abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2013 @ 15:40:20 #121
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_121802509
Ik vind monk levellen echt saai :r Ben nu level 50, en het gaat wel super snel enzo, maar wat een niet boeiende spec zeg dat windwalker :r
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_121803756
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Blistering het volgende:
Ik vind monk levellen echt saai :r Ben nu level 50, en het gaat wel super snel enzo, maar wat een niet boeiende spec zeg dat windwalker :r
Als healer / Mistwalker levelen O+ O+
  zondag 20 januari 2013 @ 16:00:10 #123
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_121803976
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als healer / Mistwalker levelen O+ O+
Louter dungeons dus?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_121808261
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef Blistering het volgende:

[..]

Louter dungeons dus?
Ik heb ook vrij veel gequest, de 1000 quests ingeleverd archievment kreeg ik al rond level 80, maar het quest snel als je meerdere mobs pullt, en vervolgens geen damage krijgt omdat je je met elke hit ook healt. Dus aoe is ook aoe heal :P En dungeons heb ik ook veel gedaan ja.
  zondag 20 januari 2013 @ 19:03:41 #125
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_121812690
Ooooh, zie net dat Envy wel heel fout bezig is :D

Dat is verboden natuurlijk. Sowieso, 1600 euro betalen voor ingame shit :')
pi_121812844
quote:
13s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Blistering het volgende:

[ afbeelding ]

Genoeg olie sjiek zoontjes die papa's geld daar voor gebruiken ;)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_121813491
1600 euro, tering zeg :') :') :')
pi_121813685
quote:
13s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Blistering het volgende:

[ afbeelding ]

.... :o

Ik dacht eerst: 500.000 gold: da's niet zo raar, toch? Maar euro's _O-
En ja, dat is illegaal en kan voor grote problemen zorgen als mensen dit melden aan Blizzard :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121813746
Maar wacht! Envy is samen gegaan met Ensidia en Ensidia deed dit soort shit altijd al, voor dollars 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 januari 2013 @ 19:29:57 #130
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_121813949
http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/adiieu/simple

Kwam deze figuur gister tegen in een BG. Eerste potje Silvershard Mine trouwens, wát een toffe BG! Maar anyway, deze man z'n transmogear _O_ Zou er haast m'n pally voor levellen, wat tof zeg.
pi_121814080
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

.... :o

Ik dacht eerst: 500.000 gold: da's niet zo raar, toch? Maar euro's _O-
En ja, dat is illegaal en kan voor grote problemen zorgen als mensen dit melden aan Blizzard :')
waarom is het illegaal ? , wat maakt het uit als er een outsider meer gaat met jouw raid.
en als die daar voor wil betalen, wat maakt het uit.

( dat die persoon gestoord is daar buiten gelaten :p )
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_121821897
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef DJ_ het volgende:

waarom is het illegaal ? , wat maakt het uit als er een outsider meer gaat met jouw raid.
en als die daar voor wil betalen, wat maakt het uit.

( dat die persoon gestoord is daar buiten gelaten :p )
Omdat er in het reglement, waar je waarschijnlijk al 50x akkoord mee bent gegaan, staat dat je geen echt geld mag verdienen met het spel.
pi_121823240
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Blistering het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/adiieu/simple

Kwam deze figuur gister tegen in een BG. Eerste potje Silvershard Mine trouwens, wát een toffe BG! Maar anyway, deze man z'n transmogear _O_ Zou er haast m'n pally voor levellen, wat tof zeg.
Heb je al Challenge mode: Gold dan? :)

:
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_121825378
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat er in het reglement, waar je waarschijnlijk al 50x akkoord mee bent gegaan, staat dat je geen echt geld mag verdienen met het spel.
Zal wel wettelijk bepaald zijn dan, iets met kanspel regeling en vergunningen :P

want het is onmogelijk om het na te gaan of iemand betaald zou hebben om een raid te joinen :D
pi_121831587
Wat is nou een goeie manier om aan gold te komen? Ben vandaag van realm geswitch en een ally gemaakt maar toen ik op de AH keek schrok ik me de pleures hoe goedkoop alles was. Op mijn horde realm kreeg ik makkelijk 25g voor een stack bronze bars maar op deze maar 10 :')

[ Bericht 0% gewijzigd door SilentHunterNL op 21-01-2013 02:26:27 ]
pi_121831603
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Zal wel wettelijk bepaald zijn dan, iets met kanspel regeling en vergunningen :P

want het is onmogelijk om het na te gaan of iemand betaald zou hebben om een raid te joinen :D
Real world trading word gewoon niet toegestaan in de regels, vrij logisch ook. Dat heeft verder niet veel met wetten te maken.
pi_121831625
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wat is nou een goeie manier om aan gold te komen? Ben vandaag van realm geswitch en een ally gemaakt maar toen ik op de AH keek schrok ik me de pleures hoe goedkoop alles was. Op mijn horde realm kreeg ik makkelijk 25g voor een stack bronze bars maar op deze maar 10 :')
Een alt levelen? Dailies? Een Chinees?
pi_121831645
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:27 schreef Xetran het volgende:

[..]

Een alt levelen? Dailies? Een Chinees?
Ben bezig met alt lvlen maar dat is geen goudmijn want verneukte markt. Dailies kan niet en geen chinees :P
pi_121832488
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
1600 euro, tering zeg :') :') :')

omgerekend in euro per persoon is dat niet eens zo heel veel
  maandag 21 januari 2013 @ 08:47:58 #140
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_121833148
quote:
11s.gif Op maandag 21 januari 2013 07:45 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

omgerekend in euro per persoon is dat niet eens zo heel veel
Ik wil best voor 66 euro wat raids doorlopen die ik anders TOCH wel ging doen :+
pi_121833612
quote:
3s.gif Op maandag 21 januari 2013 08:47 schreef GI het volgende:

[..]

Ik wil best voor 66 euro wat raids doorlopen die ik anders TOCH wel ging doen :+
Ja dat is leuk verdienen voor een avondje raiden :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121833889
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:18 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja dat is leuk verdienen voor een avondje raiden :P
Maar zijn er ook mensen die daadwerkelijk 1600 euro gaan betalen voor wat digitaal spul?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_121834125
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Maar zijn er ook mensen die daadwerkelijk 1600 euro gaan betalen voor wat digitaal spul?
Ga er wel vanuit. Zijn ook genoeg goldbuyers.. en over de loop dat tijd als je dat telkens doet denk ik dat je ook wel 1600 euro kunt uitgeven eraan (onbewust).
Zou het zelf niet uitgeven eraan ma snap wel dat sommige mensen het wel doen.
pi_121834751
1600 is veel geld hoor, er zullen uitzonderingen zijn, maar ik denk niet dat er veel zijn die het doen
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 10:20:03 #145
159966 lifeblind
pi_121834867
Pff, da's best een bak geld, ik gebruik dat geld toch liever om m'n huur en boodschappen enzo te betalen :')
pi_121835301
Typisch, ga ik een week of 3 geleden met mn huidige main naar een ander guild om te gaan raiden. Start nu mn oude guild weer met een raidteam, en willen ze me graag terug hebben.

Geen idee waar voor te kiezen nu. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121835616
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
Typisch, ga ik een week of 3 geleden met mn huidige main naar een ander guild om te gaan raiden. Start nu mn oude guild weer met een raidteam, en willen ze me graag terug hebben.

Geen idee waar voor te kiezen nu. :{
Heb je het naar je zin in je nieuwe guild? Kun je er wel raiden? Hoe zeker is het dat je oude guild blijft raiden?
Dit soort dingen zou ik me afvragen voordat ik ga switchen.
Social staat bij mij hoog in het vaandel dus dat neem ik ook mee.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:50:40 #148
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_121835715
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Olment het volgende:

[..]

Heb je het naar je zin in je nieuwe guild? Kun je er wel raiden? Hoe zeker is het dat je oude guild blijft raiden?
Dit soort dingen zou ik me afvragen voordat ik ga switchen.
Social staat bij mij hoog in het vaandel dus dat neem ik ook mee.
sociaal is voor mij het belangrijkste, wij raiden ook 2 dagen in de week en dat is meer dan zat. vroeger dee ik dat wel hardcore raiden, maar ik heb daar geen zin meer in 4-5 avonden te raiden.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_121836799
Ja, nieuwe guild is net zo gezellig als mn oude, en heb een vaste plek in hun 25 mans team. Doen nu heroic progression in mlv en hof.

Oude team mist nog 1 vaste dps, en zijn pas een week bezig. Dus dat is alles behalve een garantie dat het goed blijft gaan. Het is maar een kleine guild, nooit meer dan 10 mensen online behalve op raid avonden. Ze zitten nu op 3/6 normal, mlv 10 man.

Vind het vooral vervelend om alle vrienden die ik in mn oude guild heb in de steek te laten. Heb er jaren gespeeld, en al mn alts en oude main staan er nog.
pi_121837146
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, nieuwe guild is net zo gezellig als mn oude, en heb een vaste plek in hun 25 mans team. Doen nu heroic progression in mlv en hof.

Oude team mist nog 1 vaste dps, en zijn pas een week bezig. Dus dat is alles behalve een garantie dat het goed blijft gaan. Het is maar een kleine guild, nooit meer dan 10 mensen online behalve op raid avonden. Ze zitten nu op 3/6 normal, mlv 10 man.

Vind het vooral vervelend om alle vrienden die ik in mn oude guild heb in de steek te laten. Heb er jaren gespeeld, en al mn alts en oude main staan er nog.
Heel eerlijk gezegt zou ik blijven zitten waar je nu zit. Er is geen garantie dat je oude guild over 2 weken nog steeds raid terwijl je nieuwe guild 25man runs doet. Als er niet geneog online zijn zouden die evt nog 10man runs kunnen gaan doen.
Je oude guild moet mensen gaan puggen als er niet voldoende online zijn.
Kun je je oude vrienden geen spot in je nieuwe guild regelen :P
pi_121837215
Als je nieuwe guild net zo gezellig is als de oude, maar beter geregeld qua raiden zou ik bij de nieuwe blijven. Om je vrienden te blijven spreken kan je een paar altjes daar laten toch? Als ze dat toelaten tenminste..

Ik kwam btw zaterdag online om erachter te komen dat mijn guild gemigreerd is naar een andere server :P ff met de GL gesproken en wss ga ik voor het eerst in mijn leven een xfer doen. PvP server, gaat wel ff wennen worden :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121837274
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef KataStrofe het volgende:
Als je nieuwe guild net zo gezellig is als de oude, maar beter geregeld qua raiden zou ik bij de nieuwe blijven. Om je vrienden te blijven spreken kan je een paar altjes daar laten toch? Als ze dat toelaten tenminste..

Ik kwam btw zaterdag online om erachter te komen dat mijn guild gemigreerd is naar een andere server :P ff met de GL gesproken en wss ga ik voor het eerst in mijn leven een xfer doen. PvP server, gaat wel ff wennen worden :')
Een PvP server is lekker spannend als je van RP/PvE afkomt. Elke alliance/horde die je ziet kun je aanvallen :+
Op een drukke realm kan dit kut zijn met bepaalde events (fishing contest bv) maar over het algemeen brengt het wel wat meer spanning (en frustratie) tijdens questen/levelen
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 11:38:31 #153
159966 lifeblind
pi_121837447
Ach, PvP servers zijn soms best leuk hoor, laatst was ik met een guildy wat dailies aan 't doen:

[guildy] Let's find some hordies to kill!
[ik] Okay! *chopper mount en gaan met z'n twee er op zitten*
[guildy] Ah! Found one!
*kill hordie*
3 minuten later hadden we zo'n 5 man achter ons aan :')
pi_121837468
Ja idd, ik ga de uitdaging ook maar aan, lijkt me wel eens geinig voor de veradering. Gelukkig is de server 80% hordies, dus ik ben alsnog dik in de meerderheid :)

En ik laat denk ik een paar altjes op mijn oude server rondzwerven voor rare pets grinden en dingen als de fishing comps. Dingen zijn account wide, dus dikke prima! :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121847226
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef KataStrofe het volgende:
Ja, zal wel bij mn nieuwe guild blijven gok ik. Vind 25 man raids een stuk leuker healen ook.
Nu alleen mn oude guild nog even vertellen dat ze het zonder me moeten doen, zal wel gezellig worden :P
pi_121849103
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef Omega het volgende:
1600 is veel geld hoor, er zullen uitzonderingen zijn, maar ik denk niet dat er veel zijn die het doen
In Cata hadden we ze wekelijks en dat was geen enkel probleem. Ok, ons betaalden ze in gold, maar zoveel bij elkaar sparen hebben ze heus niet gedaan en al dat gold was dus gekocht. Was ook een flinke som geld waard.
pi_121849201
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:

Ja, zal wel bij mn nieuwe guild blijven gok ik. Vind 25 man raids een stuk leuker healen ook.
Nu alleen mn oude guild nog even vertellen dat ze het zonder me moeten doen, zal wel gezellig worden :P
Ik was ook hier gebleven :Y (pas op voor idiote verwijten als: "Door jou kunnen we nu niet raiden!" - niet jouw persoonlijke verantwoordelijkheid en je kan toch niet echt raiden als je exact genoeg mensen hebt zonder reserve).
pi_121850267
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In Cata hadden we ze wekelijks en dat was geen enkel probleem. Ok, ons betaalden ze in gold, maar zoveel bij elkaar sparen hebben ze heus niet gedaan en al dat gold was dus gekocht. Was ook een flinke som geld waard.
Maar 1600 euro? Ik heb even via google een wow gold seller gezocht. Het gaat dus om 1.189.591 wow gold. Dat is voor 13.45 euro 10.000 wow gold.

Ruim een miljoen wow gold, is heeeeel veel, vooral als het geen wow gold is, maar echt geld.
Zoals iemand schreef, ik betaal lieve mijn huur(hypotheek) en boodschappen van.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_121850584
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar 1600 euro? Ik heb even via google een wow gold seller gezocht. Het gaat dus om 1.189.591 wow gold. Dat is voor 13.45 euro 10.000 wow gold.

Ruim een miljoen wow gold, is heeeeel veel, vooral als het geen wow gold is, maar echt geld.
true, maar je moet zo kijken dat je als 1 mee word genomen door 24 andere. Het was uitgerekend dat deze 66 euro de man krijgen.
Meen dat het elke panda raid 25m hc was voor due 1600 euro.
Weet niet hoelang je als pro guild erover doet maar denk dat je toch wel 2 avonden hier aan kwijt bent.
2x 3 uur spelen komt neer op gemiddeld 10 euro per uur. Omgerekend per persoon en per uur is het dus helemaal niet zo veel.
pi_121851412
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Omega het volgende:

Alleen Dragon Soul was 800.000 gold... En als je dit soort bedragen betaalt voor raids dan heb je die huur al lang betaalt hoor :D Dit zijn (serieus) rijke Arabieren :P Europa zit op de servers samen met het Midden-Oosten, Dubai etc.

Enne, alle 25H raids kunnen ze hier in ongeveer 3 uur hoor. Maar 1 avond raiden per week en alles is cleared. Meestal zijn er 2 raidavonden, maar dat komt omdat ze alles ook 2x doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')