abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121914727
Je zult toch eerst hebben moeten ervaren hoe de signalen in elkaar steken dus deze theorie moet eerst praktijk worden wil je het volledig begrijpen en een keer op je snufferd gaan daarmee helpt ook. Tenslotte een ezel stoot zich niet de tweede keer tegen dezelfde steen aan.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121914871
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef ook_gek het volgende:

Versieren als in tong in iemand haar bek stoppen is geen kunst. Beetje drank en kind kan de was doen. Kan je niet echt versieren noemen wel dan?

Versieren is binnen halen en binnen houden. Zorgen dat je ze je wilt blijven zien ipv een avondje zoenen en meer niet.
Wait... wat? Dat is makkelijk? :')
pi_121914947
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef heloef het volgende:
Ik zie hier twee mensen beide koppig zijn, de een meer dan de ander maar ja ze zijn koppig.

KT: je kan waarschijnlijk wel signalen opvangen, maar laten we zeggen de signalen van stap 1 tot met 3. Je kent het wel, aanspreken, praatje maken, zoenen dat werk het gebruikelijke uitgaansgedoe. Maar de signalen die daarna volgen weet je volgens mij niet te herkennen, dat kan ook niet want je bent daar althans dat valt uit jouw eigen woorden op te maken nog nooit aanbeland. Kortom je bent waarschijnlijk geen ster in het opvangen in signalen. Dat is een conclusie die ik trek, of je het daar mee eens bent tsja waarschijnlijk niet. Maar goed ik ben ook de expert niet.

Nou, doei.
Ik denk dat ik signalen best wel kan interpreteren, ok met meer ervaring zijn die signalen duidelijker.. Dus ik geef je gelijk dat ik de signalen ''daarna'' niet met zekerheid duidelijk kan opvangen.

Maar ik ken mezelf wel een beetje, als iemand mij leuk vindt dan herken ik dat denk ik wel gewoon... Volgens mij gaat dat tamelijk automatisch allemaal als dat echt zo is :)

Dus of ik er geen ster in ben... Ik heb er wel vertrouwen in maar ik geef je toe dat ik bij het stapje: ''daarna'' geen 100% zekerheid geef. :+
Rustig aan.
pi_121914983
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Bij de juiste meisjes is dat niet erg lastig nee.
pi_121915032
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik stribbel wel een beetje tegen he, komt serieus omdat ik het zelf nooit zie en dat vind ik wel enorm spijtig... Ik zou de andere ervaring wel eens willen zien, blijkbaar komt het niet echt voor in de kroegen waar ik kom. Vrij regelmatig zou ik het dus niet noemen.. Northside zei zelf ook dat die vriend van hem uitzonderlijk knap was.... Dus dat is dan ook geen gewone situatie.

Mijn perceptie... Kan jij mij het tegendeel laten zien bij een avond uitgaan? Hoe vaak zie jij het gebeuren dat een dame op een gast afstapt die ze wilt ontmoeten?
Maar dat is het nou juist, als ik zeg dat ik het regelmatig zie gebeuren, en die mannen hoeven ook absoluut niet uitzonderlijk knap te zijn, dan neem je dit toch niet van me aan. En ik zou niet weten waarom ik moeite zou moeten doen dit te bewijzen tegenover iemand die toch steeds koppig hierover heeft gedaan, beetje nutteloos enzo.
Ik zeg ook nergens dat het een gewone situatie is trouwens, alleen dat ik het toch met enige regelmaat zie gebeuren. Tuurlijk gebeurt het bij meer jongens niet dan wel, maar het gebeurt vaak genoeg om het niet tot een uitzondering te maken. Sommige jongens hebben 'het' gewoon niet en die zou ik ook nooit benaderen, anderen daarentegen... :9~
En dat hoeven echt geen ondergoed-modellen te zijn hoor.
pi_121915049
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij de juiste meisjes is dat niet erg lastig nee.
Wel als je een nerd bent ;(
pi_121915118
quote:

[..]

Voor jou misschien [nog] niet. echter is het heel makkelijk om een dronken sloerie te versieren dat lukt deze homo zelfs en legt altijd een wetje ermee. Gratis witte wijn voor deze homo dus. En voor witte droge wijn likt deze homolabje bijna alles in het gezicht.
pi_121915203
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Voor jou misschien [nog] niet. echter is het heel makkelijk om een dronken sloerie te versieren dat lukt deze homo zelfs en legt altijd een wetje ermee. Gratis witte wijn voor deze homo dus. En voor witte droge wijn likt deze homolabje bijna alles in het gezicht.
Ha, ik wist dat ik je opmerking over "de achterdeur nemen" niet per ongeluk dubbelzinnig opvatte. :D
pi_121915267
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Maar dat is het nou juist, als ik zeg dat ik het regelmatig zie gebeuren, en die mannen hoeven ook absoluut niet uitzonderlijk knap te zijn, dan neem je dit toch niet van me aan. En ik zou niet weten waarom ik moeite zou moeten doen dit te bewijzen tegenover iemand die toch steeds koppig hierover heeft gedaan, beetje nutteloos enzo.
Ik zeg ook nergens dat het een gewone situatie is trouwens, alleen dat ik het toch met enige regelmaat zie gebeuren. Tuurlijk gebeurt het bij meer jongens niet dan wel, maar het gebeurt vaak genoeg om het niet tot een uitzondering te maken. Sommige jongens hebben 'het' gewoon niet en die zou ik ook nooit benaderen, anderen daarentegen... :9~
En dat hoeven echt geen ondergoed-modellen te zijn hoor.
Het is niet nutteloos, ik sta prima open voor de situatie dat het gebeurt, kan jij het mij laten zien? :+
Rustig aan.
pi_121915349
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is niet nutteloos, ik sta prima open voor de situatie dat het gebeurt, kan jij het mij laten zien? :+
Ik heb geen eigen filmpjes er van, dus nee ik kan het je zo niet laten zien.
pi_121915387
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Ha, ik wist dat ik je opmerking over "de achterdeur nemen" niet per ongeluk dubbelzinnig opvatte. :D
Je hebt mij door. Dit is dus hetzelfde op de manier waarop ik schrijf sommigen vinden het leuk en anderen zien mij liever ergens in een hele diepe put vallen. Echter dit ben ik nu eenmaal en dat steek ik niet onder banken of stoelen wat overigens niet zal lukken daar is de ''joris'' te klein voor. Daar kom ik ook eerlijk over uit.
pi_121915477
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Ik heb geen eigen filmpjes er van, dus nee ik kan het je zo niet laten zien.
Hoe vaak heb jij jongens benaderd?
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:04:18 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121915484
quote:

[..]

Deze is best makkelijk eigenlijk.

Ik kan er zelfs even snel een stappenplan van maken, ik noem het "de alcoholmethode"

Stap 0: Kies je slachtoffer, let niet teveel op looks een goede 6 op jouw schaal van raakbaarheid is voldoende.
Stap 1: Drankje aanbieden, in dien ja ga naar stap 2, indien nee ga terug naar stap 0.
Stap 2: Praten
Stap 2.1: Haar volgieten
Stap 3: Het praten verloopt goed, gefeliciteerd je bent aanbeland bij stap 3. Haar muil meurt nu naar alcohol een teken dat de kansen op een speekseluitwisseling zijn toegenomen, maak je klaar voor de poging.
Stap 4: De poging, probeer subtiel haar aan te raken en beweeg langzaam jouw mond richting de hare, als ze haar hoofd naar je toe beweegt heb je haar dronken genoeg gevoerd. Zo niet ga snel door naar stap 4.1.
Stap 4.1: Gooi er meer alcohol in, 3 glazen binnen een afzienbare tijd moet voldoende zijn om stap 4 nu wel succesvol af te ronden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_121915568
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij jongens benaderd?
Ik heb geen exacte getallen, maar verschillende keren op verschillende manieren in verschillende situaties.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:07:21 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121915686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik stribbel wel een beetje tegen he, komt serieus omdat ik het zelf nooit zie en dat vind ik wel enorm spijtig... Ik zou de andere ervaring wel eens willen zien, blijkbaar komt het niet echt voor in de kroegen waar ik kom. Vrij regelmatig zou ik het dus niet noemen.. Northside zei zelf ook dat die vriend van hem uitzonderlijk knap was.... Dus dat is dan ook geen gewone situatie.

Mijn perceptie... Kan jij mij het tegendeel laten zien bij een avond uitgaan? Hoe vaak zie jij het gebeuren dat een dame op een gast afstapt die ze wilt ontmoeten?
ik wil je niet negatief stemmen hoor, maar je hebt niks bereikt. Ik reageer zoals altijd op je. Daar is dit geen uitzondering op :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121915694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Ik heb geen exacte getallen, maar verschillende keren op verschillende manieren in verschillende situaties.
Ik zit vast en zeker over de 300 vrouwen heen... Andersom nauwelijks 10 denk ik.
En die 10 waren dan situaties waarin ik al stond te praten met een vriendin of een vriend die ze ook kende oid.
Rustig aan.
pi_121915709
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Dan willen wij ook natuurlijk graag de resultaten horen. Beter gezegd wat heeft het opgeleverd?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:07:43 #108
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121915717
quote:

[..]

Met een beetje ervaring en het kiezen van de juiste slachtoffers kan je elke avond bij het uitgaan een dame mee naar bed krijgen.

Ik kon iemand die er een sport van maakte om dat telkens te doen, en daar was hij bijzonder succesvol in. En hij was niet buitengewoon knap o.i.d., een hele normale jongen. Dat het uiteindelijk een heel negatief effect had op zijn perceptie van vrouwen is dan weer de andere kant...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121915776
Ik ben werkelijk waar met stomheid geslagen. ;(
pi_121915790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik wil je niet negatief stemmen hoor, maar je hebt niks bereikt. Ik reageer zoals altijd op je. Daar is dit geen uitzondering op :D
Nee, je reactie is duidelijk anders.. Als je dat niet ziet vind ik dat jammer want dit is echt een stuk prettiger om te lezen.
Rustig aan.
pi_121915864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zit vast en zeker over de 300 vrouwen heen... Andersom nauwelijks 10 denk ik.
En die 10 waren dan situaties waarin ik al stond te praten met een vriendin of een vriend die ze ook kende oid.
Bedoel je met die 300 alleen gesprekjes/zoenen of ook nog iets kwantitatiefs?
Anders kom ik ook op enorm veel gesprekjes met mannen waarbij ik het gesprek begon. :P
De verhouding van poging doen tot versieren is bij mij ook wel zo scheef dat er veel meer mannen in mijn broek hebben proberen te komen dan ik in de hunne, maar dat ligt niet aan mijn gebrek aan initiatief maar aan hun overschatting van kansen. :D
pi_121915902
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
Hoezo? was dit kennis welke jouw tot op heden onbekend was?
pi_121915937
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dan willen wij ook natuurlijk graag de resultaten horen. Beter gezegd wat heeft het opgeleverd?
Een korte relatie, een lange relatie en een paar keer zoenen. :P
pi_121915958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Murvgeslagen het volgende:
Dat het uiteindelijk een heel negatief effect had op zijn perceptie van vrouwen is dan weer de andere kant...
Wat was zijn perceptie?
Rustig aan.
pi_121915983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Een korte relatie, een lange relatie en een paar keer zoenen. :P
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:11:32 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121916002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik signalen best wel kan interpreteren, ok met meer ervaring zijn die signalen duidelijker.. Dus ik geef je gelijk dat ik de signalen ''daarna'' niet met zekerheid duidelijk kan opvangen.

Maar ik ken mezelf wel een beetje, als iemand mij leuk vindt dan herken ik dat denk ik wel gewoon... Volgens mij gaat dat tamelijk automatisch allemaal als dat echt zo is :)

Dus of ik er geen ster in ben... Ik heb er wel vertrouwen in maar ik geef je toe dat ik bij het stapje: ''daarna'' geen 100% zekerheid geef. :+
Tuurlijk kan je er een deel herkennen maar er zijn (gok ik) een redelijk scala van signalen van enkel door vrouwen te begrijpen signalen (ik keek hem een volle 6 seconden strak aan, dat telt als een move) tot hele duidelijke signalen die niet zo helder zijn als een luchtalarm (meekomen jij), Dit soort dingen zal je enkel herkennen door praktijkervaring. Dat is niet leuk, verre van maar je plukt er wel de vruchten van.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_121916003
Zal vast de afgelopen maanden met wel +400 mannen gesproken hebben waar niets constructiefs uit is gekomen. Ben tenslotte veeleisend als het om innerlijk en idee van leven gaat.
pi_121916013
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Hoezo? was dit kennis welke jouw tot op heden onbekend was?
Mwaah, ik dacht dat dat toch best wel een vaardigheid was om zoiets te kunnen.

Waarom doen vrouwen tegen mij dan zou moeilijk zou je zeggen?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:12:04 #119
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121916051
quote:
Zoals al eerder gezegd vallen vrouwen op zelfvertrouwen. Als je jezelf dus de moeite waard vind, en je weet wie je bent, dan kan je daar heel wat mee bereiken. Op het moment dat je jezelf durft te zijn en spontaan dan kom je er wel.

Oorzaak ligt altijd bij jezelf.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:12:18 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121916073
quote:
waarom?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, je reactie is duidelijk anders.. Als je dat niet ziet vind ik dat jammer want dit is echt een stuk prettiger om te lezen.
WEL WEL WEL WEL DOE NIET ZO EIGENWIJS!!!! :+

ik vind het prima, als jij er maar blij mee bent :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')