Lijkt mij ook. Immers, dan breng je wel weer teweeg dat de dief anders gaat handelen dan dat hij normaal gedaan zou hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Klopt. Je kunt hier a contrario misschien wel uit halen dat het actief aanbieden niet mag
Alsof de politie in Amsterdam zich daar mee bezig gaat houden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet nee. Ze mogen wel een junk volgen tot hij een fiets verkoopt (126g Sv)
Die user ben ik!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
We kregen een discussie in het chinese webshops topic of dit product:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item3ccaad55f6
Nou illegaal in Nederland is omdat het misschien namaak betreft. Ikzelf dacht van wel aangezien het in mijn ogen overduidelijk Apple oortjes zijn (danwel met een ander kleurtje, lijkt mij nog steeds namaak)
Maar nu meende een user van niet, mede doordat hij een ander ''kleurtje'' heeft dan normaal.
Iemand die hier even een uitspraak over kan doen? En met welke wet kan dit onderbouwd worden?
had iets te maken met dat er geen kenmerken op mogen zitten die mensen associeren met applequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die user ben ik!Maar ik denk juist dat het legaal is omdat Apple deze oortjes niet in andere kleuren maakt..
Dus wat zeggen de experts?
Op mijn originele oortjes van Apple staat helemaal niks van Apple in de zin van een logo of Apple ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
had iets te maken met dat er geen kenmerken op mogen zitten die mensen associeren met apple
Haha, ik had het ook net voor me liggen. Dat mag overigens pas in geval van verdenking, dus die vlieger gaat sowieso niet op. Uitlokken heeft niets met een voorbereidend onderzoek te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef Tchock het volgende:
Pseudo-koop mag alleen (126i) voor misdrijven waarop voorlopige hechtenis staat (67) en heling (321 Sr (?)) valt daar niet onder.
Strafrecht
Maar dat geld ook voor vormgeving.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Op mijn originele oortjes van Apple staat helemaal niks van Apple in de zin van een logo of Apple ofzo.
Op deze neppe/andere oortjes staat dat ook niet.
Vooropgesteld: experts in dat gebied zijn hier absoluut niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die user ben ik!Maar ik denk juist dat het legaal is omdat Apple deze oortjes niet in andere kleuren maakt..
Dus wat zeggen de experts?
Ai... Dus eigenlijk zijn ze illegaal..quote:
Iniedergeval meer expert dan ons, iniedergeval bedankt voor jullie reactie/tijd!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooropgesteld: experts in dat gebied zijn hier absoluut niet.
fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooropgesteld: experts in dat gebied zijn hier absoluut niet.
Dit, bedankt!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Iniedergeval meer expert dan ons, iniedergeval bedankt voor jullie reactie/tijd!
Dat wilde ik eerst zeggen, maar met belastingvragen hebben we bergen kennis hier. En met 'we' bedoel ik niet mezelfquote:
Oh ja dat klopt, onze mods de belastingheldenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst zeggen, maar met belastingvragen hebben we bergen kennis hier. En met 'we' bedoel ik niet mezelf
Goeeeeeedenavond!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedenavond gewaardeerde topicgenoten.
Tosti's?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:10 schreef Valid het volgende:
Ik heb rond 18 uur al een zak soep gegeten, maar heb honger. Wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |