Ga nou maar eens een keer uit met een echt knappe man die 'het' heeft, dan merk je het zelf wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
Dat stond er helemaal niet, er staat dat ik iets niet herken dus niet klakkeloos ga zitten aannemen.
Ik zou dat eerder niet naiief noemen dan ''raar''
Wie / wat is een echt knappe man dan post eens plaatjes?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Ga nou maar eens een keer uit met een echt knappe man die 'het' heeft, dan merk je het zelf wel.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie / wat is een echt knappe man dan post eens plaatjes?
Verder zou ik dat best wel willen doen hoor, maar blijkbaar heb ik die nog nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest gelijk hier aan denken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Dat baardje staat hem wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]nou neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef toequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij vindt hem niet knap en mag hem niet om zijn misplaatste arrogantie
Dat is 1 les, maar er zijn er nog tientallen die je er uit kunt halen. Volledige controle over je emoties, goalsetting, actie ondernemen, niet stoppen voordat jij je doelen realiseerd, etc etc etc. Dat andere programma is wat meer gebaseerd op technieken die je kunt gebruiken/wat je moet zeggen, op welke manier, etc etc. Ook erg leerzaam. Als je maar beseft dat je het niet de enige manier is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Jaren terug heb ik weleens naar dat RSD gekeken, maar volgens mij is de hele strekking gewoon dat je vrouwen niet op een voetstuk moet zetten. En nu?
Oké, ik kan wel proberen om er bewust niet bij stil te staan, maar dan moet er nog steeds wel sprake zijn van een conversatie die op één of andere (al dan niet totaal verschillende) manier wél goed loopt...en die is er dus heel vaak gewoon nietquote:Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Laat dat dan los. zou niet zo moeilijk moeten zijn, het einde wil je al niet dupliceren, dus waarom streven naar in ieder geval het begin? Nieuwe ronde, nieuwe kansen
R&P / Blue Mondayquote:Op maandag 21 januari 2013 17:52 schreef Capstan het volgende:
Omdat ik juist nu in de grootste periode van 'leegte' zit (die veel mensen rond de feestdagen hebben, maar bij mij juist altijd in januari komt...vraag me niet waarom),
Haha nee joh, het is echt zo'n onvolledig eerste baardje van een 17-jarige ofzo. Die dan net wel het geluk heeft donker haar te hebben, anders was het helemaal een zielige bedoening.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat baardje staat hem wel goed.
Ben jij goed in signalen opvangen en om je heen kijken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verder zou ik dat best wel willen doen hoor, maar blijkbaar heb ik die nog nooit gezien.
De beruchte Blauwe Maandag is bij mij een bekend fenomeen, maar die 'leegte' die ik rond deze tijd ervaar concentreert zich niet slechts op die ene dag...en heeft ook weinig van doen met een winterdip en mislukkende goede voornemens, maar veel meer met dat gemis waardoor zoveel mensen zich rond de feestdagen massaal op diezelfde datingsites begeven die nu nagenoeg uitgestorven zijnquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Weer een mooi avondje gehad in Utrecht afgelopen zaterdag, dat ga ik vaker doen. Dames daar zijn echt relaxt (of m'n game wordt gewoon 10 x beter als ik wat gedronken heb). Mooi om te zien dat m'n neefje op een gegeven moment tegen me zegt: ''Gast, dat moet je me ook leren'' Ik heb hem een paar tips gegeven, hij voerde ze uit, had een paar leuke gesprekken, en hij gaat er ook actief mee aan de slag! Wat een baas
Daar ben ik erg goed in durf ik te zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ben jij goed in signalen opvangen en om je heen kijken?
Want ik ga nauwelijks uit maar heb het wel eens mogen zien.
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit durf ik te ontkennen. Als jij zo goed was in het opvangen van signalen zou je geen problemen moeten hebben met het regelen van vrouwen. Hoewel het natuurlijk ook zo is dat je de aantrekkingskracht van een zak stront hebt en vrouwen die signalen nooit aan jou afgeven.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar ben ik erg goed in durf ik te zeggen.
Ik vermoed het laatstequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit durf ik te ontkennen. Als jij zo goed was in het opvangen van signalen zou je geen problemen moeten hebben met het regelen van vrouwen. Hoewel het natuurlijk ook zo is dat je de aantrekkingskracht van een zak stront hebt en vrouwen die signalen nooit aan jou afgeven.
Je overschat je zelf weer ziet ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar ben ik erg goed in durf ik te zeggen.
Je kent me niet pikkebaasje met een te groot ego die voordurend negatief aanwezig is in dit topic, tief eens op als je niks inhoudelijks te melden hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit durf ik te ontkennen. Als jij zo goed was in het opvangen van signalen zou je geen problemen moeten hebben met het regelen van vrouwen. Hoewel het natuurlijk ook zo is dat je de aantrekkingskracht van een zak stront hebt en vrouwen die signalen nooit aan jou afgeven.
Kvind jou ook maar een sukkeltje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |