quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef RobinOok het volgende:
Toevallig dit weekend de ingredienten gekocht, omdat ik tijdens het winkelen zin had in chocolademousse! Maar het is er niet van gekomen. Had ook geen recept voorhanden en was te lui om te googelen. ;-)
Fraai hoor! Nam bijna een lik van mijn scherm.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef n0a het volgende:
[..], wel vaker gemaakt? En dan met of zonder slagroom?
Dank je DarkElf. Ben weer wat met mijn DSLR gaan uitproberen ipv de compact camera.
Oh wat heerlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef minilot het volgende:
Voorlopig weer even de laatste, beloofd!![]()
Net opgegeten: pierogie met vulling van rode kool, appel, aardappel, ui en dille. Erg lekker!
[ afbeelding ]
Het recept komt uit het kookboek Vegan Eats World en is dus helemaal veganistisch, met een aantal substituten dus. Ik kan het recept voor je uploaden, maar ik denk eerlijk gezegd dat pierogi gemaakt met roomboter en zure room enzo nóg wel wat lekkerder zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
oehh, recept van die pierogi? Dat ken ik nog niet. Ziet er geweldig uit!
Ah ja zag de link nietquote:
Als dat er bij past zekerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef DarkElf het volgende:
dat kan je er toch makkelijk zelf in stoppen?
Oooeee, over dat soort hapjes geproken..quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jiaozi
In het kader van Chinees Nieuwjaa: zelf jiaozi maken.
Foto boven met kant-en-klare jiaoi velletjes, hieronder met zelfgemaakte:
[ link | afbeelding ]
100% zelfgemaakte jiaozi
Zien er een stuk lomper uit, maar het werkt wel fijner/soepeler, met zelfgemaakte velletjes.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef minilot het volgende:
Grrrrr, ik wou dat het zomer was. Geen daglicht meer vanaf vijf uur 's middags sucks!
Ha, ik weet het!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:54 schreef rhubarb het volgende:
Lijkt wel plastic, zo groen als die bieslook is. Ik heb mooiere foto's van je gezien minilot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |