SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Let meestal niet zo op de rare drops die ik random krijgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb luck geloof ik de afgelopen maand
dropte van stonespine rare in strat
800g ea bij ons. De enchants Dancing steel en die Jade nogwattus kosten over het algemeen tussen de 5 en 7kquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:09 schreef cherrycoke het volgende:
hoeveel gaan sha crystals op andere servers twee weken geleden was ie op onze server nog 529 nu nog maar 399. achterlijke chinese farmers
Op Defias Brotherhood - Horde gaan ze voor 354quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:09 schreef cherrycoke het volgende:
hoeveel gaan sha crystals op andere servers twee weken geleden was ie op onze server nog 529 nu nog maar 399. achterlijke chinese farmers
Maureentjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Maureentje het volgende:
Oke ff oproepje![]()
Wie van de hordes die vorige week mee waren ICC ,zijn er vanaaf ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Maureentje
Olment
Cherrycoke
Xetran
Ik wil ook wel mee. Tenminste... als het horde kant is..?quote:
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef Xetran het volgende:
Ik moest vorige week gaan na de eerste boss, maar ik wil wel weer meedoen als dat mag.
25quote:
we pakken mee wat goed te doen is zou ik zeggen, maar wat echt crap is laten we mooi links liggen imho.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datMaar we hoeven nog maar 3 achieves in ICC te doen
Ik kan iig niet op di/donquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
25
Edit: Volgende week ga ik voor aantal guildies icc10 hc doen.
Weet nog geen dag/tijd, maar aanmeldingen zijn welkom (hier zitten minder tards dan in mijn guild)
Wat maakt jou zo zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
25
Weet nog geen dag/tijd, maar aanmeldingen zijn welkom (hier zitten minder tards dan in mijn guild)
je zou voor de grap eens met een raid mee moeten gaanquote:
Dus je gaat met tards uit je guild ICChc doen en dan vraag je hier wat normale mensen (hoop je) mee ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
25
wahahaha,, nah,, 1 iemand wilde icc doen (de GM) en iemand die gister joinde wilde ook mee. Rest heeft niet gereageerd dus kwa tards die mee gaan valt het wel meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus je gaat met tards uit je guild ICChc doen en dan vraag je hier wat normale mensen (hoop je) mee ?![]()
Maar als het dezelfde mensen als vorige keer die icc run zijn ,dan raad ik het anderen niet aan om mee te gaan(sorry
)
Die willen we juist op normal doen ivm http://www.wowhead.com/achievement=4621quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Metonae het volgende:
Als we 10 man weten te vinden is LK HC25 ook nog wel te doen
denk dat we LK normal beste kunnen doen voor die 30stack achi. Dan kunnen mensen ook beter op de shadowtraps lettenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Metonae het volgende:
Als we 10 man weten te vinden is LK HC25 ook nog wel te doen
hmm, als ik de eerste (fatsoenlijke) comment lees moet die 30x bouncen. Wist neit dat die stackte als die bounced naar ander target, dacht altijd dat hij 30x gecast moest zijn door LK en meanwhile die dingen stacken op zelfde target.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Die willen we juist op normal doen ivm http://www.wowhead.com/achievement=4621
Shadowtraps?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Olment het volgende:
[..]
denk dat we LK normal beste kunnen doen voor die 30stack achi. Dan kunnen mensen ook beter op de shadowtraps letten
hehe, ja eerst knuffelen, en daarna 200y weg worden geknaltquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Shadowtraps?Klinkt als iets dat geknuffelt moet worden!
Ik probeerde even als een retard over te komenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
hehe, ja eerst knuffelen, en daarna 200y weg worden geknalt
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Shadowtraps?Klinkt als iets dat geknuffelt moet worden!
Oh God it's all coming back to me now.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Olment het volgende:
[..]
denk dat we LK normal beste kunnen doen voor die 30stack achi. Dan kunnen mensen ook beter op de shadowtraps letten
Die faal op lootship?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus je gaat met tards uit je guild ICChc doen en dan vraag je hier wat normale mensen (hoop je) mee ?![]()
Maar als het dezelfde mensen als vorige keer van die ene icc run zijn ,dan raad ik het anderen niet aan om mee te gaan(sorry
)
whahaha, NIEMAND SPRINGT BEHALVE {ff naam kwijt}.quote:
Die achievement is sowieso bugged, johhhhquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
whahaha, NIEMAND SPRINGT BEHALVE {ff naam kwijt}.
een of andere mage springt heel fijn vaker xD
Speknekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
whahaha, NIEMAND SPRINGT BEHALVE {ff naam kwijt}.
een of andere mage springt heel fijn vaker xD
ow diequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Speknek
En die mage zat niet op TSNormaal doet hij niet zo'n acties haha... Maar we hadden de achieve wel
Ik bedoelde die icc run die je eerder een keer deed,waar ik na 2 of 3 wipes op lootship t maar voor gezien hield
Die was redelijk dramatischquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die icc run die je eerder een keer deed,waar ik na 2 of 3 wipes op lootship t maar voor gezien hield
Waarom moeilijk doen als t ook makkelijk kanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Silmarwen het volgende:
Die achievement is nu ook welt e doen op HC hoor.
Wel de meest irritante achievement van allemaal.
Minder runs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:47 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als t ook makkelijk kan
quote:
Aub, breng het niet meer na bovenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Waren dat die guildies van je ?![]()
Ik moet alleen nog gebeten worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef Olment het volgende:
de raid start na 9 uur. (ben denk ik rond kwart over 9 online)
en we doen:
* 2e boss op HC (achi is niet te doen op hc dus vorige week de achi+normal)
* The orbwhisperer
* Once Bitten,, twice shy (voor wie nog bitten moest worden)
* Portal Jockey
* Been waitng a long time for this.
Die 5 doen we sowiezo.
Even kijken welke nog meer te doen zijn easypie.
Tank zou mooi zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog gebeten worden.
Kan tanken of dps'en.
LFR wel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef cherrycoke het volgende:
kan je een raidboss nog een keer doen maar dan met coins rollen? als je hem al gedaan hebt?
nou, wat maureentje dus zegtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef cherrycoke het volgende:
kan je een raidboss nog een keer doen maar dan met coins rollen? als je hem al gedaan hebt?
Heb ze in LFR ook gebruikt voor sha-touched weapon, tier en trinkets (elegon en sha)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
nou, wat maureentje dus zegt
Mja, zijn LFR bosses het waard? Gebruik mijn muntjes alleen nog in normal raids.
ik zou de LFR tier head wel willen van sha, want set bonusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb ze in LFR ook gebruikt voor sha-touched weapon, tier en trinkets (elegon en sha)
Nu gebruik ik ze alleen in HoFGister 1ste boss : bracers en 2e boss offhand (van muntjes dus )
![]()
![]()
Setbonus had ik.. Tot ik mijn MS respecte naar elementalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zou de LFR tier head wel willen van sha, want set bonus
Had de legs en hands van Sha of anger al na de eerste 2 keerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zou de LFR tier head wel willen van sha, want set bonus
Nice. Ik dacht al toen ik weer een plaatje van je zag dat er een mount gedropped was.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Nice. Ik dacht al toen ik weer een plaatje van je zag dat er een mount gedropped was.
daar pop ik mirror image en TWquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:09 schreef Blistering het volgende:
Nice, Panther boss in ZG ook gesoloed. Moest er wel voor prot speccen (en prot gear kopen voor 10k gold), maar goed het is gelukt. Op het laatst hit die bitch wel hard!
had nog een wotlk resto druid waarmee ik herald of the titans heb gehaaldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:40 schreef Blistering het volgende:
Haha. Ik zou wel graag resto druid willen spelen, maar daarvoor moet ik dat ding eerst naar 90 schoppen en ik vind feral echt verschrikkelijk om te levellenEn balance lijkt me niet viable, want als feral kun je wel gemakkelijk meerdere mobs aan volgens mij.
M'n druids zijn nu beide level 85, maarja..
Als feral valt dat vies tegen hoor. Kun je beter als guardian gaan. Zelfs als ik in bearform ga op mijn feral dan knallen ze mijn hp er snel genoeg af.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:40 schreef Blistering het volgende:
Haha. Ik zou wel graag resto druid willen spelen, maar daarvoor moet ik dat ding eerst naar 90 schoppen en ik vind feral echt verschrikkelijk om te levellenEn balance lijkt me niet viable, want als feral kun je wel gemakkelijk meerdere mobs aan volgens mij.
M'n druids zijn nu beide level 85, maarja..
Hmm ja. Ik ben ook guardian specced op m'n level 85, en heb die archeology 463 polearmquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Als feral valt dat vies tegen hoor. Kun je beter als guardian gaan. Zelfs als ik in bearform ga op mijn feral dan knallen ze mijn hp er snel genoeg af.
1 tegen 1 zijn ze super met de shred/tiger fury glyph. En ik heb ook al een 450 wapen.
je hebt geluk dat je nu meer van die dingen vindt per digsite.. In het begin was dat maar 3x. En volgens mij krijg je nu een level elke keer dat je iets opgraaft.. Dat was in het begin tot level 50 of 100.. en daarna moest je het doen met 3 levels (meen ik) per ding wat je completed had. (meer levels voor die rares)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef cherrycoke het volgende:
archeology is zooo saai ik kan mezelf er niet overheen zetten om dat te levelen
Maaktr niet uit op welk level je een achievement doet, als je hem maar doet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:07 schreef Thealexfiles het volgende:
Vraagje (tijd niet gespeeld): ik moet nog twee WOTLK dungeons doen (voor achievement) maar ik val net boven het toegestane level (80, ben 81). Kan je hem dan niet meer doen? Of moet je hem solo-en?
Gewoon die dungeon inlopen in plaats van met de queue.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:41 schreef Thealexfiles het volgende:
Sorry, ik bedoelde de dungeon, niet de achievement. Had te maken met de Dungeon Finder.
Wie?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:18 schreef Maax het volgende:
Kat en muis met een priest van immersion in silithus
http://www.icy-veins.com/(...)on-farming-guide-wowquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:01 schreef Omega het volgende:
Ik krijg voor Augustus Celestials maar 3 dailies, ik ben honored, klopt dat?
Bij anderen is het een stuk of 5.
Kindjahquote:
Pics?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef Blistering het volgende:
Shield van Gruul, head van Hydross, shoulders van Morogrom, gloves van VashjDe transmogoden zijn me goed gezind vandaag!
quote:
Ziet er super mooi uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 10k armer door al die craftablesMaar goed, vind 't wel tof zo!
edit: Weap/shield passen ook niet echt. Maar ik vind dat schild echt super vet!
allemaal BE aan de namen te zienquote:Op zondag 20 januari 2013 09:48 schreef MarkyB het volgende:
We zijn met de guild een aantal altjes begonnen
Dakpanda
Koekepanda
Pandakoek
Ontspanda
Overspanda
Frituurpanda
Fiatpanda
Die hard levelen
Dat laatste klopt, want hoogste dps betekent niet per definitie dat je goed bent. Maar dan nog een beetje een naaistreek hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef Tokus het volgende:
tijd voor een change in guild, denk ik.
M'n "social guild" is wederom weinig sociaal gebleken, nu ze een nieuwe raidgroep gestart zijn.
Ipv eerst de mensen te polsen uit de Cata-raidgroep, beginnen ze een compleet nieuwe groep. "ja, we willen het wat minder casual doen, we willen de lat hoger leggen." Nou, als ze aan mij gevraagd hadden of ik daar interesse in had, dan had ik zeker ja gezegd. Maar goed, de hoogste dps in een raidgroep zijn betekent blijkbaar dus niet dat ze je voor de volgende groep ook weer vragen. stelletje fuckers.
je gaat niet met iemand die niet goed genoeg is, maanden aan een stuk raiden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, want hoogste dps betekent niet per definitie dat je goed bent. Maar dan nog een beetje een naaistreek hoor.
Ook dat komt voorquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Tokus het volgende:
je gaat niet met iemand die niet goed genoeg is, maanden aan een stuk raiden.
Als healer / Mistwalker levelenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Blistering het volgende:
Ik vind monk levellen echt saaiBen nu level 50, en het gaat wel super snel enzo, maar wat een niet boeiende spec zeg dat windwalker
Louter dungeons dus?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als healer / Mistwalker levelen![]()
Ik heb ook vrij veel gequest, de 1000 quests ingeleverd archievment kreeg ik al rond level 80, maar het quest snel als je meerdere mobs pullt, en vervolgens geen damage krijgt omdat je je met elke hit ook healt. Dus aoe is ook aoe healquote:
Genoeg olie sjiek zoontjes die papa's geld daar voor gebruikenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Blistering het volgende:
Ooooh, zie net dat Envy wel heel fout bezig is
[ afbeelding ]
Dat is verboden natuurlijk. Sowieso, 1600 euro betalen voor ingame shit
....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Blistering het volgende:
Ooooh, zie net dat Envy wel heel fout bezig is
[ afbeelding ]
Dat is verboden natuurlijk. Sowieso, 1600 euro betalen voor ingame shit
waarom is het illegaal ? , wat maakt het uit als er een outsider meer gaat met jouw raid.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....
Ik dacht eerst: 500.000 gold: da's niet zo raar, toch? Maar euro's
En ja, dat is illegaal en kan voor grote problemen zorgen als mensen dit melden aan Blizzard
Omdat er in het reglement, waar je waarschijnlijk al 50x akkoord mee bent gegaan, staat dat je geen echt geld mag verdienen met het spel.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef DJ_ het volgende:
waarom is het illegaal ? , wat maakt het uit als er een outsider meer gaat met jouw raid.
en als die daar voor wil betalen, wat maakt het uit.
( dat die persoon gestoord is daar buiten gelaten :p )
Heb je al Challenge mode: Gold dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Blistering het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/adiieu/simple
Kwam deze figuur gister tegen in een BG. Eerste potje Silvershard Mine trouwens, wát een toffe BG! Maar anyway, deze man z'n transmogearZou er haast m'n pally voor levellen, wat tof zeg.
Zal wel wettelijk bepaald zijn dan, iets met kanspel regeling en vergunningenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat er in het reglement, waar je waarschijnlijk al 50x akkoord mee bent gegaan, staat dat je geen echt geld mag verdienen met het spel.
Real world trading word gewoon niet toegestaan in de regels, vrij logisch ook. Dat heeft verder niet veel met wetten te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zal wel wettelijk bepaald zijn dan, iets met kanspel regeling en vergunningen
want het is onmogelijk om het na te gaan of iemand betaald zou hebben om een raid te joinen
Een alt levelen? Dailies? Een Chinees?quote:Op maandag 21 januari 2013 02:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wat is nou een goeie manier om aan gold te komen? Ben vandaag van realm geswitch en een ally gemaakt maar toen ik op de AH keek schrok ik me de pleures hoe goedkoop alles was. Op mijn horde realm kreeg ik makkelijk 25g voor een stack bronze bars maar op deze maar 10
Ben bezig met alt lvlen maar dat is geen goudmijn want verneukte markt. Dailies kan niet en geen chineesquote:Op maandag 21 januari 2013 02:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Een alt levelen? Dailies? Een Chinees?
Ik wil best voor 66 euro wat raids doorlopen die ik anders TOCH wel ging doenquote:Op maandag 21 januari 2013 07:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
omgerekend in euro per persoon is dat niet eens zo heel veel
Ja dat is leuk verdienen voor een avondje raidenquote:Op maandag 21 januari 2013 08:47 schreef GI het volgende:
[..]
Ik wil best voor 66 euro wat raids doorlopen die ik anders TOCH wel ging doen
Maar zijn er ook mensen die daadwerkelijk 1600 euro gaan betalen voor wat digitaal spul?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja dat is leuk verdienen voor een avondje raiden
Ga er wel vanuit. Zijn ook genoeg goldbuyers.. en over de loop dat tijd als je dat telkens doet denk ik dat je ook wel 1600 euro kunt uitgeven eraan (onbewust).quote:Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar zijn er ook mensen die daadwerkelijk 1600 euro gaan betalen voor wat digitaal spul?
Heb je het naar je zin in je nieuwe guild? Kun je er wel raiden? Hoe zeker is het dat je oude guild blijft raiden?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
Typisch, ga ik een week of 3 geleden met mn huidige main naar een ander guild om te gaan raiden. Start nu mn oude guild weer met een raidteam, en willen ze me graag terug hebben.
Geen idee waar voor te kiezen nu.
sociaal is voor mij het belangrijkste, wij raiden ook 2 dagen in de week en dat is meer dan zat. vroeger dee ik dat wel hardcore raiden, maar ik heb daar geen zin meer in 4-5 avonden te raiden.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb je het naar je zin in je nieuwe guild? Kun je er wel raiden? Hoe zeker is het dat je oude guild blijft raiden?
Dit soort dingen zou ik me afvragen voordat ik ga switchen.
Social staat bij mij hoog in het vaandel dus dat neem ik ook mee.
Heel eerlijk gezegt zou ik blijven zitten waar je nu zit. Er is geen garantie dat je oude guild over 2 weken nog steeds raid terwijl je nieuwe guild 25man runs doet. Als er niet geneog online zijn zouden die evt nog 10man runs kunnen gaan doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, nieuwe guild is net zo gezellig als mn oude, en heb een vaste plek in hun 25 mans team. Doen nu heroic progression in mlv en hof.
Oude team mist nog 1 vaste dps, en zijn pas een week bezig. Dus dat is alles behalve een garantie dat het goed blijft gaan. Het is maar een kleine guild, nooit meer dan 10 mensen online behalve op raid avonden. Ze zitten nu op 3/6 normal, mlv 10 man.
Vind het vooral vervelend om alle vrienden die ik in mn oude guild heb in de steek te laten. Heb er jaren gespeeld, en al mn alts en oude main staan er nog.
Een PvP server is lekker spannend als je van RP/PvE afkomt. Elke alliance/horde die je ziet kun je aanvallenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef KataStrofe het volgende:
Als je nieuwe guild net zo gezellig is als de oude, maar beter geregeld qua raiden zou ik bij de nieuwe blijven. Om je vrienden te blijven spreken kan je een paar altjes daar laten toch? Als ze dat toelaten tenminste..
Ik kwam btw zaterdag online om erachter te komen dat mijn guild gemigreerd is naar een andere serverff met de GL gesproken en wss ga ik voor het eerst in mijn leven een xfer doen. PvP server, gaat wel ff wennen worden
Ja, zal wel bij mn nieuwe guild blijven gok ik. Vind 25 man raids een stuk leuker healen ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef KataStrofe het volgende:
Als je nieuwe guild net zo gezellig is als de oude, maar beter geregeld qua raiden zou ik bij de nieuwe blijven. Om je vrienden te blijven spreken kan je een paar altjes daar laten toch? Als ze dat toelaten tenminste..
In Cata hadden we ze wekelijks en dat was geen enkel probleem. Ok, ons betaalden ze in gold, maar zoveel bij elkaar sparen hebben ze heus niet gedaan en al dat gold was dus gekocht. Was ook een flinke som geld waard.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef Omega het volgende:
1600 is veel geld hoor, er zullen uitzonderingen zijn, maar ik denk niet dat er veel zijn die het doen
Ik was ook hier geblevenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, zal wel bij mn nieuwe guild blijven gok ik. Vind 25 man raids een stuk leuker healen ook.
Nu alleen mn oude guild nog even vertellen dat ze het zonder me moeten doen, zal wel gezellig worden
Maar 1600 euro? Ik heb even via google een wow gold seller gezocht. Het gaat dus om 1.189.591 wow gold. Dat is voor 13.45 euro 10.000 wow gold.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Cata hadden we ze wekelijks en dat was geen enkel probleem. Ok, ons betaalden ze in gold, maar zoveel bij elkaar sparen hebben ze heus niet gedaan en al dat gold was dus gekocht. Was ook een flinke som geld waard.
true, maar je moet zo kijken dat je als 1 mee word genomen door 24 andere. Het was uitgerekend dat deze 66 euro de man krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar 1600 euro? Ik heb even via google een wow gold seller gezocht. Het gaat dus om 1.189.591 wow gold. Dat is voor 13.45 euro 10.000 wow gold.
Ruim een miljoen wow gold, is heeeeel veel, vooral als het geen wow gold is, maar echt geld.
Zoals iemand schreef, ik betaal lieve mijn huur(hypotheek) en boodschappen van.
Alleen Dragon Soul was 800.000 gold... En als je dit soort bedragen betaalt voor raids dan heb je die huur al lang betaalt hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Omega het volgende:
Maar 1600 euro? Ik heb even via google een wow gold seller gezocht. Het gaat dus om 1.189.591 wow gold. Dat is voor 13.45 euro 10.000 wow gold.
Ruim een miljoen wow gold, is heeeeel veel, vooral als het geen wow gold is, maar echt geld.
Zoals iemand schreef, ik betaal lieve mijn huur(hypotheek) en boodschappen van.
Het gaat deze kopers niet om 'alle omgevingen zien'quote:Op maandag 21 januari 2013 17:35 schreef Kingleon het volgende:
Zijn leuke bijverdiensten. Ik zou t er in ieder geval nooit voor over hebben. In LFR kan je toch ook alle omgevingen zien.
Toch vind ik wow gold al anders dan echt geld. Ja er wordt veel wow gold gekocht met echt geld, maar je had met bespelen van de AH toch al veel geld kunnen binnenhalen.En die rijke Arabieren, het zal wel eens gebeuren, maar de hebben ook vaak tijd en zin om veel te spelen (veel te heet buiten) en dus zien die zelf al aardig wat, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen Dragon Soul was 800.000 gold... En als je dit soort bedragen betaalt voor raids dan heb je die huur al lang betaalt hoorDit zijn (serieus) rijke Arabieren
Europa zit op de servers samen met het Midden-Oosten, Dubai etc.
Enne, alle 25H raids kunnen ze hier in ongeveer 3 uur hoor. Maar 1 avond raiden per week en alles is cleared. Meestal zijn er 2 raidavonden, maar dat komt omdat ze alles ook 2x doen.
Ik begrijp best dat het af en toe gebeurt, maar hoeveel rijke stinkerds zitten er per server dan? dat is toch maar een handvol??? Of denk/weet je meer?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Die rijke kopers gaan heus geen tijd besteden aan het AH hoorDie kopen al hun gold. Ze hebben ook allemaal al die TCG mounts (vooral de Spectral Tiger) en die kosten ook behoorlijk wat per stuk.
Daar transferren ze even voor hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:00 schreef Omega het volgende:
Ik begrijp best dat het af en toe gebeurt, maar hoeveel rijke stinkerds zitten er per server dan? dat is toch maar een handvol??? Of denk/weet je meer?
dat is echt gaar. Je zou je moeten kunnen bellen als het goed is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:26 schreef Skillstorm het volgende:
Wil ik weer gaan spelen, doet de authenticator gaar op mijn mobiel.
Krijg constant een error: Invalid authentication.
Daarbij is er geen telefoonnummer te vinden zodat ik ze kan bellen.
http://www.wowwiki.com/Technical_supportquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:50 schreef Olment het volgende:
[..]
dat is echt gaar. Je zou je moeten kunnen bellen als het goed is.
edit: 0800-0203479
Je krijgt wel een brit eraan.
Werkt niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Technical_support
Lees dat stuk over dat removen van support nummers.
Wtf?...Serieus Blizzard?
ja ik kan zo 123 ook geen confirmation van het nummer vinden, had het nog ergens staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Technical_support
Lees dat stuk over dat removen van support nummers.
Wtf?...Serieus Blizzard?
Moet je inloggen, wat dus niet lukt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:17 schreef Chevalric het volgende:
Je kunt toch gewoon de authenticator van je account af halen (en eventueel opnieuw koppelen) via de battle.net support site?
Dan druk je op "Can’t log in" en vervolgens op " I lost my authenticator and I want to remove it from my account."quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Moet je inloggen, wat dus niet lukt.
Ik heb nog nooit problemen gehad met m'n app. En dat kastje van 10tje kan ook stuk gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:37 schreef Olment het volgende:
En dit is dus waar ikzelf bang voor was met de authenticator app.
Daarom heb ik me voor een 10tje dat kastje gehaald
Et voila. Ik heb een tijdje geleden een vergelijkbaar probleem gehad (authenticator kwijt) en ook via de site kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan druk je op "Can’t log in" en vervolgens op " I lost my authenticator and I want to remove it from my account."
Ik ben mijn originele authenticator al 1.5 jaar kwijtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:05 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met m'n app. En dat kastje van 10tje kan ook stuk gaan
ik tot nu toe 2x. Geen idee hoe, geen idee wat..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef Maureentje het volgende:
Ik speel al 3 jaar zonder authenticatorNog nooit gehacked btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, die ene keer per maand...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel irritant worden na de zoveelste keer die code intypen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:58 schreef Skillstorm het volgende:
Oke, ik krijg een mail terug met: Je authenticator is eraf gehaald.
Ik blij!
Ik probeer in te loggen, typte eerste keer perongeluk een verkeerd wachtwoord in, tweede keer typ ik het goed in: This account has been locked due to suspicious activity.Dan ga je naar je mailbox en reset je ,via de mail die hebt gekregen, je ww ? Zo moeilijk is t niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ws herkent blizz je ip niet ,had ik ook eens toen ik met laptop ergens anders ingelogde
Hmmm, maar deze gamekey is al 5 jaar geregistreerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef lifeblind het volgende:
Er staat dat ie MINSTENS 3 dagen geleden geregistreerd moet zijn...
Ik heb het toch ingevoerd en kreeg toen die error.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:05 schreef lifeblind het volgende:
Ja dan kun je m toch gebruiken? Begrijpend lezen is ook een kunst blijkbaar?
Geen typfout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:08 schreef Olment het volgende:
typfoutje gemaakt? vul je de code van vanilla in>?
hmm, als een automatische mail mij naar US.... logt dan vind ik het meestal al vreemd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geen typfout.
Maar ik zag het al. Die achterlijke e-mail stuurde mij automatisch naar de US website via de link.![]()
En bellen bestaat niet meer.
Ik speelde ook tijden zonder, tot mijn account gelockt werd: This account has been locked due to suspicious activity.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef Maureentje het volgende:
Ik speel al 3 jaar zonder authenticatorNog nooit gehacked btw
En dit heb ik dus idd ook gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef lifeblind het volgende:
Mocht je voor de gein je account willen locken, stuur al het gold van al je alts naar 1 character toe, de volgende dag kun je niet meer inloggen wegens suspicious activity
Gggrrrrr, ik alleen Scourged Whelpling en die zomerpet volgens mij!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:50 schreef KataStrofe het volgende:
Jeeej, Giraffe Calf!!![]()
Jeeej, Silithid Hatchling!![]()
Nu alleen de Minfernal en de Scourged Whelpling nog. Dan staat alleen de zomerpet nog tussen mij en de Zookeeper titel in
Dat suspicious activity krijg je ook al als je met je mobile armory app op een voor blizz vreemde ip gaatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik speelde ook tijden zonder, tot mijn account gelockt werd: This account has been locked due to suspicious activity.
Toen maar weer toegevoegd.
En een extra Battle Pet is ook altijd leuk.
En je weet zeker dat die mail geen phishing is?..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geen typfout.
Maar ik zag het al. Die achterlijke e-mail stuurde mij automatisch naar de US website via de link.![]()
En bellen bestaat niet meer.
fishing ???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:10 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm, als een automatische mail mij naar US.... logt dan vind ik het meestal al vreemd.
Ik ga dan altijd 'handmatig" naar de site zodat ik zeker weet dat geen fishing is
precies, ik wordt op mijn oude emailadres ook dood gegooit met Locked hier, banned dit en dat, unlock hier en hier blablaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
En je weet zeker dat die mail geen phishing is?..
alleen level je het niet zo snelquote:
Ow? Ik gebruik de mobile armory app al zolang tie beschikbaar is, en heb daardoor nog nooit problemen gehad eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat suspicious activity krijg je ook al als je met je mobile armory app op een voor blizz vreemde ip gaatGewoon nieuw ww kiezen en je bent weer klaar
En een extra pet is leuk ,maar doe nix met pet battle's (nog)
Meestal krijg je die automatische locks als je ineens op een "nieuw' ipadres inlogt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ow? Ik gebruik de mobile armory app al zolang tie beschikbaar is, en heb daardoor nog nooit problemen gehad eerlijk gezegd.
(Maar als ik 't bericht zou krijgen als ik inlog dat m'n account locked is krijg ik sowieso een hartverzakking denk ik)
Ik logde een keer in op mobile armory op iemand anders zijn wifi en kreeg 2sec erna een mail binnen dat account locked wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ow? Ik gebruik de mobile armory app al zolang tie beschikbaar is, en heb daardoor nog nooit problemen gehad eerlijk gezegd.
(Maar als ik 't bericht zou krijgen als ik inlog dat m'n account locked is krijg ik sowieso een hartverzakking denk ik)
Wat ergens ook weer raar is want ik kan wel op de Wow van een kameraad van me inloggen bij mij thuis, maar zijn Diablo geeft me altijd een Locked account message.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik logde een keer in op mobile armory op iemand anders zijn wifi en kreeg 2sec erna een mail binnen dat account locked wasNagevraagd via een ticket en idd ander ip was t probleem toen
Ze zeiden als je dan ww reset doet op dat "vreemde" ip dat je dan in de toekomst daar geen problemen meer zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat ergens ook weer raar is want ik kan wel op de Wow van een kameraad van me inloggen bij mij thuis, maar zijn Diablo geeft me altijd een Locked account message.
Dus ergens wordt er een koppeling gemaakt maar geen idee precies hoe en wat.
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Omega het volgende:
Toch wel goed van Blizz dat ze dat soort activiteiten vrij snel even op pauze zetten. Als ze het niet doen, dan klaagt iedereen hier waarom Blizz niets heeft gedaan, ze konden toch weten dat ik het niet was
ja is wel. Want je wordt gelijk gepushed om je ww te veranderen, krijgt ook gelijk een email ervan. En als er niks aan de hand is dan is het ook binnen 5 min opgelostquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Omega het volgende:
Toch wel goed van Blizz dat ze dat soort activiteiten vrij snel even op pauze zetten. Als ze het niet doen, dan klaagt iedereen hier waarom Blizz niets heeft gedaan, ze konden toch weten dat ik het niet was
Nice!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gggrrrrr, ik alleen Scourged Whelpling en die zomerpet volgens mij!
Je kent replicant vast wel; de een van de laatste guilds op bloodfeather, die kwam vandaag even bij ons in de guild rejoined "join replicant on bloodfeather, raiding guild"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gggrrrrr, ik alleen Scourged Whelpling en die zomerpet volgens mij!
Or as we like to call them: replicunts!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kent replicant vast wel; de een van de laatste guilds op bloodfeather, die kwam vandaag even bij ons in de guild rejoined "join replicant on bloodfeather, raiding guild"
Hopelijk op dezelfde serverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Lol dat is jammer, join ik gisteren een raidguild die 2 dagen per week raid, prima.
Dag later log ik in, message of the day: "The guild is losing too many people. This will be a social guild now."
Welke guild zit je in? En hoe zijn de raidtijden/requirements? Oja en niet onbelangrijk, hebben jullie nieuwe spelers nodig?quote:
Whehe, curlbrah.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
add me anders even; curlbrah op wow
tanks hebben ze toch overal wel nodig? en is je gear zo "slecht" dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Xetran het volgende:
Een prot warrior rollen was misschien niet echt een slim idee. Zelfs op drukke realms is er maar weinig vraag voor iemand met mijn gear die achter loopt in nieuwe raid experience. Bah.
Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Olment het volgende:
[..]
tanks hebben ze toch overal wel nodig? en is je gear zo "slecht" dan?
Blood-DK was makkelijker geweest inderdaad,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear.Bovendien ken ik de item mentaliteit nog van voordat ik stopte met spelen, je moest onderhand de gear hebben van de hele instance voordat je goed genoeg zou zijn om hun groep te mogen joinen (pugs vaak, in ieder geval).
Daarbij is een tank meestal een leidende rol, die gaan meestal wat langer mee is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tank gemained, dus het is even uitvogelen.
Wij zitten met de guild ook nog in MSVquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear.Bovendien ken ik de item mentaliteit nog van voordat ik stopte met spelen, je moest onderhand de gear hebben van de hele instance voordat je goed genoeg zou zijn om hun groep te mogen joinen (pugs vaak, in ieder geval).
Daarbij is een tank meestal een leidende rol, die gaan meestal wat langer mee is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tank gemained, dus het is even uitvogelen.
Het valt mij idd ook wel aardig tegen in moeilijkheid. Maar dat maakt het juist leuker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Blood-DK was makkelijker geweest inderdaad,
is ook nog is een rotatie van niks, en je hebt genoeg selfheal mogelijkheden.
Prot warrior vind ik toch een stuk lastiger te spelen, en blij daarom op mijn warr maar gewoon fury.
Ik zoek ook iets socials, maar ik weet niet of je zoiets kan vinden op een PVP server. 463+ heb ik in ieder geval zeker en ik heb twee professions, dus je zou denken dat het goed moet komen. Ik heb in ieder geval een paar apps gemaakt, nu hopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij zitten met de guild ook nog in MSV
Is niet zo moeilijk idd maar we zijn een casual raidingguild en ik geef graag iedereen de kans om te raiden ipv elke week met 10 man te shinen.
de requirement die wij hebben voor te raiden is qua gear 463+ en minimaal raidfinder gedaaan hebben en op ts kunnen komen (al is het maar luisteren)
Vind wipen natuurlijk niet relaxx, ma ga niet iedereen gelijk kicken of ragen als er een foutje wrodt gemaakt
tailoring en enchanting ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef SilentHunterNL het volgende:
Iemand suggesties voor proffs voor een priest?
Heb altijd skinning en mining gehad omdat wel lekker verdiende maar ik gaat het is proberen dank jequote:
De chars worden niet gedelete, je krijgt een scherm dat je een andere naam moet kiezen de volgende keer dat je inlogtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Omega het volgende:
Wil ik net inloggen op mijn al een tijd niet gebruikte alt op Sylvanas, blijkt die (net) gedelete te zijn. Heb maar even een ticket aangemaakt.
Tailoring duur? Heb zelf tailoring, die prof kost amper watquote:Op woensdag 23 januari 2013 05:15 schreef Xetran het volgende:
Alchemy en enchanting kan evt ook nog. tailoring is zo duur om te levelen.
En tegen dat probleempje liepen we ook aan in challenge mode tijdje geleden. hadden problemen met de adds xD. Later met andere group nog eens gedaan maar toen bleven we wipen op de eindbaas en hebben we het maar opgegeven. Hadden zelfs de Bronze timer niet gehaaldquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:48 schreef Chevalric het volgende:
Gisteren met wat guildies een poging gedaan met Gate of the Setting Sun challenge mode. Conclusie: Challenge Mode is niet voor casuals. We wipeten op ongeveer elke pull
. Het was gewoon niet grappig meer. Nu had ik niet m'n beste avond en onze healer ook al niet. Daarnaast deed onze DPS gewoon niet genoeg schade, dus eindconclusie: we suck
.
Probleem opgelost door Temple of Jade Serpent schoon te vegen op heroic, dat lukte gelukkig wel zonder doden.
Gisteren ook voor het eerst m'n Valor cap bereikt. Misschien speel ik weer iets te veel WoW(maar goed, ik was hard aan 't sparen voor een nieuw items, dus met elke dag dailies, daily dungeon/scenario en 2 LFRs gaat het wel hard).
Alleen je stats gaan omhoog als je upgrade doet ,wat had je dan verwachtquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde teringzooi weer had het kunnen weten
Het gaat toch om de persoonlijke voldoening van iets halen. Welke lol is er nou aan om anderen te betalen om iets voor je te halen?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat deze kopers niet om 'alle omgevingen zien'Het gaat ze om achievements, gear, unieke mounts en unieke titels waarmee ze kunnen pronken alsof ze zelf 'zo goed' zijn.
nee zelfde tering zooi is weer van sha gedroptquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Alleen je stats gaan omhoog als je upgrade doet ,wat had je dan verwacht
Tja, voor sommige mensen is het belangrijker om heel goed te lijken dan om heel goed te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het gaat toch om de persoonlijke voldoening van iets halen. Welke lol is er nou aan om anderen te betalen om iets voor je te halen?
Dat hij graag een keer andere loot zou krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Alleen je stats gaan omhoog als je upgrade doet ,wat had je dan verwacht
Same here. heb nou in totaal 5x loot van sha gekregen waarvan 4x een pvp piece.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nee zelfde tering zooi is weer van sha gedropt
same here. Maar er zijn mensen die de tijd niet hebben en het geld wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef lifeblind het volgende:
Ik faal liever met een groep en na een lange tijd eindelijk iets halen, dan een groep betalen en 't in 1 keer halen.
Ik heb Galleon nog nooit gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ach, op onze server wordt Sha vrijwel niet eens meer gedaan!Not enough people!
Wij juist veel te weinig en er zijn meer hordes....quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb Galleon nog nooit gedaanTeveel allies
Blizz zou onze realm bij elkaar moeten doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:50 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wij juist veel te weinig en er zijn meer hordes....
Mijn vriend heeft alles op gold gedaan, maar man oh man wat heeft die avonden achter elkaar lopen tierenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:14 schreef Olment het volgende:
En tegen dat probleempje liepen we ook aan in challenge mode tijdje geleden. hadden problemen met de adds xD. Later met andere group nog eens gedaan maar toen bleven we wipen op de eindbaas en hebben we het maar opgegeven. Hadden zelfs de Bronze timer niet gehaald
daaamnn, 1 is luckyass ma beide in 1 kill... HAXX!~!!! reported!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef Junglebeast het volgende:
Guildie die net Malygos doet..![]()
[ afbeelding ]
Haha wel toepasselijk met de topic titel ingedachte he..quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
daaamnn, 1 is luckyass ma beide in 1 kill... HAXX!~!!! reported!!!
1k van elke mat ophoesten lijkt mij niet echt heel goedkoop? Back in the day was Alchemy juist het goedkoopst, daarintegen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Tailoring duur? Heb zelf tailoring, die prof kost amper wat
Alchemy zonder herbalism is pas duur!
als je de cloth tijdens het levelen bankt of bewaard dan kun je op 90 met maar een beetje te farmen of te kopen je tailoring levelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
1k van elke mat ophoesten lijkt mij niet echt heel goedkoop? Back in the day was Alchemy juist het goedkoopst, daarintegen.
Enchanting heb op 85 geleveld. Met tailoring items gemaakt en die gedisenchant. Rest van de mats gekocht voor 5k of zo maar wel terug verdiend door alle enchants op scroll weer te verkopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef KataStrofe het volgende:
ik heb nu bijna alle profs op max en alles zelf gefarmed.. Ik moet er niet aan denken om van de AH afhankelijk te zijn ervoor.. Ik koop alleen het broodnodige en af en toe als ik een stackje tekort kom om naar het volgende levelgebied te kunnen..
Alleen nog enchanting.. Maar die is wel vrij zuur als je alles achteraf moet doen. Had ik beter tijdens het levelen kunnen doen, maar goed, nu te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |