Morgen is deze week afgelopenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Thanks voor het melden, maar ze komt deze week.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvaart van Arthur.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor de diehards...
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er hier? Seriously asking, ik weet het niet.
Dit is zeker weten het afscheid van Arthur.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor de diehards...
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er hier? Seriously asking, ik weet het niet.
Komt omdat Ingeborg Wieten destijds zwanger was en toen met zwangerschapsverlof gingquote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef LetsGame het volgende:
Blijf het raar vinden dat Suzanne doodleuk op de castfoto en in de leader zit van seizoen 10, maar er nauwelijks in voorkomt.
Echt? Dat wist ik nietquote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Komt omdat Ingeborg Wieten destijds zwanger was en toen met zwangerschapsverlof ging
Nee, maar dát komt omdat Ingeborg er wel klaar mee was na bijna 10 jaar; ze was van mening dat Suzanne nu alles al twee keer had meegemaakt en ze zag er geen uitdaging meer inquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Echt? Dat wist ik niet
Maar ja, toen ze weer terugkwam bleef ze ook niet erg lang meer in de serie.
Nou ja.. niet alles.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar dát komt omdat Ingeborg er wel klaar mee was na bijna 10 jaar; ze was van mening dat Suzanne nu alles al twee keer had meegemaakt en ze zag er geen uitdaging meer in
Ze was al twee keer ontvoerd, is al een keer verkracht en nog een keertje bijna verkracht, heeft twee bedrijven opgezet, half Middendam afgewerkt... Ze heeft alleen geen alcohol- of drugsverslaving gehadquote:
Om haar karakter nog een happy end te geven: ze vond haar grote liefde (voor het eerst), trouwde (voor het eerst), en vertrok (dat niet voor het eerst, maar ze vertrok voorgoed)quote:Tenslotte speelde ze rol 9 jaar lang en kwam in feite later terug voor 2 maanden ongeveer.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 28 januari t/m 1 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt er dit jaar geen mid-season Cliff
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik vond het destijds ook niet zo erg dat ze wegging. Vooral na seizoen 6 werd ze mutseriger, zeikeriger, dreineriger en lelijker (althans d'r haardracht). Het verschil met de Suzanne uit de eerste seizoenen waar ze gewoon nog echt een jonge, vlotte meid was die hen ene avontuur na het andere meemaakte noem ik dan ook groot.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze was al twee keer ontvoerd, is al een keer verkracht en nog een keertje bijna verkracht, heeft twee bedrijven opgezet, half Middendam afgewerkt... Ze heeft alleen geen alcohol- of drugsverslaving gehad
[..]
Om haar karakter nog een happy end te geven: ze vond haar grote liefde (voor het eerst), trouwde (voor het eerst), en vertrok (dat niet voor het eerst, maar ze vertrok voorgoed)
Was het afgelopen week geen mid-season cliff-week? Vete tussen Maxime en Janine bereikte een hoogtepunt, Nina kwam daardoor in gevaar, Rikki vertelde Sjoerd over haar gevoelens voor Tim... Volgens mij was dat de sweepweekquote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Komt er dit jaar geen mid-season Cliff
Zou kunnen, maar er is niks over aangekondigd.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was het afgelopen week geen mid-season cliff-week? Vete tussen Maxime en Janine bereikte een hoogtepunt, Nina kwam daardoor in gevaar, Rikki vertelde Sjoerd over haar gevoelens voor Tim... Volgens mij was dat de sweepweek
In dit bericht werd er wel naar verwezen. Maar dat zegt natuurlijk nietsquote:Op maandag 21 januari 2013 09:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar er is niks over aangekondigd.
Ja, je begon in seizoen 6 wel te merken dat Suzanne al zo'n beetje alles had meegemaakt in de voorgaande seizoenen. De schrijvers probeerden Suzanne een nieuwe uitdaging te geven door haar een nieuw bedrijf op te laten starten in seizoen 7 (wat eerst krampachtig Flash 2 werd genoemdquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het destijds ook niet zo erg dat ze wegging. Vooral na seizoen 6 werd ze mutseriger, zeikeriger, dreineriger en lelijker (althans d'r haardracht). Het verschil met de Suzanne uit de eerste seizoenen waar ze gewoon nog echt een jonge, vlotte meid was die hen ene avontuur na het andere meemaakte noem ik dan ook groot.
Ik moest om die suggestie wel even glimlachen ja. Ik dacht: newb!!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet.
Arthur it is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |