Dan nogquote:
zo ziet ze er ook niet eens uit!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:47 schreef Lutte het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat snot je hersenen waren die het op hadden gegeven.
Nu weet ik het zeker.
Weg vluchten!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef Lutte het volgende:
En nu een ernstige familiereünie hier, oma was hier, komen haar zus en schoonbroer langsgelopen, op weg naar oma dus, dus die zijn er nu ook. GEEN ZIN IN
Ja ik zit nog veilig in de schuurquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:11 schreef Lutte het volgende:
- 'Drie laptops...'
> 'Wat moet je met drie sjoelbakken'
*stilte*
> 'Oh, hadden jullie het niet over sjoelen?'
Aldus mijn oudoom
WAAR HET HART VAN VOL IS MENSCHEN
mama roosquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef Kally het volgende:
Hier patatjes vanavond
En is Roos jarig of haar moeder?
Oh gefeliciteerdquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef franklop het volgende:
Straks uiteten met roos ! (En dr ma en wat vriendinnen van dr ma, aangez ze jarig is)
iemand die midweek weg zou gaan bleef 3 weken weg?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee oke. Dan snap ik hem...
Alles valt hiermee op z'n plek
Ook erg lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Spareribs in de oven. Hoe fijn is dat!
Succes met de dames Frank.
Ook patatjessquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef Kally het volgende:
Hier patatjes vanavond
En is Roos jarig of haar moeder?
Een midweek is toch van maandag tot vrijdag?quote:
Het is hier nog steeds patatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Wij eten ook frietjes! En ja het is friet want Pat zei friet en op school stond een bord met: 'friet en mayo vrijdag' en dat is Gelderland dus ook geen Brabant!
We hangen hier in nijmegen wel op de randjes hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Wij eten ook frietjes! En ja het is friet want Pat zei friet en op school stond een bord met: 'friet en mayo vrijdag' en dat is Gelderland dus ook geen Brabant!
Oh jou moet ik even hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hangen hier in nijmegen wel op de randjes hoor
En toch is het friet. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je werkelijk zegt: nou we gaan lekker patat eten. M'n honger zou spontaan vergaan!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hangen hier in nijmegen wel op de randjes hoor
Ik eet altijd patatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En toch is het friet. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je werkelijk zegt: nou we gaan lekker patat eten. M'n honger zou spontaan vergaan!
Brokkoly. Oh zo ga ik me halfbloedje noemequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik schrijf broccoli weer verkeerd. Shame on me
Rasfrietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Raspatat to be honest.
Oorlog
Met ui!
Geen idee, ik heb nu voor het eerst een bril op. Space Invaders like, dat welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet dit spel ook alweer
[ afbeelding ]
ik heb 13 jaar in het midden van het land gewoond....daar wordt je pas schizo vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En toch is het friet. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je werkelijk zegt: nou we gaan lekker patat eten. M'n honger zou spontaan vergaan!
Ohw, jammer...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nu voor het eerst een bril op. Space Invaders like, dat wel
quote:Met de Pee Game wordt plassen weer leuk! De vlieg in de wc, waarop je moet mikken om ín de wc te plassen en geen plasspatters op je te krijgen, kennen we inmiddels allemaal wel. Met de Pee Game wordt de gebruiker geëntertaind, geplezierd en Facebookvrienden kunnen meegenieten. De gebruiker speelt tijdens het plassen een spel die eerder bekend stond als ##. Door te richten op de linker- en rechter 'knop' bestuurt de plasser de raket en door "piew" te roepen vernietigd de gebruiker vijanden door erop te plassen. Hoe langer de gebruiker het volhoud niet geraakt te worden en hoe meer vijanden worden vermoord, hoe meer punten de gebruiker krijgt. Deze score kan de gebruiker delen via Facebook door de wc door te spoelen. Zo wordt plassen weer leuk en kunnen vrienden meegenieten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef Lutte het volgende:
Donderdag over een week dagje meelopen met de huisarts, hele leuke en enthousiaste man! Je hoeft maar een dagdeel maar hij stelde meteen voor dat ik ook een hele dag mocht en zo
Dat was je al, dus leugenschquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb 13 jaar in het midden van het land gewoond....daar wordt je pas schizo van
Hoe is de bril?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nu voor het eerst een bril op. Space Invaders like, dat wel
Maar, maar...daarom hou ik toch juist van jequote:
Ah het is weer helemaal goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar, maar...daarom hou ik toch juist van je
Nee schat, je wordt niet zwanger van een toiletbrilquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zijn de frietjes die nu omgezet worden in patatjes. komt goed schatje
Vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:56 schreef Laysa het volgende:
Hou eens op....dadelijk moet ik ook poepen
Wij kregen al-tijd is kort-jak-je ziekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
De-ze wee komt nooit meer te-rug, allemaal in de maat!
Het mag wel.quote:
Whahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij kregen al-tijd is kort-jak-je ziek
Ja, en ik ben lekker geduldigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha
Mij kennende wordt het: godstyfushoeren kind kom er nog wat van? En dan m'n vent slaan met m'n meepufkussenslang of zo.
Dus daarom adopteren
Whut?quote:
Zorro deed dat ook eens, die viel alleen volledig om en bleef meteen liggenquote:
quote:
Schatje hè? Voel je je al wat beter?quote:
jaaa heel schattig!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje hè? Voel je je al wat beter?
Goed, lekker weekje vrij gehad, wel wat gammel nu ook, dus ook weekend helemaal niksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
jaaa heel schattig!
Hmm gaat wel. Hele lichte griep denk ik, opkomende verkoudheid enzo. Gelukkig morgen en zondag geen afspraken en ga dat zo houden, lekker thuis blijven en rusten.
Hoe is het met jou?
Ik denk, Lut wordt gek die praat tegen dode mensenquote:
ooh goed zo, ook even rustig aan doen dus! Heerlijk he even zo'n weekend niksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed, lekker weekje vrij gehad, wel wat gammel nu ook, dus ook weekend helemaal niks
thxxxquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk, Lut wordt gek die praat tegen dode mensen
Ja, heb er zin in ook, lekker uitslapen, jongens zijn bij hun vaderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooh goed zo, ook even rustig aan doen dus! Heerlijk he even zo'n weekend niks
Hihi funny hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk, Lut wordt gek die praat tegen dode mensen
Whahahahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi funny he
We hebben alleen maar bloemetjes inpakpapier
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, heb er zin in ook, lekker uitslapen, jongens zijn bij hun vader
Ach denk niet dat ie er Wakker van zal liggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahahaha
Hoi lief, hier bloemetjes
Schattig juist, doen alsof je het expres hebt gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach denk niet dat ie er Wakker van zal liggen
Arme jongen heeft het al zo zwaar met de roze zelfgemaakte beertjes hartjes kaart die hij gaat krijgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Schattig juist, doen alsof je het expres hebt gedaan
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Arme jongen heeft het al zo zwaar met de roze zelfgemaakte beertjes hartjes kaart die hij gaat krijgen
Liefje, je gaat gewoon en maakt er een leuke avond van, je ma is oud en wijs genoeg, als zij in die bui wil zitten, is dat haar keus, dit is gewoon emotionele chantage, niet aan toegeven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef Lutte het volgende:
Oh maak je maar geen zorgen of ik een leuke avond of zoiets geks ga krijgen trouwens, ons mam loopt alweer te schreeuwen en ik te janken, het zou ook eens!
Het gaat gewoon echt niet meer, er is geen oplossing en al helemaal geen verbetering. Ik weet niet meer wat ik moet doen en als je drie weken wordt uitgekotst, je uit moet sloven en op je tenen moet lopen, ieder woord dat je zegt af moet wegen voor twee uurtjes weg dan is het gewoon niet leuk. Hoe kun je nu een fijne avond hebben met nog drie weken zulke shit in het vooruitzicht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Liefje, je gaat gewoon en maakt er een leuke avond van, je ma is oud en wijs genoeg, als zij in die bui wil zitten, is dat haar keus, dit is gewoon emotionele chantage, niet aan toegeven.
Ik denk dat jij je emotioneel af moet gaan sluiten hiervoor, ik snap je echt wel meis, dat weet je, maar dit kan toch niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het gaat gewoon echt niet meer, er is geen oplossing en al helemaal geen verbetering. Ik weet niet meer wat ik moet doen en als je drie weken wordt uitgekotst, je uit moet sloven en op je tenen moet lopen, ieder woord dat je zegt af moet wegen voor twee uurtjes weg dan is het gewoon niet leuk. Hoe kun je nu een fijne avond hebben met nog drie weken zulke shit in het vooruitzicht?
En ze liegt gewoon dat ze barst, want eerst zegt ja van zaterdag wist ik niks en vijf minuten later zegt ze: we hebben al een film gedownload voor zaterdag.
Dus dattesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je emotioneel af moet gaan sluiten hiervoor, ik snap je echt wel meis, dat weet je, maar dit kan toch niet.
Ze saboteert alle plezier die je eventueel kunt hebben
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
inb4 rené die panisch komt doen over zijn kapotte facebook.
Murmelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
inb4 rené die panisch komt doen over zijn kapotte facebook.
Wat gebeurt, je krijgt meldingen maar je ziet ze niet?quote:
Moet ik daar op gaan zitten dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ondertussen even een leuk interieurtje aan het uitzoeken voor als we over een tijdje uit huis gaan.
ENIGE STOELEN
[ afbeelding ]
Te geyl ook gewoonquote:
De schaamluis is aan het uitsterven, als je nu een naakte stoffen stoel invoert kunnen we deze tragedie tegen gaan!quote:
Johquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee ik wil een kruising tussen landelijk en strak
1500quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens hoe duur deze stoel is?
Gezien de kledingstuken onbetaalbaar!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens hoe duur deze stoel is?
Jezus Christusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef iBenny het volgende:
¤ 3.260,00
http://www.droog.com/store/furniture/rag-chair/
Twee pootjes, twee glazen, onderin geen montuur.quote:
Voor dat geld verwacht je hem daar wel in ja.quote:
Ha ha ha Waldorf, hoe bevalt die?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee pootjes, twee glazen, onderin geen montuur.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht je hem daar wel in ja.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht je hem daar wel in ja.
Erg wennen. Ik ben gewend altijd scherp te kijken, maar dat is wss het probleem van mijn hoofdpijn. Iets met spiertjes in de ogen en weet ik wat. Dus ik wen me nu te pletter.quote:
Okequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg wennen. Ik ben gewend altijd scherp te kijken, maar dat is wss het probleem van mijn hoofdpijn. Iets met spiertjes in de ogen en weet ik wat. Dus ik wen me nu te pletter.
Jesus' kruis was hipper.quote:
ademen... doooorademen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nu uit huis... dan kunnen we al die leuke dingen kopen
Dat is wel prettig.quote:
Mwoa, die stoppen zelf maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach... zijn vast ook wel mensen die het prettig vinden als ik stop met ademen
Die stomp ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Pheno het volgende:
Of doe een wedstrijdje stoppen met ademen met ze en laat ze winnen
Ik heb er 1 van kewlox, kleurtjes, alles.quote:
quote:René zegt
ja maar
die ladder
vet hendig
Patrick zegt
ik ben 3 meter 36. Je hebt geen ladder nodig, ukkie.
Boeken moeten stofquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, zoeen ladder handig wanneer we de kast schoon willen maken!!
quote:
Dat lukt aardig bij mequote:
Alsof je gaat schoonmakenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, zoeen ladder handig wanneer we de kast schoon willen maken!!
Wat Pat zegtquote:
Mij nietquote:
Goddank Benny, Goddank!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goddank Benny, Goddank!
Hij wil geen 1200 euro uitgeven aan 6 ubermooie stoelen(DIE JE DUS WEL GEBRUIKT!) en wel 1750 aan die spuuglelijke kast(DIE HIJ NET ALS ZIJN CROSSTRAINERT NIET GAAT GEBRUIKEN!).
Ik lees haast nooit meer. Geen tijd, geen zin als ik tijd heb, en meer. Ik doe iets te veel voor de site gok ikquote:
Welke stoelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goddank Benny, Goddank!
Hij wil geen 1200 euro uitgeven aan 6 ubermooie stoelen(DIE JE DUS WEL GEBRUIKT!) en wel 1750 aan die spuuglelijke kast(DIE HIJ NET ALS ZIJN CROSSTRAINERT NIET GAAT GEBRUIKEN!).
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goddank Benny, Goddank!
Niet handig bezig dus, al lees ik nu ook weinigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees haast nooit meer. Geen tijd, geen zin als ik tijd heb, en meer. Ik doe iets te veel voor de site gok ik
Mja, als ik me ergens voor inzet gaat het 101%quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet handig bezig dus, al lees ik nu ook weinig
quote:
Ik drink op het werk ook niets anders dan dat. En een glaasje fris thuis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb al 3 dagen geen frisdrank gedronken. AFKICKVERSCHIJNSELEN!
sterker nog. 3 dagen alleen maar water, thee en verse jus
Jij drinkt zooi uit je automaatjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik drink op het werk ook niets anders dan dat. En een glaasje fris thuis.
De hele week al nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij drinkt zooi uit je automaatje
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kinderkamer!!!!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kinderkamer!!!!
Ja schatjequote:
Ja, die is geweldigquote:
Je zou d'r toch geven!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Heerlijk jaquote:
Komt door dat schaap.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef iBenny het volgende:
De website van Telfort is een beetje lek__!
quote:
quote:
Die pik ik, vast nog handig in het andere topicquote:
Misschien moet je het twitterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb maar ff een email gestuurd. Alles staat wagenwijd open...
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Die pik ik, vast nog handig in het andere topic
De laatste keer dat ik dat tegen een vrouw zei kreeg ik een knal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb maar ff een email gestuurd. Alles staat wagenwijd open...
Weet ik tochquote:
e-homies for life!quote:
Godverquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat tegen een vrouw zei kreeg ik een knal.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat tegen een vrouw zei kreeg ik een knal.
Shit, staat mijn webcam aan?quote:
quote:
quote:
Draai ik me nog even heerlijk omquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Pheno het volgende:
Oh vanaf morgen een uurtje eerder spinning, ik ga dit zo vergeten morgenvroeg als de wekker gaat
Mja, kon ik dat maar. Uitslapen is 7 uurquote:
Als ik wakker ben moet ik er ook uit, leer mezelf nu weer wat langer te slapen, ik had dat ook jarenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, kon ik dat maar. Uitslapen is 7 uurEn dan ben ik wakker, en dan kan ik niet meer blijven liggen.
Lijkt me lekkerder liggen ja, trustenquote:
Moet van jou op de bank gaan liggen. Doe ik wel.quote:
Oh. Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet van jou op de bank gaan liggen. Doe ik wel.
Lekker niet mee bemoeien...anders heb jij het dadelijk gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Lutte het volgende:
Oh fantastisch, hier zit ik echt op te wachten. M'n beste vriendinnen hebben onderling ruzieTwee tegen één en ik zit er tussenin
Precies. Dat ze het maar op moeten lossen, ook voor jou.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker niet mee bemoeien...anders heb jij het dadelijk gedaan.
Doesjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Roooosjjjj! Rustig avondje voor de boeg?
Shrinkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef Renesite het volgende:
Naar de wc gaan bij Patrick is ook niet leuk. Ik bevries bijkans.
Hese stemmenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:00 schreef Lutte het volgende:
Feestje was leeeeuukAlleen nu zo hees als maar zijn kan
even 2 stappen de grens over bij nieuwstatenzijlquote:
Ohw ja, dat ligt daar natuurlijk vlak om de hoekquote:Op zondag 20 januari 2013 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
even 2 stappen de grens over bij nieuwstatenzijl
Mwah... was nog wel een km of 30 rijdenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat ligt daar natuurlijk vlak om de hoek.
Ik woon zo ongeveer is het noord-oostelijkste puntje van de provincie groningen.. geen ideequote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef Lutte het volgende:
Maar als het bij jou gaat sneeuwen komt er geen elfstedentocht toch?
Ben benieuwd wat mijn trein doet morgenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:41 schreef iBenny het volgende:
Net op tijd de trein kunnen nemen. Er rijd nu niks meer van en naar Amsterdam
Ah, beterrrrquote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef Kally het volgende:
Ik hoef iig niet naar Den Haag, ik blijf in Schiedam
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat mijn trein doet morgen
Maar uiteindelijk?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef Kally het volgende:
Ik hoef iig niet naar Den Haag, ik blijf in Schiedam
Ik heb het over morgenquote:
Nog niet zeker nee. We weten eigenlijk nog niks, ik wel maar of dat gaat lukken?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Maar wel goed toekomstperspectief?
Ahquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog niet zeker nee. We weten eigenlijk nog niks, ik wel maar of dat gaat lukken?
quote:
hoi!quote:
Ik zou graag ruilenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Renesite het volgende:
Mag ik iemand zijn of haar keel lenen?
Nog een uur of drie voor het echt gaat gebeurenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog een uurtje of 2
MWWOOOOOHHH GERTJE!!
Want?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog een uur of drie voor het echt gaat gebeuren
Dan is ons modje jarigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |