Dan ook geen Etocht. Zeker na de sneeuw zondag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Vooruitzichten zijn niet zo mooi. Bijna geen zon meer
Denk het niet. Tenzij de zon doorbreekt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:05 schreef Qwea het volgende:
-0.9 ik ben bang dat de dooi gaat inzetten
In Rijnsburg sneeuwt het lichtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier maar een paar fladderende sneeuwvlokjes!
Iemand die ik ken uit Engeland heeft nu zijn eerste pak sneeuw gekregen!
Maar die staat daar voorlopig alleen in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef Slobeend het volgende:
Volgens GFS is de winter volgende week vrijdag voorbij.
En weeronline is de tweedequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar die staat daar voorlopig alleen in.
En weeronline is echt de grootste kutsite; en gebruiken ze geen GFS resultaten? . Laten we nog maar even afwachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:53 schreef Wessell het volgende:
[..]
En weeronline is de tweede
[ afbeelding ]
Eens die kneuzen voorspellen al een week dat het weer zachter zou worden! hopelijk zet de kou gewoon door tot eind maartquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij heeft de GFS het al constant fout...
[..]
En weeronline is echt de grootste kutsite; en gebruiken ze geen GFS resultaten? . Laten we nog maar even afwachten
Schuift nog wel op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef Slobeend het volgende:
Volgens GFS is de winter volgende week vrijdag voorbij.
En regio N(O)?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef Rijssi het volgende:
europees
[ afbeelding ]
amerikaans
[ afbeelding ]
Het is echt al ruim een week in de voorspellingen zo dat bij >7 dagen verder de temperatuur rond de 7 a 8 graden komt. Er is überhaupt nog niets te zeggen over ruim een week later.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Felagund het volgende:
Het zijn wel weer de bekende, "Na een weekje verschuiven we naar de klimatologie", profielen.
Dat zeg ik, de pluimprofielen verschuiven op naar het klimatologische gemiddelde.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het is echt al ruim een week in de voorspellingen zo dat bij >7 dagen verder de temperatuur rond de 7 a 8 graden komt. Er is überhaupt nog niets te zeggen over ruim een week later.
Koele Kikker update!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef henkde_j het volgende:
Hier in de tuin is de eerste dode door de kou al gevallen
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaanden
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Koele Kikker update!
Koele kikker heeft z'n biezen gepakt. Het zal toch niet!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef alors het volgende:
[..]een wederopstanding!
Bedevaartsoord hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, ik had verwacht dat een kat of de buurtsteenmarter hem wel op zou vreten. Maar ik zie slechts 1 sleepspoor over het ijs ter grote van de kikker. Het lijkt er dus echt op dat hij er zelf vandoor is gegaan. Al geloof ik er geen zak van
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
In deze run wel veel meer dan bij die van de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de pluimprofielen verschuiven op naar het klimatologische gemiddelde.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een amateuristische, niet serieuze site gedreven door hobbyisten die het zelden bij het rechte eind hebben. Meteorologie moet gewoon door experts worden bedreven (iig als het zo in de media wordt gebracht) en niet door een stelletje amateurs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef byah het volgende:
Kneuzen, kutsite.
Het gaat om een weersvoorspelling.. de fuck
Er komt geen elfstedentocht..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:41 schreef alors het volgende:
Ik heb zoiets van laat nu maar doorvriezen tot Elfstedentocht, is het toch nog ergens goed voor en daarna hop meteen dooi en 10-15 graden.
Nee dat vrees is ook hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er komt geen elfstedentocht..
Klopt, maar het verschil met 1 run is wel behoorlijk groot:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef superworm het volgende:
[..]
In deze run wel veel meer dan bij die van de afgelopen dagen.
Voor vanavond zelfs al een schaatsmarathon afgelast in veenoord. Slecht ijs en een temp van +1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:41 schreef alors het volgende:
Ik heb zoiets van laat nu maar doorvriezen tot Elfstedentocht, is het toch nog ergens goed voor en daarna hop meteen dooi en 10-15 graden.
http://www.nu.nl/sport/30(...)wege-slecht-ijs.htmlquote:"De vorst valt tegen. Afgelopen nacht was het -2 en nu is het al +1'', zei hij vrijdagmorgen.
Vind 't wel jammer hoor, als het dan toch koud word laat het dan maar episch koud worden met een elfstedentocht.quote:
Dit dus, van vrijwel alle berekeningen onder de nul naar in een dag de helft boven nul.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil met 1 run is wel behoorlijk groot:
[ afbeelding ]
Hmwa, momenteel dooit het (nog) nergens en morgen beloofd een koud dagje te worden overdag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor vanavond zelfs al een schaatsmarathon afgelast in veenoord. Slecht ijs en een temp van +1
[..]
http://www.nu.nl/sport/30(...)wege-slecht-ijs.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |