Dan nogquote:
zo ziet ze er ook niet eens uit!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:47 schreef Lutte het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat snot je hersenen waren die het op hadden gegeven.
Nu weet ik het zeker.
Weg vluchten!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef Lutte het volgende:
En nu een ernstige familiereünie hier, oma was hier, komen haar zus en schoonbroer langsgelopen, op weg naar oma dus, dus die zijn er nu ook. GEEN ZIN IN
Ja ik zit nog veilig in de schuurquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:11 schreef Lutte het volgende:
- 'Drie laptops...'
> 'Wat moet je met drie sjoelbakken'
*stilte*
> 'Oh, hadden jullie het niet over sjoelen?'
Aldus mijn oudoom
WAAR HET HART VAN VOL IS MENSCHEN
mama roosquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef Kally het volgende:
Hier patatjes vanavond
En is Roos jarig of haar moeder?
Oh gefeliciteerdquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef franklop het volgende:
Straks uiteten met roos ! (En dr ma en wat vriendinnen van dr ma, aangez ze jarig is)
iemand die midweek weg zou gaan bleef 3 weken weg?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee oke. Dan snap ik hem...
Alles valt hiermee op z'n plek
Ook erg lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Spareribs in de oven. Hoe fijn is dat!
Succes met de dames Frank.
Ook patatjessquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef Kally het volgende:
Hier patatjes vanavond
En is Roos jarig of haar moeder?
Een midweek is toch van maandag tot vrijdag?quote:
Het is hier nog steeds patatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Wij eten ook frietjes! En ja het is friet want Pat zei friet en op school stond een bord met: 'friet en mayo vrijdag' en dat is Gelderland dus ook geen Brabant!
We hangen hier in nijmegen wel op de randjes hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Wij eten ook frietjes! En ja het is friet want Pat zei friet en op school stond een bord met: 'friet en mayo vrijdag' en dat is Gelderland dus ook geen Brabant!
Oh jou moet ik even hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hangen hier in nijmegen wel op de randjes hoor
En toch is het friet. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je werkelijk zegt: nou we gaan lekker patat eten. M'n honger zou spontaan vergaan!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hangen hier in nijmegen wel op de randjes hoor
Ik eet altijd patatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En toch is het friet. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je werkelijk zegt: nou we gaan lekker patat eten. M'n honger zou spontaan vergaan!
Brokkoly. Oh zo ga ik me halfbloedje noemequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik schrijf broccoli weer verkeerd. Shame on me
Rasfrietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Raspatat to be honest.
Oorlog
Met ui!
Geen idee, ik heb nu voor het eerst een bril op. Space Invaders like, dat welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet dit spel ook alweer
[ afbeelding ]
ik heb 13 jaar in het midden van het land gewoond....daar wordt je pas schizo vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En toch is het friet. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je werkelijk zegt: nou we gaan lekker patat eten. M'n honger zou spontaan vergaan!
Ohw, jammer...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nu voor het eerst een bril op. Space Invaders like, dat wel
quote:Met de Pee Game wordt plassen weer leuk! De vlieg in de wc, waarop je moet mikken om ín de wc te plassen en geen plasspatters op je te krijgen, kennen we inmiddels allemaal wel. Met de Pee Game wordt de gebruiker geëntertaind, geplezierd en Facebookvrienden kunnen meegenieten. De gebruiker speelt tijdens het plassen een spel die eerder bekend stond als ##. Door te richten op de linker- en rechter 'knop' bestuurt de plasser de raket en door "piew" te roepen vernietigd de gebruiker vijanden door erop te plassen. Hoe langer de gebruiker het volhoud niet geraakt te worden en hoe meer vijanden worden vermoord, hoe meer punten de gebruiker krijgt. Deze score kan de gebruiker delen via Facebook door de wc door te spoelen. Zo wordt plassen weer leuk en kunnen vrienden meegenieten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef Lutte het volgende:
Donderdag over een week dagje meelopen met de huisarts, hele leuke en enthousiaste man! Je hoeft maar een dagdeel maar hij stelde meteen voor dat ik ook een hele dag mocht en zo
Dat was je al, dus leugenschquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb 13 jaar in het midden van het land gewoond....daar wordt je pas schizo van
Hoe is de bril?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nu voor het eerst een bril op. Space Invaders like, dat wel
Maar, maar...daarom hou ik toch juist van jequote:
Ah het is weer helemaal goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar, maar...daarom hou ik toch juist van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |