abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121853906
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Laat dat dan los. zou niet zo moeilijk moeten zijn, het einde wil je al niet dupliceren, dus waarom streven naar in ieder geval het begin? Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Oké, ik kan wel proberen om er bewust niet bij stil te staan, maar dan moet er nog steeds wel sprake zijn van een conversatie die op één of andere (al dan niet totaal verschillende) manier wél goed loopt...en die is er dus heel vaak gewoon niet :P

Wellicht heeft het er dus mee te maken dat al die vrijgezelle dames waarmee ik spreek hun jaarlijkse 'eenzamheidsdip' alweer gehad hebben en nu alleen nog maar op die datingsites rondhangen om iets te doen te hebben op de dooie momenten, terwijl ik nu juist middenin die leegte zit :P
pi_121855308
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:52 schreef Capstan het volgende:

Omdat ik juist nu in de grootste periode van 'leegte' zit (die veel mensen rond de feestdagen hebben, maar bij mij juist altijd in januari komt...vraag me niet waarom :') ),
R&P / Blue Monday :P
pi_121856056
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat baardje staat hem wel goed.
Haha nee joh, het is echt zo'n onvolledig eerste baardje van een 17-jarige ofzo. Die dan net wel het geluk heeft donker haar te hebben, anders was het helemaal een zielige bedoening. :D
pi_121856246
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wie / wat is een echt knappe man dan post eens plaatjes?
Verder zou ik dat best wel willen doen hoor, maar blijkbaar heb ik die nog nooit gezien.
Ben jij goed in signalen opvangen en om je heen kijken?
Want ik ga nauwelijks uit maar heb het wel eens mogen zien.
pi_121856355
quote:
De beruchte Blauwe Maandag is bij mij een bekend fenomeen, maar die 'leegte' die ik rond deze tijd ervaar concentreert zich niet slechts op die ene dag...en heeft ook weinig van doen met een winterdip en mislukkende goede voornemens, maar veel meer met dat gemis waardoor zoveel mensen zich rond de feestdagen massaal op diezelfde datingsites begeven die nu nagenoeg uitgestorven zijn :P

Hoewel uitgerekend vandaag door al die sneeuw moeten baggeren ook niet meehelpt aan het hebben van een Blauwe Maandag met een goud randje :')

Ach ja, het had nog erger gekund, Aardbei...je had ook Blueberry als schermnaam kunnen hebben...
  maandag 21 januari 2013 @ 23:30:45 #42
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121871930
Weer een mooi avondje gehad in Utrecht afgelopen zaterdag, dat ga ik vaker doen. Dames daar zijn echt relaxt (of m'n game wordt gewoon 10 x beter als ik wat gedronken heb). Mooi om te zien dat m'n neefje op een gegeven moment tegen me zegt: ''Gast, dat moet je me ook leren'' Ik heb hem een paar tips gegeven, hij voerde ze uit, had een paar leuke gesprekken, en hij gaat er ook actief mee aan de slag! Wat een baas _O_
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121872034
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Weer een mooi avondje gehad in Utrecht afgelopen zaterdag, dat ga ik vaker doen. Dames daar zijn echt relaxt (of m'n game wordt gewoon 10 x beter als ik wat gedronken heb). Mooi om te zien dat m'n neefje op een gegeven moment tegen me zegt: ''Gast, dat moet je me ook leren'' Ik heb hem een paar tips gegeven, hij voerde ze uit, had een paar leuke gesprekken, en hij gaat er ook actief mee aan de slag! Wat een baas _O_
;(
pi_121872191
quote:
3s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ben jij goed in signalen opvangen en om je heen kijken?
Want ik ga nauwelijks uit maar heb het wel eens mogen zien.
Daar ben ik erg goed in durf ik te zeggen.
quote:
15s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

;(
_O-
Rustig aan.
pi_121872678
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wie / wat is een echt knappe man dan post eens plaatjes?
Verder zou ik dat best wel willen doen hoor, maar blijkbaar heb ik die nog nooit gezien.
:W
pi_121887496
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit durf ik te ontkennen. Als jij zo goed was in het opvangen van signalen zou je geen problemen moeten hebben met het regelen van vrouwen. Hoewel het natuurlijk ook zo is dat je de aantrekkingskracht van een zak stront hebt en vrouwen die signalen nooit aan jou afgeven.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_121888503
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dit durf ik te ontkennen. Als jij zo goed was in het opvangen van signalen zou je geen problemen moeten hebben met het regelen van vrouwen. Hoewel het natuurlijk ook zo is dat je de aantrekkingskracht van een zak stront hebt en vrouwen die signalen nooit aan jou afgeven.
Ik vermoed het laatste :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:34:04 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121888570
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je overschat je zelf weer ziet ik :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121905662
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je kent me niet pikkebaasje met een te groot ego die voordurend negatief aanwezig is in dit topic, tief eens op als je niks inhoudelijks te melden hebt.

Want ik heb nooit een vrouw versierd in een avondje discotheek? Dat heb ik vaak genoeg gedaan om erover te kunnen oordelen, de moeite die ik heb is dat het nooit wat meer is geworden en dat ik ondertussen een beetje ziek word dat het allemaal van mijn kant moet komen steeds.

Steeds moeite doen zonder resultaat waarnaar je verlangt demotiveerd dusdanig dat ik wel een versierprobleem heb ja. Heeft verder niks te maken met of ik het boekje wel of niet weet toe te passen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je overschat je zelf weer ziet ik :D
Kvind jou ook maar een sukkeltje. :')
Ook steeds van dit soort posts maken :')

Je kent me niet, en al helemaal niet beter dan dat ik mijzelf ken.
Rustig aan.
pi_121906354
Sorry hoor, die constante aannames van mensen steeds, ik word er ziek van. :')
Rustig aan.
pi_121906582
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Sorry hoor, die constante aannames van mensen steeds, ik word er ziek van. :')
Wen er maar aan :)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121906776
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Wen er maar aan :)
Ik kan er eigenlijk nooit aan wennen, maarja ik kan er best tegen dat dat volk alleen in KLB en ONZ lijkt te komen, enkel is dit een R&P topic, als daar eens constructief en serieus gereageerd wordt i.p.v. alleen maar reacties van users aangrijpen om jezelf maar te kunnen uiten dat hij / zij er niks van bakt... Ga ergens anders jezelf beter proberen te voelen ofzo.
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:18:23 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121907591
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:

Kvind jou ook maar een sukkeltje. :')
Ook steeds van dit soort posts maken :')

Je kent me niet, en al helemaal niet beter dan dat ik mijzelf ken.
toch gek dat je de hint enz weet te herkennen en te versieren maar niks kan vasthouden. Nee dan ben je toch bezich inderdaad.

Als dat allemaal zo is het, waarom heb je dan hulp nodig?

Tevens, je ziet alles als een directe aanval om je een dood schop onderuit te geven en het idee hebben dat andere mensen je nog paar trappen na geeft. Maar dat is wat jij er van maakt he, niet wij.

En tevens ben jij de geen die iedereen uit zit te schelden. Prima hoor, maar veel mensen doen dat niet bij jou en tja wat zegt dat over jou dan?

Versieren als in tong in iemand haar bek stoppen is geen kunst. Beetje drank en kind kan de was doen. Kan je niet echt versieren noemen wel dan?

Versieren is binnen halen en binnen houden. Zorgen dat je ze je wilt blijven zien ipv een avondje zoenen en meer niet.

Jij overschat je zelf zo extreem keer op keer dat jij je zelf in de weg zit. En daar zit nu precies je probleem. Doe er eens wat mee ipv er tegen in gaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_121907774
''Je hebt het mis, je bakt er niks van'' is de strekking van jullie posts.
Ga jezelf lekker ergens anders beter voelen.
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:25:39 #55
350968 kedge
cicatrix manet
pi_121908085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Versieren als in tong in iemand haar bek stoppen is geen kunst. Beetje drank en kind kan de was doen. Kan je niet echt versieren noemen wel dan?

Klinkt als de ski-hut waar de meest elegante dames van Nederland komen.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:28:31 #56
350968 kedge
cicatrix manet
pi_121908287
quote:
15s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

;(
_O-

Wat een hosselaar topic geworden dit.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:28:41 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121908304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg nergens dat je er niks van bakt. Je moet nu niet met dingen komen die ik niet heb gezegt.
Je overschat je zelf wel heel erg naar mijn mening met je signalen opvangen.

Als je daar zo goed in was had je ze beter begrepen en had je ze bij je kunnen houden.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef kedge het volgende:

[..]

Klinkt als de ski-hut waar de meest elegante dames van Nederland komen.
Het maakt niks uit waar het is, het gebeurd in elke soort tent. Drankje er bij, beetje slim spelen en je kan ze zo zoenen. Maar daar blijft het bij.
pi_121908328
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef kedge het volgende:

[..]

_O-

Wat een hosselaar topic geworden dit.
Tsja. Hoe is het?
pi_121908330
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
/negeer :)
pi_121908387
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je er niks van bakt. Je moet nu niet met dingen komen die ik niet heb gezegt.
Je overschat je zelf wel heel erg naar mijn mening met je signalen opvangen.

Als je daar zo goed in was had je ze beter begrepen en had je ze bij je kunnen houden.
Waarom denk jij daar over te kunnen oordelen?
Ik kan signalen opvallen en ik ben er goed in, dat kan ik van mezelf zeggen en dan hoef jij daar niet tegenin te gaan dat het niet zo is want je kent me niet.
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:31:39 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121908503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom denk jij daar over te kunnen oordelen?
Omdat het een terug koment patroon is bij je, en je zegt het zelf. Je kan ze niet bij je houden.
Als jij signalen zo goed als dat je zelft zegt op te vangen, kan je dat ook wanneer het mis gaat met aan het eind niet verder komen met haar.

Dus zo goed, ben jij niet in signalen opvangen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:35:05 #62
350968 kedge
cicatrix manet
pi_121908756
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Tsja. Hoe is het?
Goed. Dit topic is weinig veranderd, behalve de mensen zie ik :)

Nog steeds leefachtig in E?
pi_121908769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat het een terug koment patroon is bij je, en je zegt het zelf. Je kan ze niet bij je houden.
Als jij signalen zo goed als dat je zelft zegt op te vangen, kan je dat ook wanneer het mis gaat met aan het eind niet verder komen met haar.

Dus zo goed, ben jij niet in signalen opvangen.
Als jij nou eens wat minder stomme aannames (echt ik erger me aan die aannames van je steeds, je kent me niet) maakt en gewoon dingen vraagt aan een persoon om te kijken of je gedachtes kloppen.

Signalen opvangen is heel iets anders dan een vriendin krijgen.
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:39:48 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121909139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij nou eens wat minder stomme aannames (echt ik erger me aan die aannames van je steeds, je kent me niet) maakt en gewoon dingen vraagt aan een persoon om te kijken of je gedachtes kloppen.

Signalen opvangen is heel iets anders dan een vriendin krijgen.
Het zijn niet eens meer aannamens, je geeft het zelf al toe namelijk.

En alles heeft met signalen te maken. Gaat zelf maar na, als een relatie niet goed loopt heb je bepaalde signalen die dat aangeven. Dus ja signalen opvangen zijn ook van toepassing bij een relatie krijgen en behouden.

Jij zo oh zo zeker van je zelf bent is je grootste struikelblok, je zit er namelijk naast. Mede daarom doe jij mijn reactie af als onzin. Jij kan geen kritiek verdragen en wuift het dan maar weg met "je kent mij niet" gevolgt door een willekeurige benoeming van iemand in de zin van, debiel, gek, kneus, kansloos.

In plaats dat je er eens over gaat nadenken en er eens opjectief naar gaat kijken. Zo lang je dit laaste niet doet zit jij je zelf geweldig in de weg en is ja, dat noemen ze ook wel zelf overschatting.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:47:37 #65
350968 kedge
cicatrix manet
pi_121909808
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het zijn niet eens meer aannamens, je geeft het zelf al toe namelijk.

En alles heeft met signalen te maken. Gaat zelf maar na, als een relatie niet goed loopt heb je bepaalde signalen die dat aangeven. Dus ja signalen opvangen zijn ook van toepassing bij een relatie krijgen en behouden.

Jij zo oh zo zeker van je zelf bent is je grootste struikelblok, je zit er namelijk naast. Mede daarom doe jij mijn reactie af als onzin. Jij kan geen kritiek verdragen en wuift het dan maar weg met "je kent mij niet" gevolgt door een willekeurige benoeming van iemand in de zin van, debiel, gek, kneus, kansloos.

In plaats dat je er eens over gaat nadenken en er eens opjectief naar gaat kijken. Zo lang je dit laaste niet doet zit jij je zelf geweldig in de weg en is ja, dat noemen ze ook wel zelf overschatting.
Lijkt mij dat kingtoppie nu maar alles moet aannemen van jou en anderen _O-
pi_121910054
Ook_gek. Ik herken signalen. Ik HERKEN ze.

Daar ben ik heel zeker van want ik kan het ZIEN.

Objectief gezien is het enige wat jij doet mijn reacties onderuit proberen te halen.

Als je daar niet mee kan ophouden vraag ik je niet meer te reageren op mijn posts, iedere opbouwende reactie zonder aannames is welkom, trek geen conclusies en ik zal iets doen met je post.

Dat definitieve geoordeel van jou gebaseerd op aannames moet eens oprotten, dat je ego groot genoeg is om er aan vast te blijven houden kosten wat kost is wel treurig.
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:53:20 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121910329
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef kedge het volgende:

[..]

Lijkt mij dat kingtoppie nu maar alles moet aannemen van jou en anderen _O-
nee hoor, nergens voor nodig. Meerdere mensen hebben het al aangegeven, wie weet zit er een kern van waarheid in ?

IPV stellig vast houden aan je eigen stelling ipv eens opjectief te gaan kijken naar je zelf en fouten durft te erkennen brengt je wel verder ;)
pi_121910569
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee hoor, nergens voor nodig. Meerdere mensen hebben het al aangegeven, wie weet zit er een kern van waarheid in ?

IPV stellig vast houden aan je eigen stelling ipv eens opjectief te gaan kijken naar je zelf en fouten durft te erkennen brengt je wel verder ;)

Misschien moet je hier eens in kijken... :')
Rustig aan.
pi_121910765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Misschien moet je hier eens in kijken... :')
En bedankt :') Die spiegel zal vast wel wat geld kosten zo te zien maar hij wel mooi, hebben.
225 pleuros das teveel :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:59:36 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121910803
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ook_gek. Ik herken signalen. Ik HERKEN ze.

Daar ben ik heel zeker van want ik kan het ZIEN.

Objectief gezien is het enige wat jij doet mijn reacties onderuit proberen te halen.

Als je daar niet mee kan ophouden vraag ik je niet meer te reageren op mijn posts, iedere opbouwende reactie zonder aannames is welkom, trek geen conclusies en ik zal iets doen met je post.

Dat definitieve geoordeel van jou gebaseerd op aannames moet eens oprotten, dat je ego groot genoeg is om er aan vast te blijven houden kosten wat kost is wel treurig.
oh dus je wilt alleen maar horen wat je zelf wilt horen. Dat is volgens jou opbouwend? Ja dat klinkt vast leuk, maar soms werkt het niet zo. Ik haal je nergens onder uit, en andere ook niet. Die wijzen jou op iets.

Net als dat je maar blijft denken dat ik je onderuit wilt halen, geef mij 1 goede reden waarom ik dat zal willen doen. Als ik je de grond in wilt trappen zal ik dat op een hele andere manier doen.

Tevens geef je zelf toe dat je niet verder komt dan versieren. Dat is niet bedacht door mij, dat is geen aannamen van mij. Dat is iets wat je zelf aan geeft.

Je zult vast wel wat herkennen qua signalen maar niet zo goed als dat jij dat zelf denkt te doen. Anders had je wel signalen kunnen opvangen waar en waarom je een vrouw niet vast kan houden.

En nu doe je het weer, lekker schelden omdat jij je gelijk niet kan halen. Stop daar lekker mee knul. Mijn ego staat er buiten geloof me.

Ik durf wel naar me zelf te kijken en wanneer een ander gelijk heeft dat toe te geven en daar wat mee te doen. Als mijn ego dan echt zo groot is, had dat nooit gebeurd.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:00:26 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121910861
nou prima knul doen we het anders.

Wat is volgens jou het probleem dat je niet verder komt dan enkel versieren.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:09:25 #72
350968 kedge
cicatrix manet
pi_121911500
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Goed. Valt mij enkel op dat jij je visie nogal opdringt. Mede doordat dikgedrukte zinnetje. En alles nogal makkelijk af doet. Het lijkt mij dat kingtoppie advies hier vraagt en zelf kan beslissen wat hij met deze info doet. Als dat niet bij hem als persoon past, dan kan hij er niks mee. Misschien het dus niet helemaal aan hem?

Overigens ook slechts een aanname van mij aangezien ik dit topic vanaf deze pagina weer mee lees. Maar eerder werden hier ook al tips gegeven waar personen weinig mee konden omdat de aanpak niet bij hen als persoon past.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')