Wat at je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb zelfs buikpijn van mijn eigen kookfiasco
Moet je de dokter bellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
zal ik je maag leegpompen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
zilvervliesrijst met roergebakken tofu, worteltjes paprika en een saus van ketjap, knoflook, rode peper, gemberpoeder (verse gember was verdwenen), zwarte peper, beetje zout, beetje honing (had gehoopt dat het de scherpte zou blussen) en limoensap.quote:
quote:
zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zilvervliesrijst met roergebakken tofu, worteltjes paprika en een saus van ketjap, knoflook, rode peper, gemberpoeder (verse gember was verdwenen), zwarte peper, beetje zout, beetje honing (had gehoopt dat het de scherpte zou blussen) en limoensap.
Ik was waarschijnlijk uitgeschoten met de zwarte en rode peper en dat in combi met iets te veel knoflook
ok, dan gewoon even rustig aan doen en geen wasabi consumerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
zo erg is het nou ook weer niet.
Normaal gesproken is het ook erg lekker, maar vandaag dus niet.quote:
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...quote:
Je zoekt dus een vrouw op?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...
Nee ik blijf thuis koekjes met theequote:
nja, mocht je nou echt niemand kunnen vinden zou ik wellicht iemand aan kunnen bevelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...
jezelf?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, mocht je nou echt niemand kunnen vinden zou ik wellicht iemand aan kunnen bevelen
en bananenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis koekjes met thee
hoho, dat zeg ik niet! ik zat aan Pino te denken!quote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho, dat zeg ik niet! ik zat aan Pino te denken!
Poewee Pinjo! dat zijn geen smoesjes! niet zo brutaal of ik stuur Purk op je afquote:
Stuur maarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Poewee Pinjo! dat zijn geen smoesjes! niet zo brutaal of ik stuur Purk op je af
ik zou banger zijn voor meneer Aart.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Poewee Pinjo! dat zijn geen smoesjes! niet zo brutaal of ik stuur Purk op je af
Sesamn00b spotted!quote:
Moet ik dan maar steeds vertellen hoe leuk ik 1D vind dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen dit topic beter omdopen tot 'Lief dagboek'.
Dat is meer toevoegender dan hoe je pepers te heet waren ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik dan maar steeds vertellen hoe leuk ik 1D vind dan?
klagen over het feit dat het in dit topic niet over 3fm gaat is natuurlijk eigenlijk ook wel een beetje offtopicquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
hoj peino sow naoiwhee al die snil buiiten is echt zoooo luek he.. ik heb vandaga 3 sneeuwpoeppn grmaakt .. de gele snil rook alleen wat raaar haha maarja zal wle speciale snil zjin :d ok nou goet wiekend allemal!!1 xxquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
mein chotquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj peino sow naoiwhee al die snil buiiten is echt zoooo luek he.. ik heb vandaga 3 sneeuwpoeppn grmaakt .. de gele snil rook alleen wat raaar haha maarja zal wle speciale snil zjin :d ok nou goet wiekend allemal!!1 xx
Het gaat wel vaker niet over 3FM en dat is ook het probleem niet hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klagen over het feit dat het in dit topic niet over 3fm gaat is natuurlijk eigenlijk ook wel een beetje offtopic
ligt aan jauwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef Evertjan het volgende:
is fok bij jullie traag of ligt het aan mij?
oh, sorry pino. neuken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat wel vaker niet over 3FM en dat is ook het probleem niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |