abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:00:15 #226
159966 lifeblind
pi_121887043
Hm, op Ravenholdt hebben we 't zelfde probleem, steeds minder en minder mensen. Vorige week zijn er nog 2 raiders uit onze guild getransferred naar een andere realm :( We beginnen nu ook echt moeite te krijgen met onze raidgroep vol te krijgen (dus, mochten er nog mensen naar Ravenholdt (alliance) willen O-) )

Het is alleen zo jammer dat er zo weinig mensen op een RP PvP server willen spelen -O-
pi_121887301
Wel leuk concept RP PVP
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:06:42 #228
159966 lifeblind
pi_121887382
Naja om eerlijk te zijn stelt 't bij ons op de server niks voor, heb 't afgelopen jaar 1 keer gehad dat er een of andere warlock m'n (female) priest aan 't lastigvallen was dat ie er mee wilde trouwen :')
pi_121887449
zat meer aan wat orgrimmar raids te denken omdat het kan enzulks
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:12:08 #230
159966 lifeblind
pi_121887581
Oh dat gebeurde vroeger ook wel hoor, we hebben zelfs een keer een bruiloft in SW gehad (raidleader van de grootste alliance PvP guild ging IRL trouwen met z'n vriendin die ook WoW speelt). Uiteraard mondde dit uit in 1 grote PvP battle midden in SW :P
pi_121887841
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef drumstickNL het volgende:
daar zitten wij nu ook op
Welke guild zit je in? En hoe zijn de raidtijden/requirements? Oja en niet onbelangrijk, hebben jullie nieuwe spelers nodig? :P .
pi_121888052
no soup for you

- geen raiders nodig atm
pi_121888084
add me anders even; curlbrah op wow
pi_121888142
Een prot warrior rollen was misschien niet echt een slim idee. Zelfs op drukke realms is er maar weinig vraag voor iemand met mijn gear die achter loopt in nieuwe raid experience. Bah.
pi_121888242
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
add me anders even; curlbrah op wow
Whehe, curlbrah.

Added
pi_121888835
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Xetran het volgende:
Een prot warrior rollen was misschien niet echt een slim idee. Zelfs op drukke realms is er maar weinig vraag voor iemand met mijn gear die achter loopt in nieuwe raid experience. Bah.
tanks hebben ze toch overal wel nodig? en is je gear zo "slecht" dan?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:43:41 #237
159966 lifeblind
pi_121889043
Wat ik zie in ieder geval is dat de meeste guilds wel al tanks hebben, ik denk dat voornamelijk tank/dps of tank/heal als dualspec combinatie (en ook beide goed gegeared e.d.) geprefereerd wordt boven alleen een tank
pi_121889055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Olment het volgende:

[..]

tanks hebben ze toch overal wel nodig? en is je gear zo "slecht" dan?
Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear. :P Bovendien ken ik de item mentaliteit nog van voordat ik stopte met spelen, je moest onderhand de gear hebben van de hele instance voordat je goed genoeg zou zijn om hun groep te mogen joinen (pugs vaak, in ieder geval).

Daarbij is een tank meestal een leidende rol, die gaan meestal wat langer mee is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tank gemained, dus het is even uitvogelen.
pi_121889225
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear. :P Bovendien ken ik de item mentaliteit nog van voordat ik stopte met spelen, je moest onderhand de gear hebben van de hele instance voordat je goed genoeg zou zijn om hun groep te mogen joinen (pugs vaak, in ieder geval).

Daarbij is een tank meestal een leidende rol, die gaan meestal wat langer mee is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tank gemained, dus het is even uitvogelen.
Blood-DK was makkelijker geweest inderdaad,
is ook nog is een rotatie van niks, en je hebt genoeg selfheal mogelijkheden.

Prot warrior vind ik toch een stuk lastiger te spelen, en blij daarom op mijn warr maar gewoon fury.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_121889282
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Wij zitten met de guild ook nog in MSV :P
Is niet zo moeilijk idd maar we zijn een casual raidingguild en ik geef graag iedereen de kans om te raiden ipv elke week met 10 man te shinen.
de requirement die wij hebben voor te raiden is qua gear 463+ en minimaal raidfinder gedaaan hebben en op ts kunnen komen (al is het maar luisteren)
Vind wipen natuurlijk niet relaxx, ma ga niet iedereen gelijk kicken of ragen als er een foutje wrodt gemaakt
pi_121889601
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Blood-DK was makkelijker geweest inderdaad,
is ook nog is een rotatie van niks, en je hebt genoeg selfheal mogelijkheden.

Prot warrior vind ik toch een stuk lastiger te spelen, en blij daarom op mijn warr maar gewoon fury.
Het valt mij idd ook wel aardig tegen in moeilijkheid. Maar dat maakt het juist leuker. :D Qua stat values heeft Blizzard het in ieder geval erg goed aangepakt, echt elke stat is even goed nu.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Olment het volgende:

[..]

Wij zitten met de guild ook nog in MSV :P
Is niet zo moeilijk idd maar we zijn een casual raidingguild en ik geef graag iedereen de kans om te raiden ipv elke week met 10 man te shinen.
de requirement die wij hebben voor te raiden is qua gear 463+ en minimaal raidfinder gedaaan hebben en op ts kunnen komen (al is het maar luisteren)
Vind wipen natuurlijk niet relaxx, ma ga niet iedereen gelijk kicken of ragen als er een foutje wrodt gemaakt
Ik zoek ook iets socials, maar ik weet niet of je zoiets kan vinden op een PVP server. 463+ heb ik in ieder geval zeker en ik heb twee professions, dus je zou denken dat het goed moet komen. Ik heb in ieder geval een paar apps gemaakt, nu hopen. c_/
pi_121889940
Weet niet hoe het op drukke realms is maar bij ons wordt er zo goed als niet gekeken naar guild applications.
Mijn aanpak was gewoon kijken welke guild leuk was. dan een /who doen op de guild en iemand whispen.
Ff vragen wie een officer/GM is en dan hem ff whispen over een evt spot, gaat naar mijn mening sneller dan wachten op reacties op apps
pi_121902928
Zijn er eigenlijk nog voorgemaakte addon packs? Niet echt veel zin meer om die rommel te configureren.. Wat ik nu heb valt niet echt mee te tanken :P
pi_121903269
Heb er zelf geen ervaring mee, maar geloof elvUI?
pi_121903478
Zin in morgen! Dan kan ik weer BT/MH/SSC/TK/Onyxia/Karazhan/ZG/MC & BWL doen *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 20:14:23 #246
159966 lifeblind
pi_121903545
Wow-lui heb ik ongeveer een jaar gebruikt, werkte toen (wotlk) best goed.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:29:36 #247
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121904443
Lieve ticket aangemaakt, gevraagd of ze willen kijken naar een lullige lvl 43 op Sylvanas (waarvan de armory al weken Not Available is....) Kijken wat ze kunnen/willen doen voor iemand die haar hele WoW leven vooral 1 character gebruikte met diezelfde naam! :D

Woooow! :o Twee minuten later:
Your ticket will be serviced soon!
pi_121904558
Als je een lieve GM ontmoet dan doet 'ie het wel. Ik heb ook 2 namen laten vrijmaken door te slijmen :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:33:26 #249
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121904649
Ik hoop het. Heb eigenlijk geen zin in een raar streepje naar links of rechts! :@ En een nieuwe naam verzinnen ook niet!
pi_121904675
Heb overigens wel spijt dat ik een van die namen heb gekozen voor m'n level 50 monk :'(

Wil graag m'n hunter zo noemen, maar dan moet ik of m'n monk renamen en dan m'n hunter renamen (= 16 euro). Of m'n monk deleten en m'n hunter renamen (= 8 euro?) Maar goed, level 50 ben je an sich ook wel vrij snel volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')