Wen er maar aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Sorry hoor, die constante aannames van mensen steeds, ik word er ziek van.
Ik kan er eigenlijk nooit aan wennen, maarja ik kan er best tegen dat dat volk alleen in KLB en ONZ lijkt te komen, enkel is dit een R&P topic, als daar eens constructief en serieus gereageerd wordt i.p.v. alleen maar reacties van users aangrijpen om jezelf maar te kunnen uiten dat hij / zij er niks van bakt... Ga ergens anders jezelf beter proberen te voelen ofzo.quote:
toch gek dat je de hint enz weet te herkennen en te versieren maar niks kan vasthouden. Nee dan ben je toch bezich inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind jou ook maar een sukkeltje.![]()
Ook steeds van dit soort posts maken![]()
Je kent me niet, en al helemaal niet beter dan dat ik mijzelf ken.
Klinkt als de ski-hut waar de meest elegante dames van Nederland komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Versieren als in tong in iemand haar bek stoppen is geen kunst. Beetje drank en kind kan de was doen. Kan je niet echt versieren noemen wel dan?
Ik zeg nergens dat je er niks van bakt. Je moet nu niet met dingen komen die ik niet heb gezegt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
''Je hebt het mis, je bakt er niks van'' is de strekking van jullie posts.
Ga jezelf lekker ergens anders beter voelen.
Het maakt niks uit waar het is, het gebeurd in elke soort tent. Drankje er bij, beetje slim spelen en je kan ze zo zoenen. Maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef kedge het volgende:
[..]
Klinkt als de ski-hut waar de meest elegante dames van Nederland komen.
Tsja. Hoe is het?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef kedge het volgende:
[..]![]()
Wat een hosselaar topic geworden dit.
/negeerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
''Je hebt het mis, je bakt er niks van'' is de strekking van jullie posts.
Ga jezelf lekker ergens anders beter voelen.
Waarom denk jij daar over te kunnen oordelen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je er niks van bakt. Je moet nu niet met dingen komen die ik niet heb gezegt.
Je overschat je zelf wel heel erg naar mijn mening met je signalen opvangen.
Als je daar zo goed in was had je ze beter begrepen en had je ze bij je kunnen houden.
Omdat het een terug koment patroon is bij je, en je zegt het zelf. Je kan ze niet bij je houden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom denk jij daar over te kunnen oordelen?
Goed. Dit topic is weinig veranderd, behalve de mensen zie ikquote:
Als jij nou eens wat minder stomme aannames (echt ik erger me aan die aannames van je steeds, je kent me niet) maakt en gewoon dingen vraagt aan een persoon om te kijken of je gedachtes kloppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat het een terug koment patroon is bij je, en je zegt het zelf. Je kan ze niet bij je houden.
Als jij signalen zo goed als dat je zelft zegt op te vangen, kan je dat ook wanneer het mis gaat met aan het eind niet verder komen met haar.
Dus zo goed, ben jij niet in signalen opvangen.
Het zijn niet eens meer aannamens, je geeft het zelf al toe namelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat minder stomme aannames (echt ik erger me aan die aannames van je steeds, je kent me niet) maakt en gewoon dingen vraagt aan een persoon om te kijken of je gedachtes kloppen.
Signalen opvangen is heel iets anders dan een vriendin krijgen.
Lijkt mij dat kingtoppie nu maar alles moet aannemen van jou en anderenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zijn niet eens meer aannamens, je geeft het zelf al toe namelijk.
En alles heeft met signalen te maken. Gaat zelf maar na, als een relatie niet goed loopt heb je bepaalde signalen die dat aangeven. Dus ja signalen opvangen zijn ook van toepassing bij een relatie krijgen en behouden.
Jij zo oh zo zeker van je zelf bent is je grootste struikelblok, je zit er namelijk naast. Mede daarom doe jij mijn reactie af als onzin. Jij kan geen kritiek verdragen en wuift het dan maar weg met "je kent mij niet" gevolgt door een willekeurige benoeming van iemand in de zin van, debiel, gek, kneus, kansloos.
In plaats dat je er eens over gaat nadenken en er eens opjectief naar gaat kijken. Zo lang je dit laaste niet doet zit jij je zelf geweldig in de weg en is ja, dat noemen ze ook wel zelf overschatting.
nee hoor, nergens voor nodig. Meerdere mensen hebben het al aangegeven, wie weet zit er een kern van waarheid in ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Lijkt mij dat kingtoppie nu maar alles moet aannemen van jou en anderen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor, nergens voor nodig. Meerdere mensen hebben het al aangegeven, wie weet zit er een kern van waarheid in ?
IPV stellig vast houden aan je eigen stelling ipv eens opjectief te gaan kijken naar je zelf en fouten durft te erkennen brengt je wel verder
En bedanktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moet je hier eens in kijken...
oh dus je wilt alleen maar horen wat je zelf wilt horen. Dat is volgens jou opbouwend? Ja dat klinkt vast leuk, maar soms werkt het niet zo. Ik haal je nergens onder uit, en andere ook niet. Die wijzen jou op iets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ook_gek. Ik herken signalen. Ik HERKEN ze.
Daar ben ik heel zeker van want ik kan het ZIEN.
Objectief gezien is het enige wat jij doet mijn reacties onderuit proberen te halen.
Als je daar niet mee kan ophouden vraag ik je niet meer te reageren op mijn posts, iedere opbouwende reactie zonder aannames is welkom, trek geen conclusies en ik zal iets doen met je post.
Dat definitieve geoordeel van jou gebaseerd op aannames moet eens oprotten, dat je ego groot genoeg is om er aan vast te blijven houden kosten wat kost is wel treurig.
Goed. Valt mij enkel op dat jij je visie nogal opdringt. Mede doordat dikgedrukte zinnetje. En alles nogal makkelijk af doet. Het lijkt mij dat kingtoppie advies hier vraagt en zelf kan beslissen wat hij met deze info doet. Als dat niet bij hem als persoon past, dan kan hij er niks mee. Misschien het dus niet helemaal aan hem?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor, nergens voor nodig. Meerdere mensen hebben het al aangegeven, wie weet zit er een kern van waarheid in ?
IPV stellig vast houden aan je eigen stelling ipv eens opjectief te gaan kijken naar je zelf en fouten durft te erkennen brengt je wel verder
Neehoor, maar ik vind het apart dat als ik een stelling maak dat ik signalen wel herken dat ik na dat gezegd te hebben gelijk reacties krijg dat dat echt niet waar is, waarop wordt dat nou allemaal gebaseerd dan? Waarom gelijk dat oordeel? Kun je dan echt niet eerst vragen hoe ik dat zo zeker weet oid ipv de conclusie trekken dat ik het niet weet? Dat is een reactie waar ik op zou willen reageren... Maar zo een negatief - ongefundeerd - oordeel gelijk is niet inhoudelijk, echt niet. Hoe kan het dan uberhaupt opbouwend zijn? Dat is het dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh dus je wilt alleen maar horen wat je zelf wilt horen. Dat is volgens jou opbouwend? Ja dat klinkt vast leuk, maar soms werkt het niet zo. Ik haal je nergens onder uit, en andere ook niet. Die wijzen jou op iets.
Omdat je negatieve aannames maakt zonder dat je er iets van weet.quote:Net als dat je maar blijft denken dat ik je onderuit wilt halen, geef mij 1 goede reden waarom ik dat zal willen doen. Als ik je de grond in wilt trappen zal ik dat op een hele andere manier doen.
True, maar dat heeft niks met signalen herkennen te maken.quote:Tevens geef je zelf toe dat je niet verder komt dan versieren. Dat is niet bedacht door mij, dat is geen aannamen van mij. Dat is iets wat je zelf aan geeft.
Nou misschien ben ik nooit op dat stadium belandt?quote:Je zult vast wel wat herkennen qua signalen maar niet zo goed als dat jij dat zelf denkt te doen. Anders had je wel signalen kunnen opvangen waar en waarom je een vrouw niet vast kan houden.
Oprotten vind ik best netjes, maak gewoon geen aannames meer.quote:En nu doe je het weer, lekker schelden omdat jij je gelijk niet kan halen. Stop daar lekker mee knul. Mijn ego staat er buiten geloof me.
Dit soort aannames maak je constant, ik erger me er best wel aan, daarom hebben wij dit soort discussies constant, als je nou eens geen aannames maakt en geen conclusies trekt, niet oordeelt, dan zou je een stuk constructievere feedback kunnen geven, maar als jij alles miskent wat ik zeg - zonder dat daarvoor enige informatie beschikbaar is zelfs - hoe kan je dan verwachten dat ik iets aan je info heb?quote:Ik durf wel naar me zelf te kijken en wanneer een ander gelijk heeft dat toe te geven en daar wat mee te doen. Als mijn ego dan echt zo groot is, had dat nooit gebeurd.
Ik heb nooit zo vaak nummers gevraagd, was / ben misschien veeleisend om iemand op date te vragen, vond het na 1 avond wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef ook_gek het volgende:
nou prima knul doen we het anders.
Wat is volgens jou het probleem dat je niet verder komt dan enkel versieren.
En daar ben ik het weer wel mee eens. Alleen dat gebeurde dus vaker en op een geven moment word dat gewoon irritant. maar goed dit is een forum op het internet en niet meer en minder. Trouwens van mijn kant een hele verbetering. Stukje verandering de laatste weken, ga mij niet in allerlei bochten meer wringen om iedereen blij te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Goed. Valt mij enkel op dat jij je visie nogal opdringt. Mede doordat dikgedrukte zinnetje. En alles nogal makkelijk af doet. Het lijkt mij dat kingtoppie advies hier vraagt en zelf kan beslissen wat hij met deze info doet. Als dat niet bij hem als persoon past, dan kan hij er niks mee. Misschien het dus niet helemaal aan hem?
Overigens ook slechts een aanname van mij aangezien ik dit topic vanaf deze pagina weer mee lees. Maar eerder werden hier ook al tips gegeven waar personen weinig mee konden omdat de aanpak niet bij hen als persoon past.
Ik vind het een hele terechte opmerking.... In het echt pak ik ook een stuk makkelijker de achterdeur.. Hier op Fok heb ik dat minder... Ik denk dat dat komt omdat iedereen meeleest en ik niet wil dat mensen een verkeerd oordeel over mij gaan trekken aan de hand van verkeerde aannames.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef FAUSTINO het volgende:
Kunnen we door een deur prima niet? Pak ik de achterdeur wel. En dat is misschien wel het beste advies...
Klinkt meer als het noorden van Engeland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef kedge het volgende:
[..]
Klinkt als de ski-hut waar de meest elegante dames van Nederland komen.
Nouja, je zet jezelf ook wel typisch weg hoor door je manier van posten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het een hele terechte opmerking.... In het echt pak ik ook een stuk makkelijker de achterdeur.. Hier op Fok heb ik dat minder... Ik denk dat dat komt omdat iedereen meeleest en ik niet wil dat mensen een verkeerd oordeel over mij gaan trekken aan de hand van verkeerde aannames.
Ik vraag me af hoe ik het anders zou moeten doen. De visie van ook_gek klopt niet, als ik de visie van een ander niet hanteer dan ben ik toch niet gelijk koppig? Ik heb er meer dan genoeg redenen voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Nouja, je zet jezelf ook wel typisch weg hoor door je manier van posten.![]()
Nogal verbitterd en koppig bijvoorbeeld.
Ik doel niet op net, maar dat je bijvoorbeeld niet wilde aannemen van iemand dat meiden wel degelijk initiatief nemen en dat hij dat regelmatig zag gebeuren. Nota bene bij een vriend van hem. Ja dat vind ik koppig, waarom niet gewoon aannemen van hem dat het echt gebeurt, vooral als meerde mensen dit bevestigen? Beetje koppig om dan maar aan je eigen verbitterde beeld van de dames vast te houden, alleen omdat jij het niet ziet (of niet kan zien dus misschien) gebeuren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik het anders zou moeten doen. De visie van ook_gek klopt niet, als ik de visie van een ander niet hanteer dan ben ik toch niet gelijk koppig? Ik heb er meer dan genoeg redenen voor.
Dus koppig? Moet ik alles maar als waarheid zien wat men over mij oordeelt? Zelfs als dat oordeel gemaakt wordt zonder dat er eigenlijk gegevens over beschikbaar zijn.![]()
Hoe zou jij het willen zien?
Kijk, leef mijn leven op een bepaalde manier deels door cultuur een deel opvoeding daarin en de dingen welke ik heb meegemaakt. En dat is voor een ieder weer anders allemaal prima... Ga geen maatje 30 aantrekken als broek terwijl ik een maatje 38 heb dat past logischerwijs niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het een hele terechte opmerking.... In het echt pak ik ook een stuk makkelijker de achterdeur.. Hier op Fok heb ik dat minder... Ik denk dat dat komt omdat iedereen meeleest en ik niet wil dat mensen een verkeerd oordeel over mij gaan trekken aan de hand van verkeerde aannames.
Tongzoenen met je hand in haar broekje mist dan net weer om dit vergelijk te maken met Engelsen in het buitenland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Klinkt meer als het noorden van Engeland.
Of nog meer als Engelsen op vakantie in Malia/Kovos/Chersonissos/Costa del Sol/Ibiza/Magaluf (doorhalen wat niet van toepassing is)
Nouja daarin zit ik misschien wel te schoppen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Ik doel niet op net, maar dat je bijvoorbeeld niet wilde aannemen van iemand dat meiden wel degelijk initiatief nemen en dat hij dat regelmatig zag gebeuren. Nota bene bij een vriend van hem. Ja dat vind ik koppig, waarom niet gewoon aannemen van hem dat het echt gebeurt, vooral als meerde mensen dit bevestigen? Beetje koppig om dan maar aan je eigen verbitterde beeld van de dames vast te houden, alleen omdat jij het niet ziet (of niet kan zien dus misschien) gebeuren?
Nou zoals ik jevoorbeeld al gegeven heb. Als jij zo goed bent in signalen opvangen kan jij oo een relatie beginnen. Want daar bij zijn signalen extreem belangrijk. Tevens is het een terug kerend verhaal bij je dat je alles tot in de puntjes denkt te weten en niks aan neemt van iemand anders. En dan heb ik het alleen niet over mij maar over veel meer andere personen. Ik lees en reageer hier lang genoeg mee om dat te kunnen zeggen. Je kan het Benzin complex noemen somsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik vind het apart dat als ik een stelling maak dat ik signalen wel herken dat ik na dat gezegd te hebben gelijk reacties krijg dat dat echt niet waar is, waarop wordt dat nou allemaal gebaseerd dan? Waarom gelijk dat oordeel? Kun je dan echt niet eerst vragen hoe ik dat zo zeker weet oid ipv de conclusie trekken dat ik het niet weet? Dat is een reactie waar ik op zou willen reageren... Maar zo een negatief - ongefundeerd - oordeel gelijk is niet inhoudelijk, echt niet. Hoe kan het dan uberhaupt opbouwend zijn? Dat is het dus gewoon niet.
Ik gaat er van uit dat jij hier reageert zoals je dat buiten internet ook doet. Dus een prima manier om een mening / aannamen op te baseren. En als in die mening nou alleen zal staan kan ik je gelijk geven. Maar in loop der tijd zijn er genoeg andere geweest die soort gelijke dingen hebben aangegeven. IPV weg wuiven dat het onzin is en we proberen je kapot te maken, met andere woorden direct in je slachtoffer rolletje vallen. Kan je er ook eens naar gaan kijken.quote:Omdat je negatieve aannames maakt zonder dat je er iets van weet.
Juist wel, juist heeft dat met signalen te maken. Die signalen geven aan welke kant het op gaat. Welke kant zij op wilt enz. Als je nu stellig durft te zeggen dat signalen niks met niet verder kunnen komen te maken heeft bevestigt je mijn punt dat je kennelijk niet zo goed bent in signalen opvatten.quote:True, maar dat heeft niks met signalen herkennen te maken.
Schelden in een discussie is een teken van zwakte. Je probeert door middel van schelden weer grip te krijgen de discussie die je voor je gevoel aan het verliezen bent.quote:Oprotten vind ik best netjes, maak gewoon geen aannames meer.
Je ego is zo groot dat je mij beter denkt te kennen dan ikzelf, je baseert je mening op veel te weinig informatie en bent daar enorm definitief in.. Hoe opbouwend is dat?
jij trekt elke keer alles in het extreme, en onderbouwd dat voor je zelf met de stelling dat ik je onder uit wilt trappen. Leuk bedacht maar mis. Want ik miskent niet alles wat je zegt. Dat is wat jij zelf doet, en soms bedenk je er uitspraken bij die ik of anderen niet ergens ander hebben gezegt.quote:Dit soort aannames maak je constant, ik erger me er best wel aan, daarom hebben wij dit soort discussies constant, als je nou eens geen aannames maakt en geen conclusies trekt, niet oordeelt, dan zou je een stuk constructievere feedback kunnen geven, maar als jij alles miskent wat ik zeg - zonder dat daarvoor enige informatie beschikbaar is zelfs - hoe kan je dan verwachten dat ik iets aan je info heb?
http://www.cafedelapaix.fr/fr/index.php Ga daarheen misschien zit de dame welke ik heb genegeerd een tijd geleden nog. Zij maakte toch echt de eerste movequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja daarin zit ik misschien wel te schoppen...
Gek genoeg zie ik het echt nooit, dus ik wil het harstikke graag in het echt zien...
Ik heb eigelijk vanuit eigen ervaring geen reden om erin te geloven en het is lastig te geloven dat dat op plekken waar ik niet kom anders is snap je.
Ik sta open voor de ervaring, alleen lijkt die niet te bestaan.
Dan vind ik het wel krom dat jij wel verwacht dat wij van jou aannemen dat jij echt heus wel goed bent in signalen herkennen, maar tegelijkertijd weigert om aan te nemen dat een ervaring van een ander wel waar is. Snap je? Zo kom je niet echt over alsof je open staat voor dingen, en kan iemand daar wel eens uit concluderen dat het niet zien van dit soort vrij regelmatig voorkomende dingen dan eerder aan jou ligt dan aan het fenomeen zelf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja daarin zit ik misschien wel te schoppen...
Gek genoeg zie ik het echt nooit, dus ik wil het harstikke graag in het echt zien...
Ik heb eigelijk vanuit eigen ervaring geen reden om erin te geloven en het is lastig te geloven dat dat op plekken waar ik niet kom anders is snap je.
Ik stribbel wel een beetje tegen he, komt serieus omdat ik het zelf nooit zie en dat vind ik wel enorm spijtig... Ik zou de andere ervaring wel eens willen zien, blijkbaar komt het niet echt voor in de kroegen waar ik kom. Vrij regelmatig zou ik het dus niet noemen.. Northside zei zelf ook dat die vriend van hem uitzonderlijk knap was.... Dus dat is dan ook geen gewone situatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel krom dat jij wel verwacht dat wij van jou aannemen dat jij echt heus wel goed bent in signalen herkennen, maar tegelijkertijd weigert om aan te nemen dat een ervaring van een ander wel waar is. Snap je? Zo kom je niet echt over alsof je open staat voor dingen, en kan iemand daar wel eens uit concluderen dat het niet zien van dit soort vrij regelmatig voorkomende dingen dan eerder aan jou ligt dan aan het fenomeen zelf.
Ga maar na, veel mensen zeggen iets toch met enige regelmaat te zien, jij ziet dit nooit. Qua kansen is het aannemelijker dat het dan aan jouw perceptie ligt, en niet aan hun ervaringen ermee. Het kan natuurlijk prima dat heel toevallig dit soort dingen nooit in jouw omgeving gebeuren, maar hoe goed heb je er ooit op gelet eigenlijk? Just saying.
Wait... wat? Dat is makkelijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef ook_gek het volgende:
Versieren als in tong in iemand haar bek stoppen is geen kunst. Beetje drank en kind kan de was doen. Kan je niet echt versieren noemen wel dan?
Versieren is binnen halen en binnen houden. Zorgen dat je ze je wilt blijven zien ipv een avondje zoenen en meer niet.
Ik denk dat ik signalen best wel kan interpreteren, ok met meer ervaring zijn die signalen duidelijker.. Dus ik geef je gelijk dat ik de signalen ''daarna'' niet met zekerheid duidelijk kan opvangen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef heloef het volgende:
Ik zie hier twee mensen beide koppig zijn, de een meer dan de ander maar ja ze zijn koppig.
KT: je kan waarschijnlijk wel signalen opvangen, maar laten we zeggen de signalen van stap 1 tot met 3. Je kent het wel, aanspreken, praatje maken, zoenen dat werk het gebruikelijke uitgaansgedoe. Maar de signalen die daarna volgen weet je volgens mij niet te herkennen, dat kan ook niet want je bent daar althans dat valt uit jouw eigen woorden op te maken nog nooit aanbeland. Kortom je bent waarschijnlijk geen ster in het opvangen in signalen. Dat is een conclusie die ik trek, of je het daar mee eens bent tsja waarschijnlijk niet. Maar goed ik ben ook de expert niet.
Nou, doei.
Maar dat is het nou juist, als ik zeg dat ik het regelmatig zie gebeuren, en die mannen hoeven ook absoluut niet uitzonderlijk knap te zijn, dan neem je dit toch niet van me aan. En ik zou niet weten waarom ik moeite zou moeten doen dit te bewijzen tegenover iemand die toch steeds koppig hierover heeft gedaan, beetje nutteloos enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stribbel wel een beetje tegen he, komt serieus omdat ik het zelf nooit zie en dat vind ik wel enorm spijtig... Ik zou de andere ervaring wel eens willen zien, blijkbaar komt het niet echt voor in de kroegen waar ik kom. Vrij regelmatig zou ik het dus niet noemen.. Northside zei zelf ook dat die vriend van hem uitzonderlijk knap was.... Dus dat is dan ook geen gewone situatie.
Mijn perceptie... Kan jij mij het tegendeel laten zien bij een avond uitgaan? Hoe vaak zie jij het gebeuren dat een dame op een gast afstapt die ze wilt ontmoeten?
Wel als je een nerd bentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de juiste meisjes is dat niet erg lastig nee.
Voor jou misschien [nog] niet. echter is het heel makkelijk om een dronken sloerie te versieren dat lukt deze homo zelfs en legt altijd een wetje ermee. Gratis witte wijn voor deze homo dus. En voor witte droge wijn likt deze homolabje bijna alles in het gezicht.quote:
Ha, ik wist dat ik je opmerking over "de achterdeur nemen" niet per ongeluk dubbelzinnig opvatte.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Voor jou misschien [nog] niet. echter is het heel makkelijk om een dronken sloerie te versieren dat lukt deze homo zelfs en legt altijd een wetje ermee. Gratis witte wijn voor deze homo dus. En voor witte droge wijn likt deze homolabje bijna alles in het gezicht.
Het is niet nutteloos, ik sta prima open voor de situatie dat het gebeurt, kan jij het mij laten zien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, als ik zeg dat ik het regelmatig zie gebeuren, en die mannen hoeven ook absoluut niet uitzonderlijk knap te zijn, dan neem je dit toch niet van me aan. En ik zou niet weten waarom ik moeite zou moeten doen dit te bewijzen tegenover iemand die toch steeds koppig hierover heeft gedaan, beetje nutteloos enzo.
Ik zeg ook nergens dat het een gewone situatie is trouwens, alleen dat ik het toch met enige regelmaat zie gebeuren. Tuurlijk gebeurt het bij meer jongens niet dan wel, maar het gebeurt vaak genoeg om het niet tot een uitzondering te maken. Sommige jongens hebben 'het' gewoon niet en die zou ik ook nooit benaderen, anderen daarentegen...![]()
En dat hoeven echt geen ondergoed-modellen te zijn hoor.
Ik heb geen eigen filmpjes er van, dus nee ik kan het je zo niet laten zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos, ik sta prima open voor de situatie dat het gebeurt, kan jij het mij laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |