Wat at je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb zelfs buikpijn van mijn eigen kookfiasco
Moet je de dokter bellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
zal ik je maag leegpompen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
zilvervliesrijst met roergebakken tofu, worteltjes paprika en een saus van ketjap, knoflook, rode peper, gemberpoeder (verse gember was verdwenen), zwarte peper, beetje zout, beetje honing (had gehoopt dat het de scherpte zou blussen) en limoensap.quote:
quote:
zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zilvervliesrijst met roergebakken tofu, worteltjes paprika en een saus van ketjap, knoflook, rode peper, gemberpoeder (verse gember was verdwenen), zwarte peper, beetje zout, beetje honing (had gehoopt dat het de scherpte zou blussen) en limoensap.
Ik was waarschijnlijk uitgeschoten met de zwarte en rode peper en dat in combi met iets te veel knoflook
ok, dan gewoon even rustig aan doen en geen wasabi consumerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
zo erg is het nou ook weer niet.
Normaal gesproken is het ook erg lekker, maar vandaag dus niet.quote:
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...quote:
Je zoekt dus een vrouw op?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...
Nee ik blijf thuis koekjes met theequote:
nja, mocht je nou echt niemand kunnen vinden zou ik wellicht iemand aan kunnen bevelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...
jezelf?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, mocht je nou echt niemand kunnen vinden zou ik wellicht iemand aan kunnen bevelen
en bananenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis koekjes met thee
hoho, dat zeg ik niet! ik zat aan Pino te denken!quote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho, dat zeg ik niet! ik zat aan Pino te denken!
Poewee Pinjo! dat zijn geen smoesjes! niet zo brutaal of ik stuur Purk op je afquote:
Stuur maarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Poewee Pinjo! dat zijn geen smoesjes! niet zo brutaal of ik stuur Purk op je af
ik zou banger zijn voor meneer Aart.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Poewee Pinjo! dat zijn geen smoesjes! niet zo brutaal of ik stuur Purk op je af
Sesamn00b spotted!quote:
Moet ik dan maar steeds vertellen hoe leuk ik 1D vind dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen dit topic beter omdopen tot 'Lief dagboek'.
Dat is meer toevoegender dan hoe je pepers te heet waren ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik dan maar steeds vertellen hoe leuk ik 1D vind dan?
klagen over het feit dat het in dit topic niet over 3fm gaat is natuurlijk eigenlijk ook wel een beetje offtopicquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
hoj peino sow naoiwhee al die snil buiiten is echt zoooo luek he.. ik heb vandaga 3 sneeuwpoeppn grmaakt .. de gele snil rook alleen wat raaar haha maarja zal wle speciale snil zjin :d ok nou goet wiekend allemal!!1 xxquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
mein chotquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj peino sow naoiwhee al die snil buiiten is echt zoooo luek he.. ik heb vandaga 3 sneeuwpoeppn grmaakt .. de gele snil rook alleen wat raaar haha maarja zal wle speciale snil zjin :d ok nou goet wiekend allemal!!1 xx
Het gaat wel vaker niet over 3FM en dat is ook het probleem niet hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klagen over het feit dat het in dit topic niet over 3fm gaat is natuurlijk eigenlijk ook wel een beetje offtopic
ligt aan jauwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef Evertjan het volgende:
is fok bij jullie traag of ligt het aan mij?
oh, sorry pino. neuken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat wel vaker niet over 3FM en dat is ook het probleem niet hoor.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dit liedje is spontaan geen hol meer aan
dat is standaard. als ik iets van Gossip of Beth Ditto hoor op 3fm post ik een foto van haarquote:
schoonmaken en opruimen is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik een werkster inhuren? wat heb ik toch een tyfushekel aan opruimen en schoonmaken.
@pino: john legend, wat een plaat mensen! potdorie!
jammer, anders had ik je per direct ten huwelijk gevraagdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schoonmaken en opruimen is ook niet mijn ding.
Ja ik vind dit ook wel een lekker nummer!
hoe vaak ga je mij nog ten huwelijk vragen dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer, anders had ik je per direct ten huwelijk gevraagd
dat hangt helemaal van de situatie af, maar waarschijnlijk tot je ja zegt. daarna heeft het weinig zin meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hoe vaak ga je mij nog ten huwelijk vragen dan?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
hou op!
ik wil nog slapen vannacht!
*splut* TISSUE!quote:
godsamme, als ze ook nog van schoonmaken houdt wil ik met haar trouwenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, als ze ook nog van schoonmaken houdt wil ik met haar trouwen
jaja, met jou wil ik ook trouwen hoor! jij bent misschien ook iets bereikbaarderquote:
nu sla je je voorkeurshand om kleine pino en maak je ritmische bewegingen tot er pappie uit je kraantje komt.quote:
jups! en brownies, en boterkoek en cake, en muffinsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, met jou wil ik ook trouwen hoor! jij bent misschien ook iets bereikbaarderkun je appeltaart bakken?
potdorie....overingens wokte je vanavond tofu....vegetarier?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jups! en brownies, en boterkoek en cake, en muffins
niet heel streng. Een lekker stukje vlees zo afentoe vind ik ook erg lekker. Daarnaast vind ik tofu gewoon lekker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie....overingens wokte je vanavond tofu....vegetarier?
ah, ok. want vegetaria is dan weer een minpuntje. ik eet vlees, maar kan ook best een dagje zonderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet heel streng. Een lekker stukje vlees zo afentoe vind ik ook erg lekker. Daarnaast vind ik tofu gewoon lekker.
maare we gaan te off-topic en dat mag niet van Pino!
Baren en Wijnandquote:
quote:
waarschijnlijk heeft ie zn zoontje of neefje ofzo als betaling aangeboden...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:04 schreef Evertjan het volgende:
nog altijd raar dat een middelmatige zanger MJ als backing vocals heeft op zijn plaat destijds heeft weten te regelen
nja, als ze aandringt wil ik dat ook best doen hoorquote:
ach, de mooiste, de mooiste....ik vind het een mooie meid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:10 schreef Timo20 het volgende:
Mooiste vrouw van Nederland? yeah right![]()
Dat wel, maar er zijn zo veel mooiere meiden IMHOquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
ach, de mooiste, de mooiste....ik vind het een mooie meid.
Godver Pino. Mijn vriendin zegt dat ik niet zo dom moet zitten lachenquote:
Beth Ditto is jouw vriendin?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver Pino. Mijn vriendin zegt dat ik niet zo dom moet zitten lachen
fijne avond en veel tvplezierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
ja mensen ik houd de radio voor gezien voor vandaag.
Mijn antieke tv wil graag aandacht.
bye bye man!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
ja mensen ik houd de radio voor gezien voor vandaag.
Mijn antieke tv wil graag aandacht.
Gelukkig reageer ik immer ontopicquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
sterker nog, er is geen enkel probleem!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
jij wel ja, maar de rest van dat geteisem!quote:
Hou op schei uit...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij wel ja, maar de rest van dat geteisem!
Ik hielt ook van me hamster, die hete ook hammie. Nu istie doodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:21 schreef Evertjan het volgende:
lief dagboek
ik hou van me hamster hammie!
ik koop iedere keer een nieuwequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hielt ook van me hamster, die hete ook hammie. Nu istie dood![]()
Gulikkig ben ik er overeen nu
Geil wijf welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
bij Ekkie in de stustustudio!
ze willen haar straks sandwichen.quote:
kun je ook wat minder onaardig doen?quote:
Prima.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je ook wat minder onaardig doen?
Fokking lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
bij Ekkie in de stustustudio!
het meest sexy vind ik vrouwen die in een te grote trui of een overhemd lopen....en het liefste dat er dan nog een randje bil onderuit pieptquote:
dat verklaart iig waarom ik er geen reet aanvind. ik hou nl niet van The Policequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Shoot me maar ik blijf `m lekker vinden, deze Police rip off
yup. sneuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Hebben we dit al gezien?
https://www.facebook.com/BijEenMiljoenLikesStoptKaneGaanWeVanUit![]()
whehehe vind `m wel goedquote:
ach, ik heb er ook geen last van, maar ik vind het zo overbodig.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Hebben we dit al gezien?
https://www.facebook.com/BijEenMiljoenLikesStoptKaneGaanWeVanUit![]()
niet? ownee, het budget gaat natuurlijk op aan chips en bierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... een oude camera die ze blijkbaar nog ergens hadden liggen. Mag niks kosten.
mmm, ik heb het idee dat ik dat een paar seconden gelezen ook al ergens las...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 switched naar BBC Radio dance music marathon![]()
![]()
Maar dan in het Engelsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik heb het idee dat ik dat een paar seconden gelezen ook al ergens las...
ik wordt gevolgdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik heb het idee dat ik dat een paar seconden gelezen ook al ergens las...
Scherp.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
Een hoer in de uitzending?
Die was er net toch ook al de afgelopen anderhalf uur?
cool! ik ga volgende week naar enter shikari in Grunn! en ....and you will know us by the trail of dead komt waarschijnlijk in april naar grunn!quote:
Enter Shikari, wel leuk voor een nummer of 2 maar niet voor een hele gig of misschien ook wel ik weet nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool! ik ga volgende week naar enter shikari in Grunn! en ....and you will know us by the trail of dead komt waarschijnlijk in april naar grunn!
ik vind de cd's lekker, live nooit gezien. volgens broertje is het idd nogal "veel". ach, ik sta toch altijd wat achterin dus ik overleef het wel. en misschien vrijdag naar vanderbuyst. ligt eraan of ik daar zin in heb de dag zelfquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Enter Shikari, wel leuk voor een nummer of 2 maar niet voor een hele gig of misschien ook wel ik weet nietMij te hardcore..
Vanderbuyst ga ik heen met klasgenootquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind de cd's lekker, live nooit gezien. volgens broertje is het idd nogal "veel". ach, ik sta toch altijd wat achterin dus ik overleef het wel. en misschien vrijdag naar vanderbuyst. ligt eraan of ik daar zin in heb de dag zelf
in lwd? romein? das bij mij om de hoek. misschien ga ik wel. kunnen we evt hoi zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanderbuyst ga ik heen met klasgenoot
Yep, ben er twee keer eerder geweest, The Perfect Tool + NININ 8 maart 2012 en Nervana + The Black Leash 1 november j.l.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in lwd? romein? das bij mij om de hoek. misschien ga ik wel. kunnen we evt hoi zeggen
mooie zaal trouwensmet kerkbanken!
coverbandsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, ben er twee keer eerder geweest, The Perfect Tool + NININ 8 maart 2012 en Nervana + The Black Leash 1 november j.l.
Gefeliciteerd waarom?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi
Disclaimer: Deze user is zeer gepikeerd vanwege een klotedag waarop alles misgaat en heeft binnenkort wellicht een drankprobleem.
Oh en gefeliciteerd Pino.
dan hoop ik dat Stenders en dit topic je wat op kunnen vrolijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi
Disclaimer: Deze user is zeer gepikeerd vanwege een klotedag waarop alles misgaat en heeft binnenkort wellicht een drankprobleem.
Gezeik met de treinen, date liep niet als gehoopt en PSV verlorenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd waarom?
Is je date mislukt?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owh zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezeik met de treinen, date liep niet als gehoopt en PSV verloren
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan iemand me even pics van de hand DM'en?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zijn er (nog) niet, wel van een bebloed raamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
kan iemand me even pics van de hand DM'en?
Klik was gewoon niet zoals ik gehoopt had, sfeertje was te gespannen en te onnatuurlijk. Ze was best leuk, maar zoiets kan alleen maar misgaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh zo. PEC IS BACK
![]()
Hoezo liep het niet zo lekker dan?
Nou doe maar DM.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn er (nog) niet, wel van een bebloed raam.
Nervana was echt goed!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
coverbands
ik zat in 1 van die banken bij Milkbar en Audioadam. en de de Rabbering popquiz
Ah balen manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klik was gewoon niet zoals ik gehoopt had, sfeertje was te gespannen en te onnatuurlijk. Ze was best leuk, maar zoiets kan alleen maar misgaan.
Kut...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klik was gewoon niet zoals ik gehoopt had, sfeertje was te gespannen en te onnatuurlijk. Ze was best leuk, maar zoiets kan alleen maar misgaan.
Dankequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah balen man.
Welkom terug bij de club van vrijgezelligen.
ik leef ook met je meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DankeZal m'n vertrouwde plekje weer innemen.
quote:
Waarom sorry? Ik ben de laatste tijd zelf ook niet al te positief aanwezig op dit forum hoor!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry voor mijn negatief geblaat Mint
Omdat je klaagde over triest gedoe.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom sorry? Ik ben de laatste tijd zelf ook niet al te positief aanwezig op dit forum hoor!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DankeZal m'n vertrouwde plekje weer innemen.
Dat ging niet over jou moppie, ze draaiden dat kutkuiken!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je klaagde over triest gedoe.
van eigen deeg?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf geeft bakkertje een ambachtelijk roomboterkoekje
Niet eens een Mexicano van eigen deeg!??!1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ja hoor. Kan al wel weer lachen.quote:
Godverdomme, waarom hij wel?! Ik wil er ook één, van eigen deeg welteverstaan!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet eens een Mexicano van eigen deeg!??!1
Rolfjen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
met de trein?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om 18:00 uur NL tijd vertrokken en nog niet in Londen
Dat is ook triest gedoe, jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ging niet over jou moppie, ze draaiden dat kutkuiken!![]()
Fyra heeft ook vliegtuigen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat doen jullie verdomd knap... Sterkte!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja balen man.. Kort weekendje zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vlieg je via Berlijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Fyra heeft ook vliegtuigen?![]()
![]()
maar mooi klote zeg
is dat zereneus? geniaal!quote:
Speld! bazen zijn datquote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe het PEC-topic dan ook even bekijken.
Plan was om op City te vliegen. Dat deden we in eerste instantie ook, maar na uur rondjes vliegen boven Londen werden we in Stansted afgeleverd... Dus nu met trein en metro naar Londenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Plan was om op City te vliegen. Dat deden we in eerste instantie ook, maar na uur rondjes vliegen boven Londen werden we in Stansted afgeleverd... Dus nu met trein en metro naar Londen.
i love it!quote:
PSV ook.quote:
Terechte klachtquote:
Ja sorry voor mijn inactiviteit laatste tijdquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry voor mijn inactiviteit laatste tijd
Ze eten al je tijd op. En je geld.quote:
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulkssoorts opmerkingen van mijn kant zijn natuurlijk niet op jou van toepassing![]()
Stelletje slijmballen!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou fan worden van PEC. Die winnen in het stadion van aanstaande kampioen.
Dat heb je soms he met andere leuke SC'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best rustig hier voor een vrijdagavond trouwens.
Welke SC?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je soms he met andere leuke SC's.
al sinds 22uquote:
Ah ja daar kan ik niet in johquote:
Moet je regelen dat je een abo hebt/krijgt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja daar kan ik niet in joh
Sorry, ik ben een beetje uitgekaktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best rustig hier voor een vrijdagavond trouwens.
Ik ook behoorlijk, moet nog heel wat doen maar heb geen zin..quote:
Ik ook niet. Gelukkig heb ik de rest van het weekend vrij en kan ik me volledig storten op schoolwerkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook behoorlijk, moet nog heel wat doen maar heb geen zin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |