Pics?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef Blistering het volgende:
Shield van Gruul, head van Hydross, shoulders van Morogrom, gloves van VashjDe transmogoden zijn me goed gezind vandaag!
quote:
Ziet er super mooi uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 10k armer door al die craftablesMaar goed, vind 't wel tof zo!
edit: Weap/shield passen ook niet echt. Maar ik vind dat schild echt super vet!
allemaal BE aan de namen te zienquote:Op zondag 20 januari 2013 09:48 schreef MarkyB het volgende:
We zijn met de guild een aantal altjes begonnen
Dakpanda
Koekepanda
Pandakoek
Ontspanda
Overspanda
Frituurpanda
Fiatpanda
Die hard levelen
Dat laatste klopt, want hoogste dps betekent niet per definitie dat je goed bent. Maar dan nog een beetje een naaistreek hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef Tokus het volgende:
tijd voor een change in guild, denk ik.
M'n "social guild" is wederom weinig sociaal gebleken, nu ze een nieuwe raidgroep gestart zijn.
Ipv eerst de mensen te polsen uit de Cata-raidgroep, beginnen ze een compleet nieuwe groep. "ja, we willen het wat minder casual doen, we willen de lat hoger leggen." Nou, als ze aan mij gevraagd hadden of ik daar interesse in had, dan had ik zeker ja gezegd. Maar goed, de hoogste dps in een raidgroep zijn betekent blijkbaar dus niet dat ze je voor de volgende groep ook weer vragen. stelletje fuckers.
je gaat niet met iemand die niet goed genoeg is, maanden aan een stuk raiden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, want hoogste dps betekent niet per definitie dat je goed bent. Maar dan nog een beetje een naaistreek hoor.
Ook dat komt voorquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Tokus het volgende:
je gaat niet met iemand die niet goed genoeg is, maanden aan een stuk raiden.
Als healer / Mistwalker levelenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Blistering het volgende:
Ik vind monk levellen echt saaiBen nu level 50, en het gaat wel super snel enzo, maar wat een niet boeiende spec zeg dat windwalker
Louter dungeons dus?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als healer / Mistwalker levelen![]()
Ik heb ook vrij veel gequest, de 1000 quests ingeleverd archievment kreeg ik al rond level 80, maar het quest snel als je meerdere mobs pullt, en vervolgens geen damage krijgt omdat je je met elke hit ook healt. Dus aoe is ook aoe healquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |