Welke guild zit je in? En hoe zijn de raidtijden/requirements? Oja en niet onbelangrijk, hebben jullie nieuwe spelers nodig?quote:
Whehe, curlbrah.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
add me anders even; curlbrah op wow
tanks hebben ze toch overal wel nodig? en is je gear zo "slecht" dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Xetran het volgende:
Een prot warrior rollen was misschien niet echt een slim idee. Zelfs op drukke realms is er maar weinig vraag voor iemand met mijn gear die achter loopt in nieuwe raid experience. Bah.
Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Olment het volgende:
[..]
tanks hebben ze toch overal wel nodig? en is je gear zo "slecht" dan?
Blood-DK was makkelijker geweest inderdaad,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear.Bovendien ken ik de item mentaliteit nog van voordat ik stopte met spelen, je moest onderhand de gear hebben van de hele instance voordat je goed genoeg zou zijn om hun groep te mogen joinen (pugs vaak, in ieder geval).
Daarbij is een tank meestal een leidende rol, die gaan meestal wat langer mee is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tank gemained, dus het is even uitvogelen.
Wij zitten met de guild ook nog in MSVquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear.Bovendien ken ik de item mentaliteit nog van voordat ik stopte met spelen, je moest onderhand de gear hebben van de hele instance voordat je goed genoeg zou zijn om hun groep te mogen joinen (pugs vaak, in ieder geval).
Daarbij is een tank meestal een leidende rol, die gaan meestal wat langer mee is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tank gemained, dus het is even uitvogelen.
Het valt mij idd ook wel aardig tegen in moeilijkheid. Maar dat maakt het juist leuker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Blood-DK was makkelijker geweest inderdaad,
is ook nog is een rotatie van niks, en je hebt genoeg selfheal mogelijkheden.
Prot warrior vind ik toch een stuk lastiger te spelen, en blij daarom op mijn warr maar gewoon fury.
Ik zoek ook iets socials, maar ik weet niet of je zoiets kan vinden op een PVP server. 463+ heb ik in ieder geval zeker en ik heb twee professions, dus je zou denken dat het goed moet komen. Ik heb in ieder geval een paar apps gemaakt, nu hopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij zitten met de guild ook nog in MSV
Is niet zo moeilijk idd maar we zijn een casual raidingguild en ik geef graag iedereen de kans om te raiden ipv elke week met 10 man te shinen.
de requirement die wij hebben voor te raiden is qua gear 463+ en minimaal raidfinder gedaaan hebben en op ts kunnen komen (al is het maar luisteren)
Vind wipen natuurlijk niet relaxx, ma ga niet iedereen gelijk kicken of ragen als er een foutje wrodt gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |