je hebt me door, engels is niet mijn goeiste vakquote:
Gives nothing, everyone makes mistakequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
je hebt me door, engels is niet mijn goeiste vak
thenks, it was like i feel met myn reet in the prikkeldreet, en dat deed very zeerquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gives nothing, everyone makes mistake
Ass I sad, everyone makes mistake, dis sounts lijk a mistake to miequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
thenks, it was like i feel met myn reet in the prikkeldreet, en dat deed very zeer
you are a very aardige ventquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ass I sad, everyone makes mistake, dis sounts lijk a mistake to mie
Godverquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Weka het volgende:
Ja, ben ook heel benieuwd hoe je vader reageert.
goeie kick welquote:
ik vergeet zulke topic's altijd alweer na een dag, hoe doe jij dat?quote:
een topic uit 2002... Hoe kom je nou weer bij zo'n topic danquote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef hmmmz het volgende:
Iemand anders liet het voorbij komen in dit topic: MUZ / Luister hier 'ns naar: online muziekzender DunnoFM
Je denkt toch niet dat ik al die oude topics bij ga houden he
Jij bent echt een baas voor deze reactie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Weka het volgende:
[..]
Omg je kruipt echt in hun huid echt slim
hmm zal wel een cijfertje niet helemaal gekopieerd en geplakt hebben. Uit dit topic: TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #4 nog meer FOK!kers??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:22 schreef KoekiMonster het volgende:
Sws, hoe de fuck kan een topic van een paar maand terug, in een topic voorkomen van 2002, konden ze in de toekomt kijken ofzeu
lok qoute hem ffquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:16 schreef Moira. het volgende:
Stu, ben wel benieuwd wat hier nou van terecht is gekomen
Aliensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:22 schreef KoekiMonster het volgende:
Sws, hoe de fuck kan een topic van een paar maand terug, in een topic voorkomen van 2002, konden ze in de toekomt kijken ofzeu
ik zat mobiel jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Want dat is zo moeilijk om zelf te doen?
[..]
Hoe heet je?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |