Link?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Op de wet, copyright of wat dan ook.
Denk dat Apple zich hier behoorlijk druk om kan maken.
EDIT:
Heb even een post gemaakt in het Rechten topic, eens even kijken wat de experts zeggen![]()
Apple heeft patent op zijn earphones, maar dit is geen exacte kopie, ga maar eens naar de action, daar vind je precies dezelfde als die van eBay.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Op de wet, copyright of wat dan ook.
Denk dat Apple zich hier behoorlijk druk om kan maken.
DM posten mag niet, en aangezien ik een slechte verliezer ben heb ik dit even gereport aan een mod.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef nodig het volgende:
Bobber got owned
SES / [SC] WO Rechten #198 Drijvende steiger
Hehe![]()
DM van bobbernaut:
geheime FBI inlogcodes
Ik snap t nu echt niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Apple heeft patent op zijn earphones, maar dit is geen exacte kopie, ga maar eens naar de action, daar vind je precies dezelfde als die van eBay.
Waarom zou dat niet mogen? Stond toch geen gevoelige info in of wat dan ook..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
DM posten mag niet, en aangezien ik een slechte verliezer ben heb ik dit even gereport aan een mod.
[..]
Ik snap t nu echt niet meer
Had deze dan gehaald:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:43 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item3ccaad55f6
Besteld
En ik wacht nog op mn lenzenset en RC auto
eBayquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef Lencon het volgende:
Wat zijn de voor- en nadelen van Pandawill? Iemand ervaring met de webshop uit de openingspost?
Bestel namelijk altijd bij DX en nog nooit bij Pandawill wat besteld.
prijs/kwaliteit/verzending
Haha weet ik, maar afaik mag het nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Stond toch geen gevoelige info in of wat dan ook..
Ze zijn niet voor mijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Had deze dan gehaald:
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
Kost een klein beetje meer maar dan heb je ook goede.
Ik geloof je, heb ze even weggeeditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haha weet ik, maar afaik mag het nietNiet dat ik een report heb gedaan ofzo
[..]
Ze zijn niet voor mij
Dit. De standaard Apple dopjes zijn sowieso van uber slechte kwaliteit.Dat ze dat bij Apple mee durven leveren bij hun z.g. high end apparatuur is mij een raadsel. Om er dan nog eens nog slechtere kwaliteit knock-offs van te kopen, die logica ontgaat mij een beetje. Een beetje hetzelfde als met immitatie beats. Qua value for money factor is beats gigantisch overpriced. Toch kopen zoveel mensen slechte immitatie. Gaat het er dan meer om om gezien te worden met een schreeuwerig logo'tje op de zijkant van je phones dan dat je iets hebt wat een beetje kwaliteit is?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Had deze dan gehaald:
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
Kost een klein beetje meer maar dan heb je ook goede.
toch vreemd dat orders die ik geplaatst heb netjes wordt gesplitst en tevens binnen genoemde tijd wordt verzonden (ondanks dat dat wel een week nodig had)?quote:
Maak van die glow sticks brillen. Origineel en slechts een paar cent per stukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Heeft er trouwens iemand leuke ideetjes om uit china te halen betreffende 'grappige feest verhogende artikelen' om uit te delen op een party?
Steekwoorden: goedkoper is beter, origineler is beter
Nep snorren uitdelen en verplicht opplakken, zo'n 1 euroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Heeft er trouwens iemand leuke ideetjes om uit china te halen betreffende 'grappige feest verhogende artikelen' om uit te delen op een party?
http://www.banggood.com/W(...)-Rubber-p-42641.htmlquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Ben benieuwd naar de kwaliteit daarvan, ben nog op het wachten op die stekkers.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Super high end kabeltje gekocht voor de hoofdtelefoon![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/32(...)id=p3984.m1439.l2649
Mwah, het is niet de orginele inderdaad, maar ze lijken er toch niet op? Hele andere kleurtjes enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Die oortjes mogen niet besproken worden hier, zijn gewoon namaak.
Ze verkopen op eBay ook de witte versie, die is zeker dan wel namaak en de groene niet?![]()
Bovendien gaan die dingen gegarandeerd binnen een maand kapot, koop een goed setje.. Ik doe met mijn huidige setje nu al meer als een jaar..
Ondertussen is paypal gefikst op de site, maar natuurlijk zijn alle 1 cent deals weg. De sillicon cases voor de iphone 4 bv van 0,01 cent kosten nu 1,99!.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
krijg geen betaling doorgezet op de site met paypal. krijg de melding dat de naam en bestandslocatie is gewijzigd...
was het wel gelukt bij jou?
Eens, ik zie het er op de foto's duidelijk of af (zelfs na de kleurtjes). Microfoon etc is anders.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, het is niet de orginele inderdaad, maar ze lijken er toch niet op? Hele andere kleurtjes enzo.
Wat is er dan anders aan de microfoon? Ze zien er hetzelfde uit als mijn echte, op de kleurtjes na.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eens, ik zie het er op de foto's duidelijk of af (zelfs na de kleurtjes). Microfoon etc is anders.
ow, dan had ik een fout ''officeel'' plaatje gegoogledquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat is er dan anders aan de microfoon? Ze zien er hetzelfde uit als mijn echte, op de kleurtjes na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |