Ooooooh.. Hij lijkt er niet op vind ik..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marcus is de broer van Ludo
Oh dacht vanavond al..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Morgenavond kun je nog kijken naar de GTST-marathon met afleveringen van afgelopen week
Ik denk dat ik toch nie ga kijken maar maandag pas..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je kunt alles ook natuurlijk via internet bekijken
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:49 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch nie ga kijken maar maandag pas..
Hieronder de biografie van Marcus:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:53 schreef Fluxy het volgende:
[..]
waarom was de broer van ludo eigelijk weg en komt hij nu terug?
Dankjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hieronder de biografie van Marcus:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/marcus.xml
Waarom en wanneer hij terugkeert, weet ik niet. Dat hij terug zou keren wordt al sinds afgelopen zomer gezegd.
Uiteraard Hugo, dat zei Marjolein bij Boulevard.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:40 schreef Marrije het volgende:
Als marcus al terug komt dan graag wel hugo metsers.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:49 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch nie ga kijken maar maandag pas..
Echt RTL Boulevard? Ik weet dat er eind november een artikel stond in de Story waarin Marjolein Keunink dit zei, dat ze zin in die verhaallijn was. Maarja, dat is Story...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Een uitzending van RTL Boulevard in december. Marjolein Keuning vertelde het.
Wiet zit niet in de aflevering.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef LetsGame het volgende:
Vanaf maandag a.s. GTST weer volgens sinds december (als ik de tijd ervoor heb). Ik wil Wiet's terugkeer niet missen uiteraard.
Heb de afgelopen weken, evenals PeterKelder, alleen de shorties gekeken.![]()
Afscheid van Arthur denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor de diehards...
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er hier? Seriously asking, ik weet het niet.
Ahscheid van rosa?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor de diehards...
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er hier? Seriously asking, ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |