Uhm...dat klinkt niet echt heel exclusief.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Had uiensoep met een paar stukjes stokbrood vooraf. Hoofd was een pizza salami en nagerecht was een aardbeien milkshake van de Mac
was t ook niet hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhm...dat klinkt niet echt heel exclusief.
Hier: http://www.oersgezellig.nl/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook! Waar jij?
Ik hier zo
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef Mirjam het volgende:
inkopen gedaan voor erwtensoep, voor morgen, soep is klaar, vergeten te kijken voor avondeten voor vanavond
ik denk dat het dan maar een bolletje met een gehaktbal wordt
Klinkt ook niet zo lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef lemonlime het volgende:
Chocomel met amandelsmaak, tis nieuw en niet zo lekker
Is vast smerig inderdaad, maar ik ga het straks tóch even proberen!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt ook niet zo lekker. Wel gewoon chocola met amandelen of amandelen in chocola maar chocomel met amandel... nee
Ahhhhhhem... Lekker hoor. Maar allemachtig! Ik ben de komende drie dagen denk ik uitstekend beschermd tegen vampiergespuis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef minilot het volgende:
..zodadelijk een beetje stokbrood met een stuk of tien tenen gepofte knoflook..
Receptje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef golfer het volgende:
...
Vanavond: Indische boerenkoolstamppot met spekjes en gelderse rookworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |