http://www.trouw.nl/tr/nl(...)aak-in-verkeer.dhtmlquote:Tachtigplussers hebben per gefietste kilometer ongeveer tachtig keer meer kans om te verongelukken dan hun jongere leeftijdsgenoten.
Hij is leuk! Maar eigenlijk is het er meer eentje voor GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #47quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:16 schreef Sloggi het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)aak-in-verkeer.dhtml
Oeps, het zijn natuurlijk de kouwe kleedjes die grappig overkomenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat vind ik nou helemaal niet leuk, die huilbui van B.
Autocorrect FTW!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Door de hoge boete zullen ze wel in één keer genezen zijn.
Zomaar een topic waar dat beter in past: TTK / Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel X.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zomaar een plaatje van een boek dat ik vandaag besteld heb![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik al, maar hij blijft wel lolligquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Bill_E het volgende:
Door de hoge boete zullen ze wel in één keer genezen zijn.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Met alle respect maar dan is jouw begrijpend lezen toch heel anders dan het mijne...
Ik ben duidelijk zát.
Het ging er verhit aan toe denk ik!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Iemand het volgende:
[..]
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je?
Alstu-dekentje......quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Wilt u mijn geachte collega Dr. Knoeipoes niet beledigen s´il vous plaid?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´ll send you the bill
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]Ligt aan m´n Frans denk ik.
Plait.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Dan moet je het niet over een plaid hebbenquote:
.. Pleasequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan moet je het niet over een plaid hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door dr.Qwak op 09-02-2013 23:56:12 ]I´ll send you the bill
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
.. Please
hoe klinkt dat
Veel korter toch?
Daarom is er svp en aub omdat het sneller leest (spreekt) misschien.
Maar daarom zeg ik ook liever A B dan 'afstandsbediening' als ik die niet kan vinden. Zo van: zeg het maar, waar is de AB???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof niet dat jij begrijpt waar dit topic over gaat. Never mind. Je maakte gewoon een grappige spelfout. Maar de grap schijn je zelf niet door te hebben
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Concludeer niet te snel zou ik zeggen. Het is eerder een kwestie van 'vergeten' dan van 'niet door hebben'. Ik ben meer grappen vergeten dan ik er onthouden heb de afgelopen maanden, maar zodra ik ze terug zie dan herken en snap ik ze wel (weer) hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat jij begrijpt waar dit topic over gaat. Never mind. Je maakte gewoon een grappige spelfout. Maar de grap schijn je zelf niet door te hebben
Deze is wel heel wonderlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 04:20 schreef LelijKnap het volgende:
waar luister je nu cootnamrlijk naar ?
Neuh, smartphone toetsenbord. En te lui om te corrigeren.quote:
Jupquote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef ElizabethR het volgende:
Neuh, smartphone toetsenbord. En te lui om te corrigeren.
Ik snap wel hoe het tot stand is gekomen. Desondanks.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neuh, smartphone toetsenbord. En te lui om te corrigeren.
Daar komen geen handen aan te pasquote:Op zondag 10 februari 2013 15:23 schreef weer een iemand het volgende:
[..]
Sowieso zijn vrouwen wat passiever in dat relationele gebeuren.... Een man moet gewoon het heft in touwtjes nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |