hoofdband doen want je oren kunnen aardig pijn gaan doen anders plus je raakt veel warmte kwijt via je hoofd.![]()
shit, dan moet ik dus even ergens een muts gaan halenHeb alleen zo'n Russische bontmuts hier
Kan je toch best mee gaan rennen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks![]()
shit, dan moet ik dus even ergens een muts gaan halenHeb alleen zo'n Russische bontmuts hier
![]()
![]()
alles kanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan je toch best mee gaan rennen?
Nawwwquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De Leemkuilcross morgen in Nijmegen is in ieder geval afgelast vanwege een gevaarlijk parcours (opgevroren modder).hopelijk gaan het bij ons wel gewoon door
Breien!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks![]()
![]()
![]()
Ik hoop het, ik heb er enorm veel zin in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawwwhopelijk gaan het bij ons wel gewoon door
![]()
Ik ook!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb er enorm veel zin in.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Brrrrr het is wel echt flink koud! Misschien toch maar met handschoenen gaan lopen al zijn ze eigenlijk wat dik om mee hard te lopen..![]()
Leuke app he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Natuurlijk weet ik dat het niet alleen om calorieën gaat, maar ik vind het interessant om te zien!Het maakt op een goede en makkelijke wijze inzichtelijk wat je allemaal eet en drinkt. Sinaasappelsap vind ik lekker, maar dat koop ik dus niet meer vanwege de suikers.
Het pakje dat nog in de koelkast staat gaat wel op hoor.
![]()
Zometeen weer naar buiten, mét handschoenen.Als het lopen vandaag ook weer goed gaat, dan ga ik vanaf dinsdag weer lopen met Renate.
![]()
Hee Aldo, toffe reis gehad?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
hele vette reisquote:
India is echt
en daarnaast is alleen backpacken ook heel erg tof om te doen
Fijn dat het zo goed bevallen is!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hele vette reis
India is echt
en daarnaast is alleen backpacken ook heel erg tof om te doen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Mietje dat ik ben ga ik zo ook even hardlopen. Op een loopband in de sportschool.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed bevallen is!
en nu maar weer sparen voor Zuid-Afrika volgend jaar
lekker warm + je kunt nog even in de machines hangenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:52 schreef Goodbye het volgende:
Mietje dat ik ben ga ik zo ook even hardlopen. Op een loopband in de sportschool.
ik heb alleen geen sportschool![]()
thermoshirt met lange mouwen met een t-shirt en een lange broek en wat dunne handschoentjes en een muts. Ik zeg ready to goquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:47 schreef E.T. het volgende:
Ik zie harde wind buiten en de gevoelstemperatuur schijnt -11 te zijn. Ik hou me maar voor dat ik vorig jaar met gevoelstemperatuur van -20 ook gewoon liep![]()
![]()
I did it!En een nieuwe persoonlijke overwinning in deze serie; 30min non-stop
Maandag 5km doen![]()
Ik heb overigens een gloeiende hekel aan muts oid tijdens hardlopen; dus ook in deze kou voor mij geen muts. Gelukkig heb ik geen last van koude en pijnlijke oren![]()
Had wel thermo, longsleeve, windjack, schaatstight en handschoentjes aan
Zo, dat was inderdaad verraderlijk koud, hoewel dat na een tijdje hollen wel weer meeviel. Ook de dertiende training van mijn n00bschema zit er weer op. Ging weer heerlijk!
Kleding: langetight, longsleeve, jack, muts.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wauw, super!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:03 schreef E.T. het volgende:
Maandag 5km doen![]()
Ik heb overigens een gloeiende hekel aan muts oid tijdens hardlopen; dus ook in deze kou voor mij geen muts. Gelukkig heb ik geen last van koude en pijnlijke oren![]()
Had wel thermo, longsleeve, windjack, schaatstight en handschoentjes aan
ET! Alle jompels voor jou!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:03 schreef E.T. het volgende:
Maandag 5km doen![]()
Had wel thermo, longsleeve, windjack, schaatstight en handschoentjes aan![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als ik jullie zo hoor lijkt het mij onverstandig om zonder muts/oorwarmers te lopen. Ik heb geen muts, dus ik moet nog even winkelen.![]()
![]()
Jullie zijn goed bezig!Voor mij de komende dagen geen hardlopen: ik lig sinds gistermiddag in bed met griep en koorts.
![]()
![]()
Respect hoor, iedereen die vandaag gaat. Ik heb het even op een laag pitje. De wegen hier worden niet schoongemaakt (buitengebied), en in het natuurgebied waar ik altijd loop zak je tot je enkels in de sneeuw. Is op zich niet erg, maar ben bang dat ik dan ergens verkeerd op stap en omzwik of zo. En ben ook geen fan van lopen onder 0, omdat ik altijd door mijn mond adem voelt dat zo vervelend aan mijn longen.
Afijn, genoeg geklaagd, volgende week kan ik er volgens de vooruitzichten weer tegenaan en sinds een paar dagen ben ik weer fanatiek begonnen met Jillian om toch bezig te blijven. En natuurlijk 4 x in de week paardrijden, maar dat bestaat nu ook alleen uit rijden in de binnenbak.![]()
Dat was weer een heel andere training dan donderdag. Door de kou deden we een korte rustige training: warm worden en daarna 12 x 2 minuten ontspannen lopen met 1 minuut dribbelen tussendoor. Aardig gemengde groep, sommige mensen heb ik 3x ingehaald en twee mannen liepen mijn tempo. Lekker gelopen hoor, daar niet van, maar ik ben nog niet echt laaiend enthousiast. De groep van donderdag was te snel en deze is wel weer erg kalmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:03 schreef E.T. het volgende:
Maandag 5km doen![]()
Had wel thermo, longsleeve, windjack, schaatstight en handschoentjes aan![]()
En nu ga ik onder een warme douche staan
Verdiend
Vanmorgen bij het ontbijt het verslag van Aaf in het Volkskrant Magazine gelezen en mezelf de deur weer uitgeschopt. Na 6 x les 15 van Evy vond ik mezelf nu toe aan les 16, dat was een teleurstelling, les 15 is zwaarder dan les 16, les 16 lijkt op les 13, als vind ik muziek iets leuker. Om er toch nog iets van te maken de laatste minuten een sprintje getrokken... voor zover dat ging met al die sneeuw. Ik had aan een hoofdband gedacht, omdat ik woensdag bang was dat mijn bevroren oren zouden afbreken als ik ze verkeerd aanraakt bij het uittrekken van de "oortjes", en ontdekte toen dat ik zonder handschoenen was vertrokken.... pas bij het tussenwandelingetje voor de laatste 5 minuten waren mijn handen warm.
Ik heb wel alle dagen met sneeuw gelopen, maar ik heb steeds een dosis van jullie enthousiaste verhalen nodig om me over de streep te trekken, zonder dat had ik allang het bijltje erbij neergegooid, bedankt allemaal. (En vanmorgen was het dus het enthousiaste verhaal van Aaf, hoewel ik me nu toch echt afvraag wanneer die verslaving begint en het noodzakelijke oppeppen met dit topic en hard onder mijn eigen kont moeten schoppen ophoudt....)![]()
Koud
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Yum, heerlijk ontspannen duurloop van 100 minuten achter de rug, kleine 17km. Rustdagen waren goed voor me
F means you're fucked![]()
Kwam ik tegen op Facebook:quote:Is winning all that counts? Are you absolutely sure about that?
Very little has been said about this…..On December 2, Basque athlete Iván Fernández Anaya was competing in a cross-country race in Burlada, Navarre. He was running second, some distance behind race leader Abel Mutai - bronze medalist in the 3,000-meter steeplechase at the London Olympics. As they entered the finishing straight, he saw the Kenyan runner - the certain winner of the race - mistakenly pull up about 10 meters before the finish, thinking he had already crossed the line.
Fernández Anaya quickly caught up with him, but instead of exploiting Mutai's mistake to speed past and claim an unlikely victory, he stayed behind and, using gestures, guided the Kenyan to the line and let him cross first.
Ivan Fernandez Anaya, a Basque runner of 24 years who is considered an athlete with a big future (champion of Spain of 5,000 meters in promise category two years ago) said after the test:
"But even if they had told me that winning would have earned me a place in the Spanish team for the European championships, I wouldn't have done it either. I also think that I have earned more of a name having done what I did than if I had won. And that is very important, because today, with the way things are in all circles, in soccer, in society, in politics, where it seems anything goes, a gesture of honesty goes down well."
He said at the beginning: unfortunately, very little has been said of the gesture. And it's a shame. In my opinion, it would be nice to explain to children, so they do not think that sport is only what they see on TV: violent kicks in abundance, posh statements, fingers in the eyes of the enemy ...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heel goed van je!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:03 schreef E.T. het volgende:
Maandag 5km doen![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: