Je hebt mij door. Dit is dus hetzelfde op de manier waarop ik schrijf sommigen vinden het leuk en anderen zien mij liever ergens in een hele diepe put vallen. Echter dit ben ik nu eenmaal en dat steek ik niet onder banken of stoelen wat overigens niet zal lukken daar is de ''joris'' te klein voor. Daar kom ik ook eerlijk over uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ha, ik wist dat ik je opmerking over "de achterdeur nemen" niet per ongeluk dubbelzinnig opvatte.
Hoe vaak heb jij jongens benaderd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen filmpjes er van, dus nee ik kan het je zo niet laten zien.
Deze is best makkelijk eigenlijk.quote:
Ik heb geen exacte getallen, maar verschillende keren op verschillende manieren in verschillende situaties.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij jongens benaderd?
ik wil je niet negatief stemmen hoor, maar je hebt niks bereikt. Ik reageer zoals altijd op je. Daar is dit geen uitzondering opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stribbel wel een beetje tegen he, komt serieus omdat ik het zelf nooit zie en dat vind ik wel enorm spijtig... Ik zou de andere ervaring wel eens willen zien, blijkbaar komt het niet echt voor in de kroegen waar ik kom. Vrij regelmatig zou ik het dus niet noemen.. Northside zei zelf ook dat die vriend van hem uitzonderlijk knap was.... Dus dat is dan ook geen gewone situatie.
Mijn perceptie... Kan jij mij het tegendeel laten zien bij een avond uitgaan? Hoe vaak zie jij het gebeuren dat een dame op een gast afstapt die ze wilt ontmoeten?
Ik zit vast en zeker over de 300 vrouwen heen... Andersom nauwelijks 10 denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ik heb geen exacte getallen, maar verschillende keren op verschillende manieren in verschillende situaties.
Dan willen wij ook natuurlijk graag de resultaten horen. Beter gezegd wat heeft het opgeleverd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ik heb geen exacte getallen, maar verschillende keren op verschillende manieren in verschillende situaties.
Met een beetje ervaring en het kiezen van de juiste slachtoffers kan je elke avond bij het uitgaan een dame mee naar bed krijgen.quote:
Nee, je reactie is duidelijk anders.. Als je dat niet ziet vind ik dat jammer want dit is echt een stuk prettiger om te lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil je niet negatief stemmen hoor, maar je hebt niks bereikt. Ik reageer zoals altijd op je. Daar is dit geen uitzondering op
Bedoel je met die 300 alleen gesprekjes/zoenen of ook nog iets kwantitatiefs?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit vast en zeker over de 300 vrouwen heen... Andersom nauwelijks 10 denk ik.
En die 10 waren dan situaties waarin ik al stond te praten met een vriendin of een vriend die ze ook kende oid.
Hoezo? was dit kennis welke jouw tot op heden onbekend was?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
Ik ben werkelijk waar met stomheid geslagen.
Een korte relatie, een lange relatie en een paar keer zoenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan willen wij ook natuurlijk graag de resultaten horen. Beter gezegd wat heeft het opgeleverd?
Wat was zijn perceptie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Murvgeslagen het volgende:
Dat het uiteindelijk een heel negatief effect had op zijn perceptie van vrouwen is dan weer de andere kant...
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Een korte relatie, een lange relatie en een paar keer zoenen.
Tuurlijk kan je er een deel herkennen maar er zijn (gok ik) een redelijk scala van signalen van enkel door vrouwen te begrijpen signalen (ik keek hem een volle 6 seconden strak aan, dat telt als een move) tot hele duidelijke signalen die niet zo helder zijn als een luchtalarm (meekomen jij), Dit soort dingen zal je enkel herkennen door praktijkervaring. Dat is niet leuk, verre van maar je plukt er wel de vruchten van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik signalen best wel kan interpreteren, ok met meer ervaring zijn die signalen duidelijker.. Dus ik geef je gelijk dat ik de signalen ''daarna'' niet met zekerheid duidelijk kan opvangen.
Maar ik ken mezelf wel een beetje, als iemand mij leuk vindt dan herken ik dat denk ik wel gewoon... Volgens mij gaat dat tamelijk automatisch allemaal als dat echt zo is
Dus of ik er geen ster in ben... Ik heb er wel vertrouwen in maar ik geef je toe dat ik bij het stapje: ''daarna'' geen 100% zekerheid geef.
Mwaah, ik dacht dat dat toch best wel een vaardigheid was om zoiets te kunnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hoezo? was dit kennis welke jouw tot op heden onbekend was?
Zoals al eerder gezegd vallen vrouwen op zelfvertrouwen. Als je jezelf dus de moeite waard vind, en je weet wie je bent, dan kan je daar heel wat mee bereiken. Op het moment dat je jezelf durft te zijn en spontaan dan kom je er wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
WEL WEL WEL WEL DOE NIET ZO EIGENWIJS!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, je reactie is duidelijk anders.. Als je dat niet ziet vind ik dat jammer want dit is echt een stuk prettiger om te lezen.
Omdat jij absoluut niet weet hoe ermee om te gaan? Maar dat is el even een aanname van mijn kant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik dacht dat dat toch best wel een vaardigheid was om zoiets te kunnen.
Waarom doen vrouwen tegen mij dan zou moeilijk zou je zeggen?
Ik heb geen reden om te liegen dat je reactie leuker overkomt toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef ook_gek het volgende:
WEL WEL WEL WEL DOE NIET ZO EIGENWIJS!!!!
ik vind het prima, als jij er maar blij mee bent
Hmmm is dat zo, hoe vaak heb je actief iemand proberen te regelen dan dat je ze zo moeilijk erover doen tegen je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik dacht dat dat toch best wel een vaardigheid was om zoiets te kunnen.
Waarom doen vrouwen tegen mij dan zou moeilijk zou je zeggen?
Ik speel dan wel kate bush afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef FAUSTINO het volgende:
Dit nummer speel ik altijd af in mijn hoofd wanneer ik iemand aanspreek. En dan vol zelfvertrouwen stap ik op het gepeupel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |