Gisteren werd op Amsterdam C omgeroepen dat de Fyra tot nader order toeslagvrij is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef DriekOplopers het volgende:
#Fyra-fiasco bereikt nieuw dieptepunt. Maarre... Waar blijven de excuses??? http://www.voorbeterov.nl/130116.php
Dat is de Fyra naar Breda al de gehele week sinds de winterdienst..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gisteren werd op Amsterdam C omgeroepen dat de Fyra tot nader order toeslagvrij is.
twitter:Timbiels twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 10:07:13In het station van Schiphol staat een #Fyra waarvan de deuren geforceerd moesten worden om open te kunnen. reageer retweet
Was een opmerking voor Driek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is de Fyra naar Breda al de gehele week sinds de winterdienst..
Blokstelsel?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het waren ijsblokken hoor ik net. U weet wel, die dingen die alleen op donderdag gebeuren
Ik kan het trouwens nergens vinden op internet, terwijl het gisteren wel werd omgeroepen, dus misschien vandaag niet meer omdat je dienstregeling op het normale net niet meer uitgedund is?quote:
Had ik vanochtend ook in de Boot naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het waren ijsblokken hoor ik net. U weet wel, die dingen die alleen op donderdag gebeuren
Ik weet inderdaad niet of die vandaag ook toeslagvrij is, om onduidelijkheid te voorkomenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan het trouwens nergens vinden op internet, terwijl het gisteren wel werd omgeroepen, dus misschien vandaag niet meer omdat je dienstregeling op het normale net niet meer uitgedund is?
Ja waar mogelijk boeken we tickets om voor de reiziger, ja dan moeten ze wel zelf bellen a 0,35 cent per minuut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:59 schreef DriekOplopers het volgende:
Excuses zijn binnen!
http://www.voorbeterov.nl/130116.php
Plan V gaat - net als andere treinen - ook wel eens defect hoor. Been there, done thatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben 50 jaar ervaring met sneeuw, die klagen niet meer. Is het mat eindelijk betrouwbaar, sturen ze het naar de schroothoop.
Dat had ik afgelopen dinsdag, ik zat beneden in de achterste wagon (10 bakken VIRM) en tussen Sittard en Maastricht vlogen er 2 ijsblokken onder de trein door. De eerste keer schrok ik me het laplazerus van de herrie, de 2e keer uiteraard minder. Het zijn echt flinke klappen, maar een trein moet er gewoon tegen kunnen. Waar is de bodem van de Fyra eigenlijk van gemaakt? Zilverpapier?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Had ik vanochtend ook in de Boot naar Amsterdam.
Bij Uitgeest ineens hele hoop herrie onder de trein en heel veel mensen keken verschrikt om zich heen, denk dat een kilo of twee, drie ijs wel flink wat schade kan aanbrengen..
Ik moet volgende week zaterdag naar Schiphol en kom vanaf Almelo. Als ik de reisplanner gebruik zie ik deze werkzaamheden. Maar ik zie verder geen omleiding of overstappunt. Betekent het dat ie zonder overstappen vanzelf via de route Amsterdam Centraal gaat? Weet iemand dat.quote:Schiphol-Duivendrecht
zaterdag 26 en zondag 27 januari
Oorzaak
door geplande werkzaamheden
Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute of de bussen
Bussen:
van/naar Amsterdam Zuid en Amsterdam RAI reist u met onze bussen
Omreizen:
tussen Schiphol en Utrecht Centraal reist u via Amsterdam Centraal
tussen Schiphol en Hilversum - Amersfoort reist u via Amsterdam Centraal
tussen Schiphol en Almere - Lelystad reist u via Amsterdam Centraal
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur
zo te zien is het nog niet in de reisplanner verwerkt. Mijn advies is dat je sowieso een half uur eerder op reis gaat dan nu in de reisplanner aan staat gegeven. Waarschijnlijk kan het zonder overstappen of alleen op Amersfoortquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week zaterdag naar Schiphol en kom vanaf Almelo. Als ik de reisplanner gebruik zie ik deze werkzaamheden. Maar ik zie verder geen omleiding of overstappunt. Betekent het dat ie zonder overstappen vanzelf via de route Amsterdam Centraal gaat? Weet iemand dat.
De standaardreis loopt via Amsterdam Zuid en daar wordt dus gewerkt. Je moet naar Amsterdam Centraal reizen en vanuit daar naar Schiphol. Dat zal waarschijnlijk met extra overstap zijn, hoewel de trein ook omgeleid kan worden. Dit zal t.z.t. in de reisplanner te vinden zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week zaterdag naar Schiphol en kom vanaf Almelo. Als ik de reisplanner gebruik zie ik deze werkzaamheden. Maar ik zie verder geen omleiding of overstappunt. Betekent het dat ie zonder overstappen vanzelf via de route Amsterdam Centraal gaat? Weet iemand dat.
Zouden de open neuzen de kwaaddoeners zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
goh, verrassend
IJsblokken inderdaad oorzaak schade Fyra-treinen
Ik denk niet dat er omgeleid wordt via Amsterdam Centraal: daar is namelijk geen ruimte voor zo te zien. 1x per twee uur kun je met één overstap van vijf minuten op Amsterdam Centraal reizen (op een omgeleide trein Nijmegen-Schiphol). Voor de rest moet je ook in Amersfoort overstappen (met 8 minuten extra reistijd).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En wat zou er mis zijn met het spoor in Limburg? Volgens mij gaat het daar allemaal wel prima.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef lezut het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)il_buitenspel__.html
De rest van het land is zeker weer niet corrupt genoeg ofzo
Ook Groningen dreigde ermee, zoals ik hier enkele dagen geleden aanhaalde.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef lezut het volgende:
Dat was mbt Roodeschool/Eemshaven zeker, of niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook Groningen dreigde ermee, zoals ik hier enkele dagen geleden aanhaalde.
kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was mbt Roodeschool/Eemshaven zeker, of niet?
Volgens mij zijn het vooral de politieke belangen die meespelen. De provincie wil al jaren meer internationale lijnen hebben. Alleen de NS wil ze niet rijden (logisch ook). Beetje grootheidswaanzin ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
En wat zou er mis zijn met het spoor in Limburg? Volgens mij gaat het daar allemaal wel prima.
Artikel geeft aan dat "vrijwel de gehele railinfra in handen is van Prorail" Vrijwel geheel betekend dus niet helemaal.... Wie kan daar opheldering over geven? Of is het Televaag gebrabbelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef lezut het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef b2py het volgende:
Extra verbinding naar Brussel door middel van extra ingelegde stopper Roosendaal - Essen ontbreekt overigens in de reisplanner doordat de IC Essen - Brussel niet in de reisplanner staat.
Gebruik in plaats van het prutswerk van NS anders eens een fatsoenlijke reisplanner daar staat het gewoon wél allemaal in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:39 schreef KnightSolaire het volgende:
gewerkt. Je moet naar Amsterdam Centraal reizen en vanuit daar naar Schiphol. Dat zal waarschijnlijk met extra overstap zijn, hoewel de trein ook omgeleid kan worden. Dit zal t.z.t. in de reisplanner te vinden zijn.
Leuk. Maar hoe zeg je dat? Excuses vullen geen treinpadenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:59 schreef DriekOplopers het volgende:
Excuses zijn binnen!
http://www.voorbeterov.nl/130116.php
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk. Maar hoe zeg je dat? Excuses vullen geen treinpaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |