je denkt toch niet dat ik echt serieus ben he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was ook een beetje sarcasme. Ik vind de titel van dat programma zo niet passend.
Jawelquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik echt serieus ben he?
Dank de goden, ik dacht ff dat je gek geworden wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok, die hele glennis, volendam en alles zal me echt aan mn reet roesten hoor
lol, nou moet ik zeggen dat ik wel serieus was over glennis dr stem. ze heeft gewoon een goede stem.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dank de goden, ik dacht ff dat je gek geworden was
Ja zeg datquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:19 schreef Bos81 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-zonder-stroom.html
Dat was dicht bij jou Lut![]()
Je leeft nog na deze vreselijk traumatische ervaringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:44 schreef Lutte het volgende:
Vrijdagochtend, nietsvermoedend FB checken, staar je ineens in het gezicht van GlennisThx gomi!
Staat daar geen hele lange ban op?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:44 schreef Lutte het volgende:
Vrijdagochtend, nietsvermoedend FB checken, staar je ineens in het gezicht van GlennisThx gomi!
Nou als ik m aan zou geven had ie wel een probleem aangezien je op FB geen valse naam magquote:
Wat kakquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft vanmorgen mn leuke sneakers ondergepist.
Ik heb ze weggegooid uit boosheid.
Ik haat hem zo erg vandaag, het is een nieuw hoogtepunt!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef oh-oh het volgende:
For fucks sake, dat heeft niks met die chip te maken, die hoerenklootzak wil gewoon niks doen buiten want sneeuw
![]()
![]()
Hij heeft ook niet gepoept vanmorgen.
Dus het is gewoon wachten tot ie het binnen doet zometeen.
Aard van het beestje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij is altijd zo geweest Lut!
Beterschap Pis, heb je wel vrij vandaag?
Pearl Jam op de radio, en de wereld is weer een klein beetje mooier
breng m naar Lizquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft vanmorgen mn leuke sneakers ondergepist.
Ik heb ze weggegooid uit boosheid.
Ik haat hem zo erg vandaag, het is een nieuw hoogtepunt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef Strega het volgende:
/Crosspost.
Even wat nieuwe foto's van Ravi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dawwwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef Strega het volgende:
/Crosspost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een sfeerplaatquote:
O wat een schatjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef Strega het volgende:
/Crosspost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een ver neefje dan tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zie een overeenkomst
[ afbeelding ]
Je kent z'n dekentje vast nog welquote:
Bos, dat gaat ineens snel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:47 schreef Bos81 het volgende:
Wow, we zijn vandaag zo hard opgeschoten in de flat, dat ik misschien al komende week er doordeweeks kan en durf te gaan slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:47 schreef Bos81 het volgende:
Wow, we zijn vandaag zo hard opgeschoten in de flat, dat ik misschien al komende week er doordeweeks kan en durf te gaan slapen![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag dat jij binnenkort ook een pakje mag verwachten oh-oh?![]()
Maak maar plek hoor, in je woonkamerquote:
Ik viel bijna uit m'n bed van het lachen. Ik durfde niet eens te liken, ben bang dat ik er dan ook één krijgquote:
0.01 dollar en twee tientjes shipping en ze wint hoor, gegarandeerdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat Pisces bieden omdat ze het zielig vindt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ze is hier echt niet gelogen al maanden mee bezig
Ik heb nog niet op FB gekeken maar ik vermoed Oh-oh's amerikaanse stalkerquote:
Ga maar gauw kijken en likenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb nog niet op FB gekeken maar ik vermoed Oh-oh's amerikaanse stalker![]()
zo heb ik er met kruiswoord enzo, maar damn wat een stomme woorden gebruiken ze daarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Bos ik weet niet of je al genoeg boekjes hebt of dat deze te makkelijk is, maar ik dacht ik post hem maar.
[ afbeelding ]
0,99 cent bij Action,
Oei, je bent nog niet uit de lappenmand hea?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kwam na 2 biertjes uit de voetbalkantine en na 3 minuten fietsen kreeg ik al troebel zicht.
Is de kou, even een klap.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, je bent nog niet uit de lappenmand hea?
En dan denk je ook echt: 'Wat had je dan verwacht???'quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:52 schreef Lutte het volgende:
Whehe Het SchilderijOok de reactie dat het veel beter is geworden dan ze had verwacht
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan denk je ook echt: 'Wat had je dan verwacht???'![]()
Zolang het van afstand is (en geen Engelse tekst gelezen wordt) kom je daar idd mee wegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kan tegen bezoek altijd jokken dat kleine Thessa het gemaakt heeft, als ze vragen hoe je eraan komt
D ziet hem net openstaan en hij vindt het nog wel geinigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang het van afstand is (en geen Engelse tekst gelezen wordt) kom je daar idd mee weg
Die foto's vind ik dan wel echt erg jammer. Maar dan denk ik meteen 'oh ja, hello America'quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het ook nog steeds ontzettend attentMaar foto's opplakken vind ik weer wat anders, verhoogt het knip-en-plak gehalte en maakt het zwaar.
quote:
Oh ja natuurlijk, het is een Amerikaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die foto's vind ik dan wel echt erg jammer. Maar dan denk ik meteen 'oh ja, hello America'
Beterschap!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vanmorgen echt boem overvallen door de griep maar daardoor heb ik net wel Cloud Atlas liggen kijken, zelden een film gezien die ik meteen nog een keer wil zien
Wat leuk dat het zo geslaagd was!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef Miniem het volgende:
Film die ik gelijk weer wilde zien was Les Miserables.
Dinsdag in de bioscoop gezien en de dag erna gedownload om nog een keer te kijken.
Zon mooi verhaal en geniale film
Whut, ik heb geen FBquote:
Oh gos, wat een geweldig duoquote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Pagan het volgende:
Het is hier -3 graden met een gevoelstemperatuur van 3 centimeter. *Rilt*
Geen ene vlok sneeuw hier, alleen maar harde wind over het open veld.
[ afbeelding ]
Oh bah. Ik snap ook niet waarom mensen zo dol zijn op winterweer hoor. Ja, leuk, een dagje met Kerst, als je toch binnen bent, maar verderquote:Op zondag 20 januari 2013 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou die ijzel / hagel die hier viel net was geen pretje met wandelen kan ik je wel vertellen, sodeju zeg!
We hebben code oraaaaaaaaanje
Oh ja. Da's dan weer het grote voordeel van kattenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nooit binnen, ik moet er altijd uit met de honden, so I never like
Geheel mee eensch, een paar dagen sneeuw is wel leuk maar daarna moet het weer snel voorjaar worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh bah. Ik snap ook niet waarom mensen zo dol zijn op winterweer hoor. Ja, leuk, een dagje met Kerst, als je toch binnen bent, maar verder
Ik vind het wel lekker, maar dat scherpe windje is wat minder. Gewoon windstil en koudquote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh bah. Ik snap ook niet waarom mensen zo dol zijn op winterweer hoor. Ja, leuk, een dagje met Kerst, als je toch binnen bent, maar verder
Twee per kant, puppyvacht. Die voelt ook heel anders aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo zie je goed hoe klein ie nog maar is!
Heeft ie nu twee lichte vlekken?
[ afbeelding ]
Vanmorgen, het blijft sneeuwen / hagelen hier.
De Lidl heeft schaatsen in de aanbieding, 30 euro dacht ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh mensen gaat het ijs op hier, nu wil ik ookMisschien toch maar schaatsen scoren morgen.
quote:
Ik ben tuinloos, ik heb binnen genoeg vogels te tellenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:51 schreef Strega het volgende:
Allemaal meegedaan aan de Nationale Vogeltelling?
http://nieuwsbrief.vogelbescherming.nl
Dat is waarquote:Op zondag 20 januari 2013 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben tuinloos, ik heb binnen genoeg vogels te tellen
Ja, maar die gladheid op de wegen en zo, die toch het gevolg zijn van sneeuw? Ik hou daar echt niet vanquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, maar dat scherpe windje is wat minder. Gewoon windstil en koud
Ik lag gisteren al onderuitquote:Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar die gladheid op de wegen en zo, die toch het gevolg zijn van sneeuw? Ik hou daar echt niet van
Lekker onder een dekentje met een kop thee film kijken of de pan uitzweten terwijl je al alleen een t-shirtje aan hebt... Das voor mij geen keus hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, die laatste zin zag ik dan weer niet aankomen lut
Oh ja, maar dat is ook ruk, maar dat is dan het praktische gedeelte. Vervoer is bagger omdat je gewoon op tijd ergens moet zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar die gladheid op de wegen en zo, die toch het gevolg zijn van sneeuw? Ik hou daar echt niet van
Datquote:Op zondag 20 januari 2013 18:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker onder een dekentje met een kop thee film kijken of de pan uitzweten terwijl je al alleen een t-shirtje aan hebt... Das voor mij geen keus hoor
De donkere avonden van carnaval waarop ik absurd veel geld ga verdienenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef oh-oh het volgende:
En ik hou ook best van die donkere avonden
Oh ja, dat begint straks weerquote:Op zondag 20 januari 2013 18:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind winter ook fijner, geen hooikoorts![]()
Hier geen sneeuw. Geen vlokje gevallen. Wel een snoeiharde, ijzige wind.quote:
Moeten we nu gaan raden?quote:
Ik wachtte al op de clouquote:Op zondag 20 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten we nu gaan raden?
Something with the painting?
Zal ik suggereren dat ze oh-oh zelf er ook bij moet schilderen?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten we nu gaan raden?
Something with the painting?
Volgens mij past er geen letter meer bij, ze blijft maar teksten en plaatjes toevoegenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zal ik suggereren dat ze oh-oh zelf er ook bij moet schilderen?
Of gewoon een los portret, tegelijk versturen, de kosten heb je toch al. Dan wordt het een hele seriequote:Op zondag 20 januari 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zal ik suggereren dat ze oh-oh zelf er ook bij moet schilderen?
Ik durf nietquote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of gewoon een los portret, tegelijk versturen, de kosten heb je toch al. Dan wordt het een hele serie
Laat Oh-Oh eens een plaatje doen voor de non FB onder ons.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik durf niet
En oh-oh, ik zou hem gewoon doorsturen naar non hoor, ze vindt hem zo mooi
Wehequote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat Oh-Oh eens een plaatje doen voor de non FB onder ons.
Ze is wel gewoon online op FB, dit is cyberpestenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wehe![]()
Godver, oh-oh, laat ons niet zo lang in spanning
Ja, dit gaat te ver!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is wel gewoon online op FB, dit is cyberpesten
Dat klopt wel, want eigenlijk is Pi de tandenfeequote:Op zondag 20 januari 2013 20:14 schreef Miniem het volgende:
Ik droomde vannacht over Piweet al niet meer wat maar ze had lang blond haar. Volgens mij is dat irl niet zo?
Ik blijf bij m'n statement dat ze in m'n gedachte op Angeline Jolie lijktquote:Op zondag 20 januari 2013 20:14 schreef Miniem het volgende:
Ik droomde vannacht over Piweet al niet meer wat maar ze had lang blond haar. Volgens mij is dat irl niet zo?
Pi lijkt me een stoere chickquote:Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef Lutte het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 januari 2013 20:14 schreef Miniem het volgende:
[/quote
Ik blijf bij m'n statement dat ze in m'n gedachte op Angeline Jolie lijkt
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Nonneke het volgende:
whehehe
mn reactie op t schilderij
[ afbeelding ]
Over tanden gesproken, verlaag je na 2 jaar je tandartsverzekering, heb je meteen weer kiespijnquote:Op zondag 20 januari 2013 20:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat klopt wel, want eigenlijk is Pi de tandenfee
Zul je net zienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over tanden gesproken, verlaag je na 2 jaar je tandartsverzekering, heb je meteen weer kiespijn
Ja genoeg, maar hij moet pontificaal in beeld van oh-oh!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef Nonneke het volgende:
de tranen rolden over mn wangen bij het typen![]()
en ze liked mn reactieHeb je al een plaatsje bedacht Pis ?
Ja echtquote:
This one is for you my dear!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef Nonneke het volgende:
de tranen rolden over mn wangen bij het typen![]()
en ze liked mn reactieHeb je al een plaatsje bedacht Pis ?
Oh dat nummerquote:
Nee, niet gedaan Strega. Leuke site om eens rond te kijken zie ikquote:Op zondag 20 januari 2013 16:51 schreef Strega het volgende:
Allemaal meegedaan aan de Nationale Vogeltelling?
http://nieuwsbrief.vogelbescherming.nl
Ja, al kan ik die brullende alleen therapeutisch gebruikenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Tyfustering wat heeft die Kelis toch veel goede nummers he
quote:
Ik ga hem zoekenquote:
quote:
quote:
Fuck fuck fuck die crowd vanaf 1.25quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder heeft die cd geloof ik drie jaar non stop gedraaid ook. Mijn broertje moest elke keer huilen, niet weeeeeeeeeeer de foeeeeeeeeeeetsjieeeeeeees
![]()
Wow!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje fan van Doo Wop Da Thing, eerst vond ik het niks, maar het swingt zo ontiegelijk goed
Ook te mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hey Bos, dat zijn goeie berichten!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:41 schreef Bos81 het volgende:
Door die sneeuw ben ik een beetje noodgedwongen ook gisteren heel de dag op de flat gebleven (de planning was dat ik gisteren weer naar Geldrop zou gaan). Maar het ging goed, prima geslapen enzo![]()
Whehequote:Op maandag 21 januari 2013 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Holy fuck, ik had vrijdag een vertaling snel snel gedaan voor stomme baas, waarvan ie niet wilde hebben dat een van de twee stagiaires het zou doen. Krijg ik net een bedankmailtje van hem.
Ik val echt bijna van mijn stoel
Oh ja dat heb ik dus ook, van die radiatorbakjes, waren laatst bij de Blokker voor heel weinig!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Moggetjes!
Ik heb het gevoel alsof ik al 7 dagen op een vlucht van 20 uur zit, mijn ogen willen niet binnen en niet buiten, zo pijnlijk en rood, misschien maar thuis wat van die bakjes water aan de radiator hangen ofzo
Het lijkt net of ik 2 dagen heb zitten zuipen en blowen, geen gezicht, zeker met die scherpe lucht door alles in het witquote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik dus ook, van die radiatorbakjes, waren laatst bij de Blokker voor heel weinig!
Ik doe er geurolie in ook nog
Ja, en nu heb ik net een hele nieuwe voorraad lenzen in huis, dus het zou spik en span moeten zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 10:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Je klooit maar wat aan met die ogen van je Pisc. Is het niet hooikoorts, is het dit wel.
Hup, op naar spik en span dan!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik net een hele nieuwe voorraad lenzen in huis, dus het zou spik en span moeten zijn
Ja dit zijn de dagen dat het extra fijn is om thuis te kunnen blijven! Of dat je zelf kunt beslissen of je moet of nietquote:Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hup, op naar spik en span dan!
Ben blij dat ik de deur maandag niet uit hoef. Lekker typen in de warmte en m'n jaarlijkse valpartij door de sneeuw nog even uitstellen.
Grote kans van wel ja. Ik slaap vandaag wel gewoon in Geldrop, want ik moet morgen om 10.15 bij de tandarts zijn...quote:Op maandag 21 januari 2013 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Heel fijn Bos! Nu blijf je gewoon daar neem ik aan?
Denk vanmiddag nog even er naartoe. Niet zoveel nodig, maar toch wel weer wat.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dit zijn de dagen dat het extra fijn is om thuis te kunnen blijven! Of dat je zelf kunt beslissen of je moet of nietVerschuift de Aldi vandaag?
Screw you!quote:
Poosje zonder internet is heel fijn eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans van wel ja. Ik slaap vandaag wel gewoon in Geldrop, want ik moet morgen om 10.15 bij de tandarts zijn...
En er moeten een aantal dingen nog worden aangepast. Ik heb momenteel geen tv. Op de een af andere manier is er een andere aansluitng nodig dan een reguliere COAX kabel, daarvoor moet en ze nog achteraan. En ik moet nog internet regelen....
Maar ik zou best zonder internet kunnen, zolang ik dan wel TV en radio heb
Joah!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poosje zonder internet is heel fijn eigenlijk
dat t dr maar een godsvermogen mag kosten om dat gruwelijk lelijke ding hier het land in te krijgen, en tsja wat de postanaal er dan mee doetquote:
Die maken alles kwijt die rotzakken!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat t dr maar een godsvermogen mag kosten om dat gruwelijk lelijke ding hier het land in te krijgen, en tsja wat de postanaal er dan mee doet
Wat is het moeilijkst, ik gok Twitterlöse, als je misschien nu elk kwartier checkt?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef Nonneke het volgende:
kheb alleen twitter om mn nichtje van 12 in de gaten te houden
Is het niet gewoon Facebook zonder foto's? De berichten zijn nagenoeg hetzelfde.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Twitter, daar heb ik echt nooit het nut van ingezien!
Nou vind ik niet, twitter zie ik altijd echt nog lozere kreten op dan op FBquote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Facebook zonder foto's? De berichten zijn nagenoeg hetzelfde.
Wel een grote reden ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het moeilijkst, ik gok Twitterlöse, als je misschien nu elk kwartier checkt?
Het mocht even duren maar dan heb je ook watquote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Pagan het volgende:
Wat een geweldige collega's, Bos!![]()
Cute sneeuwprins!![]()
Sneeuw.
[ afbeelding ]
Serieus? Maar maar maar is het uit met de vader van haar kinderen danquote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens, ik ben echt helemaal in shock, want het schijnt eindelijk waar te zijn dat David Duchovny en Gillian Anderson samenwonen nu![]()
( Mulder & Scully)
Uh huh, van die jongste twee, dat is al uit sinds vorig jaar en toen gingen meteen de geruchten dat ze bij DD ingetrokken was, maar dat ontkenden ze loeihard natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Maar maar maar is het uit met de vader van haar kinderen dan?
Whaa wat coolquote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh huh, van die jongste twee, dat is al uit sinds vorig jaar en toen gingen meteen de geruchten dat ze bij DD ingetrokken was, maar dat ontkenden ze loeihard natuurlijk.
Nu zegt ze dus zelf dat ze samenwonen![]()
( Ik blijf erbij dat die elkaar al die jaren keihard gedaan hebben hoor, echt)
Ik zou er bijna geld opzetten dat die kinderen van dr alledrie van hem zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Whaa wat cool![]()
En al die mensen die beweerd hebben dat ze elkaar haatten kijken ff raar op hun neus nu
Serieus? Dat ze het al die jaren stiekem hebben gedaan? Maar waarom zouden ze?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou er bijna geld opzetten dat die kinderen van dr alledrie van hem zijn
Geen idee, ik gok omdat ze beiden elke keer in rare relaties zaten?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Dat ze het al die jaren stiekem hebben gedaan? Maar waarom zouden ze?
mss een blikje Hills A/D halen bij de dierenarts ? is ook dun genoeg om evt te dwangvoederen Die piepte ik hier voor de patientjes even een paar sec op in de magnetron en dat ging erin als papquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil weer niks meer eten. Ik wilde hem net zijn lievelingssnackje geven omdat ie nog geen hap gehad heeft vandaag zeikt ie zo alles vol van boosheid![]()
Hij weet het weer spannend te maken, zijn verjaardag
Oh die hebben we vorig jaar geprobeerd, did not work.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mss een blikje Hills A/D halen bij de dierenarts ? is ook dun genoeg om evt te dwangvoederen Die piepte ik hier voor de patientjes even een paar sec op in de magnetron en dat ging erin als pap
[ afbeelding ]
Dat moet!quote:
Kan ik me voorstellen , het is gewoon kut dat je moet afwachten wat hij doet .quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Tot zondag nog minstens he, pffffffff, ik vind het even niet te overzien zo lang
ywquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:44 schreef Lutte het volgende:
yeah ze hadden imo ook gewoon hun eigen xxx filesquote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh huh, van die jongste twee, dat is al uit sinds vorig jaar en toen gingen meteen de geruchten dat ze bij DD ingetrokken was, maar dat ontkenden ze loeihard natuurlijk.
Nu zegt ze dus zelf dat ze samenwonen![]()
( Ik blijf erbij dat die elkaar al die jaren keihard gedaan hebben hoor, echt)
Kip koken? En haal een tube nutrigel bij de DA.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil weer niks meer eten. Ik wilde hem net zijn lievelingssnackje geven omdat ie nog geen hap gehad heeft vandaag zeikt ie zo alles vol van boosheid![]()
Hij weet het weer spannend te maken, zijn verjaardag
Maakt niet uit , hij eetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Kip wil ie niet![]()
Maar hij heeft driekwart hamburger op , strakjes krijgt ie er nog een!
He gelukkig!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Kip wil ie niet![]()
Maar hij heeft driekwart hamburger op , strakjes krijgt ie er nog een!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |